Sari la conținut

Accident autostrada A2 07.10.2016


SiD
 Share

Postări Recomandate

De cate ori vad pe la tv ca o caruta a fost lovita de unul care nu a vazut-o gandesc asa ; s-au gasit doi inconstienti ,unul care nu si-a semnalizat-o suficient de bine pt a fi vazut de departe si celalalt care a alergat prea tare si nu a putut opri in distanta pe care i-o lumina farul. Mai multa mila mi-e de cal.


» Post actualizat in 11 Oct 2016 18:51

Nu mi se pare un efort financiar prea mare sa luam niste masuri in plus pt a ne face vazuti ,o casca deschisa la culoare ,de ce nu vopsita chiar cu o vopsea reflectorizanta ,o vesta sau un ham reflectorizant ,cateva elemente reflectorizante in plus la motocicleta ,o lampa de frana discreta dar puternica montata suplimentar.Dar este mai simplu sa ne pierdem in peisaj ca o stafie si pe urma sa ne vaitam ca nu am fost vazuti si ne-a rupt unul sau altul ciolanele.


» Post actualizat in 11 Oct 2016 19:02

Pun pariu ca 80% dintre motoarele inmatriculate in romania nu au un element reflectorizant montat pe lateralele motocicletei (un catadioptru ceva) .Poate touringurile de la BMW sa mai aiba pe furci cate un ochi de pisica. Unuia care intra intr-o intersectie pe rosu,sau cedeaza ii licare in ochi un catadioptru si te evita in ultima clipa.


» Post actualizat in 11 Oct 2016 19:06

Si tu cu afumaturile alea cum ai fi dorit sa fii vazut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si romanii dau cu masinile peste tine, cea mai grea pedeapsa :)


» Post actualizat in 11 Oct 2016 20:16


Sanatate multa Sid, sper sa reusesti sa o repari ...

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

bezna... umezeala... frig... autostrada...

concluzia?

Una singura, dar clara, motociclistii cu experienta nu merg niciodata noaptea, mai ales in conditiile de mai sus. Cand am auzit acum multi ani motociclisti batrani care spuneau ca nu merg noaptea nu intelegeam de ce..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Una singura, dar clara, motociclistii cu experienta nu merg niciodata noaptea, mai ales in conditiile de mai sus. Cand am auzit acum multi ani motociclisti batrani care spuneau ca nu merg noaptea nu intelegeam de ce..

Total de acord, dar bata-le vina de planuri si calcule ca nu tot timpul iti ies. La expertii care nu au motoare le iese sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franta te frige cu vreo 60 eur daca nu ai reflectorizant pe casca (zi & noapte)

Casca mea Shark (firmă franțuzească) a venit cu niste stickere reflectorizante si instrucțiuni precise unde trebuie lipite pe casca daca vreau sa o folosesc in Franța. Cica si dimensiunea si poziția sunt specificate in legislatie la ei.

 

Pe de alta parte, daca nu ai un girofar cat un far nautic bagat in c*r, noaptea pe ploaie torentiala nu cred ca te vede nimeni, indiferent cat de reflectorizant esti. Si cum nu s-a născut nimeni cu motocicleta sudata de pelvis, poate uneori mai mergem si cu altceva cand conditiile meteo sunt potrivnice.

 

Pe de a treia parte, e complicat sa lasi mobra in alt oras si sa te duci după ea cu platforma.

 

Choices, choices.... Colegu' nu pare sa o fi luat-o pe cea buna. Succes cu asigurarile! Însănătoșire grabnică dacă ti s-a defectat vreo componenta.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca sa ma leg de tine :) , dar e undertail normal de fabrica vopsit in culoarea motocicletei si stopul e unu original ;)

 

Eh, da' cine are undertail smecheros? Nu ca i-as cauta scuze tembelului din spate, insa nu se vede mai bine stopul original?

