Sari la conținut

Honda NC 700 SA


XaeL
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa fiu si eu macar un pic on topic @Xael, si eu am aterizat pe circuit dupa ce am aterizat in cap pe Cheia si chiar daca nu sunt la un nivel care sa imi permita sa ma inscriu la curse, sunt un motociclist mai bun datorita acestui pas, progresul este vizibil si rapid, in conditii safe. Cel mai important este ca, in ciuda aparentelor, la circuit gasesti oameni fara fitze care sunt oricand dispusi sa iti arate una sau alta si sa impartaseasca din experienta lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cum se face ca trebuie sa fiu eu mereu contra?

Eu nu am aterizat in cap niciodata pana nu am ajuns la cicuit si acum nu mai pot sa ma opresc.

Nici nu mai merg la timpi pe tur,merg la cit mai multe weekend-uri consecutive fara o aterizare in freza.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zimbrutza: mai vad un clip cu instrucțiuni pe YouTube, mai bag o tura solo, daca se gaseste si careva sa imi explice, clar nu ma opun :)

Bănuiesc ca pot progresa si fara ajutor dar ar fi mai eficient cu. Insa intai sa iasa mobra din reparatii

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu imi stergeam motoreta dupa spalatorie in fata blocului, cerneala proaspat uscata pe permis, si opreste un nene langa mine cu un Arai mai scump ca scuterul pe care era. Mi-a zis ca am guma fata de ebonita, sa o schimb si sa vin pe circuit. Inainte sa plece a zis ca-l cheama Balamuc si ca `ne vedem acolo fraieriiii`.
Un an mai tarziu s-a inventat ROsbk-ul unde am invatat in cateva etape cat pentru urmatorii 10 ani.
N-am varsat motoreta in 12 sezoane pe strada. Pe circuit... .numai pe AMC am vreo 15 cazaturi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, cursuri de safe/defensive driving se organizeaza prin RO?

 

D'alea sa poti merge si cu sania lu' mos Craciun....

 

Scopul este sa iti cizelezi abilitatile.

 

La Academia Titi Aur, l-am facut eu in aprilie. E foarte interesant dar daca esti interesat de scarite pe asfalt, nu e acesta cursul ce iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Xael - nu te mai crampona de titulatura de INCEPATOR,nu are nimic rusinos in ea si in cazul tau este o stare de fapt,kilometrii putini,ani putini!

Ca altul are mai putini ca tine,e frectie si nu te face mai motociclist ca el!E ca la gradinita,grupa mica versus grupa mare,tot gradinita e si tot cu parintii de mana!

Esti incepator ca-ti place sau nu,ca te dai pe circuit sau genuchiul jos pe Cheia!Sa nu crezi ca dupa cursul respectiv nu vei mai fi incepator,doar unul mai pregatit,dar sper ca nu prea increzator!

Nu te grabi sa ma injuri,eu dupa 11 ani si peste suta de mii tot incepator ma socot,tot mai am de invatat,tot fac greseli(minore sau norocoase pana acum dar greseli)!

Anul asta nu am mers aproape deloc,as fi nebun sau inconstient sa nu am temerile incepatorului!Din pacate multi cand intra in sezon o fac prea siguri pe ei si se intampla belele!

Stii cum se zice la Alcoolicii anonimi - sunt X-ulescu si sunt alcoolic!

Asa si tu trebuie sa te identifici,sunt Xael ,sunt incepator,am experienta putina,fac greseli pe care trebuie sa le corectez si sa invat din ele......etc!

 

In curbe se intra incet si se iese tare,asa mi-a spus cineva cu mult timp in urma!Si asta ma ferit de belele!

Despre aplecat in curbe,viteze si alte nebunii nu-mi permit sa ma pronunt!Fiecare o face cat i-l tine talentul,cauciucul,motorul si experienta!

E periculos sa ai idoli si sa copiezi in motociclismul de strada!Pe circuit e alta treaba ,de la altii inveti(pana si Marquez sta in spatele lui Rossi sa mai invete cate ceva)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

cat consuma jucaria asta? si ma uit ca are cam putini caluti dar sta bine la capitolul cuplu,este o motoreta "puturoasa" ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra e senzationala la consum si intretinere.nu e deloc de senzatii tari.mobra de om serios,utilitRA.daca n aveam 4 in garaj ma bagam la una d asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@robert rmh: nu merg cu pasager, ca se tot opune :)

Viteza de croaziera.. depinde de calitatea drumului, vizibilitate etc. 120-150 in mod ideal.

Deja la 160 o cam chinui si maximul de care a fost capabila cu mine e 190.

