andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Imi spune si mie cineva cum cobor pozitia pedalei de fana spate?E mai sus ca si scarita ceea ce ma obliga, cu cizmele de cross, sa ridic piciorul de pe scarita, lucru care nu-mi prea convine, pt am blocat spatele in momente cand nu era recomandat Am binoclat eu ochii pe la pedala, dar nu prea vad de unde as putea-o regla, mai putin axul de la pistonasul de frana. Merci. Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo. In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Pai de la axul de la pistonasul de frana se regleaza. Trebuie sa fie niste contrapiulite pe acolo.In mers, piciorul trebuie sa stea doar pe scarita. Cand pui frana, muti piciorul mai in fata si calci concomitent pe scarita si frana. Din pacate, la mine nu e asa. Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Din pacate, la mine nu e asa. Din contrapiulita nu am reusit sa o cobor prea mult, si in continuare e pedala cu 3 cm mai sus decat scarita. Pedala nu pare sa fi fost lovita sau indoita. Cred ca am sa aplic varianta ciocanul 3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 3 cm e cam mult. Normal ar trebui sa stea cam la nivelul scaritei. Si schimbatorul cu vreo 2 cm mai sus. Asta pt cizme motocross. Ai avut dreptate, Andrei, dau o bere! A fost suficient, fara tehnica ciocanul, sa reglez din nou doar din tija, se pare ca prima data eu am fost cam zgarcit la insurubarile piulitei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Salut tuturor . vreau sa achizitionez si eu un xt 600 din 91 are 21000 km si este adus din germania la pret de 950 euro. cum vi se pare la pret? totul dupa motocicleta este functionabil cu exceptia ca trebuie sa iau o camera pe fata. am citit ceva depe forum , dar nu tot , de ce sa mint, cum este ca motor? consum? si ce se defecteaza mai des? astept parerile voastre Editat Aprilie 15, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Salut tuturor . vreau sa achizitionez si eu un xt 600 din 91 are 21000 km si este adus din germania la pret de 950 euro. cum vi se pare la pret? totul dupa motocicleta este functionabil cu exceptia ca trebuie sa iau o camera pe fata. am citit ceva depe forum , dar nu tot , de ce sa mint, cum este ca motor? consum? si ce se defecteaza mai des? astept parerile voastre Daca intrebi la topicul de XT-uri, cam ce raspuns crezi ca o sa primesti? Poate la partea cu 'ce se defecteaza mai des' sa raspunda careva mai obiectiv. Kilometri din anunt clar nu sunt reali. Eventual vanzatorul o sa zica ca a fost condusa de o fata (care intre timp a devenit baba) doar pe strazi. Pretul e mic. Se apropie de preturile de la dezmembrari. Musai trebuie sa o vezi. Ori nu are acte ori ii trebuie reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) Daca intrebi la topicul de XT-uri, cam ce raspuns crezi ca o sa primesti? Poate la partea cu 'ce se defecteaza mai des' sa raspunda careva mai obiectiv. Kilometri din anunt clar nu sunt reali. Eventual vanzatorul o sa zica ca a fost condusa de o fata (care intre timp a devenit baba) doar pe strazi. Pretul e mic. Se apropie de preturile de la dezmembrari. Musai trebuie sa o vezi. Ori nu are acte ori ii trebuie reconditionare. ea a fost adusa acum 3 ani in tara si nu a avut cine sa mearga cu ea , a zisi ca a dat 2200 pe ea in germania si a mers doar vreo 1000 km cu ea aici ca mai are un KTM si pe asta o loase ptr oras dar na mai avut timp el munceste la bucuresti , o sa pun si niste poze ca astept sa mi le trimita, a cerut 1000 pe ea , dar a lasat la 950 , cica are cartea de germania, ia schimbat uleiu acum si in rest e totu bun. Editat Aprilie 16, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 pornim de la premiza ca intr-adevar are kilometrii ajtia (si iti urez sincer sa fie asa). nu uita insa ca motocicletele statute is problematice. caucioace si garnituri coapte, electrica coapta, rugini pe unde vrei si nu vrei, alea-alea. deci inclusiv in cazul in care o iei la banul asta si are kilometrii reali, gandeste la inca 500 epuroi pe care sa ii bagi in max un an in ea in diverse. bafta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 pornim de la premiza ca intr-adevar are kilometrii ajtia (si iti urez sincer sa fie asa). nu uita insa ca motocicletele statute is problematice. caucioace si garnituri coapte, electrica coapta, rugini pe unde vrei si nu vrei, alea-alea. deci inclusiv in cazul in care o iei la banul asta si are kilometrii