Sari la conținut

Vibreaza motocicleta la viteza de 10 120 km/h l.


Postări Recomandate

HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei

 

Ti s-a mai spus, uleiul nu are treaba cu vibratia motorului.

 

 

daca ti-a pus atat de mult ulei de a intrat in airbox si filtru de aer de acolo e problema. daca ai filtru de hartie ma mir ca-ti merge .

 

acum trebuie sa cureti airboxul ,sa cureti bujiile si sa pui uleiul la nivel si sa schimbi filtrul de aer daca e imbaxit cu ulei (K&n se poate curata)

 

20w50 e cam gros la rece dar merge vara la motorul tau , adica nu-ti fa probleme pentru atata lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu inca n-ai inteles ca oamenii intreaba pe forum (nu doar pe asta), primesc niste idei/sfaturi/indicatii, unele dintre ele - putine ce-i drept - competente, si apoi fac fix cum ii taie pe ei capul! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

io scriu degeaba ...

» Post actualizat in 11 May 2017 08:48

Superbec, John, fratilor ce pot sa fac eu daca nu ma pricep la motoare, am mers la mecanic si ala mi.a zis schimbs uleiul si bujiile mergu cativa km si daca nu isi revine sa incercam sa determinam cauza dupa, a verific ambreiajul, compresia si totul pare ok, daca mecanicul nu isi poate explica de unde vine vibratia si lui ii pare totul ciudat, ce sa fac frate, voi mi.ati dat o gramada de indicatii si eu i.am zis mecanicului ...frate sa nu fie de aici de aici de aici, daca cunoasteti un mecanic mai bun in Cta eu credeti.m ca merg la el in secunda doi, eu nu am sa il las pe unul sa imi desfaca motorul daca nu stie exact ce cauta ca nu sunt idiot sa schimb anmbreaj injectoare pompa etc asa pe ghicite, nu este vina mea ca nu cunosc mecanica so ca in ditamai orasul ca Ct nu am reusit pana acuma sa gasesc un mecanic competent. Si inca odata toate pistele voastre au fost transmise mecanicului. Concluzie pana acuma, ambreiajul este bun, compresue buna, motorul merge rotund, nu are vreo bataie mecanica, pompA DE BENZINA FUNCTIONEAZA bine, clapetele se deschid simultam , motorul nu are tampoane foar un balancier mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După primii 1200 de km cu femeia pasager ,nu am avut ocazia sa accelerez prea tare,azi am scapat singur și am testat-o dar se întâmplă ca de la 150 km la ora începe sa trepideze motorul ,am dus-o la 180 km la ora dar trepideaza din ce în ce mai tare,ținând cont ca rotile sunt ok,ma gândesc sa nu fie ceva deformat înăuntru motorului

Și la ralanti cu motorul foarte cald, se aude ceva în plus în motor,parca ar atinge undeva fier pe fier,dacă ridic turația nu se mai aude

Dacă e cineva care a mai patit asa ceva îl rog sa.mi spună și mie ce se intampla

Pana în 150 merge chiar foarte frumos și la consum iese cca 4,7 % mers cu 90-120 km la ora

Dețin o Suzuki gsx 750 f din 99 și cred ca avem aceeași problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai roti pe spite?


» Post actualizat in 17 May 2017 16:31

scuze ai roti pe spite! ai schimbat camerele? ai facut echilibrere statica? masinile automate dau erori la rotile pe spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 11 May 2017 08:48

Superbec, John, fratilor ce pot sa fac eu daca nu ma pricep la motoare, am mers la mecanic si ala mi.a zis schimbs

 

 

am inteles .. mie daca-mi vine unu cu recomandari de pe internet il trimit sa o repare la ala de i-a facut recomandarile :)

 

mecanic in ct nu stiu sa-ti recomand, as cauta pe unu care scoate motocicleta pe strada si vede el singur cum face, nu din ce-i explici tu.

 

din pacate nu exista inlocuitor pentru experienta si knowhow ... pompa de benzina cum a fost controlata? test de presiune +debit ? la idle poate face presiune dar in sarcina sa scada, sunt multe variabile , un injector care pise in loc sa pulverizeze .... nu-i nici simplu dar nici rocket science

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...
Acum 55 minute, Speedy.K a spus:

Tuturor, probabil, doar ca n-au deschis topcuri, ci s-au dus la service.

Am o intrebare pentru tine... ce rost ar mai avea forumul daca nu putem discuta intre noi diverse probleme legate de capra?

