paulynos Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) De ce mizerie de topic? Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia cu impresia ca astora a venit Jeremy Burgess, i-a mangaiat parinteste pe crestet, si le-a inmanat personal o bagheta magica in forma de cheie dinamometrica. Diferenta dintre meseriasi si borfasii cu tigara dupa ureche, care n-au pus in viata lor mana pe un ciocan pneumatic, este ca primii rezolva elegant problema, atunci cand ea apare. DAAAR, meseriasul se uita si la om si la atitudinea afisata si actioneaza in consecinta. Nu stiu speta de fata ca nu am de unde, doar explicam diferentele dintre meserias si palmas atunci cand o problema neprevazuta apare, atata tot. Eu ar trebui sa stiu ce vorbesc aici ca am multi amici mecanici, vorba aia, doar am avut Dukatty Editat Mai 27, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Eu nu înțeleg,oamenii de acolo te-ai tratat la mișto?când ai sunat sa le zici de problema?Din ce ai zis tu oamenii de la service au avut o atitudine civilizata ,acum tu știu ce ai vb cu ei la telefon și cum ai pus problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) Adica ala cand vine si spune ca vrea motocicleta verificata din roata in roata, tu ca mecanic bun si serios ai datoria sa ii explici ca treaba asta o sa dureze cateva luni si o sa coste niste mii de euro doar in manopera pentru ca trebuie sa desfaci absolut fiecare surub, garnitura si cablu de pe motocicleta si sa inspectezi fiecare piesa in parte. Uite pentru ce s-a dus el "am cautat un service in Bucuresti unde sa duc Virago-ul meu 535 la o revizie a carburatoarelor plus sincronizarea lor" si ce i-a mai sugerat probabil mecanicul "Cu aceasta ocazie s-a procedat si la inlocuirea placutelor de frana, a filtrului de aer, a bujiilor si echilibrarea rotii fata" deci chestii minime si necesare care sa nu-l "solicite" pe client prea mult. Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia cu impresia ca astora a venit Jeremy Burgess Numai cine nu munceste nu greseste pana si Alex_en o sa se invete sa le repare in cele din urma daca nu cumva a facut pana acum "saltul calitativ" Eu sunt curios daca cei ce au ridicat piatra au depanat sau reparat ceva in viata lor, daca i-a chinuit vreodata un defect aleator, daca inainte sa tipe sa-si ceara dreptatea au reusit sa se puna si in pielea celuilalt.... Editat Mai 27, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 De ce sa ii anulezi garantia (daca exista)? A facut el ceva la motocicleta? pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia. E datoria mecanicului de a isi aduce clientul cu picioarele pe pamant si de a asigura o comunicare cat mai clara cu clientul. Fara figuri de stil si povesti. am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Poate sunt eu subiectiv, dar tot ce am facut la Goracing a fost fara pata: carburator, suspensie fata, revizie generala. Acum orice service poate angaja un mecanic nou care sa dea o mica gherla, sau chiar un mecanic vechi poate, la un moment dat, sa dea o gherla din neatentie. Merita sa faci nu stiu cate topicuri defaimatoare, si asta chiar inainte de a afla EXACT de la ce iti face probleme motorul? Eu zic ca greseala imensa a celui cu care a vorbit initiatorul e ca s-a apucat sa-i explice ca s-ar putea sa fie de la un gunoi, ceva. Chestia ca "s-ar putea" duce la tot felul de interpretari din pareta clientilor, care iau foc ca "de ce aia" sau "de ce cealalta". Nenea initiator, eu as sta cuminte in locul tau pana nu iti diagnosticheaza cine vrei tu aceasta scurgere de benzina, si as posta de-abia dupa. Ca pe chestii gen "am citit pe net ca e de la cuiul pontou" se nasc flame-uri gen cel actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Asta e ca aia cu femeile ... "Toate femeile is curve, exceptie facand femeia mea". Toate motoarele is niste gunoaie, exceptie facand motoreta mea, motoreta mea e cea mai tare. Motoreta mea si America that is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia. am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?" Legat de prima parte, nu m-ai nimerit. Inteleg bine de tot cum functioneaza relatia intre client si prestator de servicii. Atat de bine incat am mentionat comunicarea ca fiind un element foarte important in interactiunea client/prestator. Ba am putea spune ca asta e cam cel mai important element. Daca tu poti sa ii arati lu' ala piesa rupta sau ruginita si sa te scoti ca nu e vina ta, la mine e mai greu sa ii explic omului de ce nu curge curentul prin piesele alea mici cand nu e vreun defect vizibil pe acolo. Si am avut clienti din toate categoriile. De la bricolatori care nu aveau nici macar un rahat de multimetru dar modificau ei acolo pana la un individ care a folosit echipamentul pana nu a mai mers si era socat de faptul