Sari la conținut

Schimbare anvelope Bucuresti


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

» Post actualizat in 10 Mar 2017 12:54

 

nu vrei tu sa faci un topic de centrari si mut eu acolo discutia? fac si poll daca vrei.

oricum client sunt doar unde e masina corespunzatoare

ti-am mai spus o data , programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza , dar tu poti sa aberezi in continuare .

 

echilibrez si static si dinamic , pentru moto nu ai nici un motiv sa echilibrezi dinamic e doar bait pentru "bacalaureati" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix din acest motiv nu las pe nimeni sa puna mana sa mi schimbe,demonteze,monteze ceva pe motor(si nu numai!). Fiindca ii doare undeva daca scapa cheia de 32 si zgarie janta, crapa carena sau rupe ceva mai firav gen semnalizator. Si la vulcanizari am intalnit pana anul trecut doar INAPTI cu 8 sau 10 clase care mai rau strica decat fac o treaba. Mare atentie si cu service-urile si cu asa zisii mecanici ca riscati sa va rupeti mainile sau mult mai multe!

 

 

 

post-90935-0-59161300-1489263038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am mai spus o data , programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza , dar tu poti sa aberezi in continuare .

 

echilibrez si static si dinamic , pentru moto nu ai nici un motiv sa echilibrezi dinamic e doar bait pentru "bacalaureati" :)

asa sa fie, lasa sa musc eu momeala ca e bine. Fiecare merge unde vrea el. Din punctul meu de vedere eu stiu ce fac eu si ce recomand mai departe.

Imi place cum se agita aia care nu au cu ce sa faca treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa sa fie, lasa sa musc eu momeala ca e bine. Fiecare merge unde vrea el. Din punctul meu de vedere eu stiu ce fac eu si ce recomand mai departe.

Imi place cum se agita aia care nu au cu ce sa faca treaba :)

 

Mai ales calicii de la GP, n-ar da un ban ca sa faca o treaba serioasa. :D

http://ideas.ted.com/why-you-think-youre-right-even-when-youre-wrong/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea Bec parca ceva de genu: Sunt oameni care nu stiu si tac, si oameni care stiu ceva, ceva si au impresia ca stiu totul contrazicandu-se la infinit pe tema asta.

 

Cat am lucrat in service aveam masina de echlibrat la dispozitie, au fost ocazii cand masina aia dadea chix, tot amaratul ala de stander manual era baza.

 

In cazul rotilor cu camera nu cred ca prezenta spitelor afecteaza asa mult, ci mai degraba montajul. Mi-a venit o data o roata la echilibrat, dadea masina 120 de grame de pus pe janta. Pana la urma am dejantat cauciucul sa gasesc camera cocolos intr-o zona ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tine de masina fiecaruia. Daca e o scula ieftinache - posibil sa dea kix

In cazul rotilor cu camera sunt mult mai multe minuni. Fie cocolos, fie lasa punga de aer intre camera si cauciuc, multe altele. Asta e motivul pentru care am zis sa se mentioneze clar cine face roti spitate (care in marea lor majoritate au camera; nu vorbim de cele modificate sau de cele in stilul bmw r1xxx GS) - teoretic aia au ceva experienta.

 

practic - vedeti ce am zis la un momendat de skr - aia a fost probabil ultima data cand am lasat o roata de la mobra mea sa ajunga pe stander si pe mana de generalist.

 

Mai bine tai bucurestiul in 2 pentru servicii corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

programul de roti moto pe masinile electronice tot static echilibreaza

Din moment ce invarte roata nu prea vad cum sa fie static...

Masinile de echilibrat roti nu au nevoie de atestare metrologica.

Eu mi-am echilibrat roata fata singur dupa ce am inlocuit anvelopa la un service de roti din cartier (patronul e motociclist dar nu are adaptor pt roti moto la masina de echilibrat). Pe "furca" din aia cu rulmenti pe care mi-am achizitionat-o acum ceva ani pt a experimenta cu un volant auto usurat (si care la un moment dat s-a burzuluit, a rupt suruburile si a iesit prin carcasa cutiei :eek: -

), a fost prima oara in viata cand am echilibrat o roata moto. Desi am pus ceva plumb (30g parca, simetric langa nervura) vad ca nu vibreaza nimic pana pe la 200 si ceva km/h, mai mult nu prinde mobra mea... :blush:

Mai incerc cu fo doo roti si imi deschid oferta publica :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se strange piulita pe valva inainte de a umfla roata e posibil sa etanseze camera pe zona spitelor, cauciucul pe janta (asa cum face un tubeless) si in momentul ala raman pungi de aer intre camera si guma. Chestia asta da peste cap echilibrarile - evident - si e nasoala si din alte puncte de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gramajul pungilor. Echilibrarea e afectata de camera care nu mai este uniform distribuita in interior. in vorbe mai simple - colea e lipita de cauciuc, dincoace sta la x cm distanta de el.

