Sari la conținut

Veste airbag


Postări Recomandate

Pentru un plus de protectie pasiva, am ales sa astept livrarea unei veste Hi Vis.(MLV-YC).

 

Pe modelul vaccinurilor, are mai multe avantaje decat dezavantaje....

 

.... iar de prostie nu te apara nimic pe lumea asta....

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte bine!
Imi bag un pic unghia in gat ca nu am luat hi vis da eu o vroiam atuncea si aia era disponibila.. evident as putea sa o vand cu o oarecare pierdere si sa ma pun sa iau alta.. poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine!

Imi bag un pic unghia in gat ca nu am luat hi vis da eu o vroiam atuncea si aia era disponibila.. evident as putea sa o vand cu o oarecare pierdere si sa ma pun sa iau alta.. poate

 

Asteptarea dureaza destul de mult (nu prind vesta sezonul acesta) dar prefer sa astept.

 

Si acum port vesta, la care daca plusez si proiectoarele pe timp de zi, ma pot declara "mai vizibil".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare,

 

Are cineva sau a probat / testat / una din urmatoarele solutii de protectie ? (Ma refer doar pentru strada, nu si circuit )

1. A*Stars Tech-Air 5 ( nu am gasit inca diferenta dintre https://www.alpinestars.com/tech-air-5-airbag-system vs https://www.alpinestars.com/tech-air-street-airbag-system - cred totusi ca asta e generatie veche ( 4 ) )

2. Dainese D-AIR

3. Helite 

 

Pe youtube am vazut destule filmulete, de unde am concluzionat ca Alpinestars-ul ar fi cel mai bun ( cel putin pt mine ), insa sunt curios daca sunt pareri locale. 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SpS dacă tot ai deschis subiectul.. m am uitat și la diverse veste airbag și nu am putut rămâne la una dintre primele 2 din topul creeat de tine. De ce? Pentru că din punctul meu de vedere consider că depinde și de geaca moto, dacă stă bine pe tine, dacă e "lărguță", dacă permite întinderea în urma umflării airbagului.. sau poate ai geaca dedicata pentru fiecare în parte.

Eu am ales modelul de mai jos. De ce? Pentru că e rezistentă, reutilizabilă, se poarta pe exterior, susține foarte bine în zona coloanei cervicale.

https://www.fc-moto.de/en/Helite-GP-AIR-20-Racing-Airbag-Vest

newsletter-gp-air-2018-en-deployment-speed-graphic.thumb.jpg.4a66beba021726cd12782320a96348a9.jpg

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

@SpS dacă tot ai deschis subiectul.. m am uitat și la diverse veste airbag și nu am putut rămâne la una dintre primele 2 din topul creeat de tine. De ce? Pentru că din punctul meu de vedere consider că depinde și de geaca moto, dacă stă bine pe tine, dacă e "lărguță", dacă permite întinderea în urma umflării airbagului.. sau poate ai geaca dedicata pentru fiecare în parte.

Eu am ales modelul de mai jos. De ce? Pentru că e rezistentă, reutilizabilă, se poarta pe exterior, susține foarte bine în zona coloanei cervicale.

https://www.fc-moto.de/en/Helite-GP-AIR-20-Racing-Airbag-Vest

newsletter-gp-air-2018-en-deployment-speed-graphic.thumb.jpg.4a66beba021726cd12782320a96348a9.jpg


salut si multumesc de reply ! Treaba e ca momentan mai am doar o geaca ( de touring, textila, mai larguta ) iar cea de piele pe care mi o doresc am zis ca o voi lua in functie de airbag. Deci nu asta era problema, ci mai mult cat de mult te protejeaza si care acopera cel mai mult. Helite ul mi a atras atentia dupa ce am vazut si accidentul unui tip pe youtube ( maxwrist daca sunteti interesati ). Ce nu imi place la ea e dimensiunea buteliei , care mi s a parut cam mare. Daca mai poti sa mi spui despre ea 2-3 cuvinte, ar fi excelent. Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SpS Iarna asta m-am tot uitat de vesta cu airbag si daca ar fi sa iau ceva ar fi oricare dintre modelele/brandurile ce folosesc unitatea de control 3rd Party de la In&Motion. Mi se pare cea mai bine pusa la punct, plus ca vei avea constant update-uri fiindca e in interesul lor sa fie la cel putin acelasi nivel cu cele dezv in-house de A* ori Dainese.

