Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna.

Va deranjez cu o problema stupida.

Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA?

 

Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari.

600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica.

 

Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?

arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea);

e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri.

 

oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza :)

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata de 10x mai bine cu finala Arrow (stiu ca e vorba de gusturi, dar pt mine e destul de clara imaginea);

e foarte posibil sa fi schimbat ceva si la puterea motorului (in rau); fabricatul a conceput acel "flow" luand in considerare si parametrii tehnici, nu doar design, asa cum cred multi rideri.

 

oricum, tie trebe sa iti placa, restu' nu mai conteaza :)

 

Cu mine o facut schimb lessy, lui i-a trebuit toba mai galagioasa, mie mai putin :D

Si mie i-mi place mai mult toba in forma clasica, iar sigla Arrow da foarte bine cu motorul galben :D

 

Ca si putere cred ca e aceasi treaba ca si cu exup eliminat + toba clasica, nu cred ca cei 50 cm de teava in plus are o influenta mare la turatii mai mari.

 

post-6144-0-03631100-1406711229_thumb.jpgpost-6144-0-11777100-1406711235_thumb.jpg

 

Apropo: la cablurile de la exup, ce trebe luat in considerare la reglaj?

 

Cand am schimbat toba, am dat jos si exup-ul, l-am curatat si verificat sa miste usor valva... l-am instalat conform manualului, dar nu zice nimic despre reglajul cablurilor.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mine o facut schimb lessy, lui i-a trebuit toba mai galagioasa, mie mai putin :D

Si mie i-mi place mai mult toba in forma clasica, iar sigla Arrow da foarte bine cu motorul galben :D

 

Ca si putere cred ca e aceasi treaba ca si cu exup eliminat + toba clasica, nu cred ca cei 50 cm de teava in plus are o influenta mare la turatii mai mari.

 

attachicon.gif10566247_687334281345463_1005930833_n.jpgattachicon.gif10368855_690408837704674_1555105061906669244_o - Copy.jpg

 

Apropo: la cablurile de la exup, ce trebe luat in considerare la reglaj?

 

Cand am schimbat toba, am dat jos si exup-ul, l-am curatat si verificat sa miste usor valva... l-am instalat conform manualului, dar nu zice nimic despre reglajul cablurilor.

stiu ca ati facut schimb, am citit aici.

arata misto! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o facut galagie prea mare peste prut? :D

:)))) (y)

» Post actualizat in 07 Aug 2014 16:05

ma fost de folos galagia,m-au observat mai usor in trafic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai salut si bine v-am gasit! Ma alatur si eu posesorilor de 900 RR cu un sc28. Momentan, e dezbracat de carene pentru o revizie si o constatare amanuntita. Scuze daca s-a mai discutat problema asta, am cautat si nu am gasit, aveti idee carena fata si codita se potrivesc de la sc33? Vreau neaparat sa fac modificarea asta! Multumesc anticipat!

 

 

post-86266-0-21271300-1409003160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pune-i 2, preferabil chiar 3 dinti pe foaia spate, vei avea cu totul si cu totul alta moto. Placerea pilotatului vine foarte mult din demarajul puternic. Chiar si cu 11% eroare, nu poti sa-i dai capat in treapta a 6-a decit pe autostrada. Eu am incercat cu 954 sa-i dau capat, cu calcatura stock, trebuia sa se intrerupa circulatia intre Bucuresti si Fundeni, si tot nu aungea turometrul in limitare. Cu -1 +3 , motoreta era racheta pina in 250 km/h , viteza reala.La liniute este regina, are si raport scurt in cutia de viteza, pleci la start numai cu 3500ture, dai repede drumul la ambreiaj si dai fum la mai toate concurentele.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intentionez sa cumpar un 954 in cel mai scurt timp si as aprecia daca m-ati ajuta cu niste informatii. Spre exemplu m-ar interesa ce bube are in general ca sa stiu la ce sa fiu atent (sunete ciudate, batai, oscilatii la ralanti, etc). Eventual cine merge pe asa ceva daca ar putea sa-mi zica ce informatii imi afiseaza bordul. Imi arata nivelul de benzina sau doar se aprinde un bec, arata consumul, etc. Multumesc anticipat si daca stiti pe cineva de incredere care da un 954 in zona Bucuresti, as putea sa-i fac o vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intentionez sa cumpar un 954 in cel mai scurt timp si as aprecia daca m-ati ajuta cu niste informatii. Spre exemplu m-ar interesa ce bube are in general ca sa stiu la ce sa fiu atent (sunete ciudate, batai, oscilatii la ralanti, etc). Eventual cine merge pe asa ceva daca ar putea sa-mi zica ce informatii imi afiseaza bordul. Imi arata nivelul de benzina sau doar se aprinde un bec, arata consumul, etc. Multumesc anticipat si daca stiti pe cineva de incredere care da un 954 in zona Bucuresti, as putea sa-i fac o vizita.

