Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si anume ce s-ar gasi pt m in cazul asta?

 

daca ti moto pt tine poti pune alternator de nipru, dar trebuie facute ceva modificari(ceva de genul cum vezi in foto..tiganeala dar la nevoie e buna si aia..)

cind am sa umblu prin ele am sa fac niste poze mai clare..vezi cei acolo..singur sa mut gramada aia e cam greu..)

sau poti pune un alternator de pe o japo si salvezi urechile de prindere a dinamului original.

dar eu optez sa mergi pe original,eu umblu de ani de zile cu ele pe original si nam vut probleme cu luminile sau incarcarea,intradevar luminile sint mai slabe dar nu culegem mac acuma pe soasea sau circulam numai noaptea..

post-20619-0-23527300-1320916588_thumb.jpg

post-20619-0-57899200-1320916591_thumb.jpg

post-20619-0-12851000-1320916595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar contact frana pentru jawa 350 638 cine are sa imi trimita mesaj pm sau pe id adrian_dbu multumesc

 

In imaginea din link-ul urmator gasesti ce-ti trebuie ?

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=747563

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua .

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-roata Jawa - 40 lei (cauciucul bonus daca se iau amandoua);

-roata ES (are un defect la butuc) - 30 lei;

-roata Simson, Carpati , butucul defect - 50 lei;;

-guma 3,25/19 - cine-cat-vrea;

-guma 3,50/19 - idem;

-2 gume rusesti 2,25/19 - 80 lei;

-rezervor Carpati Super - 45 lei;

-rezervor Mobra - 25 lei.`

-aripa Mobra - 20 lei;

-semicadru Hoinar - 30 lei;

-portbagaj Mobra - 55 lei;

-cric lateral - 25 lei;

-sha - 300 lei;

-telescoape Mobra - 25 lei;

-toba Mobra - 25 lei;

-toba Hoinar - 40 lei;

-furca Jawa - 80 lei;

-plasticuri Hoinar (este si capacul, dar fara inchizatoare) - 25 lei;

-rezervor Jawa, cu ampermetru - 65 lei;

carcasa pinion MZ - 30 lei;

-platou frana Jawa - 35 lei;

-platou frana Jawa - 35 lei

th_IMG_1618.jpg

th_IMG_1616.jpg

th_IMG_1615.jpg

th_IMG_1613.jpg

th_IMG_1612.jpg

th_IMG_1608.jpg

th_IMG_1607.jpg

th_IMG_1606.jpg

th_IMG_1712.jpg

th_IMG_1708.jpg

th_IMG_1707.jpg

th_IMG_1701.jpg

th_IMG_1698.jpg

th_IMG_1693.jpg

th_IMG_1690.jpg

th_IMG_1689.jpg

th_IMG_1686.jpg

th_IMG_1685.jpg

th_IMG_1682.jpg

th_IMG_1680.jpg

th_IMG_1679.jpg

th_IMG_1678.jpg

 

salve,

 

rezervorul nr.3, cred ca de java, ar suna interesant pentru mine.

 

da inainte sa ma arunc, se gaseste asa ceva fara ampermetru?

 

ca daca nu, tre sa umplu gaura aia cu tabla, si parca nu m-as arunca si la modificarea asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua .

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7

 

sunt jucarele care au o functionare defectoasa.am si eu un ap.de sablat presurizat asemanator si foarte greu l-am facut functional!o masa de sablat sbc 420 m-ar fi tentat dar am decis sa-mi upgradez masa mea care e mai mare in dimensiune si imi intra un cadru de moto...

o masa mai mica,noua,echivalenta oarecum cu sbc 350 dar si mult sub pret(in care nu intra un cadru moto)e la vanzare pe classiccar: http://classiccar.3xforum.ro/post/7673/1/Vand_Cabina_de_Sablare/ ...nu uita ca fara un compresor cu debit mare de aer nu o poti folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua .

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1

http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7

sal.. eu am avut dipozitivul de sablat exterior subpresiune si am fost multumit,dar mi am facut treaba cu el si a trebuit sa al vind ca ocupa locul de pomana,in principiu este ok dar trebuie un compresor mare, eu am unul de 100l 2cilindri v 360l min,si iar un aspect important este materialul de sablat am folosit prima oara cuartit a fost ok dar la recuperare sa il folosesti a doua oara nu mai dadea randament si am folosit bile metalice compozitie plumb cupru fier este umpic mai scump dar il refolosesti de en ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. eu am avut dipozitivul de sablat exterior subpresiune si am fost multumit,dar mi am facut treaba cu el si a trebuit sa al vind ca ocupa locul de pomana,in principiu este ok dar trebuie un compresor mare, eu am unul de 100l 2cilindri v 360l min,si iar un aspect important este materialul de sablat am folosit prima oara cuartit a fost ok dar la recuperare sa il folosesti a doua oara nu mai dadea randament si am folosit bile metalice compozitie plumb cupru fier este umpic mai scump dar il refolosesti de en ori.

Salve!Si eu ma chinui la treaba asta.Se stie ca presiune imensa baga compresoarele cu surub,dar sunt f. scumpe.Am gasit la fier vechi 2 compresoare cu pistoane de 110 mm si butelie de 500 litri.Din astea 2 am reusit sa fac unul bun,dar inca nu l-am pus la proba.Mi-am cumparat pistol de sablat,dar nu e mare branza,poate fi improvizat usor.Asa ca am cam aruncat banii.Dispozitivul e foarte simplu de facut,nu trebuie mare inginerie.O butelie,cu nisip cuartos,e supusa presiunii compresorului.Nisipul se amesteca intr-o teava tare cu presiunea directa a compresorului si astea ies printr-o duza ceramica(o siguranta fuzibila,un corp de bujie,etc..).Niste manometre regleaza intrarea in teava si in butelia cu nisip a aerului.Am fost la Practiker si am ales cel mai tare compresor(tot in 3 cilindri,dar mici).Am rugat vanzatoarea sa-l porneasca.Cand ea a plecat am dat drumul la refulare.In scurt timp presiune de 10 bari s-a lasat la vreo 2 bari.Deci,daca un compresor nu face fata la proba asta ,eu nu-l cumpar.Ar fi trebuit ca presiunea sa o ia forte greu in jos,sau sa ramana acolo,in 10 bari.Numai bine!

post-27549-0-71720800-1320992511_thumb.jpg

post-27549-0-81997600-1320992535_thumb.jpg

post-27549-0-20002100-1320992551_thumb.jpg

post-27549-0-73342400-1320992602_thumb.jpg

post-27549-0-38826700-1320992628_thumb.jpg

post-27549-0-16605700-1320992649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_0779.jpg

 

 

Până ieri seară, două zile la rând am străbătut drumul casă - Luică / Turnu Măgurele înfipt într-o salopetă muncită zdravăn, încă vag albastră printre petele-i negricioase de tot soiul. Mai ales zona şoldurilor şi a ms-dosului poartă urme sănătoase de palme, că deh - nu întotdeauna ai cârpă la îndemână. Raiaţii mei cei noi şi negri au cedat nervos după o zi de purtare soft-core (s-au sfâşiat pe craci dintr-o parte-ntr-alta, cu una-două întreruperi pe la tur şi cusături) şi, cum nu voiam să-mi jegăresc blugii proaspăt spălaţi, am umblat creanga parcă scos din "Scrapheap Challenge".

