Sari la conținut

Accident mortal Sălaj, motociclist decedat


Postări Recomandate

Asa faceam si eu, sau n-o mai legam .... a doua casca are un alt sistem de prindere mai comod mie. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Aste cu click se desprind din cauza inertiei mecanismului de prindere, arcul este comprimat si se desface prinderea. Vorbesc de impact mai puternic, nu cazaturi normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sezonul acesta am fost deja de 3 ori pe acel traseu, asfaltul este foarte bun iar traficul redus. De regula facem popas cu doua curbe inainte de virajul respectiv, imediat dupa podul peste Somes.

 

Foarte ciudat sa pierzi controlul in acel viraj, la viteza mica.. (imaginile Google Maps sunt vechi, inainte de reabilitarea DN 1H)

https://goo.gl/maps/AmmTxma1Hru

 

Ori o problema mecanica ori eroare de pilotaj, altfel nu imi pot explica.

 

:(

 

 

Edit: am patit sa imi intre in voblaj, in linie dreapta, pe la aproximativ 80-100 km/h in timp ce efectuam o depasire, insa atunci am luat cu fata o umflatura foarte nasola in asfalt, ce nu am vazut-o la timp, insa in virajul de pe DN1H nu cred ca a fost cazul.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare inexplicabil dar se intampla sa-ti sara casca de pe cap in urma unei cazaturi si la curse de moto pe circuit,am vazut de 3 ori pana acum casti destepte sarind de pe cap cand dai de asfalt.

 

M-am uitat acum si la accidentul lui simoncelli si lui i-a sarit casca de pe cap in urma cazaturii.

A avut fractura de maxilar inferior si de accea i-a sarit casca de pe cap lui simoncelli.

 

RIP.

Trebuie atenție sporita pe drum pentru ca nu se stie niciodata ce apare pe asfalt si sa nu ne credem asi ai motociclismului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca uneori iti vine sa zici ca daca te cauta, te gaseste si nu te lasa, nu ai cum sa scapi. Evident ca un motiv trebuie sa existe pe undeva si ca noi vrem sa-l aflam ca sa putem combate cauzele de genul. In realitate este aproape imposibil sa rezolvi fragilitatea vietii umane, mai ales cand este expusa unor riscuri specifice motociclismului. Oricand, te miri ce poate merge prost si atunci realizezi ca nu mai esti stapan pe viata ta. In realitate nu esti niciodata in control deplin, nici in viata zilnica, cu atat mai mult renunti la tine urcand pe motocicleta. Esti in linia intai, volens nolens. Ce sa mai spui, astepti ca timpul sa-ti toceasca tristetea si speri ca apropiatii sa-si gaseasca echilibrul candva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aste cu click se desprind din cauza inertiei mecanismului de prindere, arcul este comprimat si se desface prinderea. Vorbesc de impact mai puternic, nu cazaturi normale.

 

Am citit pe undeva ca aceste casti cu clic sint mai putin sigure in anumite cazuri ..... dar pentru mine este o solutie mult mai buna - deoarece pe aceasta chiar o inchid de fiecare data. Multumesc oricum de info !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist ! R.I.P ! Trebuie sa-ti cunosti bine motocicleta,cand simți că nu mai ai control ii dai drumul altfel te duce după ea.E greu de identificat un astfel de moment și niciodată nu ești % pregătit.Castile cu dublu D sunt foarte bune,se îmbracă repede,nu desfaci tot D-ul de fiecare dată,este video pe youtube cum se procedează,totul în 5 secunde.Din păcate la impact chiar dacă îți rămâne casca în cap riști fractura la gât și ești gata. Asfalt uscat,si fiecare ieșire să vă fie sursa de experiență !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...mare pacat!

Castile du lagatura DD nu sunt bun de nimic! Am avut si eu una si a fost o chinuire sa imbin :(

Nu-s de acord. Am si cu DD si cu celalalt sistem cu click si sunt de parere ca DD e un sistem mai solid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului,

nu a intrat deloc pe viraj..

 

 

slsfug.jpg

 

 

Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului,

nu a intrat deloc pe viraj..

 

Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat..

