Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

O mica "dunbiosenie" se intampla pe franare si anume incepe sa tremure ghidonul (comportament asemanator voblajului, se misca pe orizontala stanga dreapta nu pe verticala), la viteze mai mari de 70km/h. Mobra este un 954 2002 si am schimbat urmatoarele pe fata:

- guma noua + echilibrat;

- rulmenti jug;

- rulmenti roata fata;

- ulei furci + simeringuri;

- reglaj furca - stock;

- placute frana;

- lichid frana;

- verificat discuri - aparent nu sunt busite, indoite etc...plus ca problema e recenta;

 

Nu pot sa imi dau seama de la ce "tremura"dracia....aveti idei?

 

Multam anticipat si asfalt uscat!

J

 

Mai exista un aspect care trebuie verificat. Am mai intalnit o singura data problema asta si n-o sa-ti vina sa crezi de unde este :D N-are legatura cu roata fata. Servisarea ai facut-o tu?

 

aproape:)))..mersi de manual..tot nu prea am reusit sa aflu exact exact..am manualul de intretinere in original dar nu arata exact cum se da jos rezervorul.stiu ca nu sunt decat 3 suruburi si teoretic e foarte simplu dar acum 2 zile am schimbat filtrul de aer si cand l-am pus inapoi mi se parea ca ii prea mare distanta intre rezervor si cadru(mentionez ca si inainte ma puteam "juca" putin cu el din genunchi)..asa ca l-am prins sub chestia aia care tine si parbrizul si acum sta fix..vroiam manualul ca poate acolo arata exact cum vine..multumesc oricum.:cheers:

 

Ai doua bucati de cheder negru care preiau jocul dintre cadru si rezervor. Vezi sa nu le fi pierdut la demontare. Si eu am pierdut bucatile alea de cauciuc si am pus chedere de termopan care se infigea mai bine in "buza rezervorului".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aproape:)))..mersi de manual..tot nu prea am reusit sa aflu exact exact..am manualul de intretinere in original dar nu arata exact cum se da jos rezervorul.stiu ca nu sunt decat 3 suruburi si teoretic e foarte simplu dar acum 2 zile am schimbat filtrul de aer si cand l-am pus inapoi mi se parea ca ii prea mare distanta intre rezervor si cadru(mentionez ca si inainte ma puteam "juca" putin cu el din genunchi)..asa ca l-am prins sub chestia aia care tine si parbrizul si acum sta fix..vroiam manualul ca poate acolo arata exact cum vine..multumesc oricum.:cheers:

 

Allyn, am si eu un SC33 , fireblade, daca ai nevoie de informatii, mentionez ca l-am facut bucati si l-am montat la loc, si inca functioneaza :))) pentru tips & tricks poti sa imi dai cate un PM ori sa ma suni pe 0736180571

 

Bafta,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista un aspect care trebuie verificat. Am mai intalnit o singura data problema asta si n-o sa-ti vina sa crezi de unde este :D N-are legatura cu roata fata. Servisarea ai facut-o tu?

Nu, n'a facut'o el.

De unde ar putea aparea problema? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Scuze de delay dar o raceala m-a "rapus".

 

Nu am umblat eu la mobra pentru ca nu ma simt in "masura", a facut-o cineva abilitat (as prefera sa nu dam nume ca nu are vreo relevanta). Cert esta ca si discurile au fost verificate cumva dar nu au dezvaluit nimic concret, plus de asta maneta de frana nu pulseaza...Discurile au "carne" si se prezinta binisor.

 

Mai exista o mica chestie pe care nu am schimbat-o, unul din cuzinetii din furca...era pe duca si ma gandesc ca poate e de acolo, Cezar te rog sa ma corectezi daca scriu aberatii, dar in afara de cuzinetii aia....nu stiu ce as putea sa mai schimb/strang/repar la mobra.

 

Mentionez ca am grija de ea ca de ochii din cap...va dati seama cum ma simt ca nu stiu ce sa-i fac sa mearga cum mergea o data "mititica".

