Sari la conținut

Far cumparat din anglia


Postări Recomandate

Salut. Nu gasesc far yamaha r1 2003 la noi in tara in schimb am gasit pe ebay uk si la pret bun. O sa am probleme mari cu vizibilitatea noaptea ? Exista vreo sansa sa l reglez cumva incat sa nu orbeasca si sa am si lumina distribuita acceptabil pe sosea? O parere va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se regleaza conform manualului de reparatii/service manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se regleaza conform manualului de reparatii/service manual.

Adânc! De faptul că snopul este asimetric,pentru circulație pe stânga, nici pâs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie verificat pe un catalog de piese daca sunt diferite codurile pentru UK si Europa. Sau poate stii cum lumina al tau. Daca fasciculul e asimetric nu ai cum sa reglezi un far pt trafic pe stanga sa nu orbeasca, dar exista faruri moto cu fascicul simetric care merg indiferent de partea pe care se circula. FZ6 Fazer de ex are fasciculul simetric, nu stiu insa daca pt UK nu or fi inversate faza scurta (care e in partea dreapta a farului european) cu cea lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic o sa il poti cumprara si merge fara probleme. Cei de la RAR/ITP nu or sa se prinda niciodata ca a fost de Anglia!

Aparent exista nustiuce test care se poate face la RAR ca sa iti arate cum ca farul nu e conform pentru circulatia pe banda dreapta - e nustiuce test cu hartia. Dar asta fac baietii mai mult pentru mobrele aduse din UK ca sa mai ciuguleasca ceva sau sa te puna pe drumuri sa schimbi farul.

 

Si da, eu am avut pe FZS600Fazer farul cumparat din UK. Si intr-adevar, noaptea primeam flasuri intr-o veselie de pe contrasens. Ceea ce e bine ca esti observat :) Confirm ca pentru modelul meu oglinda era un pic altfel si batea mai mult pe contrasens. Nu am simtit nevoie de mai multa lumina pe marginea drumului, deci a fost ok, chiar si asa, invers.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă este asimetric înseamnă că becul este rotit 15 grade.

The traditional European method of achieving low and high beam from a single bulb involves two filaments along the axis of the reflector. The high beam filament is on the focal point, while the low beam filament is approximately 1 cm forward of the focal point and 3 mm above the axis. Below the low beam filament is a cup-shaped shield (called a "Graves Shield") spanning an arc of 165°. When the low beam filament is illuminated, this shield casts a shadow on the corresponding lower area of the reflector, blocking downward light rays that would otherwise strike the reflector and be cast above the horizon. The bulb is rotated (or "clocked") within the headlamp to position the Graves Shield so as to allow light to strike a 15° wedge of the lower half of the reflector. This is used to create the upsweep or upstep characteristic of ECE low beam light distributions. The bulb's rotative position within the reflector depends on the type of beam pattern to be produced and the traffic directionality of the market for which the headlamp is intended.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

penetru: inteleg eu ceva engleza dar ma depaseste textul ala. daca esti amabil tradu l in cateva cuvinte.

 

metal h: aveai destula lumina pe "sanţ" ?

 

farul dublu la yamaha in general are reglaj si stanga/dreapta sau numai sus/jos? intreb pt ca cbr ul f3 avea ambele variante.

 

jagi farul e oem. englezul a facut o de pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, se vedea ok, nu erau probleme. Diferentele sunt insesizabile la nivel de pilot. Doar conducatorii de pe celalalt sens te vor injura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Doar conducatorii de pe celalalt sens te vor injura :)

 

 

Asta-i ca in bancul ala... ce face diferenta daca iti place sau nu felatia? "Capatul" la care te afli!

 

Ontopic: Cauta far potrivit rulajului pe dreapta! Fie si doar pentru linistea proprie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda tradițională europeană de a obține fascicule mici și înalte de la un singur bec implică două filamente de-a lungul axei reflectorului. Filamentul cu fascicul lung se află pe punctul focal, în timp ce filamentul cu fascicul luminos este la aproximativ 1 cm în fața punctului focal și la 3 mm deasupra axei. Sub filamentul cu fascicul mic este un scut în formă de cupă (denumit "Graves Shield"), care se întinde pe un arc de 165 °. Atunci când filamentul fasciculului luminos este iluminat, acest scut aruncă o umbră pe zona inferioară corespunzătoare a reflectorului, blocând razele de lumină descendente care altfel ar lovi reflectorul și ar fi aruncate peste orizont. Becul este rotit (sau "tactat") în interiorul farului pentru a poziționa Shield Graves astfel încât să permită luminii să lovească o pană de 15 ° a jumătății inferioare a reflectorului. Acest lucru este folosit pentru a crea caracteristica upsweep sau upstep a distribuțiilor luminoase ale fasciculului luminos ECE. Poziția rotativă a becului în cadrul reflectorului depinde de tipul de tip de fascicul care urmează să fie produs și de direcția de circulație a pieței pentru care este destinat farul.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp

 

Trebuie văzut dacă aruncă lumina mai departe "pe şanţ" sau e simetrică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma indoiesc de faptul ca au facut japonezii mobre pt astia cu farul "pe invers" macar trebuiau sa le puna si acceleratia pe stanga😁😁😁

 

urmeaza sa ma interesez daca lumina farurilor e simetrica..daca voi gasi pe undeva..nu stiam de treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista stickere speciale care se lipesc pe far, pentru "a le face europene"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e fars Sh si din UK ai mari sanse sa fie un far facut pentru continent. Acolo nu au voie sa circule daca nu schimba farul Daca au importat mobra si au facut modificarea - cel original iese pe ebay :) trebuie intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e fars Sh si din UK ai mari sanse sa fie un far facut pentru continent. Acolo nu au voie sa circule daca nu schimba farul Daca au importat mobra si au facut modificarea - cel original iese pe ebay :) trebuie intrebat.

Discutabil, doar ce am facut MOT (ITP) in vederea inmatricularii in UK si mi-au pus doar un sticker pe farul cu faza scurta. Am intrebat daca asta e o solutie temporara si mi-au spus ca e la latitudinea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...deci!

La faruri cu bec H4 și dispersor cu prisme o mai „reglezi“ din bec. Dar dacă becul e de tip monofilament...

post-106-0-05088600-1495048329_thumb.png

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglezi stanga-dreapta daca farul e prevazut cu asa ceva.

 

Tot n am reusit sa aflu daca lumina farurilor duble e distribuita simetric la modelul asta de motoreta. Are cineva idee unde trebuie sa caut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai ai far deloc? Proiectezi lumina pe un perete si vezi forma petei, ce atata tura-vura. Sau intri pe hondapartshouse si vezi codurile de piesa pt faruri, pe google sa gasesti poze cu lumina proiectata pe pereti etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am far deloc si nici n am avut deci nu stiu ce reglaje are si cum distribuie lumina . l am cumparat deja acum astept sa vad la fata locului ce si cum 😆

 

Multumesc tuturor de raspunsuri si grija la drum ✌

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...