ca electronica nu mai merge cand se consuma bateriile si ca acele baterii trebuie inloculte daca vrea ca electronica sa functioneze iar. Legat de a doua parte, aia e o exagerare rautacioasa. In maxim 5 minute ii poti explica omului in mare ce si cum cand primesti motocicleta si inca 5 minute cand o predai si ii spui clar ce a fost acolo si la ce sa se astepte. Nu cred ca dureaza cateva ore sa ii spui omului ca e posibil sa aiba nevoie si de curatarea rezervorului (sau de inlocuirea lui daca este necesara). Deci asta cu orele de explicat e ca aia cu verificatul din roata in roata. Si cu intrebarile alea "da' mai ..." e datoria prestatotului de servicii sa raspuna clar la ele. Dar ma gandesc ca e cam greu sa spui "Nu!" sau "Nu stiu.", ca iti sare clientul in cap si mai trebuie sa bagi 5-10 minute de explicatii si lamuriri. Plus ca daca i-ai spus ca nu, e posibil sa considere ca nu renteaza reparatia si sa plece. Adica sa pierzi niste bani. Editat Mai 27, 2017 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) io merg sa iau niste emetiral de la farmacie ca mi e greata de ce debiteaza tovarasu bec. daca mai vrea careva spuneti acu si va iau si voua Editat Mai 27, 2017 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) Nu-l cunosc pe baiat si nici Virago-ul lui, dar il stiu pe SSTu` si pe TNGu` si pot sa spun ca au fost multe cazuri in care au pus de la ei doar ca sa fie clientul multumit. Evident pot sa dea si chix in unele ocazii. Insa daca colegul nostru cu Virago in loc sa continue sa rezolve problema, a venit cu o atitudine de `eu sunt cetatean european si am drepturi, chem televiziunile si va bag in faliment pe forum` - e o atitudine foarte, foarte gresita.....Mecanicii mai rasariti sunt aia care dau cele mai putine chixuri, dar n-am intalnit vreodata sa nu se poata discuta cu ei... decat daca probabil ti-o fluturi in fata lor si atunci incepe sa se schimbe problemaSi ma macina o intrebare - de ce nu s-a dus la reprezentanta din prima? Editat Mai 27, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia .... Retrag tot ce am spus aici, avem o exceptie, la loc comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia. am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?" Si inca o chestie, asta cu anulatul garantiei ca ai deschis gura, suna a model de business nord corean adaptat la societatea noastra. Adica nu il executi pe stadion ca nu e voie dar il arzi tu intr-un fel. Ai facut o treaba, iti asumi raspunderea daca ai oferit garantie. Dreptul tau e de a refuza clientul respectiv pe viitor dar trebuie sa respect angajamentele deja facute. Cred ca principala nemultumire a omului e ca trebuie sa plateasca platforma. Aia e cam 100 de lei. Adica daca cumperi o paine pe zi, painea pe 3-4 luni. Deci e ceva. Daca mecanicul comunica asa cum trebuie ii spunea omului inainte sa primeasca motocicleta ceva de genul "Garantia e atata. Daca se strica, noi reparam dar clientul are obligatia de a aduce motocicleta la garaj." Clientul ori accepta, ori refuza si mergea in alta parte. SI aici intervine iar principalul dezavantaj al unei comunicari clare. Risti sa iti spuna omul "Multumesc dar nu multumesc." si ori sa plece in alta parte ori sa ii dea foc. Pierzi bani. Cati mecanici au niste termeni si conditii scrise pe 2-3 coli A4 si un pix de semnat, numai bune de bagat sub nas cand vine clientul? In 5 minute le citeste, nu ore. Problema e ca multi (nu doar mecanici), joaca cartea "Lasa, ba, ca il facem din vorbe!". Cat decat ambiguu la inceput pana iau banii si vad ei cum o dreg daca apare o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 27, 2017 Admin Share Postat Mai 27, 2017 I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil... De fapt, din toata descrierea initiala a povestii nu conteaza decat ce am subliniat mai sus. Este simplu, oamenii s-au comportat corect, au inteles ca ai o problema, au raspuns civilizat si te asteapta la ei! Asta este tot ce conteaza, daca tu alegi sa nu mai mergi la ei este problema ta, dar - asa cum se spune mai sus - a deschide un topic in conditiile in care esti la jumatatea drumului si in care ii acuzi doar pe baza unor presupuneri este total incorect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Legat de prima parte, ce paralele faci... oricum nu vrei sa intelegi ca un client ca asta uita ce-i spui in secunda in care a iesit pe usa poti sa-i arati orice si sa-i explici orice el are dreptu lui si moare cu el in brate , la fel ca aia care intra blana in intersectie cu prioritate (fara vizibilitate) Asta e ca aia cu femeile ... "Toate femeile is curve, exceptie facand femeia mea". Toate motoarele is niste gunoaie, exceptie facand motoreta mea, motoreta mea e cea mai tare. Motoreta mea si America that is gunoi maxim , mi-e scarba de ea, dar nu la fel