dns7ate Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-jawa-cz%20250%20sport-din-1975-402558.html Editat Noiembrie 9, 2011 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-jawa-cz%20250%20sport-din-1975-402558.html aparatoarea de lant, nu o vrei? o am nou nouta in hartie din magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 si anume ce s-ar gasi pt m in cazul asta? daca ti moto pt tine poti pune alternator de nipru, dar trebuie facute ceva modificari(ceva de genul cum vezi in foto..tiganeala dar la nevoie e buna si aia..) cind am sa umblu prin ele am sa fac niste poze mai clare..vezi cei acolo..singur sa mut gramada aia e cam greu..) sau poti pune un alternator de pe o japo si salvezi urechile de prindere a dinamului original. dar eu optez sa mergi pe original,eu umblu de ani de zile cu ele pe original si nam vut probleme cu luminile sau incarcarea,intradevar luminile sint mai slabe dar nu culegem mac acuma pe soasea sau circulam numai noaptea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Una bucata roata, de IJ presupun... /index.php?/topic/274372-bursa-clasicelor/page__view__findpost__p__2992274 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 10, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2011 Dap,de ij. Cumpar cauciucuri pe 19, second hand, dimensiuni 3,50, 3,75, 4.00. Nu vreau cauciucurile pe care le aruncati la gunoi, prefer cat mai putin rulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 cumpar contact frana pentru jawa 350 638 cine are sa imi trimita mesaj pm sau pe id adrian_dbu multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 aparatoarea de lant, nu o vrei? o am nou nouta in hartie din magazin am si aparatoarea de lantz , doar ca in poza nu era montata, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 cumpar contact frana pentru jawa 350 638 cine are sa imi trimita mesaj pm sau pe id adrian_dbu multumesc In imaginea din link-ul urmator gasesti ce-ti trebuie ? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=747563 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua . http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1 http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7 Editat Noiembrie 10, 2011 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 -roata Jawa - 40 lei (cauciucul bonus daca se iau amandoua); -roata ES (are un defect la butuc) - 30 lei; -roata Simson, Carpati , butucul defect - 50 lei;; -guma 3,25/19 - cine-cat-vrea; -guma 3,50/19 - idem; -2 gume rusesti 2,25/19 - 80 lei; -rezervor Carpati Super - 45 lei; -rezervor Mobra - 25 lei.` -aripa Mobra - 20 lei; -semicadru Hoinar - 30 lei; -portbagaj Mobra - 55 lei; -cric lateral - 25 lei; -sha - 300 lei; -telescoape Mobra - 25 lei; -toba Mobra - 25 lei; -toba Hoinar - 40 lei; -furca Jawa - 80 lei; -plasticuri Hoinar (este si capacul, dar fara inchizatoare) - 25 lei; -rezervor Jawa, cu ampermetru - 65 lei; carcasa pinion MZ - 30 lei; -platou frana Jawa - 35 lei; -platou frana Jawa - 35 lei salve, rezervorul nr.3, cred ca de java, ar suna interesant pentru mine. da inainte sa ma arunc, se gaseste asa ceva fara ampermetru? ca daca nu, tre sa umplu gaura aia cu tabla, si parca nu m-as arunca si la modificarea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua . http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1 http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7 sunt jucarele care au o functionare defectoasa.am si eu un ap.de sablat presurizat asemanator si foarte greu l-am facut functional!o masa de sablat sbc 420 m-ar fi tentat