reali, gandeste la inca 500 epuroi pe care sa ii bagi in max un an in ea in diverse. bafta mare. aha la asta nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 din nefericire vorbesc aici din experienta proprie cu super tenerele din dotare. dupa uzura diverselor componente chiar se pare ca avea ~ 20.000 km la cumparare. hai un 30.000 dat inapoi, da nu parea. ce mai, tzipla. usor-usor am ajuns sa inlocuiesc o groaza de treburi la el, da asta poate si finca l-am tavalit de cateva ori. cel mai important, zic eu, e sa te uiti la gume. ale mele pareau ok, cu carne suficienta pe ele. da erau productie 2000 si implicit bordura de tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Azi mi-au sosit pinioanele de lant, 14 cu 47 in loc de 15 cu 45. Abia astept sa vad daca e ceva diferenta de cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 din nefericire vorbesc aici din experienta proprie cu super tenerele din dotare. dupa uzura diverselor componente chiar se pare ca avea ~ 20.000 km la cumparare. hai un 30.000 dat inapoi, da nu parea. ce mai, tzipla. usor-usor am ajuns sa inlocuiesc o groaza de treburi la el, da asta poate si finca l-am tavalit de cateva ori. cel mai important, zic eu, e sa te uiti la gume. ale mele pareau ok, cu carne suficienta pe ele. da erau productie 2000 si implicit bordura de tari. aha multumesc ptr ideie , are cauciucuri cros numai ca pe fata zicea ca numai duce mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Azi mi-au sosit pinioanele de lant, 14 cu 47 in loc de 15 cu 45. Abia astept sa vad daca e ceva diferenta de cuplu Clar e diferenta de cuplu. Daca ai citi posturi mai vechi de pe topicul asta ai vedea ca s-a discutat exact chestia asta cu 14/47 in loc de 15/45. O sa se ridice p-o roata ca nebuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Clar e diferenta de cuplu. Daca ai citi posturi mai vechi de pe topicul asta ai vedea ca s-a discutat exact chestia asta cu 14/47 in loc de 15/45. O sa se ridice p-o roata ca nebuna. Nu caut neaparat sa merg pe-o roata, dar mosnegii cu care merg deseori, au o viteza de croaziera pe munte care pe mine ma obliga ori sa merg prea turat intr-o treapta, ori subturat in una superioara. Oricum, ca topspeed nu ma intereseaza, ca nu merg mai tare de 90 nici pe asfalt. Probabil o sa amestec mai mult in cutia de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 aha multumesc ptr ideie , are cauciucuri cros numai ca pe fata zicea ca numai duce mult lantul, gumele si releul de incarcare costa cam 150 fiecare. Daca are discurile si telescoapele belite atunci ... O membrana de carburator = 50 euro Asta nu inseamna ca o mobra din '90 nu poate sa fie OK... dar daca are crampoane sansele scad dramatic Starea discurilor de frana spune mult despre "viata" motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) lantul, gumele si releul de incarcare costa cam 150 fiecare. Daca are discurile si telescoapele belite atunci ... O membrana de carburator = 50 euro Asta nu inseamna ca o mobra din '90 nu poate sa fie OK... dar daca are crampoane sansele scad dramatic Starea discurilor de frana spune mult despre "viata" motoretei aha multumesc si ptr sfatu asta si am sa ma uit atent la discuri sa vad in ce stadiu sunt, kitu lant mi sa spus ca e 50% din viata la fel si cauciucu spate, poarneste la buton mi sa spus ca motor se aude bine dupa cate a zis, eu o sa merg sambata la facultate la BV si tot atunci am sa o vad ca o aduce de la bucuresti cu o remorca acasa la el Editat Aprilie 16, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 aha multumesc si ptr sfatu asta si am sa ma uit atent la discuri sa vad in ce stadiu sunt, kitu lant mi sa spus ca e 50% din viata la fel si cauciucu spate, poarneste la buton mi sa spus ca motor se aude bine dupa cate a zis, eu o sa merg sambata la facultate la BV si tot atunci am sa o vad ca o aduce de la bucuresti cu o remorca acasa la el daca iti da voie, ridica burdufele la telescoape(sa nu iti scape surubelnita!!!)... in primii 10 cm nu este bine sa fie zgarieturi vizibile ochiului sau lovituri de pietre... indiferent daca iti zice ca sunt ff mici... moleculele de ulei sunt si mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 daca iti da voie, ridica burdufele la telescoape(sa nu iti scape surubelnita!!!)