Sari la conținut

nu se duce mai mult de 60 kmh


Postări Recomandate

deci am un scuter 49cc , cu doi merge 60 cu unul tot 60 , daca il acelerez la jumate se duce 60 iar daca il acelerez de tot , tot 60 , uheori se duce 65-70 , ce poate avea?

are 120 in bord .. macar 80 trebuie sa se duca

asta ii scuteru , cica e garelli asa scrie pe capacu de la curea

post-95885-0-61840400-1480351291_thumb.jpg

post-95885-0-57737700-1480351303_thumb.jpg

post-95885-0-85760100-1480351315_thumb.jpg

post-95885-0-30068800-1480351332_thumb.jpg

post-95885-0-26554200-1480351351_thumb.jpg

post-95885-0-83459500-1480351368_thumb.jpg

post-95885-0-31837700-1480351453_thumb.jpg

Editat de Rarinca Gheorghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se pare ca nu prea te prinzi...cand oamenii fac misto. Eu vin si te intreb: mai e ceva intreg-asa cum ar trebui, pe scuterul tau? Ca la ce spui, aer prin parti, toba aia pozata pe jos, si la cum arata...per ansamblu..e cam praf. Apoi, jucaria asta e inmatriculata- fie ea si pe primarie? Sau mergi "gangsta" cu ea? si ultima, tu ai cpermis categoria am-adica max 50cc, viteza maxima 45km/h? iti spune ceva treqba asta? eu zic sa te calmezi putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Deci"...

Man, zi merci ca merge 60.

Rolele in variator...mai grele nu mai mari ca nu incap...

Cutia filtrului de aer... Schimba filtru de aer si vezi cum faci sa rezolvi sa inchida calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare!

Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic.

Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare!

Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic.

Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge!

Pe tine cine te-a invatat termodinamica gogule? Elena Ceausescu?

La nivel molecular treburile sunt asa de complicate ca ai inteles fix pe dos!

Aerul rece este mai dens si contine mai multe molecule de aer, astfel ca dupa ce se comprima, atunci cand explodeaza o face cu mai multa putere din cauza lu Elena Ceausescu cu mai multe molecule.

Mai pune mana pe o termodinamica de clasa a 5-a.

In ceea ce priveste umiditatea din aer, aceasta nu este un factor negativ, ba din potriva, raceste camera de ardere si adauga si mai multe molecule de aer pt detonare.

Spre exemplu in kiturile de turbo duse la extrem exista injectoare de apa care sunt puse in admisie.

Nu e cazul unui scuter de 50cc rupt in gura, insa ca are umiditatea din aer sau amestecul mai bogat decat trebuie, este acelasi lucru ... doar o pierdere care nu justifica 20km/h

 

Colegu cu scuteru... Ai umflat rotile nenica? Ca de asta vara a trecut ceva timp

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sati explic, ca vaz ca astia de p-ici nu se pricepe niciunii.

Primul lucru ii verifici daca nu sanpuscat platina la delcou. Daca e bine o lasi in pace.

Dupa asta iei filtru de aer si tai jumate din el, in zona gaurii care lasa aer spre carburator.

Pe urma bagi faci plinu' E important, pe rezerva nu face asa frumos.

Scoti enblema aia de bemveu si pui una de mertan.

Dupa asta bagi o carpa mai lunga asa in loc de busonu de la rezervor sii dai foc la carpa.

Te uiti de aproape sa vezi daca nu cumva se stinge.

O sa se duca 200 kmh.

In sus.

Si tu.

Case closed!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina acum s-a postat la manga , nedemni de motociclism . Eu stiu ca de obicei lumea se mai si ajuta , da na ... nu este o constanta ....

Incearca sa cureti toba de esapament ... nu zic sa o pui in foc , dar ceva cam asa ... fiind un motor in dou timpi mult uleiul se opreste si in toba de esapament si in doua cuvinte o infunda .

Daca ai posibilitatea sa pui un foen de aer cald , modelul industrial cel care incalzeste pina la 400/500 grade celsius la intrarea in toba si sa sufle inauntru la maxim ... ai sa te minunezi ce poate sa iasa din toba . Ca chestie incearca sa o cintaresti mai intii da-ti dai seama de diferenta .

Daca nu si de unde foen pune toba de esapament in foc si cam in momentul in care se incinge sufla inauntru cu aer comprimat ... si asa da rezultate .

Dupa ce esti sigur ca toba este curata posteaza si mai vedem ce se poate face .

Spor

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...