Falkenberg Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 110 nu e neapărat foarte mare. Caută un manual și vezi la cat ar trebui sa pleacă ventilatorul. Mai ciudat este că sa și oprește repede. În stânga ai bușon? Că bușonul pe radiator are valva de suprapresiune, nu vasul. Vasul de obicei sta la presiune atmosferică la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Mai mult ca sigur aerisire incorecta. Aer la termostat, nu deschide, fierbe. Mecanicosu' trebuia sa porneasca motorul si sa controleze daca deschide termostatul (trebuie sa se incalzeasca radiatorul) dupa care sa vada cand/daca porneste electroventilatorul. Abia dupa aia trebuia sa te lase sa pleci din service. Incompetenta sau/si inconstienta, amandoua incep cu "i" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Aerisire canci. Inca un incepator pacalit de ateliere romanesti. Si o sa tot fie mult si bine. Se desteapta unul, apar alti 2 sa-i ia locul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 (editat) Am completat 500ml de antigel si am observat ca busonul este mancat pe o laterala o fi si din cauza asta. Am facut si aerisirea cum trebuie. Nu se aude nimic linga buson ca ar scapa ceva pe acolo. ramane sa ii fac o proba. Editat Martie 18, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Bai, sunteti fenomenali. A facut omul o poza busonului de cum l-a scos. E ud. Inainte mergea, acum a parlit garnitura la 110? Zi Alex, mai incinge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Da, tot ce se poate, e greu din poza sa zici. Sa speram ca nu, mai ales ca motive ar fi foarte putine. Dar ca ciobul din pasarica, daca e sa ai ghinion, il gasesti ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 la ce mecanic ai fost ? e interesant si subiectul asta. Daca nu ti-a aerisit bine instalatia bulele de aer sunt prin zona chiulasei si asta poate cauza arderea garniturii de chiulasa. Daca nu mai incinge - iesi la plimbare si verifica sa nu apara spuma dubioasa in ulei, sa nu apara ulei in apa si sa nuscoata aburi cu miros dulce la pornire. Am mai vazut un caz (la alt tip de moto) in cares-au barbierit paletele pompei de apa........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Mamaaa, l-ati băgat in sedinta tare. Nu se arde aia asa in secunda doi. Au patit-o multi dupa schimb de antigel in garaj la Dorel sau cu amandoua manutele lor stangi, dupa ce a venit unul si le-a umplut instalatia, a trecut panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 (editat) Nu e ulei pe garnitura. Era doar uda ca am spalat-o. Si se simtea foarte imbatranita garnitura se rupeau bucatele din ea. Va trebui sa schimb si busonul sa stau linistit?? Editat Martie 18, 2017 de alex.dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Da. » Post actualizat in 18 Mar 2017 13:14 Sau daca merge sa faci un mangealac si sa schimbi garnitura cu una cu propietati aasemănătoare. Aici nu stiu ce sa zic, poate cineva care a auzit sau a facut, isi poate împărtăși parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 pune buon nou, nu e o avere. Daca are damage sau nu cu instalatia partial umpluta tine de cat a insistat cu mersul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Cata teorie si acuze pentru un buson de radiator care i-a cedat garnitura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Lasa asta, ca poate nu fierbe nimic, a folosit impropriu termenul. Oricum e amestec de antigel cu apa. De ce ii inchide termocupla la 110? Asta e întrebarea la care trebuie să raspunzi. E stricata sau fiind aer pe acolo, lichidul e la 110 si termocupla nu a ținut pasul? Adica ea comanda ventilatorul, dar cine zice temperatura? Una e in motor, alta in radiator. In radiator sta in aer, in motor sta in lichid...si sub presiune care permite 110 » Post actualizat in 19 Mar 2017 07:07 D-aia nu ii merge ventola decat un minut, ca nu are etanșeitate care sa permita temperaturi mari, lucru evidentiat prin revarsare pe la busonul responsabil. Si termocupla care deschide iar la temperaturi mici...deshide sau nu pleaca deloc in timp ce in motor...se duce sus. Caz in care mecanicul, in afară de faptul ca nu a semnalat hiba, nu are cine stie ce vina 'procedurala'. Sau nu e aerisit, si sta termocupla in aer si nu face temperatura. Caz in care mecanicul e culpabil. Nu vom afla vreodata, ca oricum a pierdut lichid pe la buson, dar nici mecanicul nu i-a zis nimic de busonul ala. Zi asa, sa se inteleaga ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 19, 2017 Autor Share Postat Martie 19, 2017 Am mai gasit 2 fire iesite de la locul lor, sunt sub paharul de lichid de frana pe ghidon , 2 papuci mici. Trebuie sa o iau la puricat sa vad ce a mai uitat sa puna la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 aia care sustin ca apa ferbe la 100 au probleme majore sa inteleaga cum functioneaza minunea de oala sub presiune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Nu man, nu mai tine presiune in sistem si nu mai creste temperatura cat sa cupleze termocupla. Ca pleaca pe la 105 si in conditii de presiune atmosferica nu se mai atinge temperatura aia. Fiind antigel atinge pentru scurt timp dar daca se egalizeaza presiunea, scade repede si uite asa ventola pleaca si se oprește imediat. Poate stii tu ce zici, dar daca toate mergeau inainte si acum nu mai merg, tinand cont ca se faramiteaza cauciucul de la bușon, nu cred ca are rost sa caute mai departe. » Post actualizat in 20 Mar 2017 09:40 Lui Cb ma adresam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Deci si amestecul de antigel si faptul ca sistemul lucreaza sub presiune urca punctul de fierbere in sus. Alt dop urgent si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Nefiind sub presiune, ca a destins si a scos antigel afara, nu a gatuit circuitul dar a compromis aerisirea. Sau daca ai deja dop de aer, adio si la vară cald, poa' sa faca pompa cata gargara vrea. Motorul tau face caldura in continuare, in circuit ai cafea care da pe-afara daca nu e sub presiune sistemul. Ai vazut cate bule are cafeaua care iese din ibric? Sta cat sta la 105 sa zicem in radiator, in vecinatatea cilindrilor si pe la chiuloasa incepe jalea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Moama cata teorie si buleala pt un circuit de racire neaerisit si un mecanic hobbist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 poate e ventilatorul blocat! o sa fac o facultate pentru asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 26, 2017 Autor Share Postat Martie 26, 2017 A fost doar neaerisit. I-am facut aerisirea cum trebuie si nu a mai fiert. Mecanici meseriasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Schimbasi si busonul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Cred ca nu, merge si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 27, 2017 Autor Share Postat Martie 27, 2017 astept sa vina.Am dat comanda de buson sa fiu sigur ca nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.