TNG Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Este normal sa se opreasca ! Revine din nou cu primul contact pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deus Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Va salut, am si eu o intrebare, aveti idee va rog cum se pot lega semnalele la lumina de pozitie? in mom cand dai semnal sa palpaie becurile de pozitie? si cand ai pozitia aprinsa sa ramana aprinsa? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Am observat ca dupa o perioada de timp (cateva ore - zile, nu stiu exact), LED-ul HISS din bord se opreste din palpait... e normal? Se intampla si la alte 954-uri? Led-ul ala are un rol in mantinerea incarcarii bateriei. E OK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Mersi de raspunsuri... Un "sneak peek" cu noua mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 la cbr 929 nu se poate face ceva sa palpaie ledul ca la cbr 954? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Caut urmatoarele piese pt 954: aparator de lant (spate) si capac / element decorativ pentru semnalizarea fata. In poze se vede mai exact despre ce piese e vorba. I-mi puteti recomanda niste crashpaduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 la cbr 929 nu se poate face ceva sa palpaie ledul ca la cbr 954? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Dece ai vrea asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 numa intreb, nu stiu,ca daca se poate de ce nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) Incepand de ieri sunt si eu mandrul posesor al unui 954, imi place tot la motocicleta, voi reveni si cu poze dar momentan laptopul imi este incapacitat O singura problema am si eu, poate ma lamuriti voi. Ledul care indica rezerva de benzina a motocicletei se cam aprinde cand vrea el, sta o perioada aprins, se stinge iar, si tot asa. S-a intamplat imediat dupa ce am facut plinul. Nu am probat sa vad daca ramane aprins cand intradevar intra pe rezerva. In esenta nu ma deranjeaza prea tare, ca eu oricum sunt obisnuit sa ma uit in rezervor sa vad cam cata benzina mai am, dar la cbr'ul 600F3 care l-am avut inainte puteam vedea mult mai bine in rezervor, la 954 benzina parca se ascunde imediat daca intelegeti ce vreau sa zic Orice sfat din partea voastra este apreciat. Revin si cu cateva poze Revin cu o intrebare, in trafic motorul se incinge destul de tare, si din cate am inteles e normal. Al meu sare de 100 de grade si ajunge pe la 102-103 cred ca a fost cel mai rau. Are cineva vreo solutie impotriva caldurii sa zic asa ? Stiam la ce sa ma astept, nu merg pe motor in pantaloni scurti sau ceva, dar chiar si in pantaloni de combinezon tot simt caldura putin. Mai rau ar fi cand merg prin oras cu blugi si ma cam frig la coapse (totusi suportabil). Iarasi, stiam la ce ma inham, a nu se interpreta gresit, dar ma gandeam poate a gasit cineva vreo solutie "home made" sau ceva. Eu ma gandeam la niste banda adeziva termoizolanta, dar nu stiu in ce masura va functiona. Editat August 8, 2013 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 schimba cauciucurile,felicitari pt achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) Multumesc. Asta este prioritatea numarul 1 pentru mine. Iarasi o alta intrebare, eu posed o singura cheie, exista vreo solutie mai ieftina pentru a copia cheia ? Am fost la un centru in Galati si ma costa 80 de euro o copie. E ok pretul ? sau pot gasi si mai ieftin ? Imi cer scuze pentru sumedenia de intrebari dar nu prea am la cine altcineva sa apelez Editat August 10, 2013 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Am mai spus si pe alte topicuri, se monteaza un intrerupator electric pe comanda releului ce alimenteaza ventilatorul, ii dai drumul la ventilator manual cind temperatura sare de 80grd. O sa ai jet de aer cald mereu dar suportabil, nu vei mai simti fierbinteala aerului cind ventilatorul porneste de la 102grd cind simti ca fierbi intre picioare. Am avut 954, in oras mi-era imposibil sa merg cu el pe canicula, dar am rezolvat-o cu intrerupatorul. Montind intrerupatorul in paralel pe firul de comanda a releului, se mentine neatinsa functia de pornire automata a ventilatorului la 102grd atunci cind intrerupatorul e dat pe deschis. Releul e situat in lateralul dreapta al coditei, sub carena. Daca nu te descurci, te astept la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Pot confirma ca solutia propusa de jagi functioneaza perfect. Am montat si eu pe 954 (5 lei costul total) si chiar si cand am mers 30 km la pas cu motorul in croatia la mare (35 grade, blocaj rutier) am reusit sa tin motorul intre 90-92 grade. macar stii ca nu pusca chiuloasa. 