Chiar... ce semnificatie are viteza maxima constructiva? Asta a mea are 160

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima constructiva este aia care o prinde maxim, in mod real, mobra. Adica la 190 pe ceas tu ai de fapt 160, sau p-acolo, reali. Cu cat creste viteza cu atat se mareste si eroarea vitezometrului. Si cp din talon, care sunt de fapt kw, ii inmultesti cu 1.36 ca sa-ti dea cp, iei rezultatul scazi un 10-12%, sau inmultesti cu 0.9, si afli puterea la roata, adica caii aia cu care mergi pe asfalt de fapt. Rezultatele sunt aproximative, dar suficiente cat sa-ti faci o idee mai aproape de realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun gasasti in orice....atata timp cat gasesti fun in 250....oricat de magari obositi o avea Honda in sine....este imposibil sa nu te distrezi cu ea......trebuie doar sa intelegi unde o gadili.

crede-ma. fun-ul de care vorbeam nu l gasesti aici.

daca ai condus vreodata un motor ca asta ai sa intelegi de ce. e atat de liniar si de frumos etajat ca parca stai pe loc. de asta mi-a si placut.

iar consumul e de scuter de 125.

e un motor de nisa si nu prea are adepti in lumea asta de raiceri de pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima constructiva este aia care o prinde maxim, in mod real, mobra. Adica la 190 pe ceas tu ai de fapt 160, sau p-acolo, reali. Cu cat creste viteza cu atat se mareste si eroarea vitezometrului. Si cp din talon, care sunt de fapt kw, ii inmultesti cu 1.36 ca sa-ti dea cp, iei rezultatul scazi un 10-12%, sau inmultesti cu 0.9, si afli puterea la roata, adica caii aia cu care mergi pe asfalt de fapt. Rezultatele sunt aproximative, dar suficiente cat sa-ti faci o idee mai aproape de realitate.

Ma indoiesc serios ca, daca mie imi arata pe ceas 190, eu am 160 reali. La orice vehicul...sau autovehicul, sa fiu mai clar. Se mareste eroarea carui vitezometru? Al motocicletelor sau al autovehiculelor in general? Nici nu mai indraznesc sa intreb ce viteza am reala daca la un motor/masina imi arata (chiar si ipotetic vorbind) 250km/h...Am de fapt 180 trasi de par? :)) Cum se mareste eroarea? liniar? exponential? logaritmic??? :P Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc serios ca daca mie imi arata pe ceas 190, eu am 160 reali. La orice vehicul...

bate si el campii, cu gratia unei lebede. in stilul propriu...am testat la masina( diferenta intre ceea ce afisa odometru si computerul masinii este de 5 km, indiferent de viteza cu care rulam)

la mobra, odometrul este cu cablu, nimic electronic, l-am testa cu gps-ul si diferenta a fost de 15 km la top speed. la viteze mici diferenta era de 5 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca viteza maxima este influentata de multi factori printre care presiunea in pneuri si inclusiv gradul lor de uzura? Las' ca aflati acuma. Viteza aia maxima constructiva este cea garantata de constructor, ca de aia si are denumirea aia, doh, si acopera o mare parte din parametri, adica e garantata, ca majoritatea autovehiculelor trec peste este o alta discutie. Ia intrebati-l pe Xael daca troaca ii prinde 190 mereu, adica de fiecare data cand ii da blana orbitoare. Hai ca nu e greu, si difera de la mobra la mobra oricum erorile respective, eu doar am spus principiul de functionare si am specificat ca sunt calcule aproximative, dar asa sunteti voi, mai tari de cap. Sa va zic ca sunt mobre care nu o prind nici pe aia constructiva ca au niste chestii modificate? Cum e a mea de exemplu. KLE si Pegaso, mda ...

 

Kappy pulpy, stii ca odometrul este diferit de vitezometru, nu? Now you know.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, ca sa parafrazez pe cineva cunoscut, eu asa mai tare de cap, am pus o intrebare. Tu, asa cum te stim toti, ai inceput cu explicatii luate prin flancul stang :)) Nu ma supar, dar nici nu te contrazic. In materie de motociclete, esti in mod clar peste mine, dar la masini, nu poti pretinde aceeasi afirmatie cu vitezometrul ca ma pufneste rasul. :)

 

Trecem peste mistourile despre ce motoare avem, nu ca eu as fi facut vreodata misto de motorul tau, tot italian, dar in fine...asa e romanul, se pare :)

 

Din principiul tau de functionare, calculele tale sunt atat de aproximative si deplasate, incat mai bine nu ar mai fi, sincer...sa fiu, cu tot cu Pegaso al meu...mda

