Sari la conținut

Ce Moto sa aleg ? Honda Hornet Vs Yamaha FZ6N Vs Suzuki GSR


ArinMihai
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Vreau sa achizitionez o motocicleta si nu m-am hotarat ce sa aleg. Oscilez intre urmatoarele modele :

Honda Hornet 2007-2008

Yamaha FZ6N 2007-2008

Suzuki GSR 2007-2008

Am fost posesorul unui F4i Sport, in trecut, pentru 5 ani si nu m-a dezamagit niciodata. Din cele 3 modele prezentate Honda este cea mai scumpa si nu stiu daca se justifica diferenta.

O alta intrebare este daca, la cele 3 modele, se poate regla pozitia pedalei de frana. la Honda nu am reusit sa imi dau seama daca se poate regla, dar standard, eu fiind destul de inalt 1.83, in timpul mersului, frana este actionata. In pozitia normala a piciorului pe scarita, acesta apasa pe pedala, actionand frana. Ea ar trebui lasata mai jos.

Astept parerile voastre.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia normala pe scarita este pe varf. Nah' ma bag si eu in seama. :) Nu cred ca sunt diferente majore intre motocicletele enumerate de tine. De preferat sa incerci sa te urci pe toate sa vezi cum stai. (Inteleg ca ergonomia este un punct principal).

Editat de LexDee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt diferente de luat in seama :

La fz cutia de viteze este cam din topor ,la gsr este perfecta iar la hornet intre.

Cred ca pe hartie greutatea este cam aceeasi dar si pe loc si in mers fz-ul se simte mai usor si mai agil.

Hornetul are cel mai bun cuplu in ture medii sau cel putin asa se simte.

Fz are cele mai bune frane urmat de hornet si la distanta gsr.

Pe toate te bate vantul de te rupe iar ca performante fata de 4fi sunt foarte slabe ,defapt mult mai slabe decat este aparent doar comparand hp de pe hartie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut FZ 2007 timp de 3 ani de zile si mi-a placut foarte mult.

Am avut ocazia sa merg apoi cu hornet 2007 si GSR 2008 si parca fiecare avea ceva al ei. Este foarte greu sa pot spune care era cea mai buna sau pe care m-am simtit cel mai bine insa totusi o sa ma pronunt.

La FZ intradevar cutia avea cursa mai lunga ca la celelalte 2 insa mi-a placut foarte mult pozitia de pilotat. De asemenea franele FZ-ului mi-au palcut mai mult decat la celelalte - acum depinde foarte mult de starea placutelor si de cauciucuri. Motorul robust, raspundea bine la comenzi chiar si in ture joase. Explozia de dupa 8-9 mii despre care povestea toata lumea la mine nu era asa de wow...nu pot spune ca m-a surprins vreodata cu extra putere acolo sus.

GSR-ul mi-a parut mai usor si motorul parca urca cel mai usor in ture. Parca avea cuplu mare incepand mai de jos in ture. Frane nu asa bune ca la FZ.

Hornetul avea cea mai buna cutie, fara clancanitul de la FZ si cursa foarte scurta si precisa. Frane bune insa nu asa bune ca la FZ. Feelingul a fost de mobra inchegata care face ce ii ceri cand ii ceri.

 

Eu as merge pe FZ pentru ca am avut si mi-a placut mult. Nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.

Mergi si urcate pe fiecare, vezi cum te simti, cum stai cu picioarele.

 

Diferentele tehnice cred ca sunt foarte mici intre ele sesizabile poate la mers pe circuit. Pe strada cred ca este voarba despre feelingul tau.

Cauta mobra cea mai in mintile ei si alege cu inima.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia normala pe scarita este pe varf. Nah' ma bag si eu in seama. :) Nu cred ca sunt diferente majore intre motocicletele enumerate de tine. De preferat sa incerci sa te urci pe toate sa vezi cum stai. (Inteleg ca ergonomia este un punct principal).

Io sunt anormal . Nu pot sa tin varfu pe scarita !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a patit GSR-ul din poza ?

toate GSR-urile au probleme la prinderea dintre cadru si furca se crapa acolo si ramai cu furca ca in imagine , trebuie schimbat tot cadrul ca nu merge sudat de nici un fel fiindca nu tine , e o problema contructiva la modelul asta din pacate

sunt mobre care au crapat pur si simplu fara impact , de la urcat borduri sau de la vibratii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Hornet 2003-2004. Si eu oscilam intre Hornet, FZ si GSR.

Am ales-o pentru ca mi se pare mai cea mai usoara dintre cele 3 mentionate de tine. Nu stiu cu cate kg e mai usoara fata de celelalte, dar cel putin are centrul de greutate destul de jos si se simte ca o motocicleta de 125 chiar si cand o impingi.

Modelul 2007 de la Hornet este cel mai reusit Hornet pe care l-au facut vreodata. E mai scumpa dar isi pastreaza valoarea la revanzare destul de bine.