O astfel de roata are sanse sa para complet dezechilibrata. Evident in timp mai lung sau mai scurt aerul ala iese de acolo si te trezesti ba ca e roata prea moale dintr-o data, ba ca pierde aer in timp si nu stii dece, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Zidule, da.o in colo de punga de aer :))

Daca umfli camera inainte de a baga talonul de deasupra iese tot aerul.

Ai inlocuit vreodata o anvelopa, sau vorbesti ca de obicei de pe net?

» Post actualizat in 12 Mar 2017 15:12

(umfli camera fara a pu e valva, ca sa poata iesi aerul, dupa care bagi si talonul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat acum cu autodata. Pret 190 lei eliminatul de bule de aer dintr un cauciuc. Cum e?

» Post actualizat in 12 Mar 2017 15:14

Daca se doreste procedeul si la cealalta anvelopa, se beneficiaza de o reducere substantiala de 5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Zidule, da.o in colo de punga de aer :))

Daca umfli camera inainte de a baga talonul de deasupra iese tot aerul.

Ai inlocuit vreodata o anvelopa, sau vorbesti ca de obicei de pe net?

» Post actualizat in 12 Mar 2017 15:12

(umfli camera fara a pu e valva, ca sa poata iesi aerul, dupa care bagi si talonul)

vrei sa vezi roata la care desfaci piulita de pe valva si cand apesi iese aer pana te plictisesti? incearca cu mana ta.

daca umfli camera fara ventil (ca valva e acolo, nu ai ce-i face) - se va blegi la loc atunci cand ii dai drumul si ai acelasi gen de risc(poate putin mai mic) de a prinde aer aiurea. Sunt n metode pentru a preveni complet asta dar evident - trebuie ca mesterul se le mai si aplice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce invarte roata nu prea vad cum sa fie static...

asa se numeste tipul de echilibrare, static, cum ai folosit tu , cum se foloseste la motogp wsbk si alte competitii

 

toate masinile electronice de echilibrat SI roti moto au un program special pentru asta , care se numeste ori static, ori moto in functie de producator .

 

sunt motociclete cu single side swingarm si roti late pe spate care suporta echilibrare dinamica , dar este suficienta echilibrarea statica.

 

pentru roata fata echilibrarea dinamica da gres .

Masinile de echilibrat roti nu au nevoie de atestare metrologica.

Eu mi-am echilibrat roata fata singur dupa ce am inlocuit anvelopa la un service de roti din cartier (patronul e motociclist dar nu are adaptor pt roti moto la masina de echilibrat). Pe "furca" din aia cu rulmenti pe care mi-am achizitionat-o acum ceva ani pt a experimenta cu un volant auto usurat (si care la un moment dat s-a burzuluit, a rupt suruburile si a iesit prin carcasa cutiei :eek: -

), a fost prima oara in viata cand am echilibrat o roata moto. Desi am pus ceva plumb (30g parca, simetric langa nervura) vad ca nu vibreaza nimic pana pe la 200 si ceva km/h, mai mult nu prinde mobra mea... :blush:

Mai incerc cu fo doo roti si imi deschid oferta publica :P

 

da, poti echilibra multe lucruri cu un stand amarat din 3 fiare si 4 rulmenti .... dureaza poate 1-2 minute mai mult decat pe masina electronica , dar eu cred ca echilibrez o roata moto mai repede pe stand cu rulmenti decat pe masina ... o sa cronometrez daca nu uit.

 

am echilibrat sute de roti de motocicleta absolut 0 plangeri .

 

am echilibrat si roti auto pe standul moto , iese destul de ok, mai ok decat pe o masina obosita folosita de un oligofren grabit si plictisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dureaza poate 1-2 minute mai mult decat pe masina electronica , dar eu cred ca echilibrez o roata moto mai repede pe stand cu rulmenti decat pe masina ... o sa cronometrez daca nu uit.

 

Exact, timpul in plus o face o operatiune mai putin productiva si mai costisitoare.

Dupa primele 30-50 de roti incepi sa intuiesti cam cate grame cere roata dar tot iterativ se lucreaza. Nu exista indicatie asupra masei aditionale pe care sa o lipesti pe rim.

 

Cel mai mut dureaza echilibrarea la SH-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, timpul in plus o face o operatiune mai putin productiva si mai costisitoare.

Dupa primele 30-50 de roti incepi sa intuiesti cam cate grame cere roata dar tot iterativ se lucreaza. Nu exista indicatie asupra masei aditionale pe care sa o lipesti pe rim.

 

Cel mai mut dureaza echilibrarea la SH-uri.

io ii trimit la plimbare daca vin cu sh-uri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...