JAGI Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 CBR 1000RR 2008, sau 2009. alea cu dintii de la pinionul de pe vibrochen decaliti si care se tocesc in 4000km, si la care vibrochenul nu se unge suficient, sau cu pistoanele rateu ce pierd ulei, si lista poate continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) O revopsit careva dintre voi 954 galben / albastru, codurile de culoare Y-163P si PB-257M. Ce vopsea ati folosit? 3 vopsele am incercat deja si ori o iesit alta culoare, ori nu acoperea suficient de bine adica era prea transparenta. Un UP pentru intrbarea aceasta. Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont. Editat Septembrie 10, 2013 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Un UP pentru intrbarea aceasta. Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont. Cate straturi au fost din dupont?...si din standox?...daca s-a facut amestecul computerizat..imposibil sa nu acopere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie. din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum. problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor Editat Septembrie 10, 2013 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Ma ajuta si pe mine cineva cu un far si o sa de pasager (sau monopost ) pentru un 954 la un pret decent? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie. din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum. problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor E de la vopsitor..6 straturi este deja exagerat...acuma nu vreau sa invat eu pe nimeni cum sa isi faca meseria.dar cu o pregatire buna(curatat,degresat,grunduit)..nu cred ca din 3 straturi max sa nu acopere.... Editat Septembrie 10, 2013 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) Mi-am comandat zilele astea o alarma spy 5000m de pe ebay (nu o fi cea mai buna dar atat mi-am permis cu pager). Intrebarea mea este daca a mai montat cineva ceva similar pe un 954. Am citit pe net ca sunt notorii pentru instructiunile extrem de vagi. Asa ca orice sfat e binevenit Editat Septembrie 13, 2013 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Salut, de ceva timp am pus ochii pe un 954 RR. Experienta am cat decat pe un f4i, consider ca sunt capabil sa o "stapanesc", deci nu ma intereseaza aspecul asta.Am inteles ca este o motocicleta foarte reusita, as dorii si eu un feedback de la cativa posesori, ce "bube" are, consum, pret consumabile, etcVa multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 E foarte veche, o minune sa gasesti una nematrasita. MAi e o problema ff grava, are propulsorul foarte bombat in zona alternatorului, la o cazatura, chiar minora, daca ia un bolovan, o umflatura in asfalt, se sparge carterul inferior. Oamenii il repara punind un alt carter inferior din dezmembrari si-l vind. Motorul acela, 99%, nu va avea viatza lunga. In rest, e super OK, supermotocicleta. Dar, nu uita, la multele jdemii de km, suspensiile s-au uzat, costa multe sute de euro sa le servisezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Din 2002-2003 e foarte veche ? Nu mi se pare chiar asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Depinde de la cine o iei.....pai pana in 2003 s-au facut astea..vezi ca sunt din 2002 care nu au sonda lambda..si ei spun ca sunt din 2003...numa 2003 are sonda...apoi..nu sunt asa e vechi este mai bine spsu uzate...moral:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Deci sa inteleg ca 954 nu e chiar asa buna pe cat se spune. Ce as putea sa gasesc pana in 2500(euro) mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 ai inteles gresit.....954 e cea mai buna ce poti gasi in 2500!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 O sa caut si eu una in stare mai buna, poate suplimentez putin bugetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun. La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare. Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie. Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea. Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune. Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Nu prietene, nu sunt arogant, doar nu vreau discutii pe tema respectiva. Ma intereseaza strict detalii despre motor, nimic altceva. Multumesc frumos de informatii ! Mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Parerea mea: e o motocicleta cu care te poti acomoda usor, daca ai ceva experienta. uite un exemplar aparent bun: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-954%20rr%20cbr%20fireblade%20900-din-2002-537541.html Editat Septembrie 18, 2013 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 datorita marimii discurilor cu dioametru mare, 954 beneficiaza de una dintre cele mai bune frane, ca se pot strica daca nu esti atent e alta poveste, se pot strica la orice motor daca gasesti una buna iao, nu am auzit oameni care sa fie dezamagiti de 954 - repet 954 in stare tehnica buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Merci frumos de recomandare, momentan sa vedem daca se concretizeaza vanzarea f4i-ului Daca as suplimenta bugetul pana pe la 3500, as putea sa gasesc ceva pret/calitate mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Nu uita ca R1 98-2003 e un biet mielusel daca comparam cit de saltareata e directia cind se deschide gazul puternic, in trepte inferioare, practic, fara amortizor de ghidon e sinucidere. La 2500euro, gasesti numai gunoaie(vopsite frumos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) 954 este o motocicleta foarte buna. Depinde enorm cum a fost intretinuta; deci, cand o iei, verific-o bine de tot. Varianta peste ea daca suplimentezi bugetul ar fi un k2,k3,k4 de 1000, chiar si 750 e o racheta usoara. Cand cumperi, orice te decizi sa cumperi, verifica bine tehnic, este cel mai important. off topic: urmatoarea mobra pe care mi-o iau o sa fie peste 2009 ca sa nu o mai vand curand. M-am saturat sa bag o gramada de bani in intretinerea mobrei si sa o vand pe nimic din cauza "concurentei" care vinde cazane... Spor cr1s71 ! Editat Septembrie 18, 2013 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Mare dreptate ai LKss ...Zici ca, k2-k4 sunt peste 954 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) N-as zice. K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000. 954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun. Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste. Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok. Editat Septembrie 18, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Motocicleta cazatura/cazan/f*tuta se cam vede dupa o tura data mai tare. Iau in considerare si sa mai strang bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Daca vrei 954 fara bube, putem discuta si nu trebuie sa faci eforturi mari ca sa te incadrezi in bugetul actual. Am o singura conditie - ii montezi singur carenele de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.