Lucian_M Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Cine stie, cunoaste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 » Post actualizat in 10 Mar 2017 12:54 nu vrei tu sa faci un topic de centrari si mut eu acolo discutia? fac si poll daca vrei. oricum client sunt doar unde e masina corespunzatoare ti-am mai spus o data , programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza , dar tu poti sa aberezi in continuare . echilibrez si static si dinamic , pentru moto nu ai nici un motiv sa echilibrezi dinamic e doar bait pentru "bacalaureati" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Eu le am echilibrat în București la cineva cu aparat dinala că la GP...invarti manual roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Fix din acest motiv nu las pe nimeni sa puna mana sa mi schimbe,demonteze,monteze ceva pe motor(si nu numai!). Fiindca ii doare undeva daca scapa cheia de 32 si zgarie janta, crapa carena sau rupe ceva mai firav gen semnalizator. Si la vulcanizari am intalnit pana anul trecut doar INAPTI cu 8 sau 10 clase care mai rau strica decat fac o treaba. Mare atentie si cu service-urile si cu asa zisii mecanici ca riscati sa va rupeti mainile sau mult mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 ti-am mai spus o data , programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza , dar tu poti sa aberezi in continuare . echilibrez si static si dinamic , pentru moto nu ai nici un motiv sa echilibrezi dinamic e doar bait pentru "bacalaureati" asa sa fie, lasa sa musc eu momeala ca e bine. Fiecare merge unde vrea el. Din punctul meu de vedere eu stiu ce fac eu si ce recomand mai departe. Imi place cum se agita aia care nu au cu ce sa faca treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 )))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 asa sa fie, lasa sa musc eu momeala ca e bine. Fiecare merge unde vrea el. Din punctul meu de vedere eu stiu ce fac eu si ce recomand mai departe. Imi place cum se agita aia care nu au cu ce sa faca treaba Mai ales calicii de la GP, n-ar da un ban ca sa faca o treaba serioasa. http://ideas.ted.com/why-you-think-youre-right-even-when-youre-wrong/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 (editat) Zicea Bec parca ceva de genu: Sunt oameni care nu stiu si tac, si oameni care stiu ceva, ceva si au impresia ca stiu totul contrazicandu-se la infinit pe tema asta. Cat am lucrat in service aveam masina de echlibrat la dispozitie, au fost ocazii cand masina aia dadea chix, tot amaratul ala de stander manual era baza. In cazul rotilor cu camera nu cred ca prezenta spitelor afecteaza asa mult, ci mai degraba montajul. Mi-a venit o data o roata la echilibrat, dadea masina 120 de grame de pus pe janta. Pana la urma am dejantat cauciucul sa gasesc camera cocolos intr-o zona ... Editat Martie 12, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 tine de masina fiecaruia. Daca e o scula ieftinache - posibil sa dea kix In cazul rotilor cu camera sunt mult mai multe minuni. Fie cocolos, fie lasa punga de aer intre camera si cauciuc, multe altele. Asta e motivul pentru care am zis sa se mentioneze clar cine face roti spitate (care in marea lor majoritate au camera; nu vorbim de cele modificate sau de cele in stilul bmw r1xxx GS) - teoretic aia au ceva experienta. practic - vedeti ce am zis la un momendat de skr - aia a fost probabil ultima data cand am lasat o roata de la mobra mea sa ajunga pe stander si pe mana de generalist. Mai bine tai bucurestiul in 2 pentru servicii corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Punga de aer intre camera si cauciuc? pai nu se sparge cand se unfla camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 (editat) programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza Din moment ce invarte roata nu prea vad cum sa fie static... Masinile de echilibrat roti nu au nevoie de atestare metrologica. Eu mi-am echilibrat roata fata singur dupa ce am inlocuit anvelopa la un service de roti din cartier (patronul e motociclist dar nu are adaptor pt roti moto la masina de echilibrat). Pe "furca" din aia cu rulmenti pe care mi-am achizitionat-o acum ceva ani pt a experimenta cu un volant auto usurat (si care la un moment dat s-a burzuluit, a rupt suruburile si a iesit prin carcasa cutiei - ), a fost prima oara in viata cand am echilibrat o roata moto. Desi am pus ceva plumb (30g parca, simetric langa nervura) vad ca nu vibreaza nimic pana pe la 200 si ceva km/h, mai mult nu prinde mobra mea... Mai incerc cu fo doo roti si imi deschid oferta publica Editat Martie 12, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Daca se strange piulita pe valva inainte de a umfla roata e posibil sa etanseze camera pe zona spitelor, cauciucul pe janta (asa cum face un tubeless) si in momentul ala raman pungi de aer intre camera si guma. Chestia asta da peste cap echilibrarile - evident - si e nasoala si din alte puncte de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Aha si gramajul pungilor cu aer afecteaza echilibrarea acu m-am dumirit ! gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 nu gramajul pungilor. Echilibrarea e afectata de camera care