 

 

 

Daca aveti idei please share!!!

 

Multam,

J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cine intereseaza,pe 24 iunie va fi etapa de drag racing de la tulcea.Participa si motoare.Organizarea este ok din cate am vazut pana acum.

Cine e din Bucuresti si doreste sa mearga la Tulcea duminica,sa se anunte ca sa plecam mai multi.Seara ne intoarcem inapoi.

https://www.facebook.com/events/308571319229553/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Scuze de delay dar o raceala m-a "rapus".

 

Nu am umblat eu la mobra pentru ca nu ma simt in "masura", a facut-o cineva abilitat (as prefera sa nu dam nume ca nu are vreo relevanta). Cert esta ca si discurile au fost verificate cumva dar nu au dezvaluit nimic concret, plus de asta maneta de frana nu pulseaza...Discurile au "carne" si se prezinta binisor.

 

Mai exista o mica chestie pe care nu am schimbat-o, unul din cuzinetii din furca...era pe duca si ma gandesc ca poate e de acolo, Cezar te rog sa ma corectezi daca scriu aberatii, dar in afara de cuzinetii aia....nu stiu ce as putea sa mai schimb/strang/repar la mobra.

 

Mentionez ca am grija de ea ca de ochii din cap...va dati seama cum ma simt ca nu stiu ce sa-i fac sa mearga cum mergea o data "mititica".

 

 

 

Daca aveti idei please share!!!

 

Multam,

J

 

Franele nu dau voblaj sau cel putin eu nu am intalnit.

Rulmentii de jug, daca a fost montati corect, nu trebuie sa duca la voblaj pe franare. Astia nu se strang! Piulita care tine axul directiei trebuie stransa doar pana se preia jocul in coloana. E mai mult un reglaj fin decat o strangere. Verifica daca directia se misca cu usurinta stanga dreapta.

Inca ceva - ce guma ai pe fata si ce presiune ai in ea? Cu orice cauciuc 120/70/17, presiunea ar trebui sa fine intre 2.1-2.3.

Daca nici dupa ce verific aspectele astea nu se rezolva problema, este altceva si aia este... cum sa zic... aproape secret :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cezar:

Rulmentii de la jug au fost montati corespunzator, problema initiala s-a rezolvat. Directia e se misca brici fara cel mai mic "hop". Presiunea la roti stiu ca era 2.2, dar o sa reverific si revin cu info.

Ahh aproape ca mor de curiozitate sa aflu care e "aproape secretul" :D

 

Sanatate si asflat uscat!

J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar, piulita de la rulmentul de jug se strange cu dinamometrica la 11-16 Nm. Cel putin asa scrie in Haynes si e logic sa fie asa, nu poti lasa strangerea niciunei piulite de pe motor la mana unui mecanic dus sau nu la sala.

La dimensiunea 120/70/17 majoritatea producatorilor dau ca presiune 2.5. Or fi ei mai prosti, dar mie la 2.5 pe bune daca imi da vreun efect negativ. Insa e drept ca eu o folosesc normal, nu ca alti raceri cu pretentii. :)

 

Cat despre "aproape secret" am o intrebare: ne ajutam intre noi pe sectiunea de 900RR la fel cum o fac oamenii si pe forumurile de afara?

Nu de alta, dar poate au si altii din tara probleme asemanatoare si nu pot da curs invitatiei voalate de a ajunge la Grant Moto Service..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar, piulita de la rulmentul de jug se strange cu dinamometrica la 11-16 Nm.

 

rectificare/intrebare - care piulita? Sunt mai mult de una.

 

La dimensiunea 120/70/17 majoritatea producatorilor dau ca presiune 2.5. Or fi ei mai prosti, dar mie la 2.5 pe bune daca imi da vreun efect negativ. Insa e drept ca eu o folosesc normal, nu ca alti raceri cu pretentii. :)

 

2.1-2.3 la rece

Majoritatea producatorilor de motrete sau de anvelope? Chiar nu vreau sa intru intr-o astfel de polemica din nou. Fiecare isi alege reperele dupa propriul cap.