» Post actualizat in 12 Oct 2016 00:22

Foarte bine punctat! Restu cu stopul si numarul sunt povesti

E destul de clara lovitura din spate si cine este vinovat , restul sunt povesti. Sanatate motociclistului.

» Post actualizat in 12 Oct 2016 00:30

Deja la a doua pargina m-am saturat de citit :)))

Cati habarnisti si bagatori de seama is .... daca nu sunteti sigur in ce spuneti?! De ce vorbiti/va afirmati????

Plm...stopul de fabrica e de vina ca altu era sa moara. Si ledul din el...ca nu se vedea...

Wtf? Mai nou de ce se trece numai pe led? Si becurile cu filament sunt abandonate?

Si la moto si la auto, inclusiv in iluminarea publica...

Ma mir pe unele comenturi...

Sanatate maxima motociclistului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Americanii te duc la Guantanamo Bay.

Si in Ro, fac sula mare pe forum....

 

Imi revizuiesc postarile vis-a-vis de acest subiect.

 

Sanatate maxima rider-ului, sanctiune maxima pentru sofer daca nu iesim in strada ca la Oprea (ca tot pe intuneric si ploaie s-an intamplat)

» Post actualizat in 12 Oct 2016 05:31

typo

Si in Ro, fac sula mare pe forum....

 

Imi revizuiesc postarile vis-a-vis de acest subiect.

 

Sanatate maxima rider-ului, sanctiune maxima pentru sofer daca nu iesim in strada ca la Oprea (ca tot pe intuneric si ploaie s-a intamplat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca universul incearca sa-ti spuna ceva. Ti-a luat carnetul, ai stat pe bara de mai multe ori fara sa te poti sui pe motor. Cand te sui, hoap , in scurt timp se intampla o nefacuta.

Poate ca de data asta n-oi avea nicio vina, desi nu aveai ce cauta pe motor pe vremea aia.

Dar eu tot cred ca Barbosu ti-a mai dat inca o sansa la viata doar lasa dreacu' motoretele, nu sunt pentru temperamentul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alte tari iei amenda daca nu ai elemente reflectorizante pe echipament.

 

Franta te frige cu vreo 60 eur daca nu ai reflectorizant pe casca (zi & noapte)

Minciuni .

N-am luat nici o amenda si crede-ma stau la 50 de km de Franta.

mie imi place noaptea. Da numa vara . Pe frig si ploaie asta e. Nu sunt un motociclist cu experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa reluam:

- Am intrebat din ce an e motocicleta in discutie. Nu ai binevoit sa-mi raspunzi.

- Am intrebat care din stopuri (led vs bec incandescent) e mai luminos pentru motocicleta in discutie. Nici la asta nu te-ai obosit sa-mi raspunzi, desi ma asteptam sa fie simplu pentru un posesor (si probabil cunoscator) al acestui model de agregat.

- Iar legat de cat de fumurii sunt stopurile, am intrebat in ideea ca daca asa le-a conceput inginerul japonez sau subcontractorul chinez, probabil au luminozitatea conform standardelor (in ciuda "afumarii" lor). Cele "aftermarket" pot fi conforme, sau la fel de bine pot fi niste tampenii periculoase, in functie de cine le produce.

 

Colegu, întrebările tale nu își au rostul în contextul ăsta. Poate nu era clar, am 6 ani de când mă dau cu modelul ăsta de motocicletă.

 

Modelul în cauză a fost produs între 1999 și 2002 în două versiuni. Prima versiune a fost produsă în 1999 și 2000, a doua în 2001 și 2002. Singurele diferențe notabile între cele 2 modele sunt instalația electrică și codița. Din nu știu ce motiv, inginerul japonez a hotărât să schimbe stopul spate la modelul din 2001 cu unul pe led și să separe suportul de număr de undertail. Cum din pozele atașate nu pot să văd dacă CDI-ul motoretei în discuție are una sau 2 mufe, nici dacă bateria e de 8A sau de 10A, nu pot să îți spun anul motocicletei. Mulți posesori ai primei versiuni au considerat că e mai faină codița de la cea de-a doua versiune și au schimbat undertailul și stopul. Stopul original de la prima versiune are un bec de 15W cu 2 filamente. Stopul original de la a doua versiune are 18 de leduri pe fiecare ochi, în total 36. Tâmpenia periculoasă aparține inginerilor de la Yamaha.

