Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) deci am un scuter 49cc , cu doi merge 60 cu unul tot 60 , daca il acelerez la jumate se duce 60 iar daca il acelerez de tot , tot 60 , uheori se duce 65-70 , ce poate avea? are 120 in bord .. macar 80 trebuie sa se duca asta ii scuteru , cica e garelli asa scrie pe capacu de la curea Editat Noiembrie 28, 2016 de Rarinca Gheorghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 cauta si tu un deal mai abrupt si fa-i vant , roaga un militian cu radar sa-ti spuna cat a prins daca-l arunci de pe un bloc suficient de inalt s-ar putea sa ia peste 200 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Asta e bemve, nu gareli.Aveau nemtii in razboi de-astea. Sunt foarte bune, dar sunt limitate din fabrica la 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Stai linistit, el duce mai mult. Ti se blocheaza kilometraju'. Editat Noiembrie 28, 2016 de Andrei0912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 la mn la 60 imi arata 40 , am incercat cu un kilometraj si n duce mai mult de 60 dar la vale se duce 80 si daca merg asa la drept ramane 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 r la vale se duce 80 si daca merg asa la drept ramane 80 Mergi doar la vale si apoi drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Daca pe bord aveai 160 km/h aveai pretentia sa prinda 140km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 inainte mergea 80 acumnu stiu de ce nu mi merge... are treaba daca filtrul de aer pierde aer prin parti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Leaga-l de tren....sageata albastra.....prinde mai mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Mergi doar la vale si apoi drept. pamantul e rotund poa sa mearga tot timpu la vale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 km sunt reali? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Salut. Se pare ca nu prea te prinzi...cand oamenii fac misto. Eu vin si te intreb: mai e ceva intreg-asa cum ar trebui, pe scuterul tau? Ca la ce spui, aer prin parti, toba aia pozata pe jos, si la cum arata...per ansamblu..e cam praf. Apoi, jucaria asta e inmatriculata- fie ea si pe primarie? Sau mergi "gangsta" cu ea? si ultima, tu ai cpermis categoria am-adica max 50cc, viteza maxima 45km/h? iti spune ceva treqba asta? eu zic sa te calmezi putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teodor148 Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Da o bere unuia sa te scape de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Împușcă-l bro!!! Este păcat de el să se chinuie asa. Sincer...eu mă mir că mai pornește :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Deci asta a pus cireasa pe tort ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) sa inteleg ca forumj asta e numai de misto , roata i.am dato jos sa ii fac pana iar toba sa o curat ... iar filtrul de aer nu scapa aer din gatu ala din carburator ci din cutia aia a filtrului prin parti... Editat Noiembrie 28, 2016 de Rarinca Gheorghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 SCHIMBA ROLELE IN VARIATOR !!! PUNE ROLE MAI MARI !!! » Post actualizat in 28 Nov 2016 18:16sa inteleg ca forumj asta e numai de misto , roata i.am dato jos sa ii fac pana iar toba sa o curat ... iar filtrul de aer nu scapa aer din gatu ala din carburator ci din cutia aia a filtrului prin parti... Nu are nici o legatura Roata ! schimba rolele ! ele din fabricatie vin cu role de masura sa nu depasaca viteza legala ! dute la un magazin de mopede si chinezarii si schimba rolele ! pune mai mari fata de ce ai tu acum ! faptul ca ai prins 80 a fost o coincidenta ! si daca , cureti toba crezi ca prinde mai mult ? nu este soba pe leme , sa nu mai aibe tiraj ! » Post actualizat in 28 Nov 2016 18:20si daca sufla aer pe la Flansa ( gatul de la carburator ) dai silicon rezistent la temperatura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 nu sufla aer prin flansa , prin parti .. asa arata filtru meu de aer si prin parti pierde aer , cand merg cu el se aude fasaind » Post actualizat in 28 Nov 2016 18:33 nu sufla aer prin flansa , prin parti .. asa arata filtru meu de aer si prin parti pierde aer , cand merg cu el se aude fasaind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Mergi doar la vale si apoi drept. )))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 "Deci"... Man, zi merci ca merge 60. Rolele in variator...mai grele nu mai mari ca nu incap... Cutia filtrului de aer... Schimba filtru de aer si vezi cum faci sa rezolvi sa inchida calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 are ceva daca ii iau un filtru sport sau trb fix lafel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare! Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic. Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) cum e acum a prins 80 dar pe atunci filtru de aer era bun Editat Noiembrie 28, 2016 de Rarinca Gheorghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare! Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic. Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge! Pe tine cine te-a invatat termodinamica gogule? Elena Ceausescu?La nivel molecular treburile sunt asa de complicate ca ai inteles fix pe dos! Aerul rece este mai dens si contine mai multe molecule de aer, astfel ca dupa ce se comprima, atunci cand explodeaza o face cu mai multa putere din cauza lu Elena Ceausescu cu mai multe molecule. Mai pune mana pe o termodinamica de clasa a 5-a. In ceea ce priveste umiditatea din aer, aceasta nu este un factor negativ, ba din potriva, raceste camera de ardere si adauga si mai multe molecule de aer pt detonare. Spre exemplu in kiturile de turbo duse la extrem exista injectoare de apa care sunt puse in admisie. Nu e cazul unui scuter de 50cc rupt in gura, insa ca are umiditatea din aer sau amestecul mai bogat decat trebuie, este acelasi lucru ... doar o pierdere care nu justifica 20km/h Colegu cu scuteru... Ai umflat rotile nenica? Ca de asta vara a trecut ceva timp Editat Noiembrie 28, 2016 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 @Rarinca Gheorghe-Puștiu',pune-i filtru turbosport și niște kerosen,depășești garantat viteza de pe kilometraj,o să te invidieze toți! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.