Ca si brand ar fi cea de la Ixon (pe asta am vazut-o in realitate la cineva si era f low profile - initial am crezut ca-i vesta din aia de cooling) sau Klim. Probabil ca pe viitor si alti producatori vor intra in schema asta (vesta produsa de ei, electronica de altii), daca chiar nu au aparut intre timp.

Ah, partea tare e ca unitatea aia de control o poti fie cumpara la achizitia vestei, fie o poti inchiria cu doar 12€/luna. Iar dupa 3 ani de lease o poti cumpara cu 99€. Sau daca continui sa o inchiriezi, primesti la fiecare 3 ani o unitate noua.
Nu stiu daca sistemul de leasing merge si daca o comanzi de la un magazin din afara (gen motoin, fcmoto), dar macar pt Klim ai la noi dealer oficial, ai putea sa intrebi.

Fara nici o suparare/aluzie la cineva, eu n-as spanzura 1500€ upfront pe ceva care:

1. peste cativa ani s-ar putea sa fie depasita moral cand vor aparea chestii noi in domeniu

2. exista riscul ca in anumite sezoane sa o folosesti doar cateva luni/an (vezi situatia de acum sau alte “scenarii”, gen iti rupi un picior la fotbal si stai trei sferturi de sezon pe bara)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ovi_ice a spus:

@SpS Iarna asta m-am tot uitat de vesta cu airbag si daca ar fi sa iau ceva ar fi oricare dintre modelele/brandurile ce folosesc unitatea de control 3rd Party de la In&Motion. Mi se pare cea mai bine pusa la punct, plus ca vei avea constant update-uri fiindca e in interesul lor sa fie la cel putin acelasi nivel cu cele dezv in-house de A* ori Dainese.

Ca si brand ar fi cea de la Ixon (pe asta am vazut-o in realitate la cineva si era f low profile - initial am crezut ca-i vesta din aia de cooling) sau Klim. Probabil ca pe viitor si alti producatori vor intra in schema asta (vesta produsa de ei, electronica de altii), daca chiar nu au aparut intre timp.

Ah, partea tare e ca unitatea aia de control o poti fie cumpara la achizitia vestei, fie o poti inchiria cu doar 12€/luna. Iar dupa 3 ani de lease o poti cumpara cu 99€. Sau daca continui sa o inchiriezi, primesti la fiecare 3 ani o unitate noua.
Nu stiu daca sistemul de leasing merge si daca o comanzi de la un magazin din afara (gen motoin, fcmoto), dar macar pt Klim ai la noi dealer oficial, ai putea sa intrebi.

Fara nici o suparare/aluzie la cineva, eu n-as spanzura 1500€ upfront pe ceva care:

1. peste cativa ani s-ar putea sa fie depasita moral cand vor aparea chestii noi in domeniu

2. exista riscul ca in anumite sezoane sa o folosesti doar cateva luni/an (vezi situatia de acum sau alte “scenarii”, gen iti rupi un picior la fotbal si stai trei sferturi de sezon pe bara)


salutare si mersi de sfaturi !

legat de klim, am studiat putin, insa mi se pare scumpa si nivelul de protectie mult mai mic decat la celelalte. Ei cer un pret de 429e pe vesta + 120e / an sau 399 pt update uri forever. E un fel de software subscription aplicat si in lumea asta, insa nu vad ce update uri wow ar putea scoate in timp. Plus ca daca nu platesti, vesta nu functioneaza deloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa studiezi mai în amănunt. 

