Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor CBR-istilor, va spune un proaspat cbr-ist de 954 ;)) si un fost detinator de Yamaha FZ6...apelez la generozitatea voastra pentru sfaturi recomandari si oferte.

Am urmatoarele intrebari in urma proaspetei achizitii a unui 954 alb-albastru 21000 km cred ca reali, cel putin motorul arata bine iar sursa parea de incredere.

 

1. Cand am ajuns acs cu motorul si l-am pornit am auzi niste batai care ulterior, dupa incalzirea motorului s-au oprit, bataile veneau din partea stanga (unde din cate am aflat este lantul de distributie, la yamaha era pe dreapta iar in momentul cand l-am testat la vanzator, nu mi-am dat seama) lamuriti-ma va rog, am citit ca ar fi ceva obisnuit sa aiba un sunet distributia la modeulul acesta...mai multe nu stiu, vineri il duc la mecanic. La cald se aude ceva de genu tzc tzc tzc, foarte fin... deja cred despre mine ca sunt paranoic si sunt prea atent la tot :)))

 

2. trebuie sa-i schimb simeringurile la furca fata pt ca unul curge, cam cat ar fi pretul (orientativ)?

 

3. Unde pot gasi un manual de serivce sau manualul utilizatorului ?

 

3. Astept oferte pt o toba sport si eventual un amortizor de ghidon.

Poate al tau este mai deosebit,dar distributia la 954 este pe dreapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-a rugat cineva sa postez asta : "cine are de vanzare un cdi cu contact de 954 ca un prieten si-a pierdut cheia si nu are alta de rezerva, rog sa lase un nr de telefon"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a rugat cineva sa postez asta : "cine are de vanzare un cdi cu contact de 954 ca un prieten si-a pierdut cheia si nu are alta de rezerva, rog sa lase un nr de telefon"

Se poate scrie cheie si daca nu mai ai nici una.Cauta pe sbz un anunt ."Diagnoza moto"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate al tau este mai deosebit,dar distributia la 954 este pe dreapta!

ma ai dreptate, mi si rusine :))) da nu stiu de ce am avut impresia asta cred ca imi spusese cineva si eu in necunostinta de cauza l-am crezut...motorul a fost verificat si e in stare f buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de vanzare un set de scarite valter moto pt 954 si un set de carene pt pista (merg si pe strada, au lupa pe fata si decupatura pt stop pe spate).

la carene dau un parbriz oem matuit(se vade prin el dar nu clar) si un suport de toba home made

negociabil,pt interesati PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca bacteria de 929 YTZ10S este de uber fitze (vorba vine... joking). Este putin mai mica ca inaltime decit aia de CBR600F4(i) care se cheama YTX9BS si oleaca si mai mica decit una mai balsoaica YTX12BS care e de 12Ah si nush pe ce mobra am vazut-o.

 

Cert e ca:

 

Eu am luat 929le meu cu YTX12BS pe el... aproape dubla ca inaltime restul dimensiunilor identice.

Nu era foarte buna ca era "Victor" din Carrefour... si a cam crapat (pe mobra am alarma si xenoane care pornesc la contact, inca)

 

Asa ca am zis sa imi iau alta...

 

Si cautind YTX10s (care e de cam 8.5-9Ah) am vazut ca are pret "de lux" si cum aveam in a mea YTX12BS care de 12Ah se incarca binisor la drum mai lung am zis... bag pensula... si am luat YTX9BS care e de 9Ah si doar vreo 5mm mai inalta ca aia "OEM".

 

Si merge...

 

am luat si eftina... 125 roni cu gel... de la depozituldebaterii.ro care e de fapt Rombat... sa vad cit o tine... dar mai bine dau bani putini si sa nu pling dupa ei decit sa dau 3 milioane pe una asa zis jmechera care sa ma tina un an...

 

 

...ca am avut eu Yuasa la F4 si s-a dus intr-un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt proaspat posesor de Fireblade 954 si in acelasi timp bucuros ca va pot scrie aici. Motocicleta este fantastica si sunt foarte foarteincatntat de ea. Sceptic convins vis-a-vis de"sportive/carenate/vitezane/plasticate" sau ce alte apelative mai au astfel de mobre, dar "imbolnavit" de catre un foarte bun prieten -userul strumfuadi.

 

The Wasp:

- 2002;

- acum are 28200km;

- mecanic nu s-au observat probleme critice in urmaverificarii (curatat clapete, sincornizat, desfacut capac chiuloasa, schimbatlichidele in ea - frana, furca, ulei simeringuri, etc).

