Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

O zi buna.

 

Incerc sa achizitionez o oala de ambreiaj de 919RR pentru motorul fratelui meu ( mai exact, SC33 din 1999 ) dar tot dau de urmatorea problema:

Oalele de ambreiaj pe care le-am vazut pana acum nu au decat 2 santuri, pe cand cea de la motorul pe deja il are el are 3 santuri. Stie cumva cineva, care e faza? De asemenea, intre oalele de ambreiaj cu 2 santuri si cele cu 3 sunt diferent de cate discuri de ambreiaj intra ( 7 vs 8 ). Multumesc mult in avans pentru orice raspuns.

De asemenea, daca are cineva un ambreiaj complet , identic cu cel din poza, de vanzare, va rog sa ma contactati.

Linkul cu imaginea oalei de ambreiaj : https://i.imgur.com/guuYFsA.jpg

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, ma poate ajuta cineva cu o informatie? ce dimensiune este intre suruburile de la rezervor la un 929/954? sau mai scurt, a pus cineva un amortizor de ghidon cu prinderi de 929/954 pe un 919?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit a costat cu totul? Cine ti-a schimbat segmentii si a recapsulat atunci motorul? Oamenii erau amatori.

M-am dus la pomul laudat cu sacul.. La United Motors am fost. Manopera doar pentru montat motorul(pt ca l-am dus in cutii) 16 milioane.. o zi de munca, doi oameni cica dar unul din oameni era ucenic iar celalalt isi vedea si de alte treburi in timpul asta. N-am fost multumit si mi-au facut reducere la 13 milioane.. Acum nu mai conteaza.. sa vedem cum va functiona noul motor.

 

Schimbul de motor a fost plug and play :) Compatibilitate 100%. Motor de 929 si restul de 954, inclusiv rampa de injectie.

 

Urmeaza acum sa-i fac exupul functional.

Editat de marian.herciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ma poate ajuta cineva cu o informatie?

Am un 954 incarca 17 volti ,am incercat deja cu 2 relee de incarcare,verificat si alternator,mi s-a spus ca asta e o problema la ele

Becurile nu mi le arde,merge normal ,oare ii vreo problema?

Editat de romica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Mi-am schimbat motorul. Mi-am pus motor de 50 mii de mile adica 80 de mii de kilometri.. ruleaza ceas!!! fara zgomote ciudate, fara probleme... accelereaza atat de repede incat credeam ca am probleme cu decelerarea.. adica aveam impresia ca nu mai am frana de motor! So se poate gasi si un motor cu multi kilometri care sa ruleze ceas daca e intretinut bine.. Ce-i drept l-am luat din Anglia.. Sunt foarte multumit! A meritat banii.

 

O alta problema.. am nevoie de un sudor pentru cadrul de bord.

Stie cineva un sudor care sa-mi sudeze pe loc ? Adica maxim o ora de cand ii aduc fierul.. sau macar in cursul aceleiasi zi.

esti ca cei care vor sa vanda ceva si nu lasa date de contact sau pret , pune si tu locatia sa stim orasul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti cumva cum se masoara exact alternatoru?

Stiu ca are 3 faze ca si alternatoarele auto,eu am 3 fire galbene care intra in releu ,am masurat doar intre faze si mia dat 22 volti intre 2 faze si intre celelalte 2 tot 22 volti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns



Am masurat alternatorul,nu are scurt in infasurari ,intre faze are 22 volti, 1 cu 2,1 cu 3,2 cu 3,pe fiecare faza in parte scoate 32 de volti la 5000 de ture,incarcarea cu faza scurta si lunga aprinse la 5000 de ture este 17,32 volti

Ce parere aveti ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns

 

Am masurat alternatorul,nu are scurt in infasurari ,intre faze are 22 volti, 1 cu 2,1 cu 3,2 cu 3,pe fiecare faza in parte scoate 32 de volti la 5000 de ture,incarcarea cu faza scurta si lunga aprinse la 5000 de ture este 17,32 volti

Ce parere aveti ?

Acea tensiune de 17,32 volti este masurata la baterie si este curent continu?

Daca da este foarte mare.si o sa fierbi bateria..releul tau nu functioneaza corect.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este masurata la baterie,din ultimele masuratori alternatorul este in regula,problema este ca am schimbat deja 2 relee de incarcare si tot asa merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat inca o data releul de incarcare diodele sunt bune nu sunt strapunse,verificat continuitatea intre infasurari stator si sasiu,nici o infasurare nu este in scurt,verificat si rezistenta intre cele 3 infasurari trebuie sa fie intre 0,1-1 ohm dupa manual,daca dau statorul jos oare ce castig,fara suparare daca pe cele 3 fire totul este ok,mai departe nu mai am nici o solutie,am vb cu mai multi baieti care se pricep la honda si mi-au spus ca sa o las asa daca nu imi arde becurile ,ca au mai intalnit problema asta ,cica pana in 17 volti ar fi cam ok ,a mea incarca 17,30-17,50 la 5000 ture cu faza lunga aprinsa,mai mult de atat daca arde becurile sau fierbe bateria asta e doar sa nu imi arda ECU

In manual specifica ca trebuie sa incarce maxim 15,5

Editat de romica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, nu aveti cumva un manual pt cbr-u din 95? As vrea sa incerc setarile de suspensie stock si nu le gasesc pe nicaieri, sau eventual daca stiti pe unde sa caut. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu aveti cumva un manual pt cbr-u din 95? As vrea sa incerc setarile de suspensie stock si nu le gasesc pe nicaieri, sau eventual daca stiti pe unde sa caut. Mersi!

Incearca la

Www.manualedereparatie.info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu aveti cumva un manual pt cbr-u din 95? As vrea sa incerc setarile de suspensie stock si nu le gasesc pe nicaieri, sau eventual daca stiti pe unde sa caut. Mersi!

 

Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate.

Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la

Www.manualedereparatie.info

Multumesc de sugestie, dar din pacate nu este pt sc 28 :(

 

Ar fi relevante daca ai avea amortizoarele noi sau recent servisate.

Nu poti regla o suspensie cu ulei vechi, valve deformate, azot lipsa, etc...

Acum au fost servisate, am tot incercat diferite setupuri dar nu mi-a placut nici unul pana acuma, si m-am gandit sa incep atunci iar de la inceput adica de la setarea din fabrica si de acolo sa vad ce si cum mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca zici ca au fost servisate e un pas inainte

 

Ce ulei ai un furca? Vascozitate?

Ce ulei ai in amortizorul spate? vascozitate?

Ce presiune de azot ai in compensator?

 

Arcurile sunt cele din 95? Si arcurile se mai schimba... Eventual se masoara sa se stie daca au iesit din parametri. la sportive insa, foarte rar arcurile scad sub cota de inlocuire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...