80 euro e copia la cheie cu chip-ul de HISS programat? Daca da, e ok pretul. Cheia este ieftina. Programarea costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Da, 80 de euro cu tot cu chip programat. Ma gandeam eu ca nu cheia propriu-zisa e asa scumpa. Multumesc pentru raspuns. Cat despre problema cu incalzirea, mi-a spus o cunostinta cum ca as putea adauga un cooler de sursa pc cu intrerupator si sa-l las pe cel actual cum e. Mi se pare putin ridicola solutia, nu stiu cata putere poate sa aiba un cooler de genul, plus ca adaug un consumator, dar nah...aud, intreb, ma documentez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Intreaba, trece vara, uleiul fierbe in continuare, cuzinetii danseaza pe vibrochen, totu-i ca din fabrica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Daca tot faci improvizatie, zic sa o faci cat mai simpla si curata. Lasa alti consumatori etc. Uite documentatie: http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/94185-manual-fan-switch-1999-cbr-900-rr.html simplu http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/83184-custom-fan-switch-for-08-cbr1000rr.html cu legatura la relee, doar daca vrei sa te bagi la balarii. http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-guides/15533-how-wire-manual-fan-switch-your-bike.html Pe 954, partea din stanga (unde ai si cablul de la radiator) ai o piesa de plastic mica sub sea, chiar dupa rezervor. E loc bun unde sa montezi un toggle switch sa fie tot timpul la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Foarte utile acele linkuri, multumesc mult pentru ajutor si pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salutare Va rog sa ma ajutati cu ordinea corecta de strangere a suruburilor la axul din fata (cele 2+2 de blocare de pe furca si cel mare de pe ax) la CBR 954RR Daca stiti si cuplul de strangere ar fi minunat Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Manualul de reparatie. Descarca-l si ai toate datele, in 5 minute afli totul/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salutare Va rog sa ma ajutati cu ordinea corecta de strangere a suruburilor la axul din fata (cele 2+2 de blocare de pe furca si cel mare de pe ax) la CBR 954RR Daca stiti si cuplul de strangere ar fi minunat Multumesc mult 2+2 de blocare 10 12 nm axul mare 60 70 nm.....in manual scrie ca poti si pana la 100 dar unii(din wsbk) zic ca ajunge max 70:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Manualul de reparatie. Descarca-l si ai toate datele, in 5 minute afli totul/ sunt prea indraznet daca iti cer linkul? 2+2 de blocare 10 12 nm axul mare 60 70 nm.....in manual scrie ca poti si pana la 100 dar unii(din wsbk) zic ca ajunge max 70:) OK, multumesc, asa le-am strans si eu, deci pot fi linistit Mai ramane sa aflu ordinea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Nu stringeti piulita axului mai mult decit valoarea din manual,distrugeti usor rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 sunt prea indraznet daca iti cer linkul? OK, multumesc, asa le-am strans si eu, deci pot fi linistit Mai ramane sa aflu ordinea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Salutare! Am o nedumerire si nu prea stiu la cine sa apelez pt ca toata lumea e foarte ocupata. Ma gandeam poate primesc un raspuns aici. Trebuie sa schimb segmentii: Banuiesc ca am montat in motor kit-ul de pistoane de mai jos(fostul proprietar mi-a zis ca am pistoanele marite cu 1mm) Wiseco - Piston Kit - Honda - Honda - CBR 954RR Fireblade 2002-2003/76mm +1mm Bore/13.5:1/980cchttp://www.orientexpress.com/p-1322-wiseco-piston-honda.aspx Nedumerirea mea vine din faptul ca nu stiu cum sa aleg segmentii necesari pistoanelor actuale din urmatoarea pagina sau ebay: http://www.orientexpress.com/p-15501-piston-ring-set.aspx sau http://www.orientexpress.com/p-15509-piston-ring-set.aspx Ma poate lamuri cineva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.