Ce inseamna folosit normal? mergi cu ea in oras? Adica este pe post de scuter/bicicleta/metrou? :D

Atunci ok, pune 2.9 ca sa reduci poluarea :D

 

Cat despre "aproape secret" am o intrebare: ne ajutam intre noi pe sectiunea de 900RR la fel cum o fac oamenii si pe forumurile de afara?

Nu de alta, dar poate au si altii din tara probleme asemanatoare si nu pot da curs invitatiei voalate de a ajunge la Grant Moto Service..

 

Nu se poate face evaluarea problemei decat vazand agregatul si analizant cauzele. Daca aia nu e, ailalta nu e.... poate ca totusi este si una si ailalta combinate. Nu pot sa fiu sigur. Teoretic, 80% cauza este X, dar mai pot fi si altele. Aici este un pericol - omul care crede ca stie ce are de facut (dar de fapt nu stie), se apuca si face de capul lui. Dar daca strica? Daca nu intelege principii si intelege fix pe dos? Atunci ce mai e de facut?

Am vazut multe, foarte multe "inventii". Chiar si acum sunt oameni care repara motoreta dupa ce li se spune pe forum. Garantat 100% doua cazuri incearca sa repare ceva ce e bun. Pot sa-mi permit sa nu ma bag? :D Si eu am stricat mult pana am reusit sa nu mai stric. Sunt pe bancile facultatii si trebuie sa invete

Sigur ca ne ajutam dar de la un anumit punct mai departe, ajutorul poate fi ... cum sa zic, periculos.

Hai sa-ti dau exemplu - a venit pana la urma unu la mine cu 1000rr cu roata fata blocata - zic: clar ai discurile strambe. Dar nu, nu era asta - cand am demontat am vazut care era inventia. cumparase niste ploacute, alte placute decat trebuia. Nu intrau - le-a pilit, a mai dat niste gauri sa intre bolturile de fixare si s-a suit pe ea si "domle merge prost". Poate ca si unu ca asta a primit sfatul - desurubeaza, pune placute noi, pune loctite, insurubeaza. problema nu e la cine a dat sfatul, problema este la cel care il primeste pentru ca n-ai de unde sa stii daca este de-a dreptul dobitoc :D sau stia macar ca in Europa se merge pe dreapta.

Multumesc pt intelegere!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rectificare/intrebare - care piulita? Sunt mai mult de una.

Hai mai Cesar, stii bine la care ma refer, doar ai si tu 954 si nu cred ca nu ai Haynes.. E vorba de prima piulita, de sub "bridge'ul" de sus. Piulita de deasupra e la 100+ Nm daca imi aduc aminte bine.

 

2.1-2.3 la rece

Majoritatea producatorilor de motrete sau de anvelope? Chiar nu vreau sa intru intr-o astfel de polemica din nou. Fiecare isi alege reperele dupa propriul cap.

Ce inseamna folosit normal? mergi cu ea in oras? Adica este pe post de scuter/bicicleta/metrou?

Atunci ok, pune 2.9 ca sa reduci poluarea

Pai orice presiune este data la RECE, deci inclusiv 2.5 scrisa de Honda pe abtzibildurile insignifiante de pe bascula/aparatoare de lant, dupa caz..

Normal ca vorbim de producatorul de motoreta, eu pana acum nu am vazut valori date de producatorii de anvelope. Decat recomandari sa fie umflate la valorile recomandate de producatorul motoretei.

Si da, o folosesc pe post de maxiscuter. Altii le folosesc pe post de sezlong in Victoriei. :)

 

Nu se poate face evaluarea problemei decat vazand agregatul si analizant cauzele. Daca aia nu e, ailalta nu e.... poate ca totusi este si una si ailalta combinate. Nu pot sa fiu sigur. Teoretic, 80% cauza este X, dar mai pot fi si altele. Aici este un pericol - omul care crede ca stie ce are de facut (dar de fapt nu stie), se apuca si face de capul lui. Dar daca strica? Daca nu intelege principii si intelege fix pe dos? Atunci ce mai e de facut?

