Sari la conținut

nu se duce mai mult de 60 kmh


Postări Recomandate

deci am un scuter 49cc , cu doi merge 60 cu unul tot 60 , daca il acelerez la jumate se duce 60 iar daca il acelerez de tot , tot 60 , uheori se duce 65-70 , ce poate avea?

are 120 in bord .. macar 80 trebuie sa se duca

asta ii scuteru , cica e garelli asa scrie pe capacu de la curea

post-95885-0-61840400-1480351291_thumb.jpg

post-95885-0-57737700-1480351303_thumb.jpg

post-95885-0-85760100-1480351315_thumb.jpg

post-95885-0-30068800-1480351332_thumb.jpg

post-95885-0-26554200-1480351351_thumb.jpg

post-95885-0-83459500-1480351368_thumb.jpg

post-95885-0-31837700-1480351453_thumb.jpg

Editat de Rarinca Gheorghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Se pare ca nu prea te prinzi...cand oamenii fac misto. Eu vin si te intreb: mai e ceva intreg-asa cum ar trebui, pe scuterul tau? Ca la ce spui, aer prin parti, toba aia pozata pe jos, si la cum arata...per ansamblu..e cam praf. Apoi, jucaria asta e inmatriculata- fie ea si pe primarie? Sau mergi "gangsta" cu ea? si ultima, tu ai cpermis categoria am-adica max 50cc, viteza maxima 45km/h? iti spune ceva treqba asta? eu zic sa te calmezi putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCHIMBA ROLELE IN VARIATOR !!! PUNE ROLE MAI MARI !!!


» Post actualizat in 28 Nov 2016 18:16

sa inteleg ca forumj asta e numai de misto , roata i.am dato jos sa ii fac pana iar toba sa o curat ... iar filtrul de aer nu scapa aer din gatu ala din carburator ci din cutia aia a filtrului prin parti...

Nu are nici o legatura Roata ! schimba rolele ! ele din fabricatie vin cu role de masura sa nu depasaca viteza legala ! dute la un magazin de mopede si chinezarii si schimba rolele ! pune mai mari fata de ce ai tu acum ! faptul ca ai prins 80 a fost o coincidenta ! si daca , cureti toba crezi ca prinde mai mult ? nu este soba pe leme , sa nu mai aibe tiraj !


» Post actualizat in 28 Nov 2016 18:20

si daca sufla aer pe la Flansa ( gatul de la carburator ) dai silicon rezistent la temperatura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Deci"...

Man, zi merci ca merge 60.

Rolele in variator...mai grele nu mai mari ca nu incap...

Cutia filtrului de aer... Schimba filtru de aer si vezi cum faci sa rezolvi sa inchida calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare!

Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic.

Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i ca atunci cand a prins 80 era mai cald afara? Daca da, ti-ai raspuns singur la intrebare!

Acum aerul e rece si foarte umed, si amestecul de benzina cu aer nu se mai face atat de bine ca vara pe caldura. Motorul munceste mai mult ca sa incalzeasca aerul asta rece si sa produca explozia in cilindru, si prin asta pierde lucru mecanic.

Si la nivel molecular treburile sunt mai complicate, molecula de hidrocarburi se combina spontan cu cea de hidrogen din vaporii de apa (aburii) din aer, si inhiba arderea ce ar fi trebuit sa fie intretinuta de molecula de oxigen. Deh, iarna nu-i ca vara, fratzika! De aia nici curse nu se fac iarna, ca-i radeau si curcile la ce performante derizorii ar ajunge!

Pe tine cine te-a invatat termodinamica gogule? Elena Ceausescu?

La nivel molecular treburile sunt asa de complicate ca ai inteles fix pe dos!

Aerul rece este mai dens si contine mai multe molecule de aer, astfel ca dupa ce se comprima, atunci cand explodeaza o face cu mai multa putere din cauza lu Elena Ceausescu cu mai multe molecule.

Mai pune mana pe o termodinamica de clasa a 5-a.

In ceea ce priveste umiditatea din aer, aceasta nu este un factor negativ, ba din potriva, raceste camera de ardere si adauga si mai multe molecule de aer pt detonare.

Spre exemplu in kiturile de turbo duse la extrem exista injectoare de apa care sunt puse in admisie.

Nu e cazul unui scuter de 50cc rupt in gura, insa ca are umiditatea din aer sau amestecul mai bogat decat trebuie, este acelasi lucru ... doar o pierdere care nu justifica 20km/h

 

Colegu cu scuteru... Ai umflat rotile nenica? Ca de asta vara a trecut ceva timp

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...