Software-ul in&motion este într-o continua dezvoltare prin adunarea de statistici anonime de la utilizatori. 

Klim, Ixon, etc ce o fi; doar folosesc tehnologia proprietara. 

Aici e lista completa de producători care folosesc airbag-ul dezvoltat de ei. 

https://www.inemotion.com/en/moto/equipped-products/

 

Prețul este chiar de buget. 

Vestele airbag A-Stars și Dainese, sunt foarte bune, dar verifica puțin la câte "umflari" trebuie sa trimiți Vesta în service și cât costa acest service. Și... Unde îl trimiți.. Ca in Romania nu ai unde. 

 

Vestele Helite, sunt o opțiune bună de buget. Dar nu le pune în aceasi zona.. Ele funcționează pe principiul theter (adică ești legat prin chinga/șnur de motoreta) și ca să se declanșeze tu trebuie sa desfaci aceasta legătură adică în urma căzături /accidentului sa te depărtezi suficient de motoreta cât sa se rupă legătura și sa se declanșeze. 

Dinamica de mișcare care acoperă doar un număr redus de accidente. 

 

Vestele de tip airbag autonome cu accelerometru și modul inertial pe multiple axe sunt alta mâncare de pește. 

 

Eu sunt foarte incantat de in&motion.

Costul de tip subscripției este mai mic decât pare. Pe perioada iernii sau când nu folosești moto din varii motive întrerupi abonamentul, fără nici o problema. Iar tu ai un produs actualizat non stop. 

 

Opțiunile A stars și Dainese sunt de asemenea foarte bune. Dar mare atenție la costul real de ownership. Când trebuie trimis în service.. La mama Italia.. creste costul considerabil. 

 

Totodată aveți grija pentru ce uz cumpărați strada / circuit. Din punct de vedere A stars și Dainese aceste produse sunt separate pentru ca softul este diferit și nu poți folosi eficient un produs destinat pentru strada pe circuit și invers. 

Pe când in&motion îți alegi din aplicația de pe telefon uzul Vestei, putând sa îl schimbi oricând. 

 

Acum, rămâne sa vedem cum evoluează treburile și ce alți producători de echipamente  se vor mai alătură echipei in&motion; eu sunt încrezător ca acest tip de TECH cu subs based are un potențial mare atât pentru producători cât și pentru cumpărători. 

 

Bafta în alegeri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de pret si producatorii ce folosesc in&motion, a punctat foarte bine colegul @wbmt. Pe langa lista de mai jos sunt sigur ca or sa mai apara (Revit mai mult ca sigur vor alege acelasi "drum").

 

Ixon: 399€ (fc-moto)

Held: 350€ (fc-moto)

Furygan: 435€ (sportbikeshop)

Klim: 399$ pe Revzilla, 460€ (championhelmets), inca nu a aparut pe fc-moto.

 

Daca te uiti bine ai sa vezi ca e de fapt aceeasi vesta, cu diferente minore de styling/ventilatie/sistem de inchidere in functie de producator.

La astea de mai sus se adauga costul lease-ului (abonamentul lunar la softul de pe modului electronic).

 

La cele cu modul proprietar ai asa:

Dainese Smart Jacket: 600€ (championhelmets)

A* Tech-Air:  Street-e 850€ si Race-e (pt circuit) 1200€ (ambele la fc-moto).

 

Cele cu "ata" eu nici nu le-am adus in discutie, sunt modele mai primitive, alta mancare de peste fata de cele amintite mai sus.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ați setat pe treaba asta cu tehnologia, aproape ca persoanele cu universul Apple. Sunt foarte bune și de ajutor părerile voastre, pot ajuta pe oricine dorește să-și achiziționeze o vesta.

Omul își va alege modelul potrivit, sunt sigur de asta.

