mertan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Ii dai jos si te duci cu ei in mana la " LAROMET" Prin bucuresti noi - chitila!! gasesti cu siguranta!! e din iasi........ dar nasu spunea tot ce e acolo. nu numai rulmentii. cu tot cu saibe si etc etc. oricum pe alea ale mele scrie HONDA pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 O intrebare.... Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi? Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine... Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 azi i-am pus xenon pe faza scurta, arata super. sper sa ma vada mai repede soferii adormiti...... am intzeles k sunt anumite becuri pt anumite motorete, tipu de la care am vrut sa iau si eu a zis sa aflu ce se potriveste la a mea.... da-mi si mie ceva detalii, k habar-nam ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 siemens de 6000k h7, am montat-o cam in 20min, si am gasit si un loc super pentru a ascunde balastul, doar la tipul de bec trebuie sa fi atent, eu am pus numai pe faza scurta, adica una singura, si m-a costat 180lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salut la toata lumea!! Ca de obicei am si eu cateva intrebari am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Salut la toata lumea!! Ca de obicei am si eu cateva intrebari am un cbr 900 din 99 mi-se pare mie ca a cam inceput sa trozneasca cand bag in viteza 1,2,3 dupa aceea face ticaitul ala norman care il facea si innainte la toate treptele . Oricum daca trag foarte foarte usor de schimbator nu se mai aude urat doar ticaie dar daca o schimb normal face mai urat putin . Cand am luat motorul se auzea foarte foarte putin oala aia de la ambreaj (asa mi-a zis cineva cica este boala la honda oala aia la ambreaj ) dar acum acel zgomot se aude mai accentuat (nu rau dar mai tare dacat innainte ) Asa deci de la ce sa trozneasca primele viteze?? de la cablu de ambreaj ?? de la discurile de ambreaj? de la cutie? pinioanele sa aiba ceva?? tin sa mentionez ca uleiul este schimbat si este motul 300V ulei bun!!! parca asa face si la mine...dar nu stiu la 4-5-6. dar la 123 asa face. cam cum ai tu. dar eu zic ca e normal. sa se auda. adica el nu agata sau ceva de genu asta. simt ca, cupleaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 motorul meu e posedat...tot boala cu vitezometrul... am dat jos rezervorul,am umblat la mufa de la senzoru de viteza era perfevta.nici urma de praff.am montat totul laloc si am iesit la o tura. clar am un contact imperfect.isi revine la un moment dat...si cum cres in ture iar se intrerupe....siinplus de asta....la un moment dat se aprinde FI si becu rosu,cin tp ce e vitezometru oprit,altfel nu se aprinde.opresc motoru,ii pun contact nu se mai aprinde nimic si merge si vitezometru...iar sar de 5-6000 ture iar se intrerupe. si cum ma apropiam io de giurgiu,dupe ce oprisem de 1000 deori din cauza becului rosu,pe la 200 la ora...am simtit asa,greu de descris...opresc si.....pana... ditamai despicatura in cauciucul pilot power nou nout montat de 2 saptamani..... imi venea sa plang... daca mai face dastea...cre ca i dau foc..sau o arunc in dunare. care esti pe la constanta s o pescuiesti??? in conc sapt viit o duc la un mecanic la buc sa vad daca reuseste sa i dea de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 eu am pus mansoane rizoma pe 954 meu si nu am pu saiba aia mare si tot la fel revine greu sper ca in timp sa se mai toceasca mansonul pe interior si o sa mearga ca lumea dar arata criminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 O intrebare.... Si-a montat cineva mansoane Rizoma pe Honita dintre voi? Este o saiba mare de plastic in set si nu stiu unde vine... Nu stiu din ce cauza imi blocheaza putin mansonul de la acceleratie si nu revine inapoi... Salut Coxare! Rizome mi-am pus si eu pe mobra si treaba e in felul urmator: Rotita aia pe care vin prinse cablurile de acceleratie sus la manson e cu diametrul putin mai mare decat cea originala, de aceea merge un pic mai greu. E nevoie sa dai jos rezervorul si filtrul de aer ca sa mai slabesti putin din piulitele de la celalalt capat al cablurilor de acceleratie. Va merge brici. (Eu am si slefuit putin cu un smirghel pe exteriorul ei, ca sa ii mai reduc din diametru, dar nu era neaparat necesar. Am montat apoi acelasi tip de manere la un CBR 600 si a fost suficient sa mai slabesc un pic cablurile de jos, de la carburatoare, ca sa mearga perfect.) Despre saiba aia mare de plastic pot sa iti spun ca e menita sa mearga in locasul de la manson unde ai montat noua rotitza dintzata de plastic, ca sa reduca din jocul lateral al mansonului. O sa vezi, e destul de evidenta treaba. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. Poate nu-l mai schimb. Sau postez un anunt: Schimb SC28 pe 954 + diferenta. sau schimb SC28 cu 2 bucati 954(1 de rezerva) ... Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Salut Coxare! Rizome mi-am pus si eu pe mobra si treaba e in felul urmator: Rotita aia pe care vin prinse cablurile de acceleratie sus la manson e cu diametrul putin mai mare decat cea originala, de aceea merge un pic mai greu. E nevoie sa dai jos rezervorul si filtrul de aer ca sa mai slabesti putin din piulitele de la celalalt capat al cablurilor de acceleratie. Va merge brici. (Eu am si slefuit putin cu un smirghel pe exteriorul ei, ca sa ii mai reduc din diametru, dar nu era neaparat necesar. Am montat apoi acelasi tip de manere la un CBR 600 si a fost suficient sa mai slabesc un pic cablurile de jos, de la carburatoare, ca sa mearga perfect.) Despre saiba aia mare de plastic pot sa iti spun ca e menita sa mearga in locasul de la manson unde ai montat noua rotitza dintzata de plastic, ca sa reduca din jocul lateral al mansonului. O sa vezi, e destul de evidenta treaba. Bafta! Yes my friend exact asa am procedat si eu la 929 ) si merge brici dar a trebuit si un pic de shmirghel sa shlefuiesc un pic!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 nu stiam ca e atat de munca ptr a monta mansoanele rizoma .. bine ca cel putin arata bine cu adevarat i'am facut motorul frumos coxarului nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 eu am pus mansoane rizoma pe 954 meu si nu am pu saiba aia mare si tot la fel revine greu sper ca in timp sa se mai toceasca mansonul pe interior si o sa mearga ca lumea dar arata criminal nu ai pus incalzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 (editat) sau schimb SC28 cu 2 bucati 954(1 de rezerva) ... Asfalt uscat. Maine, daca e frumos, dam o tura pana in Zalau. Este un mit recent conform caruia, s-a deschis un fastfood cu cea mai buna "mancare" din zona. Mergem sa verificam. Editat Martie 28, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Maine, daca e frumos, dam o tura pana in Zalau. Este un mit recent conform caruia, s-a deschis un fastfood cu cea mai buna "mancare" din zona. Mergem sa verificam. nu manca nesanatos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 (editat) nu manca nesanatos... Acelasi sfat l-am primit si de la Hellicks, cand am mancat in Mures. Lasa, o sa avem noi grija de sanatatea noastra la intalnirile moto. Editat Martie 28, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 nu am mai pus incalzite pt ca sunt obligat sa merg cu x5-ul de la firma acum cu summit-ul mai apuc sa merg cu motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 nu am mai pus incalzite pt ca sunt obligat sa merg cu x5-ul de la firmaacum cu summit-ul mai apuc sa merg cu motocicleta am auzit ca vrei s-o schimbi; ia zi cum sta treaba sa stie si lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 motocicleta de la profil..ce bujii ii trebuiesc? As cam vrea sa pun unele noi pentru-ca nu stiu cati km au astea de pe ea si nu vreau sa fac munca sa dau una jos sa vad ce model este,iar pe net am gasit mai multe variante. Deci, cu ce bujii merge? am inteles ca cele cu iridium ar fi recomandate sau IMR9C9H? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 na k sa fi multumit sti ca vreau o busa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 eu am laser iridium, habar n-am ce cod, dar motorul avea iridium din fabrica, denso. pana nu face probleme, nu stiu daca ar trebui sa le schimbi, motorul meu are 14mii de km, dar eu sunt un maniac, si schimb totul inainte de sezon..... poti cauta pe site-ul ngk pentru motorul tau, atentie mare insa de unde cumperi bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 eu am laser iridium, habar n-am ce cod, dar motorul avea iridium din fabrica, denso. pana nu face probleme, nu stiu daca ar trebui sa le schimbi, motorul meu are 14mii de km, dar eu sunt un maniac, si schimb totul inainte de sezon..... poti cauta pe site-ul ngk pentru motorul tau, atentie mare insa de unde cumperi bujia. Si eu sunt maniac,pe site la NGK cica astea ar fi: IMR9C9H dar ale draqu sunt cele mai scumpe 70ron bucata,bugetu e subtire rau tocmai ce mi'am luat o alta casca si am strans de gume noi. Dungile de pe roti o sa le dau jos si o sa pun altele perfect,astea au locuri unde sunt strambe si turbez:) Urmeaza Toba Hurric Later edit: am primit urmatoarea oferta la gume,ce ati alege? pilot power 120+150-270 euro pilot power 2CT 130+165-295 euro d208RR 115+130 -245 euro d209 GP racer 125+150-275 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 mergi pe 208RR sau rennsport si nu gresesti , crede'ma sunt foarte agile, pret bun, calitate de top rennsport dureaza putin in plus fata de 208rr care sunt race replica si ele. gp racer sunt gume de pista omologate si pe strada ..lasa'le ..nu sunt de tine uite rennsport alaturi de 208RR bujiile nu ar trebui schimbate daca totul merge bine. considera ca bujiile iridium au o viata dubla fata de cele normale, de aia trebuiesc schimbate mai rar. asta e avantajul lor cel mai important. asa ca nu arunca banii aiurea pe alt set de bujii cand totul iti merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.