JAGI Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Asa faceam si eu, sau n-o mai legam .... a doua casca are un alt sistem de prindere mai comod mie. Dumnezeu sa-l odihneasca! Aste cu click se desprind din cauza inertiei mecanismului de prindere, arcul este comprimat si se desface prinderea. Vorbesc de impact mai puternic, nu cazaturi normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 (editat) Sezonul acesta am fost deja de 3 ori pe acel traseu, asfaltul este foarte bun iar traficul redus. De regula facem popas cu doua curbe inainte de virajul respectiv, imediat dupa podul peste Somes. Foarte ciudat sa pierzi controlul in acel viraj, la viteza mica.. (imaginile Google Maps sunt vechi, inainte de reabilitarea DN 1H) https://goo.gl/maps/AmmTxma1Hru Ori o problema mecanica ori eroare de pilotaj, altfel nu imi pot explica. Edit: am patit sa imi intre in voblaj, in linie dreapta, pe la aproximativ 80-100 km/h in timp ce efectuam o depasire, insa atunci am luat cu fata o umflatura foarte nasola in asfalt, ce nu am vazut-o la timp, insa in virajul de pe DN1H nu cred ca a fost cazul. Editat Mai 22, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Hmm...mare pacat! Castile du lagatura DD nu sunt bun de nimic! Am avut si eu una si a fost o chinuire sa imbin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Pare inexplicabil dar se intampla sa-ti sara casca de pe cap in urma unei cazaturi si la curse de moto pe circuit,am vazut de 3 ori pana acum casti destepte sarind de pe cap cand dai de asfalt. M-am uitat acum si la accidentul lui simoncelli si lui i-a sarit casca de pe cap in urma cazaturii. A avut fractura de maxilar inferior si de accea i-a sarit casca de pe cap lui simoncelli. RIP. Trebuie atenție sporita pe drum pentru ca nu se stie niciodata ce apare pe asfalt si sa nu ne credem asi ai motociclismului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Pacat...Dumnezeu să-l odihnească!Condoleanțe familiei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Parca uneori iti vine sa zici ca daca te cauta, te gaseste si nu te lasa, nu ai cum sa scapi. Evident ca un motiv trebuie sa existe pe undeva si ca noi vrem sa-l aflam ca sa putem combate cauzele de genul. In realitate este aproape imposibil sa rezolvi fragilitatea vietii umane, mai ales cand este expusa unor riscuri specifice motociclismului. Oricand, te miri ce poate merge prost si atunci realizezi ca nu mai esti stapan pe viata ta. In realitate nu esti niciodata in control deplin, nici in viata zilnica, cu atat mai mult renunti la tine urcand pe motocicleta. Esti in linia intai, volens nolens. Ce sa mai spui, astepti ca timpul sa-ti toceasca tristetea si speri ca apropiatii sa-si gaseasca echilibrul candva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 (editat) ttps://goo.gl/maps/AmmTxma1Hru Ori o problema mecanica ori eroare de pilotaj, altfel nu imi pot explica. Editat Mai 22, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aste cu click se desprind din cauza inertiei mecanismului de prindere, arcul este comprimat si se desface prinderea. Vorbesc de impact mai puternic, nu cazaturi normale. Am citit pe undeva ca aceste casti cu clic sint mai putin sigure in anumite cazuri ..... dar pentru mine este o solutie mult mai buna - deoarece pe aceasta chiar o inchid de fiecare data. Multumesc oricum de info ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black zxr Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Trist ! R.I.P ! Trebuie sa-ti cunosti bine motocicleta,cand simți că nu mai ai control ii dai drumul altfel te duce după ea.E greu de identificat un astfel de moment și niciodată nu ești % pregătit.Castile cu dublu D sunt foarte bune,se îmbracă repede,nu desfaci tot D-ul de fiecare dată,este video pe youtube cum se procedează,totul în 5 secunde.Din păcate la impact chiar dacă îți rămâne casca în cap riști fractura la gât și ești gata. Asfalt uscat,si fiecare ieșire să vă fie sursa de experiență ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Hmm...mare pacat! Castile du lagatura DD nu sunt bun de nimic! Am avut si eu una si a fost o chinuire sa imbin Nu-s de acord. Am si cu DD si cu celalalt sistem cu click si sunt de parere ca DD e un sistem mai solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 (editat) Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului, nu a intrat deloc pe viraj.. Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat.. Editat Mai 22, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului, nu a intrat deloc pe viraj.. Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat.. nu e nici un ghinion. se numeste target fixation. ia dat cox, s-a speriat si a franat, a luat borna in vizor si s-a dus drept pe franare. nu e nici primul si nici ultimul care face asta. de exemplu eu m-am dus cu bicicleta intr-un copac. intr-o iarna am vazut pe un nene care a derapat si s-a dus direct in singurul copac care era pe marginea drumului in zona aia. toti avem o gramada de exemple de genul asta. pacat ca omul a murit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Mai 22, 2016 Autor Share Postat Mai 22, 2016 Si eu cred ca a fost target fixation, as putea spune ca am experienta, dar cu foarte mult noroc. Personal, cred s-a trezit peste limitele de experienta in acel viraj, moment in care a incercat sa opreasca de tot pana la limita carosabilului, unde ulterior, cred ca a avut convingerea sa lase franele si sa se incline, dar prea tarziu deoarece a intrat pe zona nisipoasa ce l-a proiectat direct in acea borna. In cazul acesta target fixation-ul nu este strans legat de o eventuala blocare a privirii rider-ului pe borna(probabil ca nici nu a vazut-o), ci mai mult de lipsa de spirit de a lasa franele care-l directionau catre margine, sa schimbe tinta(de la marginea drumului) si sa se incline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 RIP referitor la inelele double D: din cate stiu eu, pe pista nu te lasa daca nu ai casca cu DD deci ar trebui sa fie cele mai sigure.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 RIP referitor la inelele double D: din cate stiu eu, pe pista nu te lasa daca nu ai casca cu DD deci ar trebui sa fie cele mai sigure.... Nu este adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 RIP. Double D sunt suficient de bune si pe circuit si pe strada (sa nu zic cele mai bune). De cat timp avea permis si moto baiatul ? » Post actualizat in 23 May 2016 06:18Daca nu esti in stare sa prinzi legaturile unei casti care are DD.... inseamna ca mai trebuie sa exersezi sau ca esti blegut, pardon stangaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black zxr Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Scuzați off-top dar vreau să vă prezint un video cu modul în care se pune o casca cu double D pe cap,simplu,rapid,eficient.Ma gândesc că mulți nu stiu si poate nu le folosesc cum trebuie.Este în limba engleză dar ajută și imaginea pentru cei care nu înțeleg.Daca s-ar investi puțin și în literatura de pilotaj chiar de pe internet unde e gratuit ne-am întâlni mai rar la comentarii R.I.P..și distracția pe motoare ar fi mult mai mare si mai sigură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Sunt numai trei pagini momentan pentru ca baiatul mergea cu f4i .Daca mergea cu r6 acum eram la pagina 100.Loc pentru speculatii este la infinit dar cauza reala este greu de crezut ca va iesii la suprafata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 RIP..doar 26 de ani. Eh,de aceea multi recomanda cursurile alea la AMK. Aia e curba sa te puna in dificultate? Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Aia e curba sa te puna in dificultate? Zic si eu... orice curba luata prea tare te poate pune in dificultate. era sa o gafez in curbe cunoscute, pe care le fac de ani de zile... intrat prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Daca era cu chopper poate nu mai erau deloc... Ai ceva cu chopperistii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Dupa urmele de franare pare ca s-a dus aproape direct spre santul de pe marginea drumului, nu a intrat deloc pe viraj.. Foarte ciudat cum a lovit exact borna aceea, ghinion curat.. Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Dumnezeu sa-l odihneasca.Daca ati sti, procentual vorbind, cate mobre sunt drepte in tara asta, in ciuda faptului ca au culori frumoase, poate chiar originale, nu v-ati mai cumpara ! Eu oscilez intre eroare de pilotaj si / sau mobra "dubioasa". Se intra in voblaj si la viteze mici daca asfaltul te ajuta sau daca manevrezi gresit ghidonul, asta stiti toti. DAR se intra in voblaj si de la mobra stramba ! Si nu trebuie sa fie stramba vizibil pt asta. Casca aia e facuta sa sara in anumite conditii ! ma indoiesc ca au fost implinite in cazul de fata ! Probabil a fost legata gresit sau nu a fost stransa. Double D e cel mai bun / safe sistem disponibil pe piata momentan, nu aruncati cu pietre in el. Conditia e sa fie utilizat corect; multi nu stiu cat sa stranga cureaua aia pt a fi safe! Sunt doar cateva pareri personale si supozitii. Nu dati cu pietre. Daca nu invaltam nimic, baiatul asta s-a stins degeaba. Pacat de tineretea lui. Dumnezeu sa-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Cred ca de la axul drumului era deja răsturnat. Se vede acolo în paralel cu urmele de cauciuc și urma lăsată de motor când a mușcat în asfalt. Corect, sunt zgarieturi pe asfalt (nu foarte evidente in poza) ce incep de langa axul drumului. Aceasta e si explicatia faptului ca motorul era la ceva distanta de borna, practic rider-ul a luat o traiectorie ghinionista din momentul ce a trantit motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.