Mie a reușit să-mi fie livrată comanda, Helite GP-Air 2.0. Da, clasică, cu chingă, cu acționare printr-o forță de "x" kgf. E lucru mare sa ajungem cu achiziția echipamentului la stadiul de airbag. Acum fie că investești 300€ sau 1000€ într-o protecție de acest fel e alegerea fiecăruia. Oricum am fi e un plus considerabil peste echipamentul complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, SpS a spus:

Salutare,

 

Are cineva sau a probat / testat / una din urmatoarele solutii de protectie ? (Ma refer doar pentru strada, nu si circuit )

1. A*Stars Tech-Air 5 ( nu am gasit inca diferenta dintre https://www.alpinestars.com/tech-air-5-airbag-system vs https://www.alpinestars.com/tech-air-street-airbag-system - cred totusi ca asta e generatie veche ( 4 ) )

2. Dainese D-AIR

3. Helite 

 

Pe youtube am vazut destule filmulete, de unde am concluzionat ca Alpinestars-ul ar fi cel mai bun ( cel putin pt mine ), insa sunt curios daca sunt pareri locale. 

Multumesc!

 

 

Salut.

Eu am testat pe mine la salonul de la Milano vestele de la Alpinestars, care se umfla mult mai incet decat in cazul unui accident in momentul in care o testezi, dar si asa este o senzatie ciudata. La standul de la Dainese doar puteai sa o probezi ca sa vezi ce marime porti...

Diferentele intre cele doua este ca tech air 5 poti sa o folosesti cu orice geaca care este prevazuta cu portiuni elastice care sa permita vestei sa se umfle, pe cand modelul tech air street se foloseste doar cu geaca Alpinestars care este prevazuta cu cablaj special pentru vesta.

Tind sa cred ca tech air 5 este entry level de unde si pretul pentru a fi folosita universal, dar cu siguranta isi face treaba la fel ca cea tech air street.

Cu siguranta este bine sa ai pe tine orice vesta airbag, dar sa iti tina doar de cald!

Editat de alecsutzyu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să mor dacă am vreo geacă moto sub care să se poată umfla un aerobag din ăsta (fără s-o rupă din cusături)! :huh: Poate sub palton, dar nici din ăla n-am. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, john17 a spus:

 

Să mor dacă am vreo geacă moto sub care să se poată umfla un aerobag din ăsta (fără s-o rupă din cusături)! :huh: Poate sub palton, dar nici din ăla n-am. 

 

 

Persoana la care am vazut vesta Ixon avea o geaca Klim Carlsbad. Ala e un model mai largut asa.

 

Dpmdv, loc pt acea orice vesta ca sa se umfle sub o geaca "standard" e doar sub astea de touring-adventure, fiindca de regula sunt mai largi. In rest, pt gecile sport/urban, ele ar cam trebui sa fie gandite/proiectate cu zone elastice pentru asa ceva (si nu, nu ma refer la cele Dainese/A* compatibile).

 

Am si eu o "pele" sport Alpinestars sub care sincer nici macar un burger si o bere nu mai incap. Iar la umeri/spate e fixa, merge doar cu layer subtire de vara, cu orice altceva mai gros nu se mai inchide.

 

Ramane subiect de studiat. Vroiam o casca noua, dar acum ca a readus colegu subiectu airbag la viata, parca ar fi o decizie mai inteleapta sa redirectez banii intr-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a sosit vesta de la fc-moto, aproximativ 1 săptămână de la plasarea comenzii.

Am postat asta în speranța că poate se mai stârnește interesul în achiziționarea acestui tip de protecție. 

photocollage_2020511122458310.thumb.jpg.e2eefaafc90d00d4560e958b620e2065.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.05.2020 la 10:21, ovi_ice a spus:

La cele cu modul proprietar ai asa:

Dainese Smart Jacket: 600€ (championhelmets)

A* Tech-Air:  Street-e 850€ si Race-e (pt circuit) 1200€ (ambele la fc-moto).

 

Cele cu "ata" eu nici nu le-am adus in discutie, sunt modele mai primitive, alta mancare de peste fata de cele amintite mai sus.