 

Anticipaţie multă în aste două zile: ITP-ul trebuia făcut cât mai repede, iar fiecare mic reglaj ne apropia cu paşi repezi de reuşită. Eu bănuisem de la bun început că jocul din jug era din rulmenţi, cu toate că-i strânseserăm recent. Ovidiu era ceva mai îngrijorat şi se gândea deja la reparaţia sau înlocuirea telescoapelor. De pildă, am remarcat că Zeta are cuvetele de la rulmenţii jugului uşor uzate faţă-spate: ghidonul "preferă" să se-aşeze aliniat pe axa de mers, ca şi cum ar avea acolo un mic ghidaj sau blocator. Explicaţia ar fi că gropile le iei cel mai adesea cu ghidonul drept, cu forţă măricică şi înjurând, iar loviturile bilelor produc uzură în cuvete în această poziţie, indiferent de joc. La Zeta, ghidonul stă în poziţia aia fiindcă bilele "pică" în adânciturile din cuvete. La Ural cred că, data trecută, am strâns rulmenţii cu furca virată într-o parte. Noi am avut senzaţia că am rezolvat jocul, dar el a redevenit aparent în mers, când s-au aliniat adânciturile din cuvete. Ni s-a luat o piatră de pe sufletele amândurora când am descoperit că mai putem strânge rulmenţii fără să blocăm furca. Jocul a dispărut în cea mai mare măsură iar frâna pe faţă este deja parfum :).

 

IMG_0781.jpgIMG_0774_2.jpg

Evident că ruşii-s tot ruşi: capete hexagonale de 14-15 prin toate părţile, cât să te-ncurci straşnic în fixe şi inelare. Iar la partea de oloi n-am găsit şurubel de golire al telescoapelor faţă, nici buşon de umplere pentru grupul conic. De golire are, dar să-l umpli - niet. :scratch:

 

Cu gând să ne specializăm în scoateri şi remontări rapide ale roţii spate (vreo 7-8 de fiecare până la urmă), ne-am ocupat de frânele ei: am scos mai în afară şurubul de reglaj (de înălţare) al fiecărui sabot în parte şi am contrat piuliţele înapoi. Pedala de frână revine acum energic după apăsare, iar frâna ciupeşte mai devreme. Era să-l sinucid cu ciocanul pe domnul ax, că făcea fiţe unde nu era cazul.

 

Domnu' Rural a pornit iarăşi la prima pedală (după două amorse date în cinstea marelui ho-ha) şi l-am învârtit câteva ture prin cartier ca să fim siguri că nu-şi ia zborul. S-a potolit cu datu-n nas, frânează cât şi cum vrei (important e să nu vrei), aprinde becuri de toate culorile, ce să mai - lux a-ntâia de viţică!

 

Ce-a urmat este o amestecătură de acţiuni, reacţiuni şi emoţii din ce în ce mai mari: ia canistra şi du-te la benzinărie, bagă fixele şi patentul în maşină că nu se ştie, ţine tu actele că mă duc io după chei că le-am uitat, porneşte maşina, urmăreşte Uralul, pierde-l câteva intersecţii mai încolo, ţine-te cu sufletul la gură că era să dărâme un autobuz care a avut tupeul să frâneze în staţie, verde-verde-verde, hai că merge, prinde Uralul jos la Autovit, distrează-te preţ de două semafoare că nu mai reuşea să-l scoată din viteză, mai fugăreşte-l până pe Fizicienilor şi de-acolo s-a tăiat filmul. Am intrat eu pe Ilioara, unde ştiam vag că ar trebui să găsesc un Ovidiu şi un Ural. Am stat niţel pe-acolo ca un bucureştean cu avariile pornite şi-am întrebat în stânga şi-n dreapta dacă n-a văzut careva vreo motocicletă trecând. Şi nimic. După ce-am sunat de şase ori - împărţit la două telefoane -, am zis că omul sigur este încă pe motocicletă şi s-o fi dus mai departe de Ilioara. Am plecat cu maşina de-am ajuns la intersecţia următoare, când primesc telefon de pe un număr necunoscut că "Bă, hai că te sun de la soră-mea, care stă lângă service! Unde eşti? Serios?! Hai înapoi pe Ilioara etc. etc. etc". Bine, am omis câteva hăulite de la Gorj pe care le meritam cât de cât, dar na. Îs mai uituc, ce!