dar am decis sa-mi upgradez masa mea care e mai mare in dimensiune si imi intra un cadru de moto... o masa mai mica,noua,echivalenta oarecum cu sbc 350 dar si mult sub pret(in care nu intra un cadru moto)e la vanzare pe classiccar: http://classiccar.3xforum.ro/post/7673/1/Vand_Cabina_de_Sablare/ ...nu uita ca fara un compresor cu debit mare de aer nu o poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Nu stiu unde as putea posta asta de aceea postez aici poate este cineva interesat dintre noi pentru a-si lua o linie de sablat diverse piese moto . Am gasit aici asta si mi se pare destul de interesante sculele , daca cdineva stie mai multe despre ele sa ne zica si noua . http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=17.1 http://www.bardiauto.ro/website/scule/index.php?id=3.7 sal.. eu am avut dipozitivul de sablat exterior subpresiune si am fost multumit,dar mi am facut treaba cu el si a trebuit sa al vind ca ocupa locul de pomana,in principiu este ok dar trebuie un compresor mare, eu am unul de 100l 2cilindri v 360l min,si iar un aspect important este materialul de sablat am folosit prima oara cuartit a fost ok dar la recuperare sa il folosesti a doua oara nu mai dadea randament si am folosit bile metalice compozitie plumb cupru fier este umpic mai scump dar il refolosesti de en ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 sal.. eu am avut dipozitivul de sablat exterior subpresiune si am fost multumit,dar mi am facut treaba cu el si a trebuit sa al vind ca ocupa locul de pomana,in principiu este ok dar trebuie un compresor mare, eu am unul de 100l 2cilindri v 360l min,si iar un aspect important este materialul de sablat am folosit prima oara cuartit a fost ok dar la recuperare sa il folosesti a doua oara nu mai dadea randament si am folosit bile metalice compozitie plumb cupru fier este umpic mai scump dar il refolosesti de en ori. Salve!Si eu ma chinui la treaba asta.Se stie ca presiune imensa baga compresoarele cu surub,dar sunt f. scumpe.Am gasit la fier vechi 2 compresoare cu pistoane de 110 mm si butelie de 500 litri.Din astea 2 am reusit sa fac unul bun,dar inca nu l-am pus la proba.Mi-am cumparat pistol de sablat,dar nu e mare branza,poate fi improvizat usor.Asa ca am cam aruncat banii.Dispozitivul e foarte simplu de facut,nu trebuie mare inginerie.O butelie,cu nisip cuartos,e supusa presiunii compresorului.Nisipul se amesteca intr-o teava tare cu presiunea directa a compresorului si astea ies printr-o duza ceramica(o siguranta fuzibila,un corp de bujie,etc..).Niste manometre regleaza intrarea in teava si in butelia cu nisip a aerului.Am fost la Practiker si am ales cel mai tare compresor(tot in 3 cilindri,dar mici).Am rugat vanzatoarea sa-l porneasca.Cand ea a plecat am dat drumul la refulare.In scurt timp presiune de 10 bari s-a lasat la vreo 2 bari.Deci,daca un compresor nu face fata la proba asta ,eu nu-l cumpar.Ar fi trebuit ca presiunea sa o ia forte greu in jos,sau sa ramana acolo,in 10 bari.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 In imaginea din link-ul urmator gasesti ce-ti trebuie ? http://www.motocicli...ttach_id=747563 NU este ce caut eu sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Până ieri seară, două zile la rând am străbătut drumul casă - Luică / Turnu Măgurele înfipt într-o salopetă muncită zdravăn, încă vag albastră printre petele-i negricioase de tot soiul. Mai ales zona şoldurilor şi a ms-dosului poartă urme sănătoase de palme, că deh - nu întotdeauna ai cârpă la îndemână. Raiaţii mei cei noi şi negri au cedat nervos