 

Niște ingineri s-au gândit că e destul loc pe plăcuța aia să mai bage niște leduri. Și au băgat încă 10 leduri galbene pe fiecare ochi (în total 56, dar alea galbene se aprind doar când se sting alea roșii, deci nu cred că e mai luminos) după care s-au apucat să le vândă pe louis și polo-motorrad la preț dublu față de original ca stop cu semnalizări incluse. Chinezii, mai șmecheri din fire, au văzut că se vând în draci, le-au copiat 1 la 1 și s-au apucat să le vândă la același preț cu originalul pe amazon și ebay în două versiuni, clear și smoked.

 

Problema ta nu este că nu știi lucrurile astea, problema ta și a altora este că arunci cu căcat înainte să întrebi. Când alimentezi (în necunoștință de cauză) ideea că posesorii de R6 sunt doar niște cocalari bășiți care își fac tuning la atelaje pentru că au figuri în cap și de aia merită să fie luați pe capotă, nu meriți să ți se răspundă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca sa ma leg de tine :) , dar e undertail normal de fabrica vopsit in culoarea motocicletei si stopul e unu original ;)

 

 

Accept critica colegu', recunosc unde nu am dreptate. Mie mi s-au parut stopurile dubioase rau si mai vazusem in trafic si pe altii si lumina de-abia se vedea si pe frana, pe pozitie si mai rau. Cam la fel si al Suzuki SV gen 2, cu stopurile indreptate spre pamant, dar parca sunt o idee mai vizibile.

 

 

Când alimentezi (în necunoștință de cauză) ideea că posesorii de R6 sunt doar niște cocalari bășiți care își fac tuning la atelaje pentru că au figuri în cap și de aia merită să fie luați pe capotă, nu meriți să ți se răspundă.

 

Te victimizezi inutil, omul nu a fost asa de vehement iar nedumerirea a fost totusi intemeiata... :) Bine ca baiatu' asta a scapat lejer si a apucat sa povesteasca...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 11 Oct 2016 19:02

 

Pun pariu ca 80% dintre motoarele inmatriculate in romania EUROPA nu au un element reflectorizant montat pe lateralele motocicletei (un catadioptru ceva)

fixed.

catadioptru pe laterale se pune doar in Americi si cre'ca si Australia/NZ (obligatoriu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minciuni .

N-am luat nici o amenda si crede-ma stau la 50 de km de Franta.

mie imi place noaptea. Da numa vara . Pe frig si ploaie asta e. Nu sunt un motociclist cu experienta.

 

Ca nu ai luat este alta poveste....

 

dar:

 

 

Information is correct at the time of publishing (1st January 2016)

New French Law from the 1st January 2016 – Reflective Jackets / Fluorescent Vest

A New French Road Traffic Law has come into force for motorcyclists and scooter riders and three wheels vehicles i.e. Trikes regarding the requirement to carry a fluorescent vest, this must be in reach of the rider and pillion or passengers from the seat of the Motorcycle / Vehicle, “in other words you cannot get off your motorcycle then goto your luggage to put the jacket / vest on” So the best advise I can give is to wear your Hi Viz Vest or jacket while riding in France at all times.