A, daca tu ai service, atunci poate mori de foame. Dar din experienta cu atelierele din Constanta, prefer sfaturile unor colegi, indiferent daca sunt bune sau nu. Din punctul meu de vedere, fugi la service si lasa scrisul pentru altii pe care nu ii deranjeaza.

Acum 48 minute, Lucian_M a spus:

Furca în ce stare este?

Salut. Furca intr-adevar, necesita servisare. Curge o furca, dar nu stiu daca are un impact asa mare deoarece am sesizat ca trepideaza destul de tare si atunci cand o turezi pe loc, dar motorul merge rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, aljazeera a spus:

Am o intrebare pentru tine... ce rost ar mai avea forumul daca nu putem discuta intre noi diverse probleme legate de capra?

A, daca tu ai service, atunci poate mori de foame. Dar din experienta cu atelierele din Constanta, prefer sfaturile unor colegi, indiferent daca sunt bune sau nu. Din punctul meu de vedere, fugi la service si lasa scrisul pentru altii pe care nu ii deranjeaza.

Salut. Furca intr-adevar, necesita servisare. Curge o furca, dar nu stiu daca are un impact asa mare deoarece am sesizat ca trepideaza destul de tare si atunci cand o turezi pe loc, dar motorul merge rotund.

sau doar ai tu impresia ca merge rotund si are nevoie de o sincronizare.

 

dar mai intai poate descrii problema ta punctual, ce face cum face, cand au aparut sau cand le-ai sesizat.

 

da-ne niste detalii ca nu ghicim in zatzu de la cafea 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vorba de un vl 1500,c90.

Doar ce l-am cumparat,asa ca nu stiu prea multe despre el iar documentatie ...cam sarac netul.

in fine, la achizitionare am sesizat o furca scursa dar am considerat ca nu este o problema prea mare. In drum spre casa, neobisnuit cu gabaritul ei nu am fortat nota si am mers omeneste, simteam vibratia dar am considerat ca poate asa trebuie sa faca(vorbim de viteze  max 120) . ieri am scos-o la o plimbare mai lunga, pe autostrada si la viteze mari(peste 120...160) vibratia de care vorbesc se propaga in toata motocicleta devenind un scaun de masaj veritabil de efectiv imi clantane dintii in gura si picioarele pe scarite.

m-am gandit la cauciucuri neechilibrate, furca scursa, dar parca se simte vibratia si pe loc in acceleratie.

Tampoane nu am vazut sa existe, motorul fiind prins direct pe cadru.

Nu prea stiu exact sa explic, poate cineva mai destept ca mine sa puna intrebarile potrivite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai sesizat o furcă cursă, ci o jamba. Șandramalele astea de cioapare sunt foarte sensibile dacă furca nu e servisata. A venit cineva cu un Nomad 1500 cu voblaj puternic, după ce am servisat total furca (adică nu doar ulei, ci simeringuri și cuzineți), a zis că e altceva.

Btw, ce presiuni ai in pneuri? Rulmenții de jug sunt ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum 12 ore, aljazeera a spus:

este vorba de un vl 1500,c90.

Doar ce l-am cumparat,asa ca nu stiu prea multe despre el iar documentatie ...cam sarac netul.

in fine, la achizitionare am sesizat o furca scursa dar am considerat ca nu este o problema prea mare. In drum spre casa, neobisnuit cu gabaritul ei nu am fortat nota si am mers omeneste, simteam vibratia dar am considerat ca poate asa trebuie sa faca(vorbim de viteze  max 120) . ieri am scos-o la o plimbare mai lunga, pe autostrada si la viteze mari(peste 120...160) vibratia de care vorbesc se propaga in toata motocicleta devenind un scaun de masaj veritabil de efectiv imi clantane dintii in gura si picioarele pe scarite.

m-am gandit la cauciucuri neechilibrate, furca scursa, dar parca se simte vibratia si pe loc in acceleratie.

Tampoane nu am vazut sa existe, motorul fiind prins direct pe cadru.

Nu prea stiu exact sa explic, poate cineva mai destept ca mine sa puna intrebarile potrivite.


Din ce scrii aici mie mi se pare ca nu prea ai nicio idee despre cum ar trebui sa se comporte modelul asta de mobra. Ori esti incepator, ori vii de pe alta arhitectura de motoare.

Urmatoarea intrebare e: mobra ai luat-o noua sau SH?