Iti urez vise placute. Moto vechi de 12 ani, nu gasesti fara bube, Mai ales astea sportive, care prin definitie, sint facute sa fie abuzate,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca primul lucru care ar fii bine sa verifici daca sunt urme de sudura pe blocul motor, partea stanga - sub galeriile de evacuare.

Cica la cazatura pe dreapta socul de la capac se transmite mai departe si crapa motorul sau se rupe materialul unde e infiletat surubul.

 

Poti verifica compresia, in manual zice de 12 bar (presiunea standard), la a mea (aprox 43000 lkm in bord) arata 11 la un cilindru 11.5 la celelalte 3.

Daca e posibil sa dai jos baia de ulei, verifica nu fie span in el.

 

Mai mult ca sigur ca ambreiajul o sa aiba un sunet ciudat (o bataie) care dispare cand tragi de maneta.

Cica se aude si distributia la marea majoritate din modele.

Incarcarea o mai poti verifica relativ simplu.

 

In rest aceasi chestii ca la orice alt motor.

 

Bordul are doar martor de rezerva de benzina, nu arata nivelul.

I-ti arata consumul in forma de km/L de combustibil, erori din sistemul de injectie, ceas, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti urez vise placute. Moto vechi de 12 ani, nu gasesti fara bube, Mai ales astea sportive, care prin definitie, sint facute sa fie abuzate,

multumesc pentru aport.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 11:04

Cred ca primul lucru care ar fii bine sa verifici daca sunt urme de sudura pe blocul motor, partea stanga - sub galeriile de evacuare.

Cica la cazatura pe dreapta socul de la capac se transmite mai departe si crapa motorul sau se rupe materialul unde e infiletat surubul.

 

Poti verifica compresia, in manual zice de 12 bar (presiunea standard), la a mea (aprox 43000 lkm in bord) arata 11 la un cilindru 11.5 la celelalte 3.

Daca e posibil sa dai jos baia de ulei, verifica nu fie span in el.

 

Mai mult ca sigur ca ambreiajul o sa aiba un sunet ciudat (o bataie) care dispare cand tragi de maneta.

Cica se aude si distributia la marea majoritate din modele.

Incarcarea o mai poti verifica relativ simplu.

 

In rest aceasi chestii ca la orice alt motor.

 

Bordul are doar martor de rezerva de benzina, nu arata nivelul.

I-ti arata consumul in forma de km/L de combustibil, erori din sistemul de injectie, ceas, etc...

Merci, am sa fiu atent la ce ai punctat. Sa inteleg ca e normal ca ambreiajul si distributia sa se auda "ciudat" si nu necesita nicio interventie.

Editat de Pride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ambreiaj de obicei nu e nici o problema. Cred ca e zgmotos de nou.

La distributie insa, nu ar fi rau sa schimbi atat lantul cat si intinzatorul.

La cele la care nu e o problema grava, zgomotul se aude doar pe revenire si nu e urgenta interventia.

Sutn cazuri in care si una dintre patine trebuie inlocuita. Eu am gasit un rest in baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...