Sari la conținut

motor fiert dupa schimbare antigel


Postări Recomandate

110 nu e neapărat foarte mare. Caută un manual și vezi la cat ar trebui sa pleacă ventilatorul.

Mai ciudat este că sa și oprește repede.

În stânga ai bușon? Că bușonul pe radiator are valva de suprapresiune, nu vasul. Vasul de obicei sta la presiune atmosferică la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur aerisire incorecta. Aer la termostat, nu deschide, fierbe. Mecanicosu' trebuia sa porneasca motorul si sa controleze daca deschide termostatul (trebuie sa se incalzeasca radiatorul) dupa care sa vada cand/daca porneste electroventilatorul. Abia dupa aia trebuia sa te lase sa pleci din service. Incompetenta sau/si inconstienta, amandoua incep cu "i"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am completat 500ml de antigel si am observat ca busonul este mancat pe o laterala o fi si din cauza asta. Am facut si aerisirea cum trebuie. Nu se aude nimic linga buson ca ar scapa ceva pe acolo. ramane sa ii fac o proba.post-89965-0-26980200-1489825501_thumb.jpg

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce mecanic ai fost ? e interesant si subiectul asta.

 

Daca nu ti-a aerisit bine instalatia bulele de aer sunt prin zona chiulasei si asta poate cauza arderea garniturii de chiulasa. Daca nu mai incinge - iesi la plimbare si verifica sa nu apara spuma dubioasa in ulei, sa nu apara ulei in apa si sa nuscoata aburi cu miros dulce la pornire.

 

Am mai vazut un caz (la alt tip de moto) in cares-au barbierit paletele pompei de apa........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ulei pe garnitura. Era doar uda ca am spalat-o. Si se simtea foarte imbatranita garnitura se rupeau bucatele din ea. Va trebui sa schimb si busonul sa stau linistit??

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa asta, ca poate nu fierbe nimic, a folosit impropriu termenul. Oricum e amestec de antigel cu apa. De ce ii inchide termocupla la 110? Asta e întrebarea la care trebuie să raspunzi. E stricata sau fiind aer pe acolo, lichidul e la 110 si termocupla nu a ținut pasul? Adica ea comanda ventilatorul, dar cine zice temperatura? Una e in motor, alta in radiator. In radiator sta in aer, in motor sta in lichid...si sub presiune care permite 110 ;)

» Post actualizat in 19 Mar 2017 07:07

D-aia nu ii merge ventola decat un minut, ca nu are etanșeitate care sa permita temperaturi mari, lucru evidentiat prin revarsare pe la busonul responsabil. Si termocupla care deschide iar la temperaturi mici...deshide sau nu pleaca deloc in timp ce in motor...se duce sus. Caz in care mecanicul, in afară de faptul ca nu a semnalat hiba, nu are cine stie ce vina 'procedurala'. Sau nu e aerisit, si sta termocupla in aer si nu face temperatura. Caz in care mecanicul e culpabil.

Nu vom afla vreodata, ca oricum a pierdut lichid pe la buson, dar nici mecanicul nu i-a zis nimic de busonul ala.

Zi asa, sa se inteleaga ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit 2 fire iesite de la locul lor, sunt sub paharul de lichid de frana pe ghidon , 2 papuci mici. Trebuie sa o iau la puricat sa vad ce a mai uitat sa puna la locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu man, nu mai tine presiune in sistem si nu mai creste temperatura cat sa cupleze termocupla. Ca pleaca pe la 105 si in conditii de presiune atmosferica nu se mai atinge temperatura aia. Fiind antigel atinge pentru scurt timp dar daca se egalizeaza presiunea, scade repede si uite asa ventola pleaca si se oprește imediat. Poate stii tu ce zici, dar daca toate mergeau inainte si acum nu mai merg, tinand cont ca se faramiteaza cauciucul de la bușon, nu cred ca are rost sa caute mai departe.

» Post actualizat in 20 Mar 2017 09:40

Lui Cb ma adresam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci si amestecul de antigel si faptul ca sistemul lucreaza sub presiune urca punctul de fierbere in sus.

Alt dop urgent si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nefiind sub presiune, ca a destins si a scos antigel afara, nu a gatuit circuitul dar a compromis aerisirea. Sau daca ai deja dop de aer, adio si la vară cald, poa' sa faca pompa cata gargara vrea.

Motorul tau face caldura in continuare, in circuit ai cafea care da pe-afara daca nu e sub presiune sistemul. Ai vazut cate bule are cafeaua care iese din ibric?

Sta cat sta la 105 sa zicem in radiator, in vecinatatea cilindrilor si pe la chiuloasa incepe jalea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...