biancocelleste Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Ne cacam pe noi la o iesire de Transfagarasan cu 4 motoare. Aveam in grup un 919 cu pasagera, un RF600, gsxf600 si GPZ-ul meu in 2 cilindri care consuma cat un scuter cu pasagera cu tot. 919le zici ca decola fata de celelalte motoare la fiecare accelerare si a scos acelasi consum ca si GPZ-ul, 5l/100km la viteze de 130-140 si ceva sprinturi la 160 max (pasagera). Am avut norocul de a incerca acel 919 pe curbe spre sfarsitul sezonului si am comparat cu 954-le detinut. Pot sa iti spun ca se simte doar putin mai lat 919-le. Suspensia eera ceva mai moale dar asta se poate rezolva. Franele nu se compara intre ele. 954 are frane bestiale. La putere pe strada nu e mare diferenta. Ai cuplu destul pe 919 sa poti baga mana in gaz la peste 3500rpm si sa vezi acceleratie buna. Pozitia este ceva mai nasoala pe 919. Te tine mai mult in incheieturi. De asta se plangea si proprietarul. Eu m-am invatat pe 954 sa ma tin din picioare si spate, sa nu pun greutate pe brate deloc. Daca tii minte sa faci asa tot timpul te poti acomoda usor la facut km multi pe zi. Per total 919-le este un motor fenomenal. Comportamentul pe curbe este impecabil chiar daca nu are agilitatea unui superbike de azi. Consumul este exceptional si este un motor in care poti avea incredere. Eu am trecut dupa 2 sezoane pe 500cmc,2 cilindri si 60cp la 954 si acomodarea a fost foarte usoara. O iei usurel pana te inveti si nu te crezi zmeu pe pamant. SRADurile is cele mai urate carute care inca au cautare in tara asta. Daca ai ocazia sa iei un 919 intretinut, nu merita nici macar sa iti bagi pwla in orice SRAD. @cesar: 954 1200 km/zi cu 2 ore de somn=lux Multumesc pt feedback! Suntem oarecum in aceeasi situatie asa ca e bine venit! Merg pe cbr, stiu moto si e pacat sa il ia altu'. Ai dat cu bata in balta cu ultima propozitie, totusi. Mie imi plac la nebunie si daca n-as fi avut oportunitatea asta pe srad as fi mers. Asta e, sunt un fel de hipster, imi place ce altora nu le face cu ochiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Ai sarit de 2000 Km cu Xj-ul? Hai sa-ti spun eu partea cealalta a unui Blade. Vibreaza destul de tare la un mers tare , sustinut (amortesc mainile pe ghidon), vobleaza imediat ce ai uitat pe ce te afli, face drift cu o precizie de chirurg iar de la 8000 ture in sus face rolling burnout singura, asta daca te vei gandi vreodata la liniute. Mananca guma spate repede daca nu esti atent cu gazu`, consuma 5,5-6 afara la 120-150 iar in oras sub 9 n-a vazut. Iarna mi-a luat 15 Nu are multi cai, dar e usoar si are un cuplu mare de la turatii mici. Apropo, multi vand modelul 96-97 ca fiind 98-99, atentie la detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eric cartman Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Un amortizor de voblaj isi face toti banii pe 919.Da atentie se ridica destul de repede pe o roata fara sa mai umbli la pinioane si intradevar unii vind modelul 97 ca fiind 98-99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Ai sarit de 2000 Km cu Xj-ul? Hai sa-ti spun eu partea cealalta a unui Blade. Vibreaza destul de tare la un mers tare , sustinut (amortesc mainile pe ghidon), vobleaza imediat ce ai uitat pe ce te afli, face drift cu o precizie de chirurg iar de la 8000 ture in sus face rolling burnout singura, asta daca te vei gandi vreodata la liniute. Mananca guma spate repede daca nu esti atent cu gazu`, consuma 5,5-6 afara la 120-150 iar in oras sub 9 n-a vazut. Iarna mi-a luat 15 Nu are multi cai, dar e usoar si are un cuplu mare de la turatii mici. Apropo, multi vand modelul 96-97 ca fiind 98-99, atentie la detalii. Salutare Gixule! Ma, nu prea am avut eu bani de bezina dar am facut 4000-5000 de km cu xj-ul. Oricum voi invata sa merg din nou orice sport-touring sau ss mi-as lua. Cu cap, ma pot descurca atat in oras cat si in afara. Asta cu consumul, unii zic asa, altii zic asa, sincer nici nu ma mai intereseaza pt ca incep sa ma stabilizez financiar. Da-o incolo la un mers domol in oras nu mi-o lua mai mult de 8, ce naiba. Asta cu modelul, da, am observat si eu, am sa ma uit in CIV-ul ei, dar la o adica, conteaza asa mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Da, conteaza...Intre cele 2 generatii sunt diferente maricele. Ca idee, oriunde apari faci spam...Pe topicul de GSXR ti-ai declarat dragostea pentru SRAD si ai creat 1000 de discutii degeaba, acum ai pus ochii pe un Blade (suna frumos numele,nu?) si continui aici cu posturile moralizatoare...Ce urmeaza? R1 e deja luat, ce zici de un zx9 sau un zx 10? Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Motorul e pus la vanzare de mult iar pozele sunt in mare aceleasi. O spun ca sa intelegi faptul ca cei 4-5 mii de km sunt pusi la plezneala, ca sa justifici intr-un fel "noua alegere". Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun. Nu veni cu texte gen "Honda e Honda" ca sa perii audienta. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba... Spor la...tastat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun. Am schimbat doua iar pe al treilea am incercat sa-l repar cu piese noi. N-a tinut nici ala. In 3 ani am schimbat 3 motoare. Editat Noiembrie 26, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Da, conteaza...Intre cele 2 generatii sunt diferente maricele. Ca idee, oriunde apari faci spam...Pe topicul de GSXR ti-ai declarat dragostea pentru SRAD si ai creat 1000 de discutii degeaba, acum ai pus ochii pe un Blade (suna frumos numele,nu?) si continui aici cu posturile moralizatoare...Ce urmeaza? R1 e deja luat, ce zici de un zx9 sau un zx 10? Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Motorul e pus la vanzare de mult iar pozele sunt in mare aceleasi. O spun ca sa intelegi faptul ca cei 4-5 mii de km sunt pusi la plezneala, ca sa justifici intr-un fel "noua alegere". Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun. Nu veni cu texte gen "Honda e Honda" ca sa perii audienta. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba... Spor la...tastat! Multumesc ca mi-ai urmarit activitatea pe forum. Am spus-o si aici, ador SRAD-urile si astea erau in plan! Raman in continuare modelul meu preferat pana in 2000. Acum, nr. meu de km conteaza mai putin, daca e mobra pusa la vanzare asta inseamna ca sta in garaj ? De aia mi-am luat eu geaca si toate cele ? Ca sa ma uit la ea cum sta in fata blocului ?Am luat-o la 37 sau 38000 dekm, acum are 42.000, vrei sa fac o poza ? Eu m-am gandit in naivitatea mea ca pe sectiunea asta voi gasi detalii de la posesori nu critici si shtouri ieftine ( vezi comentariul tau ). Le multumesc mult baietilor ca mi-au raspuns si ca nu m-au aruncat in bulk folder dupa cum prea bine meritam ( ha! ). Tie evident nu mai am ce sa iti zic din moment ce esti capabil sa anticipezi ceea ce urmeaza sa zic. Te felicit pentru experienta mai mare decat a mea dar aroganta asta denota anumite lucruri. Stai ca acum am vazut, esti moderator. Pai asta e atitudinea unui moderator ? Sa iei la misto userii???? Care e problema pana la urma, suntem pe un forum aici, credeam ca stii asta Gata Gixule, nu ma mai vezi pe topicul asta. Motocicleta de care va vorbeam a fst implicata intr un accident azi in pipera. Multumesc tuturor pt pareri dar se pare ca nu prea mai e cazul ..... Editat Noiembrie 26, 2012 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Ca idee, oriunde apari faci spam Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba... Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-carene+pista+954in+stare+bunanu+rupte+sau+crapatecolorit+%2bstickere++-176361.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am schimbat doua iar pe al treilea am incercat sa-l repar cu piese noi. N-a tinut nici ala. In 3 ani am schimbat 3 motoare. Nu ai stiut sa-l repari. Cuzinetii nu se monteaza la voia intimplarii, trebuie plastic gauge sa masori imprealabil jocul la piesele mobile, trebuie ca shuruburile care string vibrochenul sa fie si ele scoase din pungulitzele de la Honda, nu se refolosesc cele vechi. Si mai sint. Modelul tau avea, putea sa aibe, sute de mii de km, nu aveai de unde sa stii. Per total, motoarele din generatiile 90-2000 duceau lejer 100 000km, cele actuale ramin sub semnul intrebarii. E greu sa gasesti o motoreta de 15 ani cu doar "50 000km". Normal ca daca iei o motoreta cu 120 000km pe ea , dar bordul afisheaza doar 40-50 000km, crapa propulsorul, ai sa zici ca modelul e prost. Fraier este cel care ia de buna o motoreta cu doar 30-50 000km veche de peste 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @art, ai reusit sa vinzi blade-ul? Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Daca Honda nu mai e Honda, atunci ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita Cesar strikes again! N-are rost sa continui discutia, vorba aia, doar nu vrem sa ajungem la polemici interminabile si amenintari cu mafie si portbagaje, nu? Hai spor la pozat in Zana Maseluta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Bang bang, ce-ai inteles si ce noapte e la tine pe strada. Treat the man right! Are relevanta cati km a bagat si cate experienta are, moderator puppet? De grade suferim toti, pana la un punct. Need to acknowledge! You're in denial Editat Noiembrie 27, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @art, ai reusit sa vinzi blade-ul? Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum... Foarte important este sa si gasesti pe cineva care sa-ti poata efectua acest interval. La noi, jocul supapelor si alte fineturi sunt uitate (vinovat, recunosc), iar intretinerea consta in mare in schimbul de lichide, placute, etc. Acum sa privim si partea cealalta, atata timp cat nimeni nu vinde motor cu carte service, si aici ma refer inclusiv la motoarele scumpe, de unde ar trebui sa ne dam seama ce, cand si unde a fost remediat? Ca idee, in primavara am cautat sa-mi iau de aici din nou un 919. Cu greu gasesti unu` sub 60000 km. De pret nu mai spun, un model ok costa de la 2300 eu in sus. Acum sincer, la 1500 eu (poate mai putin), cu cat se da un 919 la noi, ce pretentii putem avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 @mistery......da man l-am dat..a plecat la timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) @gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba. LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-cbr-900-rr-sc33-bremen/168525608.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cbr&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=84&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=20000&cubicCapacities=FROM_751_TILL_1000 @art felicitari, cred. Ce urmeaza? Sau are deja urmas? Editat Noiembrie 28, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Or merge carene si codita de 954 sau 929 pe 919 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) @mistery...schimbam macazul...supermoto;)....dar parca si tu aveai sau ai un 954????? Editat Noiembrie 28, 2012 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 @gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba. LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile...M_751_TILL_1000 @art felicitari, cred. Ce urmeaza? Sau are deja urmas? Eu iti inteleg dilema, dar aici vorbim de valoare de piata. Cu 4000 iti cumperi 954, R1 (02-03) cu putini km, reali. Anuntul in cauza are cateva hibe, cunosc asta pentru ca asta vara am cautat frenetic o mobra ok si la vizionare, toti uita sa mentioneze lucruri importante. In anunt nu spune al catalea propietar este(?) si nici nu aduce vorba de vreo carte service(?). Daca are mai multi propietari si n-are carte service, Km sunt irelevanti, chiar si in Germania. Inca ceva care mie nu-mi place, vanzatorul ofera imediat un motiv pt care vinde motocicleta, iar asta nu e ok. Am trecut anu asta prin suficiente situatii astfel incat sa nu mai cred ce scrie in fiecare anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @Gixu: deci la toti "ni" greu . @art: aveam da. A trebuit sa ma scap de el pe considerente de... fonduri pt autovehicul prin primavara si acum nu stiu cum sa ajung inapoi pe 2 roti chiar daca suntem in prag de iarna... As mai lua un 954 fara sa stau pe ganduri dar sunt in dilema descrisa mai sus de gixu plus o boala grava, adica lipsa de bani pt un motor bun. Am ajuns sa ma uit deja la soft enduro, cafe racere, trackere, buse, gixxere si tot intre. Nu multe se pot compara cu un 954 si smoothnessul motorului si cadrului dar simt ca merita sa imi diversific portofoliul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 depinde ce vrei sa faci........daca imbatranesti ca mine.......iti iei un soft enduro......si un r1 din 2010:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Stie cineva ce distanta este intre axele de la roti la 954? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 1400 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Stie cineva ce distanta este intre axele de la roti la 954? merci 1400 mm. Depinde si de reglajul lantului. Cota reala e undeva intre un minim si un maxim. Depinde acum la ce iti trebuie si de ce precizie ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.