JusTryMe Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Lipsa de experienţă îşi face simţită prezenţa... Mare grijă! Rider ok, pasager ok, motor ok, doar cateva zgârieturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 cand a patit-o prietenu tau? ieri cred ca v-am vazut prin Codlea opriti la o trecere de pietoni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JusTryMe Postat Iulie 21, 2016 Autor Share Postat Iulie 21, 2016 Noi eram. Obisnuiesc sa opresc la treceri de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Ma nene...cum sa te infigi in masinile de pe contrasens? Daca era un TIR si se urca peste ei? :| Editat Iulie 21, 2016 de Disturber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 iar mi-o iau de la zeii franarii... dar... pe perioada franarii motorul raspunde la schimbarea de directie mai greu. mai ales frana de fata te tine pe trasa. aia incorecta pe care nu o vrei... este contraintuitiv dar daca vrei sa iei curba mai bine elibereaza frana. se franeaza inainte de curba, ideal ar fi ca pe viraj franele sa fie libere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Au avut noroc ca si masina din spate s-a dat in lateral putin.se putea sfarsi mult mai grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) FRANA IN CURBA E INTERZISA! Neaparat sa invete ca trebuie sa iti adaptezi viteza pentru viraj inaintea virajului si ca trebuie intrat si iesit cu acceleratie constanta. Editat Iulie 21, 2016 de LSC05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Point fixation combinat cu lipsa de experienta. Been there...done that. Important e sa invete ceva din asta, pe cat posibil fara pasager. Editat Iulie 21, 2016 de Calin26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Bine ca sunt ok,altfel strigam pe aici cu R.I.P doamne fereste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 au au au au au au au Cand iesi din curba poti accelera, pericolul a trecut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Eu zic ca treb sa franeze cand a vazut ca se duce drept...daca era un tir duba aia...te calca p cap doamne fereste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Incepator aici. Intreb si eu:sa zicem cw franezi inainte de viraj, intri in curba cu acceleratie constanta, si , bolovan fiind, iti dai seama ca nu a fost suficienta frana. Ma gandesc ca in situatia asta , daca ai loc te indrepti si apoi frana, sau, daca nu apuci-masini, franezi spate apoi fata? Suna logic ce zic? Help.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Tatarascu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 iar mi-o iau de la zeii franarii... dar... pe perioada franarii motorul raspunde la schimbarea de directie mai greu. mai ales frana de fata te tine pe trasa. aia incorecta pe care nu o vrei... este contraintuitiv dar daca vrei sa iei curba mai bine elibereaza frana. se franeaza inainte de curba, ideal ar fi ca pe viraj franele sa fie libere... si putin gaz, ca sa iesi mai usor din curba, si ala ar ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 au au au au ...bine ca nu a fost mai grav.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Doar eu văd că duba a tăiat curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Intrebare: Ce face cand si-o lua un motor de capacitate mai mare? O.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pentru curba care urma, nu s a putut incadra mai prost de atat. Inteleg,incepator...dar pe viitor le va comite mult mai rau in stilul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JusTryMe Postat Iulie 21, 2016 Autor Share Postat Iulie 21, 2016 Doar eu văd că duba a tăiat curba? N-a taiat... Sa zica mersi ca a fost asa, altfel se bronza la ala pe capota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 FRANA IN CURBA E INTERZISA! Neaparat sa invete ca trebuie sa iti adaptezi viteza pentru viraj inaintea virajului si ca trebuie intrat si iesit cu acceleratie constanta. De unde ai scos imbecilitatea asta? Se franeaza FARA PROBLEME in curba, si cu fata si cu spatele. Trebuie doar sa stii cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 macar pana la jumatea curbei dupa aia dai gaz si dii diiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Incepator aici. Intreb si eu:sa zicem cw franezi inainte de viraj, intri in curba cu acceleratie constanta, si , bolovan fiind, iti dai seama ca nu a fost suficienta frana. Ma gandesc ca in situatia asta , daca ai loc te indrepti si apoi frana, sau, daca nu apuci-masini, franezi spate apoi fata? Suna logic ce zic? Help.. Ciupesti frana spate, numai ea te mai ajuta sa strangi virajul, dar grija mare sa nu blochezi spatele, copita umana neavand aceeasi sensitivitate precum degetele mainii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Auch, arsh, ooopsi.....eu zic ca mai are multe de invatat si la partea cu franarea dar mai ales la partea cu incadrarea pe banda pentru a putea lua curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Ciupesti frana spate, numai ea te mai ajuta sa strangi virajul, dar grija mare sa nu blochezi spatele, copita umana neavand aceeasi sensitivitate precum degetele mainii. Ms! Si , banuiesc ca s a inscris foarte rau, pentru o curba cu vizibilitatezero, nu avea ce cauta aproape de axul drumului. In curbe de genul, te dai mai spre margine(dar nu langa ea-pietris nisip etc), corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Ce frana ma baieti ca el era cu piciorul drept pe jos )... De ce naiba ai duce pasager cand tu nu stii sa pui o frana, cand nici macar nu ar fi trebuit sa fie cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JusTryMe Postat Iulie 21, 2016 Autor Share Postat Iulie 21, 2016 Ms! Si , banuiesc ca s a inscris foarte rau, pentru o curba cu vizibilitatezero, nu avea ce cauta aproape de axul drumului. In curbe de genul, te dai mai spre margine(dar nu langa ea-pietris nisip etc), corect? Eu din experienta mea cam asa fac...Uite-te unde eram eu cu motorul (bine, cunosteam si drumul) Dar e de preferat sa stai de la mijloc spre exterior... Nici sa nu te scoata pe contrasesns, dar sa poti sari pe interior cand vezi ca se termina. Plus de asta in serpentine, interiorul mereu e mai abrupt.. Si nu vrei sa fi pe interiorul unui ac de par... Cum era aici, pe marginea din dreapta e foarte, foarte abrupt.. Sid e multe ori cu denivelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.