Jump to content
emylyo

Detinatori de Honda 900RR Fireblade

Recommended Posts

Eu am auzit de multi motociclisti calici care, daca vine momentul reviziei, vand motocicleta :D E plin de astfel de exemplare in Romania.

Si 900RR pe carburatie cu cuzineti tociti am intalnit. Dar fusesera forjate iar despre mentenanta nu bag mana in foc ca fusese facuta cum trebuie.

Corect, zici de al tau ca e ok si ca nu ai avut probleme, ca l-ai tinut din scurt cu piese si mentenanta, stiu cum e ... si mai vezi unii cu acelasi motor ca al tau care se plang ca is pacatoase, asta pentru ca nu au fost intretinute. Totusi problema cuzinetilor e una destul de cunoscuta, si nu vorbesc de toti cuzinetii uzati, ci pica doar 1-2. Revin si zic, la alte modele la fel de comune ca si cbr nu am auzit de problema asta, exceptand r6 2006+. La mine au fost 2 cuzineti de palier, din fericire l-am desfacut relativ rapid si ovalitatea a fost in sub limita de service. Motorul a fost refacut si de vreo 3000 de km tot merge :)

post-18053-0-70361900-1469982509_thumb.jpg

post-18053-0-84126600-1469982517_thumb.jpg

post-18053-0-14430400-1469982828_thumb.jpg

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzura respectiva e deja nasoala. Nu ajunge asa mergand frumos civilizat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzura respectiva e deja nasoala. Nu ajunge asa mergand frumos civilizat :)

Frumos ... civilizat ... crezi ca merg cu ea la piata si la biserica bre :)

Ceva s-a intamplat acolo oricum, de ce doar pe 2 si nu pe toti? am poze si cu restu cuzinetilor, daca vrei ti le pot da, dar te asigur ca aia aveau uzura normala pentru 50 000 de km din bord(reali sau nu habar nu am). De schimbat i-am schimbat pe toti ca nu am chef sa desfac motorul de 7 ori ... norocul mare a fost ca nu s-au invartit in carter si ca ovaliarea a fost sub limita, in jur de 0.040 parca, pe 3 unde limita de service era 0.055, restul au fost 0.020 sau chiar sub ...

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Ce ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am "raschetat" vreo 2-3 cuzineti..

:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e ascutit tacanitul e posibil sa fie vreo supapa careia nu ii place ceva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Citi km are 'babaciunea" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Multumesc ptr raspunsuri!

Distributie nu e sigur. Pair valve asa se manifesta? Tacane?

De bujie desfiletata am mai auzit povesti pe alte forumuri, sper sa nu fie cazul, o sa verific.

 

Citi km are 'babaciunea" ?

Am scris. 74 de primaveri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lantu de la pompa de apa mai provoaca tzacanituri. Gasesti pe youtube sunetu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate lantul de la pompa de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit..

taci ma sa nu te auda careva...

...unde se aude? Si unde e lantu ala?

E in ulei pana in gat,si e sub sarcina tot timpu'cand motorul e pornit.

Cuzinetii?! ...intreb si io :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amigo, pentru constatare se merge in service. Aici suntem pe forum si ne dam cu parerea. Nimic mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Bătaia de cuzinet se aude in partea de jos. Eu nu am avut probleme de motor. Un singur 954 cu probleme de cuzineti am intalnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu?

Daca e de biela bate si intr-un final o sa isi ia zbordul cu biela lasand o marea gaura in cartere, dar nu e o chestie intalnita la 929/954.

Daca e de paler/carter in primul rand o sa iti palpaie lampa la ulei la relanti in temperaturi mari, cuzinetul fiind uzat pierde ulei nu si nu face fata sa tina presunea necesara in instalatie, dar nu bate, nu troncane, nu face nimic. Eu am avut 2 raschetati si motorul mergea normal, in afara de palpaitul lampei de presiune ulei si ceva vibratii suspecte.

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, multumesc pentru raspunsuri, m-am linistit cu cuzinetii. Mai citisem ca la 954 ar fi probleme cu ei la pistonul 3, dar nu am nicio manifestare din cele descrise de voi.

Ma voi uita la bujii si sa le strang la cuplu daca e cazul. Iar la Pair valve nu stiu ce ii pot face, doar eventual sa ascult daca de acolo vine sunetul, cu rezervorul ridicat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pair valve se elimina si s astupa gaura de la airbox. Se blocheaza cu niste placi canalul de la capacul de distributie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Hai sa imi prezint si eu blade-ul: CBR 900 RR '97, cu modificari facute de mine: roata de 17 pe fata, frane refacute noi, furtune hel, pompa de frana noua, suspensie spate nitron, cauciucuri bridgestone s21 a si jeturi mai mari cu 2 numere.

 

O am cam de un an si 9 luni, si se misca mult mai bine cu roata de 17 pe fata, e mult mai receptiva, si se comporta perfect pe curbe. E ok ca all around-er, nu e rea de touring, cam obositor in oras daca e sa pierd prin trafic mai mult de o ora, ambreajul e obositor. Cel mai mult am reusit sa stau 12 ore pe ea, parca vreau sa ii pun double bubble si poate i-as ridica clip-on-urile, in rest nu mai am ce sa ii fac.

 

 

13317020_856902311111821_342212600697010

 

13305058_859160567552662_360812138532835

 

 

11659430_686626774806043_273300374625733

 

1618300_686626764806044_4429857019345848

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos. E frumoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...