după o zi de purtare soft-core (s-au sfâşiat pe craci dintr-o parte-ntr-alta, cu una-două întreruperi pe la tur şi cusături) şi, cum nu voiam să-mi jegăresc blugii proaspăt spălaţi, am umblat creanga parcă scos din "Scrapheap Challenge". Anticipaţie multă în aste două zile: ITP-ul trebuia făcut cât mai repede, iar fiecare mic reglaj ne apropia cu paşi repezi de reuşită. Eu bănuisem de la bun început că jocul din jug era din rulmenţi, cu toate că-i strânseserăm recent. Ovidiu era ceva mai îngrijorat şi se gândea deja la reparaţia sau înlocuirea telescoapelor. De pildă, am remarcat că Zeta are cuvetele de la rulmenţii jugului uşor uzate faţă-spate: ghidonul "preferă" să se-aşeze aliniat pe axa de mers, ca şi cum ar avea acolo un mic ghidaj sau blocator. Explicaţia ar fi că gropile le iei cel mai adesea cu ghidonul drept, cu forţă măricică şi înjurând, iar loviturile bilelor produc uzură în cuvete în această poziţie, indiferent de joc. La Zeta, ghidonul stă în poziţia aia fiindcă bilele "pică" în adânciturile din cuvete. La Ural cred că, data trecută, am strâns rulmenţii cu furca virată într-o parte. Noi am avut senzaţia că am rezolvat jocul, dar el a redevenit aparent în mers, când s-au aliniat adânciturile din cuvete. Ni s-a luat o piatră de pe sufletele amândurora când am descoperit că mai putem strânge rulmenţii fără să blocăm furca. Jocul a dispărut în cea mai mare măsură iar frâna pe faţă este deja parfum . Evident că ruşii-s tot ruşi: capete hexagonale de 14-15 prin toate părţile, cât să te-ncurci straşnic în fixe şi inelare. Iar la partea de oloi n-am găsit şurubel de golire al telescoapelor faţă, nici buşon de umplere pentru grupul conic. De golire are, dar să-l umpli - niet. Cu gând să ne specializăm în scoateri şi remontări rapide ale roţii spate (vreo 7-8 de fiecare până la urmă), ne-am ocupat de frânele ei: am scos mai în afară şurubul de reglaj (de înălţare) al fiecărui sabot în parte şi am contrat piuliţele înapoi. Pedala de frână revine acum energic după apăsare, iar frâna ciupeşte mai devreme. Era să-l sinucid cu ciocanul pe domnul ax, că făcea fiţe unde nu era cazul. Domnu' Rural a pornit iarăşi la prima pedală (după două amorse date în cinstea marelui ho-ha) şi l-am învârtit câteva ture prin cartier ca să fim siguri că nu-şi ia zborul. S-a potolit cu datu-n nas, frânează cât şi cum vrei (important e să nu vrei), aprinde becuri de toate culorile, ce să mai - lux a-ntâia de viţică! Ce-a urmat este o amestecătură de acţiuni, reacţiuni şi emoţii din ce în ce mai mari: ia canistra şi du-te la benzinărie, bagă fixele şi patentul în maşină că nu se ştie, ţine tu actele că mă duc io după chei că le-am uitat, porneşte maşina, urmăreşte Uralul, pierde-l câteva intersecţii mai încolo, ţine-te cu sufletul la gură că era să dărâme un autobuz care a avut tupeul să frâneze în staţie, verde-verde-verde, hai că merge, prinde Uralul jos la Autovit, distrează-te preţ de două semafoare că nu mai reuşea să-l scoată din viteză, mai fugăreşte-l până pe Fizicienilor şi de-acolo s-a tăiat filmul. Am intrat eu pe Ilioara, unde ştiam vag că ar trebui să găsesc un Ovidiu şi un Ural. Am stat niţel pe-acolo ca un bucureştean cu avariile pornite şi-am întrebat în stânga şi-n dreapta dacă n-a văzut careva vreo motocicletă trecând. Şi nimic. După ce-am sunat de şase ori - împărţit la două telefoane -, am zis că omul sigur este încă pe motocicletă şi s-o fi dus mai departe de Ilioara. Am plecat cu maşina de-am ajuns la intersecţia următoare, când primesc telefon de pe un număr necunoscut că "Bă, hai că te sun de