nu mai este uniform distribuita in interior. in vorbe mai simple - colea e lipita de cauciuc, dincoace sta la x cm distanta de el. O astfel de roata are sanse sa para complet dezechilibrata. Evident in timp mai lung sau mai scurt aerul ala iese de acolo si te trezesti ba ca e roata prea moale dintr-o data, ba ca pierde aer in timp si nu stii dece, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Bai Zidule, da.o in colo de punga de aer ) Daca umfli camera inainte de a baga talonul de deasupra iese tot aerul. Ai inlocuit vreodata o anvelopa, sau vorbesti ca de obicei de pe net? » Post actualizat in 12 Mar 2017 15:12 (umfli camera fara a pu e valva, ca sa poata iesi aerul, dupa care bagi si talonul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Am verificat acum cu autodata. Pret 190 lei eliminatul de bule de aer dintr un cauciuc. Cum e? » Post actualizat in 12 Mar 2017 15:14 Daca se doreste procedeul si la cealalta anvelopa, se beneficiaza de o reducere substantiala de 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Bai Zidule, da.o in colo de punga de aer ) Daca umfli camera inainte de a baga talonul de deasupra iese tot aerul. Ai inlocuit vreodata o anvelopa, sau vorbesti ca de obicei de pe net? » Post actualizat in 12 Mar 2017 15:12 (umfli camera fara a pu e valva, ca sa poata iesi aerul, dupa care bagi si talonul) vrei sa vezi roata la care desfaci piulita de pe valva si cand apesi iese aer pana te plictisesti? incearca cu mana ta. daca umfli camera fara ventil (ca valva e acolo, nu ai ce-i face) - se va blegi la loc atunci cand ii dai drumul si ai acelasi gen de risc(poate putin mai mic) de a prinde aer aiurea. Sunt n metode pentru a preveni complet asta dar evident - trebuie ca mesterul se le mai si aplice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Doar ce am intrat dupa o tura cu noile cauciucuri schimbate pe aparat manual si echilibrate pe aparat static. Pana in 250 nu am simtit nici o bataie ... mai incercam si zilele viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Incearca. Poate o bati de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Incearca. Poate o bati de tot. Pana ii sar plumbii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 sa nu bata postasu la usa cu recomandata, ca atunci sa vezi vibratie la portofel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Ehh, prinde si onda 250, la vale si cu vant zdravan din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Din moment ce invarte roata nu prea vad cum sa fie static... asa se numeste tipul de echilibrare, static, cum ai folosit tu , cum se foloseste la motogp wsbk si alte competitii toate masinile electronice de echilibrat SI roti moto au un program special pentru asta , care se numeste ori static, ori moto in functie de producator . sunt motociclete cu single side swingarm si roti late pe spate care suporta echilibrare dinamica , dar este suficienta echilibrarea statica. pentru roata fata echilibrarea dinamica da gres . Masinile de echilibrat roti nu au nevoie de atestare metrologica. Eu mi-am echilibrat roata fata singur dupa ce am inlocuit anvelopa la un service de roti din cartier (patronul e motociclist dar nu are adaptor pt roti moto la masina de echilibrat). Pe "furca" din aia cu rulmenti pe care mi-am achizitionat-o acum ceva ani pt a experimenta cu un volant auto usurat (si care la un moment dat s-a burzuluit, a rupt suruburile si a iesit prin carcasa cutiei - ), a fost prima oara in viata cand am echilibrat o roata moto. Desi am pus ceva plumb (30g parca, simetric langa nervura) vad ca nu vibreaza nimic pana pe la 200 si ceva km/h, mai mult nu prinde mobra mea... Mai incerc cu fo doo roti si imi deschid oferta publica da, poti echilibra multe lucruri cu un stand amarat din 3 fiare si 4 rulmenti .... dureaza poate 1-2 minute mai mult decat pe masina electronica , dar eu cred ca echilibrez o roata moto mai repede pe stand cu rulmenti decat pe masina ... o sa cronometrez daca nu uit. am echilibrat sute de roti de motocicleta absolut 0 plangeri . am echilibrat si roti auto pe standul moto , iese destul de ok, mai ok decat pe o masina obosita folosita de un oligofren grabit si plictisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 dureaza poate 1-2 minute mai mult decat pe masina electronica , dar eu cred ca echilibrez o roata moto mai repede pe stand cu rulmenti decat pe masina ... o sa cronometrez daca nu uit. Exact, timpul in plus o face o operatiune mai putin productiva si mai costisitoare. Dupa primele 30-50 de roti incepi sa intuiesti cam cate grame cere roata dar tot iterativ se lucreaza. Nu exista indicatie asupra masei aditionale pe care sa o lipesti pe rim. Cel mai mut dureaza echilibrarea la SH-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Exact, timpul in plus o face o operatiune mai putin productiva si mai costisitoare. Dupa primele 30-50 de roti incepi sa intuiesti cam cate grame cere roata dar tot iterativ se lucreaza. Nu exista indicatie asupra masei aditionale pe care sa o lipesti pe rim. Cel mai mut dureaza echilibrarea la SH-uri. io ii trimit la plimbare daca vin cu sh-uri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.