Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

 

:rolleyes: mai stii ca nu am beut cateva beri impreuna?!In momentul in care am trecut pe aghiasma de Maramures s-a taiat filmul :laugh:

 

Ne vedem la Seth,cu sigranta vom discuta despre kle-uri si nu numai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250.

Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250.

Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii.

Salut, am o nelamurire referitor la modificarea de la capacul filtrului de aer. A mea e din 1993, deci varianta cu 3 tevi. Din poze si schema am vazut ca sunt 6 gauri, 3 intr-o parte si 3 corespondente pe cealalta parte.

Teava cu 5 gauri, in acelasi plan cu celelalta 2 mici taiate la 45 de grade, dar gaura nr.1, aia din cocoasa filtrului, prin ea nu trece nicio teava?

Capacele din plastic se aplica si stau permanent in capetele celor 3 tevi si a cocoasei de pe carcasa? Tu ai observat ceva schimbari la consum si mers?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stie careva ceva de kawa kle 650 (an '98) ? Are cineva?

Multumesc :bigstar:

 

 

salutare,

 

kle de 650 nu exista,nu s-a fabricat niciodata mai ales in 98 ;cred ca este o confuzie si cred ca este vorba de klx-ul de 650,un monocilindru racit cu apa.

 

abia in 2007 a aparut versys de 650,un dual bike,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

kle de 650 nu exista,nu s-a fabricat niciodata mai ales in 98 ;cred ca este o confuzie si cred ca este vorba de klx-ul de 650,un monocilindru racit cu apa.

 

abia in 2007 a aparut versys de 650,un dual bike,

 

da.este vorba despre KLR 650 an 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250.

Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii.

 

salut "luf"! imi pare rau pentru kle,mai ales ca nu a ajuns la craiova :(. majesty-ul pe care voiam sa-l combin cu kle -ul tau ajunsese la 56000 si sigur nu se umblase la motor ,merge ceas.conteaza cum il intretii si exploatezi.

l-am schimbat cu un gpz 500 s din '91 dar nu prea ma impac cu pozitia in sa....

tot laun kle visez !!!!

asfalt uscat !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

In weekend am iesit la o plimbare pe ruta ploiesti-buzau-focsani-bacau, deci cam 600 km dus-intors. In medie mi-a luat 5,5 la suta, punand la socoteala mers prin oras si viteza medie in afara de 120-140, cu maxime de 160 :duel:, ca mai mult n-a vrut (pe vreme calda, cu soare).

Si acum o chestie incredibila: cum ma intorceam de la bacau la focsani, s-a pornit o ploaie nenorocita care a tinut tot drumul de aproape 100 de km, si, pentru a ajunge mai repede la focsani, n-am tinut cont de faptul ca drumul era ud si de faptul ca nu aveam o vizibilitate prea buna din cauza ploii, i-am dat gaz la maxim si ce sa vezi??!! Am remarcat ca a trecut cu usurinta de 160-165, cat poate ea maxim in conditii normale de vreme si mi-a indicat peste 180!!!

 

Oxigenul are mai putin de-aface. Din cauza ploii frecarea lantului pe pinioane a fost mai mica, asa ca unge-ti bine lantul si umfla putin mai mult cauciucurile, o sa ai surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Exista si kle 400? Pentru el sunt piese sau sunt raritati?

 

astea sunt pentru Japonia;piese noi la "united" sau altii,second gasesti rebuturi aduse de te miri cine...

 

salutare,

 

cumpar baie de ulei si scut pentru kawasaki kle 500(2000-2003);stiu ca baia se potriveste si de la alte modele(gpz 500,er 5 ,en 500) dar sunt interesat in primul rand de kle dupa 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

salutare kle - isti

 

v-am cautat pana am ametit pe la "enduro - touring:" ;)

am citit aproape toate paginile de aici, am vazut impresii si de pe alte site uri, filmulete pe you tube,,,

cred ca vreau si eu un kle 500 , pt oras si drumuri scurte/medii, ceva off road usor,,,

dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ?

ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita

 

stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des

 

ma ajuta cineva ?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1,80 ti-e numa' buna. Poate te invitam la garaj cand gasim o tzara de timp si discutam si despre lantul de distributie. Al meu inca tine si am sarit de 90000 de km.

 

PS: http://kle500.myforum.ro/service-vf3.html

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare kle - isti

 

v-am cautat pana am ametit pe la "enduro - touring:" ;)

am citit aproape toate paginile de aici, am vazut impresii si de pe alte site uri, filmulete pe you tube,,,

cred ca vreau si eu un kle 500 , pt oras si drumuri scurte/medii, ceva off road usor,,,

dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ?

ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita

 

stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des

 

ma ajuta cineva ?

 

multumesc

Io am zis acu' ceva ani ca trebuie mutata mobra de aici, dar lu' Dobrescu nu prea-i plac KLE-istii...

 

Lant distributie OEM la United Motors 173 de lei cu tot cu TVA. Acum dau comanda. Te mai costa ceva sute garniturile de la motor si manopera.

Dar nu te agita, treaba aia cu "des intalnita" e mai mult mit. A mea are cam 130.000 km. Sa presupunem ca a mai fost schimbat o data, ca am vazut ca fusese desfacut motoru' inainte sa o iau eu. Si tot nu mi se pare o problema la banii aia.

 

Cat despre urcat pe una, stai sa o scot de la aranjat si ne dam o intalnire, ori in Bucale, ori in Campina.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ?

am 1,83m,85 kg;pozitia este usor sport cu scaritele spre inapoi.intr-adevar, la drumuri lungi (4-500 km) si la aceasta statura amortesc genunchii.

 

ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita

"aceasta problema" provine probabil de la detinatori de "gioarse";in grupul nostru sunt destule mobre cu peste 80000km(neumblate in motor),iar in urma vizitelor la mecanic(intretinere curenta) nu s-a constatat ca ar avea nevoie de scimbarea lantului.

exista si lanturi cu za de imbinare pt a caror schimbare nu este necesara desfacerea motorului.asa cum iti scria un coleg ,lantul este 250 lei,garnitura de la capac tacheti 100 lei(daca te zgarcesti o poti pune pe cea veche cu silicon)+ manopera

 

stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des

ma ajuta cineva ?

ai pm

 

multumesc

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Un amic posesor de kle 500 din '91 are 'mare' nevoie de un rotor...pana acum am gasit doar nou la 190 de euro..... stiti cumva vreo 'sursa' mai ieftina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...