la soră-mea, care stă lângă service! Unde eşti? Serios?! Hai înapoi pe Ilioara etc. etc. etc". Bine, am omis câteva hăulite de la Gorj pe care le meritam cât de cât, dar na. Îs mai uituc, ce! Am ajuns într-un final în zona crepusculară şi apoi am pierdut ceva vreme cu un nene care se chinuia din răsputeri să ne tipărească RCA-ul. Scump rău pe un an de zile. Am intrat şi-n curtea service-ului, unde-am căutat cu inima cât un purice seria de motor, că n-o mai găseam niciunul din trei inşi. Merit un compot fiindcă am găsit-o: se ascundea, săraca, sub una din bobine. A ieşit distracţie mare (oarecum pe muţeşte) cu mecanicul, care a exclamat un "Moamă!..." gâtuit când s-a suit pe Ural şi a dat să-l tragă în faţă de pe cric. Au ieşit şi frânele cum au ieşit după ce ne-am suit câţiva inşi pe ea. Mecanicul se dă jos şi pleacă impasibil înapoi la cabină. Tensiune, aşteptare, suspans maxim. Pa-ra-bo-bi-baaam. Eu mă cam plictisisesc şi mă dau uţa pe rolele standului moto. Într-un final, vine abţibildu' galbeeeen şi ESTEEEE BĂĂĂ, avem i-té-pé!!! Băi, radiam. Radiam amândoi ca doi atomi de uraniu îmbogăţit şi proaspăt tăvălit prin ciorbă de reactor. De la atâta radioactivitate ce ne ieşea pe ochi ca fază lungă şi scurtă pe drumul de întoarcere, Uralul a zis că nu mai e nevoie de lumini, aşa că le-a stins din proprie iniţiativă şi pe ele, şi motorul. M-am sesizat instantaneu şi am pus iarăşi avariile de bucureştean în mijlocul drumului (oarecum tras pe dreapta, cât să nu zgârii maşina de mărăcini): sărise borna pozitivă de la baterie. Am strâns-o niţel cu patentul şi-am înfipt-o la loc că-i doar un papuc amărât. După ce ne-am convins că regulatorul încă încarcă, i-am dat bice înainte. S-a-ntâmplat apoi o chestie uşor ireală. Câteva Dacii şi un Cielo obosit - toţi participanţi la traficul nu foarte intens de pe cheiul Dâmboviţei - au urmărit o scenă memorabilă: un Logan argintiu se străduia din toate puterile şi din toţi cilindrii şi din toată injecţia aia de 1,4 să prindă din urmă un Ural turbat, care - cu toate K-68-urile lui sanchi dereglate şi cu pistoanele-alea turnate la Slatina - plecase de nebun înainte cu nu ştiu cât nouăzeci pe oră sau cam aşa ceva şi nu se mai oprea. Mă, o secundă l-am scăpat din ochi, cât am virat şi eu dreapta de-a lungul Dâmboviţei. Că pe urmă prinde-l, nene, dacă mai poţi! L-am găsit aşteptând cuminte la primul semafor, rânjind cu gura până la ceafă şi gesticulând că cică "De unde vii abia acum?" Mai încolo, între Mihai Bravu şi Timpuri Noi, păţesc aceeaşi chestie: vedeam cum se depărtează de mine comunista şi eram oarecum perplex. Sunt, aţi ghicit, un şofer încet. N-am mai depăşit până acum 65 km/h (ce să mai zic 90) în zona aia. Tragem caii la linie în faţa blocului meu, prilej oportun pentru un scurt-circuit la blocul de contacte stâng de pe ghidon. Cât m-am scoborât din maşină şi am dat să scot din Break-ul meu (în faţa căruia Uralul oprise) lanterna pe 12V, trage lângă noi şi un taximetrist ca să-ntrebe ce-i fierul ăsta. Reticent, Ovidiu îi răspunde că "... Ural." Taximetristul se uită neîncrezător şi zice: "Ural, ă? Parcă era unu' Cicloburu care mergea pe aşa ceva". Ăăăă! Salut, salut, Jean_Taxi de pe forum. S-au iscat povestiri şi amintiri, iar eu am întins niţel arculeţul de la comutatorul de faze şi cred că am remediat temporar problema. Într-adevăr motocicleta asta, asemeni Niprului albastru, va vedea foarte cu.rând instalaţie nouă şi relee de putere pentru consumatori. Jean a dat şi el o tură cu motocicleta şi m-am convins că ea nu ştie să dea bărbaţilor decât o