The Fine / Penalty Reflective Jackets / Fluorescent Vest: There will be a €11 fine if you get spot checked by police and you don’t have one with you, though the fine can rise to €135 per person if you are caught not wearing it at the roadside. So if you get checked by the french police don’t get off your motorcycle just wait for the police to come to you…

Reflective Motorcycle Helmet Stickers: from the 1st January 2016: The EU commision response to MEP helmet sticker question. Regulation No 22 leaves the mandating of conspicuity marks to the discretion of individual Contracting Parties, allowing them to prohibit the use of helmets not meeting the conspicuity requirements. However, it is the Commission’s understanding that the obligation contained in the French legislation cannot apply retroactively to helmets already in use. As a consequence, foreign motorcycle riders carrying a helmet not containing these reflective markings cannot be obliged to bring their helmets in conformity retroactively. Only new helmet types placed on the French market must comply with the new requirements and bear this reflective material. But it is up-yo you?

Comment: World Motorcycle Rider Graham Saunders and Owner of Toursareus World Motorcycle Tours has said, to be clear Just put these stickers on your helmet then you will comply with the french road traffic laws and not get prosecuted (Fined) by the police authorities and it will save you a lot of hassle and money, this also goe’s for the Fluorescent Vest Just ware it while in France…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fixed.

catadioptru pe laterale se pune doar in Americi si cre'ca si Australia/NZ (obligatoriu)

» Post actualizat in 13 Oct 2016 01:11

fixed.

catadioptru pe laterale se pune doar in Americi si cre'ca si Australia/NZ (obligatoriu)

» Post actualizat in 13 Oct 2016 01:12

Am inteles,doar in tarile alea poti fi lovit din lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Art.51. - Conducatorul unui vehicul care circula în spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta, pentru evitarea coliziunii.

Art. 49. – (1) Limita maxima de viteza în localitati este de 50 km/h.

...

(4) Limitele maxime de viteza, în afara localitatilor, sunt:

a) pe autostrazi - 130 km/h;

 

Ghinionul iti apare cand tu te gasesti pe o autostrada in localitate iar cel din spatele tau se afla pe aceeasi autostrada dar inca in afara localitatii.

Si, bineinteles, el cu o viteza perfect legala de plus 80 Km/h fata de tine, la o distanta "suficienta". :(

Legiuitorii nostrii "suficienti", adica de nota 5. :lol:

 

Morala: AC/DC

Mai bea omu, mai trage pe nas si-n weekend mai si fumeaza dar nu toate odata bai baiatule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, dar in tarile alea sunt obligatorii....si mobrele vin deja echipate cu ele din fabrica. poti monta si pe a ta, pe oricare de fapt, am vazut ca au gauri pt suruburile catadioptrului mai toate mobrele pe furca sau in apropiere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masina avea lejer 130, ploua torential. legat de autostrazi nu am gasit adaptarea vitezei la conditiile de drum.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 06:31

o sa vi se para ciudat, necurat, am doar cateva leziuni la glezne, desi purtam cizme. in rest sunt bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masina avea lejer 130, ploua torential. legat de autostrazi nu am gasit adaptarea vitezei la conditiile de drum.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 06:31

o sa vi se para ciudat, necurat, am doar cateva leziuni la glezne, desi purtam cizme. in rest sunt bine.

limita de viteza pe autostrada pe ploaie, daca nu e specificata altfel prin indicatoare, este 50km/h. am aflat si eu asta vara trecuta, cand faceam scoala de A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

limita de viteza pe autostrada pe ploaie, daca nu e specificata altfel prin indicatoare, este 50km/h. am aflat si eu asta vara trecuta, cand faceam scoala de A.

Cred ca ai incurcat ploaia cu ceata.

 

Terminati ca prostiile ,pe ploaie politaiul are discretie sa-ti dea amenda si daca mergi sub legalul afisat daca considera ca nu este suficient de joasa viteza pentru conditiile de drum.Nu o sa o faca pentru ca nu vrea sa se ude.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat un gugal search sa ma asigur. limita e 50 in afara localitatii (si 30 in localiltate) pe ploaie torentiala cu vizibilitate sub 100m

 

http://www.autostonny.ro/html/Vitezele.html

punctul J)

 

Pe A2 nu am vazut indicatoare cu limita pe ploaie. si tocmai am facut jumatate din ea sambata asta. pe ploaie :)

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...