 

Am ajuns într-un final în zona crepusculară şi apoi am pierdut ceva vreme cu un nene care se chinuia din răsputeri să ne tipărească RCA-ul. Scump rău pe un an de zile. Am intrat şi-n curtea service-ului, unde-am căutat cu inima cât un purice seria de motor, că n-o mai găseam niciunul din trei inşi. Merit un compot fiindcă am găsit-o: se ascundea, săraca, sub una din bobine. A ieşit distracţie mare (oarecum pe muţeşte) cu mecanicul, care a exclamat un "Moamă!..." gâtuit când s-a suit pe Ural şi a dat să-l tragă în faţă de pe cric. Au ieşit şi frânele cum au ieşit după ce ne-am suit câţiva inşi pe ea. Mecanicul se dă jos şi pleacă impasibil înapoi la cabină. Tensiune, aşteptare, suspans maxim. Pa-ra-bo-bi-baaam. Eu mă cam plictisisesc şi mă dau uţa pe rolele standului moto. Într-un final, vine abţibildu' galbeeeen şi ESTEEEE BĂĂĂ, avem i-té-pé!!!

 

IMG_0787.jpgIMG_0790_1.jpg

Băi, radiam. Radiam amândoi ca doi atomi de uraniu îmbogăţit şi proaspăt tăvălit prin ciorbă de reactor. De la atâta radioactivitate ce ne ieşea pe ochi ca fază lungă şi scurtă pe drumul de întoarcere, Uralul a zis că nu mai e nevoie de lumini, aşa că le-a stins din proprie iniţiativă şi pe ele, şi motorul. M-am sesizat instantaneu şi am pus iarăşi avariile de bucureştean în mijlocul drumului (oarecum tras pe dreapta, cât să nu zgârii maşina de mărăcini): sărise borna pozitivă de la baterie. Am strâns-o niţel cu patentul şi-am înfipt-o la loc că-i doar un papuc amărât. După ce ne-am convins că regulatorul încă încarcă, i-am dat bice înainte.

 

S-a-ntâmplat apoi o chestie uşor ireală. Câteva Dacii şi un Cielo obosit - toţi participanţi la traficul nu foarte intens de pe cheiul Dâmboviţei - au urmărit o scenă memorabilă: un Logan argintiu se străduia din toate puterile şi din toţi cilindrii şi din toată injecţia aia de 1,4 să prindă din urmă un Ural turbat, care - cu toate K-68-urile lui sanchi dereglate şi cu pistoanele-alea turnate la Slatina - plecase de nebun înainte cu nu ştiu cât nouăzeci pe oră sau cam aşa ceva şi nu se mai oprea. Mă, o secundă l-am scăpat din ochi, cât am virat şi eu dreapta de-a lungul Dâmboviţei. Că pe urmă prinde-l, nene, dacă mai poţi! L-am găsit aşteptând cuminte la primul semafor, rânjind cu gura până la ceafă şi gesticulând că cică "De unde vii abia acum?"

 

Mai încolo, între Mihai Bravu şi Timpuri Noi, păţesc aceeaşi chestie: vedeam cum se depărtează de mine comunista şi eram oarecum perplex. Sunt, aţi ghicit, un şofer încet. N-am mai depăşit până acum 65 km/h (ce să mai zic 90) în zona aia.