Mie personal nu prea imi place GSR-ul si as face alegerea intre Yamaha si Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca alegi FZ6 (ceea ce iti recomand) , fa-ti un bine si ia varianta semicarenata Fazer.

Nu o sa regreti alegerea facuta.Am mers pe ambele variante si e diferenta mare la drum lung. Acum am N doar pt ca imi place mai mult varianta naked.Drumurile lungi de 4-500 km/zi sunt epuizante fizic.

Un plus pt cutia de hornet, e senzationala.

Pe gsr am mers putin,nu m-a impresionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca alegi FZ6 (ceea ce iti recomand) , fa-ti un bine si ia varianta semicarenata Fazer.

Nu o sa regreti alegerea facuta.Am mers pe ambele variante si e diferenta mare la drum lung. Acum am N doar pt ca imi place mai mult varianta naked.Drumurile lungi de 4-500 km/zi sunt epuizante fizic.

 

confirm, fz6 carenat e mai potrivit daca faci si drumuri lungi, iar cu cutia te poti obisnui, pe gsr te bate vantul in plin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am observat inaltimea ta.

Am un coleg la serviciu cu aprox aceeasi inaltime. A vandut Fazerul pe care nu se simtea bine si a optat pt TDM900.

Ia in calcul si aceasta varianta.

TDM-ul din cate stiu este doar semicarenat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In speranta ca iti pot fi de folos informatiile pe care ti le pot oferi, iti scriu cele de mai jos.

 

Eu am un fz6 fazer S2 ABS (2009 si aprox. 50 000 km reali) si din punctul meu de vedere, in cei 15 000 km facuti anul asta pot sa trag urmatoarele concluzii despre acesta pe care le poti interpreta cum consideri:

 

- frane bune, imi par bine dimensionate pentru proportiile motocicletei, ABS-ul e un+ din punctul meu de vedere;

- nu am avut nici un fel de problema cu ea si nici nu da vreo dovada de oboseala (nici mecanic, nici estetic);

- protectia la vant e rezonabila;

- consum bun;

- nu are un raspuns deosebit al acceleratiei in ture joase;

- foarte manevrabila prin oras;

- cutia functioneaza bine, dar e cam din topor;

- suspensia mi se pare cam rigida, dar depinde si pe ce drumuri mergi (pe mine m-a coafat pentru 130km aproape zilnic in regim de DN1, dar pe drum peticit excesiv scutura cam tare);

- face fata cu brio la touring (sotie+sidecases textile extinse+topcase);

- sa confortabila - aderenta, destul de mare si destul de moale (pe s2 difera fata de s1, cea de pe s1 nu-i asa aderenta);

- ca si pozitie de pilotaj mie mi se pare potrivita, dar eu ma incadrez la alt regim de inaltime :))

 

Per total, mie mi se pare o motocicleta potrivita daca vrei sa faci cate ceva din toate (nu neaparat cate putin din toate).

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi ramas cu f4i-ul. Ce ai pus tu sunt entry level. Din ce modele ai enumerat nu mi se pare nici unul ok si la 1.83 stai bine pe majoritatea mobrelor, asa ca nu mi-as face prea multe griji din punctul asta de vedere, dar daca cauti ceva strict pentru oras si ABS neaparat, inteleg oarecum.

Personal, iti recomand Z1000, cineva mai sus ti-a recomandat si Z750 ceea ce este ok...-ish, dar Z1000 este cu foarte mult peste din toate punctele de vedere fata de Z750. Documenteaza-te, nu ma crede pe cuvant.

Nu te bucura la bani marunti, multi sunt cei care au facut asta ( inclusiv eu in trecut) si dupa trebuiau sa bage inca 1000 de euro in ea, isi bagau p..a si le dateau mai departe mai "cotet" decat le-au luat.

Succes.

Editat de Impartial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eu as fi ramas cu f4i-ul. Ce ai pus tu sunt entry level. Din ce modele ai enumerat nu mi se pare nici unul ok si la 1.83 stai bine pe majoritatea mobrelor, asa ca nu mi-as face prea multe griji din punctul asta de vedere, dar daca cauti ceva strict pentru oras si ABS neaparat, inteleg oarecum.

Personal, iti recomand Z1000, cineva mai sus ti-a recomandat si Z750 ceea ce este ok...-ish, dar Z1000 este cu foarte mult peste din toate punctele de vedere fata de Z750. Documenteaza-te, nu ma crede pe cuvant.

Nu te bucura la bani marunti, multi sunt cei care au facut asta ( inclusiv eu in trecut) si dupa trebuiau sa bage inca 1000 de euro in ea, isi bagau p..a si le dateau mai departe mai "cotet" decat le-au luat.

Succes.

Bineinteles ca Z1000 este peste 750,frane,suspensii,putere,dar si ca pret tot peste se afla.deja vorbim de alta investitie si se inmultesc optiunile....FZ1,monster S2R,S4/R si asa mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...