chestie: Drumul Tineretului - Turnu Măgurele l-am făcut în formaţie inversă: eu m-am suit pe Ural şi am luat-o înainte. Băi. Băăăi. Aşa bucurie, fericire rotundă, completă, imediată şi deplină n-am mai avut de un car de vreme! Am ţinut-o în ultima vreme numa' în depresii şi-n stări aiurea. Că n-am aia, că n-am ailaltă. Nu ştiu dacă e vorba de sunet, de aspect, de şaua aia hâţa-hâţa, de simplitatea construcţiei, de cutia greoaie sau de vreun sentiment de apartenenţă şi împlinire, dar nu ţin minte să fi fost atât de extaziat în săptămâna aia de septembrie verde cât am călărit BMW-ul cale de-o mie de kilometri. Aseară parcă mă dădeam cu jucăria năzdrăvană. Poziţia grozavă, acceleraţia cât îi trebuie, frânele cât îi trebuie (doar să n-ai nevoie prea mult), te-apleci, te-ndrepţi, ARGH. Ştiu (şi nu cobesc), se va strica odată şi-odată. Dar m-am lămurit a suta oară că "Fericirea-i un lucru mărunt, / E o aripă care vibrează / Fericirea-i un lucru mic, / Un pitic - / Ce dansează" şi tot ce ţine de asta. Colac peste pupăză, azi-dimineaţă mă trezeşte din somn Ovidiu cu un telefon: cică are treabă prin alte părţi şi să-i plimb eu Uralul câteva zile, ca să nu-i oxideze instalaţia electrică de-atâta stat. Calule, mănânci ovăz? Evident că am refuzat... să cred, aşa că nu m-am convins decât astă-seară, când m-am văzut iarăşi călare şi fugărindu-i împăcat pe automobilişti la pas alergător. Şi gata. Impresii la test-ride n-are decât să mai scrie şi "apropitarul". Ale mele mai aşteaptă câţiva kilometri. Edit: Scuze, omisesem să fac public albumul foto care conţine pozele de mai sus. Acum sunt toate libere la clickuire. Editat Noiembrie 11, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Ce bate cîmpii povestitorul ăsta! Am ITP, deci... se vinde! Aștept oferte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 dai vrabia din mana pe cioara de pe gard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 frumos...de ce-l vinzi totusi??? sau era la misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 stare perfecta de functionare pret 1800 RON negociabil sau schimb cu motocicleta de cross, plus diferenta tel 0726005131 se vinde si in rate , sau schimb pe motor cross peste 50cc pret nou 390 Euro pret NOU valabil o saptamana 1500 RON (fix) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 pret NOU valabil o saptamana 1500 RON (fix) Salve!Cati km are reali?Ce nu are original pe ea si ce viteza maxima prinde?Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Se scot la vanzare urmatoarele piese Pentru preturi sunati la 0749614491 sau pm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Se scot la vanzare urmatoarele piese Pentru preturi sunati la 0749614491 sau pm ! Carburatorul de Simson este functional ? Editat Noiembrie 12, 2011 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Cum, nici o singură ofertă? De fapt, în doi ani jumate de cînd a fost creat topicul, o singură persoană a dorit să-l vadă în vederea cumpărării. Motorul poate fi văzut mîine dimineață pe DN1 (sau DN1A, depinde de dorințele călărețului povestitor) care tocmai a făcut un drum la Breaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Dom'le, nu-l vinde! Ca-i pacat! O sa plangi cand vei semna in talon de instrainare. Ai sa vezi tu... Oricum, felicitari pentru finalizarea proiectului! Poate om iesi la primavara, cand o da coltu' ierbii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 hehe, daca ai sti ce ma durea inima ca nu-ti puteam face o oferta, mai ales ca-l stiam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.