- imbunatatiri nu are, am cautat un model cat mai simpluposibil, fara prea multe bling-bling-uri (va rog sa ignorati ABS-ul de pe aripa fata....nu te poti c**a in gusturile omului - asa a venit mobra);

 

Cam atat despre motorisca mea hehe, o asteapta un drum lung la vara, prin melagurile baltice (sper ca pana atunci sa ii gasesc si o alta sa pentru pasager, pe care pot sa o modific ca domnisoara care o va incaleca sa mearga cat se poate de confortabil pe o astfel de albinuta), de altfel a primit si un top-case pentru acest trip – multumesc pe aceasta cale inca o data lui dragos1972 ;

 

Ps: cateva poze mai jos

post-57791-0-28425100-1333985455_thumb.jpg

post-57791-0-86031500-1333985455_thumb.jpg

post-57791-0-39439800-1333985456_thumb.jpg

post-57791-0-80310100-1333985456_thumb.jpg

post-57791-0-51308900-1333985457_thumb.jpg

post-57791-0-26790800-1333985458_thumb.jpg

post-57791-0-99081900-1333985458_thumb.jpg

post-57791-0-72436300-1333985459_thumb.jpg

post-57791-0-45988100-1333985460_thumb.jpg

Editat de Junioruenjoyz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i neaparat protectie de kevlar carbon la capacul stinga al motorului. Acest model are motorul foarte lat, la cea mai mica trinta se poate sparge acel capac, el nu costa foarte mult, dar daca i-l spargi pe linga Baltica, o sa te coste transportul mobrei cit nu face motocicleta. Nu merge pe ideea ca tie nu ti se poate intimpla. Capacul de protectie trebuie sa aiba 5-8mm de kevlar in zona de impact, cele de show-room, le montezi degeaba.

 

Eu am fost cu 954 la Mare cu fata in spate, doar pina la Mamaia, a rupto fizic. La intoarcere, a trebuit sa opresc de 4 ori pe drum, sa-si revina. Ca rider, 954 e buna de touring, ca pasager, nu.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Multam de aprecieri si de tipsuri.

Pana plec o sa am totul pus la punct (incluzand si ce se poate intampla nasol. O revizie amanuntita o sa primeasca tot inainte de plecare, precum un nou schimb de lichide.)

 

@JAGI - din pacate e singura mobra pe care o am :D, sper sa reziste si sa nu amorteasca pe drum, de aceea m-am gandit sa-i creez cat de mult confort se poate (sa pasager refacuta, latita si cat mai mult burete). Sper sa o ajute si suportul de topcase cat de cat, pentru ca are manere de sustinere si se mai poate indrepta din cand in cand (back-up-ul pe care sper sa nu il folosesc sunt inca doi prieteni cu F800GS si un LC4).

 

O sa ma uit pe GOAGLE dupa acea protectie de care ai pomenit!!! Multam din nou pentru tips-uri.

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2800 km pe an? :scratch:

 

In rest faina.

 

Pasagera iti rezista 6-700km/zi cu niste antrenament. Top case-ul nu o va ajuta pe autostrada. Eventual in localitati la sub 90 unde nu devine panza. Saua ajuta dar tot i se termina umerii si incheieturile mainilor pe rezervor.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multam de sfaturi.

 

Pana plecam, o sa fac cateva drumuri lungi (300+km/zi), sa vad cum se simte, ce o doare etc. Sper in felul asta sa reusesc sa ii creez pana in data limita a plecarii, cat mai mult confort - cum se zice "Trial and Error".

 

Kilometrii i-am pus pur informativ, dupa cum vedeti n-am batut apropo. Nu ma pronunt daca sunt sau nu reali, si sincer nu ma intereseaza foarte tare. Motorul a fost desfacut si cercetat, clapete, uzura pastilelor (care sunt in cote normale), axa cu came, si tot asa (piese imbatranite mai sunt de schimbat, ex: unele garnituri). Overall motoreta asta de am achizitionat-o, nu este in cea mai buna stare, nu e "perfecta" (asta pentru perfectionisti rolleyes.gif), nu e excelenta (asta pentru tipicari rolleyes.gif), dar este cea mai ok pe care am gasit-o la banii pe care i-am dat pe ea.

 

Sunt deschis la tot felul de propuneri si sfaturi!!!