 

Tragem caii la linie în faţa blocului meu, prilej oportun pentru un scurt-circuit la blocul de contacte stâng de pe ghidon. Cât m-am scoborât din maşină şi am dat să scot din Break-ul meu (în faţa căruia Uralul oprise) lanterna pe 12V, trage lângă noi şi un taximetrist ca să-ntrebe ce-i fierul ăsta. Reticent, Ovidiu îi răspunde că "... Ural." Taximetristul se uită neîncrezător şi zice: "Ural, ă? Parcă era unu' Cicloburu care mergea pe aşa ceva". Ăăăă! Salut, salut, Jean_Taxi de pe forum. S-au iscat povestiri şi amintiri, iar eu am întins niţel arculeţul de la comutatorul de faze şi cred că am remediat temporar problema. Într-adevăr motocicleta asta, asemeni Niprului albastru, va vedea foarte cu.rând instalaţie nouă şi relee de putere pentru consumatori. Jean a dat şi el o tură cu motocicleta şi m-am convins că ea nu ştie să dea bărbaţilor decât o chestie: :bounce:

 

IMG_0792.JPG

Drumul Tineretului - Turnu Măgurele l-am făcut în formaţie inversă: eu m-am suit pe Ural şi am luat-o înainte.

 

Băi. Băăăi.

 

Aşa bucurie, fericire rotundă, completă, imediată şi deplină n-am mai avut de un car de vreme! Am ţinut-o în ultima vreme numa' în depresii şi-n stări aiurea. Că n-am aia, că n-am ailaltă. Nu ştiu dacă e vorba de sunet, de aspect, de şaua aia hâţa-hâţa, de simplitatea construcţiei, de cutia greoaie sau de vreun sentiment de apartenenţă şi împlinire, dar nu ţin minte să fi fost atât de extaziat în săptămâna aia de septembrie verde cât am călărit BMW-ul cale de-o mie de kilometri. Aseară parcă mă dădeam cu jucăria năzdrăvană. Poziţia grozavă, acceleraţia cât îi trebuie, frânele cât îi trebuie (doar să n-ai nevoie prea mult), te-apleci, te-ndrepţi, ARGH. Ştiu (şi nu cobesc), se va strica odată şi-odată. Dar m-am lămurit a suta oară că "Fericirea-i un lucru mărunt, / E o aripă care vibrează / Fericirea-i un lucru mic, / Un pitic - / Ce dansează" şi tot ce ţine de asta.

 

Colac peste pupăză, azi-dimineaţă mă trezeşte din somn Ovidiu cu un telefon: cică are treabă prin alte părţi şi să-i plimb eu Uralul câteva zile, ca să nu-i oxideze instalaţia electrică de-atâta stat.

 

:dropsmilie:

Calule, mănânci ovăz? :moto: Evident că am refuzat... să cred, aşa că nu m-am convins decât astă-seară, când m-am văzut iarăşi călare şi fugărindu-i împăcat pe automobilişti la pas alergător. Şi gata. Impresii la test-ride n-are decât să mai scrie şi "apropitarul". Ale mele mai aşteaptă câţiva kilometri.

 

IMG_0794_1.jpg

 

Edit: Scuze, omisesem să fac public albumul foto care conţine pozele de mai sus. Acum sunt toate libere la clickuire.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-36359-0-93329100-1306937490_thumb.jpg

post-36359-0-05684100-1306937461_thumb.jpg

stare perfecta de functionare

pret 1800 RON

negociabil

sau schimb cu motocicleta de cross, plus diferenta

tel 0726005131

 

 

 

se vinde si in rate , sau schimb pe motor cross peste 50cc

 

pret nou 390 Euro

 

pret NOU valabil o saptamana 1500 RON (fix)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum, nici o singură ofertă? De fapt, în doi ani jumate de cînd a fost creat topicul, o singură persoană a dorit să-l vadă în vederea cumpărării. Motorul poate fi văzut mîine dimineață pe DN1 (sau DN1A, depinde de dorințele călărețului povestitor) care tocmai a făcut un drum la Breaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le, nu-l vinde! Ca-i pacat! O sa plangi cand vei semna in talon de instrainare. Ai sa vezi tu...

 

Oricum, felicitari pentru finalizarea proiectului! :10:

Poate om iesi la primavara, cand o da coltu' ierbii... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...