Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

CBR 1000RR 2008, sau 2009. alea cu dintii de la pinionul de pe vibrochen decaliti si care se tocesc in 4000km, si la care vibrochenul nu se unge suficient, sau cu pistoanele rateu ce pierd ulei, si lista poate continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O revopsit careva dintre voi 954 galben / albastru, codurile de culoare Y-163P si PB-257M.

Ce vopsea ati folosit?

 

3 vopsele am incercat deja si ori o iesit alta culoare, ori nu acoperea suficient de bine adica era prea transparenta.

 

Un UP pentru intrbarea aceasta.

 

Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un UP pentru intrbarea aceasta.

 

Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont.

Cate straturi au fost din dupont?...si din standox?...daca s-a facut amestecul computerizat..imposibil sa nu acopere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie.

din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit

 

vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum.

 

problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor :P

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie.

din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit

 

vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum.

 

problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor :P

 

 

 

 

E de la vopsitor..6 straturi este deja exagerat...acuma nu vreau sa invat eu pe nimeni cum sa isi faca meseria.dar cu o pregatire buna(curatat,degresat,grunduit)..nu cred ca din 3 straturi max sa nu acopere....

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat zilele astea o alarma spy 5000m de pe ebay (nu o fi cea mai buna dar atat mi-am permis cu pager). Intrebarea mea este daca a mai montat cineva ceva similar pe un 954. Am citit pe net ca sunt notorii pentru instructiunile extrem de vagi. Asa ca orice sfat e binevenit :)

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ceva timp am pus ochii pe un 954 RR. Experienta am cat decat pe un f4i, consider ca sunt capabil sa o "stapanesc", deci nu ma intereseaza aspecul asta.
Am inteles ca este o motocicleta foarte reusita, as dorii si eu un feedback de la cativa posesori, ce "bube" are, consum, pret consumabile, etc

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte veche, o minune sa gasesti una nematrasita. MAi e o problema ff grava, are propulsorul foarte bombat in zona alternatorului, la o cazatura, chiar minora, daca ia un bolovan, o umflatura in asfalt, se sparge carterul inferior. Oamenii il repara punind un alt carter inferior din dezmembrari si-l vind. Motorul acela, 99%, nu va avea viatza lunga. In rest, e super OK, supermotocicleta. Dar, nu uita, la multele jdemii de km, suspensiile s-au uzat, costa multe sute de euro sa le servisezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de la cine o iei.....pai pana in 2003 s-au facut astea..vezi ca sunt din 2002 care nu au sonda lambda..si ei spun ca sunt din 2003...numa 2003 are sonda...apoi..nu sunt asa e vechi este mai bine spsu uzate...moral:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun.

La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare.

Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie.

Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea.

Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune.

Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea: e o motocicleta cu care te poti acomoda usor, daca ai ceva experienta.



uite un exemplar aparent bun: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-954%20rr%20cbr%20fireblade%20900-din-2002-537541.html

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datorita marimii discurilor cu dioametru mare, 954 beneficiaza de una dintre cele mai bune frane, ca se pot strica daca nu esti atent e alta poveste, se pot strica la orice motor

 

daca gasesti una buna iao, nu am auzit oameni care sa fie dezamagiti de 954 - repet 954 in stare tehnica buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uita ca R1 98-2003 e un biet mielusel daca comparam cit de saltareata e directia cind se deschide gazul puternic, in trepte inferioare, practic, fara amortizor de ghidon e sinucidere. La 2500euro, gasesti numai gunoaie(vopsite frumos).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 este o motocicleta foarte buna. Depinde enorm cum a fost intretinuta; deci, cand o iei, verific-o bine de tot. Varianta peste ea daca suplimentezi bugetul ar fi un k2,k3,k4 de 1000, chiar si 750 e o racheta usoara. Cand cumperi, orice te decizi sa cumperi, verifica bine tehnic, este cel mai important. off topic: urmatoarea mobra pe care mi-o iau o sa fie peste 2009 ca sa nu o mai vand curand. M-am saturat sa bag o gramada de bani in intretinerea mobrei si sa o vand pe nimic din cauza "concurentei" care vinde cazane... Spor cr1s71 !

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as zice.

K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000.

954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun.

Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste.

Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...