 

 

Multam inca o data pentru sfaturi,

J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit :laugh:

Asta-i buna....de aia iti iei 954 ca 600 f2 sau 3 atinge cu scaritele pe amckart?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu stii cat de nasoala e senzatia..ti-e si frica sa te mai apleci, si asta pe circuit, d-apai daca se intampla pe strada, unde tre sa fii atent la multe alte pericole. 600f-urile sunt motoare exceptionale, pana la un anumit nivel. Dar a venit vremea pentru un upgrade.

Editat de Inspektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit :laugh:

"Problema" cu scaritele se poate rezolva usor cu un set de scarite race. Se gasesc SH la preturi decente. Cauta unul in mintile lui si n-o sa-ti para rau de decizia facuta. E o bijuterie de motocicleta!

 

 

Ca fapt divers, eu dadeam cu scaritele pe jos la 1000RR-ul meu, si nu erau race/reglabile.

DSC_0415.jpg

 

 

Scaritele stock sunt pozitionate astfel incat, dupa un drum de 2-300 km, sa mai poti foote ceva. :bounce:

 

Spor la cumparaturi.

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Problema" cu scaritele se poate rezolva usor cu un set de scarite race. Se gasesc SH la preturi decente. Cauta unul in mintile lui si n-o sa-ti para rau de decizia facuta. E o bijuterie de motocicleta!

 

 

Ca fapt divers, eu dadeam cu scaritele pe jos la 1000RR-ul meu, si nu erau race/reglabile.

DSC_0415.jpg

 

 

Scaritele stock sunt pozitionate astfel incat, dupa un drum de 2-300 km, sa mai poti foote ceva. :bounce:

 

Spor la cumparaturi.

:cheers:

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu stii cat de nasoala e senzatia..ti-e si frica sa te mai apleci, si asta pe circuit, d-apai daca se intampla pe strada, unde tre sa fii atent la multe alte pericole. 600f-urile sunt motoare exceptionale, pana la un anumit nivel. Dar a venit vremea pentru un upgrade.

pe amkart atingeam cu scaritele,cu protectia de carbon de la alternator si putin cu carenele(vorbesc de 954)

la scarite am rezolvat cu niste valter moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Din intamplare are careva vreo 2 suruPuri cu o lungime de 10-12 cm care sa se potriveasca in locul celor stock din blocul motor (unde sunt "gaurile" in carenaj). Mai exact acolo unde se pot prinde crash-pad-urile. Din pacate mi-am comandat niste crash-pad-uri si prinderile cu care au venit sun mai mici ca grosime decat suruburile stock - nu le pot folosi...

@ JAGI - am gasit ceva protectii pe net, dar cam ard la scor 70$ bucata...si asta din State (fara cei 47$ pentru transport). Sper luna urmatoare sa am "malaiul" necesar sa-mi cumpar ce mai e nevoie pentru trotineta - thx pentru tips.

 

 

Spor si asfalt uscat!!!

J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

@ JAGI - am gasit ceva protectii pe net, dar cam ard la scor 70$ bucata...si asta din State (fara cei 47$ pentru transport). Sper luna urmatoare sa am "malaiul" necesar sa-mi cumpar ce mai e nevoie pentru trotineta - thx pentru tips.

 

 

Spor si asfalt uscat!!!

J

 

jagib1972 , da-mi add to list, vorbim, am 2 vinzatori de capace de protectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie si eu de o mica parere.

Am un CBR 900RR, an 99, sc33.

Saptamana trecuta am avut o mica cazatura cu mandra, si dupa acea cazatura pe partea dreapta,

a inceput sa imi scoata un sunet ciudat gen V2, cum ca n-ar merge in toate pistoanele.

Am verificat primul lucru, bujiile, nu par a fi arse. Cu airboxul scos am turat-o putin peste 10.000 rpm

si am observat ca din toate galeriile de admisie se vede scanteia in blocul motor.

Cand dau sa plec de pe loc da un pic in nas.

Ce ar putea fi?

Tot cu ocazia asta intreb cine ar avea o maneta de frana, a mea s-a rupt.

Am uitat sa zic ca imi porneste la prima apasare de buton, imi sta la ralanti 1000-1100 rmp (oscileaza), dar

acest lucru il facea si inainte de cazatura. Motorul a mers perfect, se auzea foarte bine, mergea "rotund" :P

 

 

Multumesc anticipat,

Ovi

Editat de Ovidake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...