» Post actualizat in 18 Jun 2017 22:14

giphy.gif

» Post actualizat in 18 Jun 2017 22:18

P.S. imi aduci aminte de un alt user de pe aici, care, in lipsa de argumente, mi-a aruncat faptul ca are mai multi km pe motor decat eu cu masina, sau asa ceva. Asta trebuia sa fie un argument atat de solid incat sa ma plec in fata "logicii" lipsita de logica a tuturor expertilor acestui forum.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, eu cand aveam mobra de 63 de cai cu viteza maxima constructiva 180, am prins eu de vreo doua ori 200 pe ceas, si de atunci n-am mai prins. Oricui ma intreba cat prinde scoteam pieptul in fata si ziceam 200 si mai aveam de unde dar n-am vrut eu ca mi-era mila, normal ca egoul meu nu accepta alta varianta, acelasi lucru il faceti si voi aici. La fel e si la masini, stai tu linistit. Ca unele modele au vitezometrul mai de calitate, cu erori mai mici, e alta treaba, dar ele exista intotdeauna si se observa mai ales la viteze de peste 2 cifre. Nu faceam misto de mobrele voastre, ca ele nu au nici o vina saracele, de voi faceam, pieptosilor. Cat scrie in carte, aia e, in majoritatea cazurilor.

 

Voi m-ati vazut mai troll asa dar cateodata stiu despre ce vorbesc, nu va lasati pacaliti ca luati teapa, dar asa e pah net, nu mereu te faci inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paulica, observ eu sau, odata cu expresiile de "pieptosi" si alte epitete, o dai putin inapoi cu teoria ta? Citeste inca o data prima mea intrebare. Hai sa o scriu aici: "Se mareste eroarea carui vitezometru? Al motocicletelor sau al autovehiculelor in general?"

 

De unde si faptul ca nu contest experienta ta sau a altor demi-zei in ale motociclismului, nu stiu de unde ai dedus tu ca eu ma dau rotund pe tema asta. Dar, sa dai si la masini acelasi exemplu, te cam arunci, iti zic sincer. Exista erori, asta e clar, dar de 30 km intre 190 si 160, serios, inca o data, ma pufneste rasul. :))

La fel e si la masini, stai tu linistit.

Asta o sa fie epica...

 

Si din nou, voi sunteti aia pieptosi, nu noi, oricare am fi noi si voi. Daca argumentele voastre sunt ce motoare avem noi atunci cand discutam despre un subiect ce tine de autovehicule in general...inseamna o gandire limitata? oare?

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barosane, in panta insesizabila tie, o presiune mai mare in pneuri si daca ai greutatea lui Pedrosa prinzi mai mult decat in carte, poa sa fie 200 pe ceas, desi in carte e 160, si pe urma vii si ma iei peste picior ca habar nu am ce vorbesc, inclusiv textura asfaltului conteaza. Chiar vrei sa ma repet, viteza constructiva este data in anumite conditii si calculata inca din faza de proiect, ce naiba nu e clar? Se mareste eroarea vitezometrului oricarui autovehicul o data cu cresterea vitezei, am mai zis odata. Ai si tu google, geme internetu de discutia asta, mai ales la masini, convinge-te singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te iau peste picior? Sincer??! :)

 

Ma dezamagesti, m-as fi asteptat de la tine la raspunsul asta din prima, nu sa te te iei de om, ci de subiect.

 

Salut, ma retrag.

 

Un lucru mai scriu aici, dupa care se poate sterge, daca vreti:

Barosane, in panta insesizabila tie, o presiune mai mare in pneuri si daca ai greutatea lui Pedrosa prinzi mai mult decat in carte, poa sa fie 200 pe ceas, desi in carte e 160, si pe urma vii si ma iei peste picior ca habar nu am ce vorbesc, inclusiv textura asfaltului conteaza. Chiar vrei sa ma repet, viteza constructiva este data in anumite conditii si calculata inca din faza de proiect, ce naiba nu e clar? Se mareste eroarea vitezometrului oricarui autovehicul o data cu cresterea vitezei, am mai zis odata. Ai si tu google, geme internetu de discutia asta, mai ales la masini, convinge-te singur.

Tocmai, ca m-am convins singur, la autovehicule in mod sigur m-am convins. De aia zic ca ma pufneste rasul.

Daca prin asta inseamna ca te iau peste picior, you're a sore loser! :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da? Cum te-ai convins la masini, mai exact? Si asupra carui aspect, ca nu esti prea explicit. Despre ce viteza vorbim? Eu nu pierd nimic ca nu sunt in competitie cu tine. Ia baga explicatia sa mai invat si eu ceva ca pentru asta sunt aici. Stiai ca sunt masini care inclusiv la viteza de 50 pe ceas ele nu au de fapt atat, ci mai putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...