 

nu e nici un ghinion. se numeste target fixation. ia dat cox, s-a speriat si a franat, a luat borna in vizor si s-a dus drept pe franare. nu e nici primul si nici ultimul care face asta. de exemplu eu m-am dus cu bicicleta intr-un copac. intr-o iarna am vazut pe un nene care a derapat si s-a dus direct in singurul copac care era pe marginea drumului in zona aia. toti avem o gramada de exemple de genul asta. pacat ca omul a murit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca a fost target fixation, as putea spune ca am experienta, dar cu foarte mult noroc.

 

Personal, cred s-a trezit peste limitele de experienta in acel viraj, moment in care a incercat sa opreasca de tot pana la limita carosabilului, unde ulterior, cred ca a avut convingerea sa lase franele si sa se incline, dar prea tarziu deoarece a intrat pe zona nisipoasa ce l-a proiectat direct in acea borna.

In cazul acesta target fixation-ul nu este strans legat de o eventuala blocare a privirii rider-ului pe borna(probabil ca nici nu a vazut-o), ci mai mult de lipsa de spirit de a lasa franele care-l directionau catre margine, sa schimbe tinta(de la marginea drumului) si sa se incline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

RIP :rose:

 

 

referitor la inelele double D: din cate stiu eu, pe pista nu te lasa daca nu ai casca cu DD

deci ar trebui sa fie cele mai sigure....

Nu este adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP.

 

 

Double D sunt suficient de bune si pe circuit si pe strada (sa nu zic cele mai bune).

De cat timp avea permis si moto baiatul ?


» Post actualizat in 23 May 2016 06:18

Daca nu esti in stare sa prinzi legaturile unei casti care are DD.... inseamna ca mai trebuie sa exersezi sau ca esti blegut, pardon stangaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzați off-top dar vreau să vă prezint un video cu modul în care se pune o casca cu double D pe cap,simplu,rapid,eficient.Ma gândesc că mulți nu stiu si poate nu le folosesc cum trebuie.Este în limba engleză dar ajută și imaginea pentru cei care nu înțeleg.Daca s-ar investi puțin și în literatura de pilotaj chiar de pe internet unde e gratuit ne-am întâlni mai rar la comentarii R.I.P..și distracția pe motoare ar fi mult mai mare si mai sigură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt numai trei pagini momentan pentru ca baiatul mergea cu f4i .Daca mergea cu r6 acum eram la pagina 100.Loc pentru speculatii este la infinit dar cauza reala este greu de crezut ca va iesii la suprafata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e curba sa te puna in dificultate? Zic si eu...

orice curba luata prea tare te poate pune in dificultate.

era sa o gafez in curbe cunoscute, pe care le fac de ani de zile... intrat prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului,

nu a intrat deloc pe viraj..

 

 

slsfug.jpg

 

 

Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat..

Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca.
Daca ati sti, procentual vorbind, cate mobre sunt drepte in tara asta, in ciuda faptului ca au culori frumoase, poate chiar originale, nu v-ati mai cumpara ! Eu oscilez intre eroare de pilotaj si / sau mobra "dubioasa". Se intra in voblaj si la viteze mici daca asfaltul te ajuta sau daca manevrezi gresit ghidonul, asta stiti toti. DAR se intra in voblaj si de la mobra stramba ! Si nu trebuie sa fie stramba vizibil pt asta.

 

Casca aia e facuta sa sara in anumite conditii ! ma indoiesc ca au fost implinite in cazul de fata ! Probabil a fost legata gresit sau nu a fost stransa. Double D e cel mai bun / safe sistem disponibil pe piata momentan, nu aruncati cu pietre in el. Conditia e sa fie utilizat corect; multi nu stiu cat sa stranga cureaua aia pt a fi safe!

 

Sunt doar cateva pareri personale si supozitii. Nu dati cu pietre. Daca nu invaltam nimic, baiatul asta s-a stins degeaba. Pacat de tineretea lui. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt.

 

Corect, sunt zgarieturi pe asfalt (nu foarte evidente in poza) ce incep de langa axul drumului.

Aceasta e si explicatia faptului ca motorul era la ceva distanta de borna, practic rider-ul a luat o traiectorie ghinionista din momentul ce a trantit motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...