PS Nicknameul ala ma face sa devin irascibil. In caz ca te intrebai de la ce e.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cunostintele tale tind spre zero cand e vorba de mecanica moto, degeaba ti-ar explica cineva ce sa faci caci nu o sa faci la fel de bine ca un service care cu asta se ocupa.

Ma refer la un service la furca, o curatare si sincronizare a carburatoarelor, poate o verificare a prinderilor motorului cu dinamometrica, echilibrarea anvelopelor, verificat rulementi de jug si inlocuit

 

iar cand ne zici ca parca se simte si pe loc ... ne bagi mai rau in ceata, se simte sau nu? d-aia mergi la un service care poate verifica si diagonostica o astfel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Speedy.K a spus:

 

 


Din ce scrii aici mie mi se pare ca nu prea ai nicio idee despre cum ar trebui sa se comporte modelul asta de mobra. Ori esti incepator, ori vii de pe alta arhitectura de motoare.

Urmatoarea intrebare e: mobra ai luat-o noua sau SH?

PS Nicknameul ala ma face sa devin irascibil. In caz ca te intrebai de la ce e.

Am inteles. 😀 Esti pro america . Stai linistit, sunt initialele numelui meu usor prelungite.

Incepator, dupa 12 ani, nu cred.

Intr-adevar mobra asta am luat-o dupa 12 ani de virago 750( caprita docila si usoara).

Cautam cumva sa sar peste verificari si sa ajung direct la punct fix , asta daca s-a mai lovit vreun coleg de treaba asta.

Daca nu, o iau la puricat si vin cu rezolvarea. Poate se mai gaseste unul ca mine si sa nu-l ia toata lumea la trei pazeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Lucian_M a spus:

N-ai sesizat o furcă cursă, ci o jamba. Șandramalele astea de cioapare sunt foarte sensibile dacă furca nu e servisata. A venit cineva cu un Nomad 1500 cu voblaj puternic, după ce am servisat total furca (adică nu doar ulei, ci simeringuri și cuzineți), a zis că e altceva.

Btw, ce presiuni ai in pneuri? Rulmenții de jug sunt ok?

Am comandat semeringurile, ulei. Cand dau jos rotile am sa le echilibrez si apoi trec mai departe. Presiunea am facut-o dupa indicatia de pe cardan. Am comandat un cric, asta nu are central ca cealalta si apoi ma apuc de verificari amanuntite.

Acum 15 ore, Cavaleru a spus:

daca cunostintele tale tind spre zero cand e vorba de mecanica moto, degeaba ti-ar explica cineva ce sa faci caci nu o sa faci la fel de bine ca un service care cu asta se ocupa.

Ma refer la un service la furca, o curatare si sincronizare a carburatoarelor, poate o verificare a prinderilor motorului cu dinamometrica, echilibrarea anvelopelor, verificat rulementi de jug si inlocuit

 

iar cand ne zici ca parca se simte si pe loc ... ne bagi mai rau in ceata, se simte sau nu? d-aia mergi la un service care poate verifica si diagonostica o astfel de problema.

Nu stiu ce sa zic. Consider ca ma descurc in ale mecanicii, chiar peste nivel amator. 

Cand am luat viroaga, era un maldar de fiare si am pus-o la punct. Incepind cu furci, ambreaje si altele. Sincronizari carb in borcane samd.

Cum am scris si mai sus, speram ca s-a mai lovit cineva de problema asta si numai pierdeam vremea asta frumoasa verificand diverse, ci mergand direct la sursa. Am sa ma apuc de ea cand vin semeringurile si cricul apoi postez rezultatele pe rand. Incep cu echilibrat roti, schimbat semeringuri si mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca  nu ai comandat si cuzinetii, mai ales pentru o babuta cum e vl-ul de 1.5, nu poti spune ca te descurci peste nivel amator, oricat te-ar supara treaba asta! :) uleiul din furca la modelul asta se schimba la 2 ani sau la 15.000 km, care interval vine primul. iti garantez eu ca nu a facut nimeni treaba asta... sa nu mai spun ca arcurile trebuie 100% schimbate, scrie in manual ce lungime trebuie sa aiba cele stock. la aceiasi bani sau cu mici diferente iti iei arcuri pentru greutatea ta... cruiseristii/chopperistii in general merg cu ele asa, pana mor de tot si dau dupa aia vina pe mecanici, ca nu dau 1000-1500 de lei pe piese ca sa faca o treaba cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...