Am vazut multe, foarte multe "inventii". Chiar si acum sunt oameni care repara motoreta dupa ce li se spune pe forum. Garantat 100% doua cazuri incearca sa repare ceva ce e bun. Pot sa-mi permit sa nu ma bag? :D Si eu am stricat mult pana am reusit sa nu mai stric. Sunt pe bancile facultatii si trebuie sa invete

Sigur ca ne ajutam dar de la un anumit punct mai departe, ajutorul poate fi ... cum sa zic, periculos.

Hai sa-ti dau exemplu - a venit pana la urma unu la mine cu 1000rr cu roata fata blocata - zic: clar ai discurile strambe. Dar nu, nu era asta - cand am demontat am vazut care era inventia. cumparase niste ploacute, alte placute decat trebuia. Nu intrau - le-a pilit, a mai dat niste gauri sa intre bolturile de fixare si s-a suit pe ea si "domle merge prost". Poate ca si unu ca asta a primit sfatul - desurubeaza, pune placute noi, pune loctite, insurubeaza. problema nu e la cine a dat sfatul, problema este la cel care il primeste pentru ca n-ai de unde sa stii daca este de-a dreptul dobitoc :D sau stia macar ca in Europa se merge pe dreapta.

Multumesc pt intelegere!

Partial ai dreptate. Ma refer la partea cu nu poti sa fii 100% sigur ca e ceva fara sa vezi/auzi/pipai agregatul. Dar poti spune "bai, ai sa razi, eu m'am intalnit cu situatia X. Arunca un ochi si poate te linistesti. Sau nu."

 

In rest, nu pot sa cred ca te vei considera vinovat moral daca vreun retard se apuca de luat la pila si gaurit placutele de frana fiindca asa a inteles el. Si nici ca tu consideri ca noi astia de pe aici s'ar putea sa nu avem un IQ mai mare decat cel suficient cat sa nu ne curga scuipat din gura. :)

 

Asa ca hai sa fim pe fata si spune'ne si noua "aproape secretul" sau fii franc si spune: "prietene, am mai intalnit o situatie similara dar nu pot fi 100% sigur. Hai pe la mine cu o cola si poate ii dam de cap."

 

:cheers:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai Cesar, stii bine la care ma refer, doar ai si tu 954 si nu cred ca nu ai Haynes.. E vorba de prima piulita, de sub "bridge'ul" de sus. Piulita de deasupra e la 100+ Nm daca imi aduc aminte bine.

 

Piulita aia se strange relativ putin. Nu stiu daca are specificat cuplul de strangere. Din ce motiv - piulita trebuie sa preia jocul din coloana de directie, deci nu prea e strangere, este mai degraba un reglaj, Apoi mai vine o piulita peste ea care o blocheaza, apoi jugul si aia de sus se strange tare.

 

Pai orice presiune este data la RECE, deci inclusiv 2.5 scrisa de Honda pe abtzibildurile insignifiante de pe bascula/aparatoare de lant, dupa caz..

Normal ca vorbim de producatorul de motoreta, eu pana acum nu am vazut valori date de producatorii de anvelope. Decat recomandari sa fie umflate la valorile recomandate de producatorul motoretei.

 

Inteleg. Eu umflu gumele mai putin decat indica recomandarile honda sau ai altor producatori yapan. Interesant ca pe bascule de Aprilia sunt recomandari de presiuni mai scazute decat la japaneze....

 

In rest, nu pot sa cred ca te vei considera vinovat moral daca vreun retard se apuca de luat la pila si gaurit placutele de frana fiindca asa a inteles el. Si nici ca tu consideri ca noi astia de pe aici s'ar putea sa nu avem un IQ mai mare decat cel suficient cat sa nu ne curga scuipat din gura. :)

 

Asa ca hai sa fim pe fata si spune'ne si noua "aproape secretul" sau fii franc si spune: "prietene, am mai intalnit o situatie similara dar nu pot fi 100% sigur. Hai pe la mine cu o cola si poate ii dam de cap."