 

 

Vezi ca a aparut si Alpinestars Techair 5 vesta independenta la 600E, echivalentul la smart jacket.

 

Eu am de vreo 3 ani vesta clasica cu snur Spidi DPS SL. Atunci singurele variante intependente erau Dainese D-air si Alpinestars Tech-air dar la +1000 Eur.

 

Daca as lua acum as merge pe varianta smart, probabil Alpinestars Techair 5.

 

Pe langa neajunsuri legate de modul de declansare inca mai au si vestele clasice un avantaj care poate fi destul de important. In cazul declansarii la Spidi se imobilizeaza aproape complet zona cervicala si gatul/capul, ceea ce nu se intampla la nicio vesta smart daca va uitati la testele de functionare. Cel putin la Dainese si Ixon deloc, un pic mai mult la Alpinestars.

spidi-vesta-airbag-full-dps-vest-sl_4c4dspidi-vesta-airbag-full-dps-vest-sl_df03

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu starneste ca au preturi inca ridicate. Se adreseaza la un tip de consumator cu o anumita gandire care reprezinta o fasie inexistenta intr-un grafic.

 

Cand am luat eu o veste cu airbag, pe meleaguri locale se uita lumea ca la urs la mi e, nu stia sa zica ca o fi bine sau sa dea cu o piatra dupa mine.

Cu cat mergi mai adanc in tari care au traditie in a avea apa calda de la robinet, lucrurile se linistesc. Insa si acolo ai sa vezi rar acest tip de produs, fie veste fie incorporat. 

 

Plus ca este o siguranta pasiva, deci intre 500 si 1000+coco purtati dupa tine ca lantu de haur la gat.

 

Cu timpu o sa fie din ce in ce mai intalnite pana o sa faca ue reglemntare la echipament de strada cu airbag integrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, einstein1984 a spus:

La noi rade lumea de tine daca porti o veste reflectrozanta si voi ziceti ca sa-si ia lumea cu airbag....

Pe principiul asta..trebuie sa mergi in slapi si cu ultimul model de freza. Da-o naibii de lume, nu pe ea o doare o coasta/clavicula rupta. Si daca rade inseamna ca te vede - daca te vede poate nu te calca. Sau macar te vede cand te calca 😀

Si mi-am luat vesta reflectorizata cu air bag de la hit-air. Si arat ca urs fosforescent (nu sunt nici tocmai mic).

 

Apropo - a mai avut careva problema asta - am legatura la airbag cu fir de moto - si nu prea pot sa stau in picioare ca nu imi ajunge firul. Firul e intins la maxim si nu am de unde sa il prind mai aproape de mine - e prins de cadrul de sub sa iar motorul e un gs1200. Iar eu ma duc spre 1....90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-adevăr.. daca porți vesta reflectorizanta te vad ca pe ultimul țăran, lucrator la drumuri si poduri sau mai stiu eu ce. Multa lume e limitată.. nu ar aprecia nimeni siguranța si prevenția pe care incerci sa o atingi prin echipamentele cu care "ne încărcăm".

Si da.. nu mai "dam bine", e mai mișto imaginea de rider cu adidași de firma de oras, si blug sau pantalon scurt, chiar si tipe in bluzițe, maieuri sau colanți 😖

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tzunoi a spus:

Apropo - a mai avut careva problema asta - am legatura la airbag cu fir de moto - si nu prea pot sa stau in picioare ca nu imi ajunge firul. Firul e intins la maxim si nu am de unde sa il prind mai aproape de mine - e prins de cadrul de sub sa iar motorul e un gs1200. Iar eu ma duc spre 1....90

 

Eu am legat chiar in partea din fata sub sa de boltul pe care basculeaza rezervorul. La 1.83 mai am destul de multa rezerva sa lungesc snurul. In manual la indicatii arata ca trebuie sa fie tensionat complet cand stai in picioare in scarite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...