... in primii 10 cm nu este bine sa fie zgarieturi vizibile ochiului sau lovituri de pietre... indiferent daca iti zice ca sunt ff mici... moleculele de ulei sunt si mai mici pai cred ca trebuie sa imi dea doar nu dau bani numai pe vopsea deja am facut o lista cu ce ati spus pina acum sa verific ca sa nu uit si daca ar mai fi ceva care sa pot vedea exact daca ar fi km iei sau a mai pierdut pe drum din iei. Ce mai e de ferificat ca la enduro drept sa zic nu am habar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Acum am ajuns acasa din service si sunt super incantat de cum reactioneaza la accelerare. Mi-am schimbat si cauciucurile de enduro cu altele de cross (fata-spate) si nu e stabila la 90 km/h pe asfalt. Se comporta ca un inceput de voblaj...dar e bine si asa rau cum e , important e ca in teren sa o simt sigura si manevrabila Hai, spor la toata lumea! Mesaj completat Cand am mers inspre service, cu rapoarte 15/45 la vit . de 80/h aveam , in treapta 5 3500rpm. Acum la aceasi viteza, cu rap. 14/47 am...5000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) la un enduro iar e indicat sa te uiti la scarite, respectiv comenzi de picior. nu stiu daca se aplica si in cazul mobrei pe care vrei sa o iei matale, dar la a mea astea sunt niste componente extrem de expuse in cazul unor eventuale trante. daca nu prea a fost rulata in ultima vreme, verifica interiorul rezervorului, sa nu fi prins rugina. de asemeni, nu ar strica sa dai un ochi la modul gen proxim aici si diferente specifice aici si aici. Editat Aprilie 16, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Am rupt pedala de pornire azi, de unde cumpar si eu una ? sh cred ca nu prea ma tine bugetu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Am rupt pedala de pornire azi, de unde cumpar si eu una ? sh cred ca nu prea ma tine bugetu.Bafta! Incearca la user-ul @motoristu66 si vezi daca o mai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 maine imi vine pedala. Era boala veche, jumatate din fisura fiind ruginita. Mesaj completat Acum am ajuns acasa din service si sunt super incantat de cum reactioneaza la accelerare.Mi-am schimbat si cauciucurile de enduro cu altele de cross (fata-spate) si nu e stabila la 90 km/h pe asfalt. Se comporta ca un inceput de voblaj...dar e bine si asa rau cum e , important e ca in teren sa o simt sigura si manevrabila Hai, spor la toata lumea! Mesaj completat Cand am mers inspre service, cu rapoarte 15/45 la vit . de 80/h aveam , in treapta 5 3500rpm. Acum la aceasi viteza, cu rap. 14/47 am...5000 rpm Eu ma gandeam la un raport 16/ 43 sau 44. Sunt curios cum s-ar comporta la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) salut, sunt nou pe aici ... sunt posesorul unui xt 600 din 93...si am o simpla intrebare ..poate stupida pentu voi vechii posesori de xt.. CAT ULEI IMI INTRA IN MOTOR LA UN SCHIMB SI CE FEL 15W SAU 20W ? am fost la un mecanic renumit din botosani cand am facut primul schimb si am fost ochi si urechi k sa nu mai apelez la un mecanic a doua oara... A scos uleiul uzat a pus filtrul nou a pus tot la loc si a bagat omu 3,7l de ulei in mobra ...acum nu mai stiu ce sa mai cred ...el spunea una pe aici scrie alta... si nu mai spun ca am motoreta de 2 ani si pana acum tot 3,7l am bagat in ea si filtru nou de fiecare data k na..asa a zis el... el mi a pus 20W50 yo am facut schimburile cu 15w50 k asa am auzit k e mai bine ...dar cam il consuma si o sa trec inapoi pe 20W ...mna ...dar cat pun..? sper ca nu v am plictisit... multumesc Editat Aprilie 21, 2010 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 salut, sunt nou pe aici ...sunt posesorul unui xt 600 din 93...si am o simpla intrebare ..poate stupida pentu voi vechii posesori de xt.. CAT ULEI IMI INTRA IN MOTOR LA UN SCHIMB SI CE FEL 15W SAU 20W ? am fost la un mecanic renumit din botosani cand am facut primul schimb si am fost ochi si urechi k sa nu mai apelez la un mecanic a doua oara... A scos uleiul uzat a pus filtrul nou a pus tot la loc si a bagat omu 3,7l de ulei in mobra ...acum nu mai stiu ce sa mai cred ...el spunea una pe aici scrie alta... si nu mai spun ca am motoreta de 2 ani si pana acum tot 3,7l am bagat in ea si filtru nou de fiecare data k na..asa a zis el... el mi a pus 20W50 yo am facut schimburile cu 15w50 k asa am auzit k e mai bine ...dar cam il consuma si o sa trec inapoi pe 20W ...mna ...dar cat pun..? sper ca nu v am plictisit... multumesc Nu conteaza cat pui. Important e ca, atunci cand verifici nivelul de ulei exact cum scrie la manual, uleiul sa fie la max la joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.