 

Nu desconsider pe nimeni, sper ca nu am jignit pe nimeni :D

Despre problema pe care o acuza colegul nostru pot sa zic ca teoretic se poate intampla. Deci sigur 100% nu pot sa zic - aceasta este.

Deci ce-as vrea eu - daca se poate si permiteti - sa fiu eu ala care descopera daca, dupa ce a studiat sasiul de 954 (probleme asemenatoare se pare ca are acum si Pangiale), se confirma banuiala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Rectifica si tu datele din anunt. Motorul este un sc 28, an fab pre 96, sau e un sc 33, 96-97 cu motorul schimbat.

 

Mai jos ti-am pus poze cu 3 tipuri de SC. Priveste motorul si in special capacele laterale, si o sa intelegi ce iti spun.

 

Apropo, 919 din 99 e a doua mobra iar a treia e 919,dat din 96-97. Cu toate astea, capacele la al tau sunt fix ca in prima poza.

 

Suna un clopotel? Atasez si o poza cu motorul pus de tine la vanzare.

 

Bafta.

post-11570-0-15247700-1340444601_thumb.jpg

post-11570-0-04582800-1340444659_thumb.jpg

post-11570-0-21619300-1340444701_thumb.jpg

post-11570-0-67723400-1340445130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, incepatorii care vor sa-si cumpere 954 iti multumesc pentru deconspirarea ... bla bla, enter cuvant urat aici :)

Te saluta Shinu din claxonu' de la scooter pana imi iau iar 954 :D

 

PS: scuza tonu de caterinca, da' pe jumate eram serios ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit.

 

Sunt pe cale sa cumpar un 919 din '97.

Am fost sa il vad l-a pornit a bagat in treapta 1 si a scos un sunet cam puternic. E normal? E sunetul epecific cand bagi in viteza un motor, doar ca putin mai mare. Mentionez ca am avut un Ducati monster 600 dark din 98, un Suzuki sv 650sdin 2000 si un transalp din 93.

Imi e sa nu fie de la ambreaj. Cum il testez daca e dus?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face un clanc absolut normal. Daca eziti cand apesi schimbatorul, poate sa caraie, dar nu vad nimic nou in asta. Pune cateva poze, poate stie cineva mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu pe aici, de vreo luna proaspat posesor de 954, a fost a lui mistery de aici de pe forum. Avem cam vreo 1500km la activ, si ne intelegem de minune, chiar ma bine decat cu fostul R6.

 

Pe viitor, adica la iarna, am de gand:

-sa-l vopsesc exact cum a fost motocicleta lui simonceli, acel alb cu rosu si negru ( asa am si costumul)

-un parbriz gen duble buble, acum are puig dar forma oem si imi bate vantul in moaca la peste 140

-un supercorsa pe fata, caci qualifier asta cam fuge la franari violente

-un intinzator de lant, la lantul de distributie

-o finala sport

-poate discuri dantelate pe fata, caci cele de acum au o vibratie la franarile violente

 

in rest, totul ok, consum ok, ciclistica marfa, frane marfa.

post-55278-0-23942200-1341733762_thumb.jpg

post-55278-0-44304700-1341733773_thumb.jpg

post-55278-0-91969800-1341733933_thumb.jpg

post-55278-0-58327000-1341734557_thumb.jpg

Editat de cashu21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt honde sunetul este mai amplificat putin,nu stiu din ce motiv ,am avut pt o perioada scurta de timp un 929 si identic cum ai spus facea,am mers pe destule honde majoritatea faceau asa cand cuplam treapta unu din neutral,daca pui pe cineva sa faca operatiunea asta de pe motor si sa te uiti parca si lantu se misca putin si eu am ramas uimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...