de gunoi ca a ta ai samsarit-o deja sau astepti sa se macine si cuzinetii noi ? io merg sa iau niste emetiral de la farmacie ca mi e greata de ce debiteaza tovarasu bec. daca mai vrea careva spuneti acu si va iau si voua ia si ceva de pms sa nu te mai chinui asa tare Cu INRI pe mobra n-ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 27, 2017 Admin Share Postat Mai 27, 2017 io merg sa iau niste emetiral de la farmacie ca mi e greata de ce debiteaza tovarasu bec. daca mai vrea careva spuneti acu si va iau si voua Eu iti recomand sa stai mai relax si sa fii mai atent cand arunci cu niste vorbe, te-ai mai grabit sa scrii si pe un topic unde sa vaita unul ca i s-au sters topicuri, fara insa sa ai habar de ce si mai ales sa ai curiozitatea sa citesti acel regulament! Cat despre superbec, nu-l cunosc personal, chiar daca are niste replici acide, macar are cunostinte tehnice mai multe decat multi de pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 O problema atat de simpla a dus la atatea discutii... da-i tata cu coada la ciocan usurel in partea de jos a carburatorului si poate sare gunoiul de acolo. Putea sa-ti repare mobra si echipa de motogp yamaha... degeaba, daca tu ai rugina in rezervor. Ala trebuie dat jos, curatat (gasesti si pe forum metode de a face asta) si eventual tratat la interior. Cei de la goracing au fost corecti, ti-au zis sa te duci sa constate si au presupus corect defectul. E doar un cui blocat pe deschis, nu e mare branza. Daca vrei sa fii sigur ca nu te "pacaleste" nimeni, o repari singur si te injuri singur cand ceva nu functioneaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Cu INRI pe mobra n-ai? As avea eu multe dar a aparut stapanirea in zona si a dat un pic cu matura peste niste posturi pe care eu le consideram o ramura de maslin, o pipa pacii ceva, si nu generatoare de flame, dar asa-i in tenis, ce sa-i faci. In alta ordine de idei si inspirat si de colegul Cristi: cine se baga la o tura scurta de dezmorteala spre Giurgiu, preconizez ca vine soarele si pe strada noastra, cam intr-o ora asa, pasarelele deja canta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 ce paralele faci... oricum nu vrei sa intelegi ca un client ca asta uita ce-i spui in secunda in care a iesit pe usa poti sa-i arati orice si sa-i explici orice el are dreptu lui si moare cu el in brate , la fel ca aia care intra blana in intersectie cu prioritate (fara vizibilitate) Nu trebuie sa inteleg pentru ca stiu. Sunt patit. E exact asa cum spui tu. D-aia nu m-am luat nici de client si nici de prestator. M-am luat de tine mai mult pentru replica aia cu anulatul garantiei pentru cateva vorbe (adevarate sau inflorite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 pasarelele deja canta. noi am remarcat ca la tine canta niste pasarele, dar ne-am obisnuit. esti o pata de culoare, ce pot sa spun. portocaliu / galben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Noi, care noi? Tre sa puna cineva si batista rosie la pieptul costumului all black, nu? Altfel e plictisitor tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) pai ce, crezi ca esti singurul care are dubla personaliate, pe forum vs. in afara lui? noi = personalitatile mele multiple, ofcors P.S. recomand iesirile cu paulynos, te distrezi; chiar daca aduce ghinion si te ploua sau iti sare o biela prin blocul motor Editat Mai 27, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) replica aia cu anulatul garantiei pentru cateva vorbe (adevarate sau inflorite). pai da, chiar daca exista multe legi care protejeaza consumatorul si asas e si normal si firesc sa fie , exista si mai multe legi care protejeaza firma si crede-ma ca nu are ce sa faca isi baga motocicleta cu forta in garaj? si injura pana incep sculele sa se miste singure? ce poate sa faca? nu ai cum sa ceri sa ti se ridice gratis motocicleta, costurile ridicarii nu intra in manopera pt curatare-sincronizare carburatoare , dc nu cere sa-i schimbe si acoperisul pe casa ca gaseste tampantampon o conexiune intre astea doua aia au gresit ! deci trebuie sa-i schimbe si acoperisul ! Editat Mai 27, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 pff, ce porcaiala pt un pishat de cui pointeau... ca nu mai discutam ca acolo e treaba atat de fina incat nu iti dai seama cu ochiul liber daca trebuie schimbat sau nu... cand face figuri il schimbi si gata. mai exista si varianta ca la un anumit numar de km sa fie schimbat preventiv, dar, aici intervine mentalitatea romaneasca: da' dah ce sa-l schimb daca nu curge?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Mai 27, 2017 Autor Share Postat Mai 27, 2017 Dar nu am cerut nimic moka. Am acceptat prețurile așa cum au fost, fără niciun comentariu legat de costurile pieselor sau manoperei. Dacă se considera necesară schimbarea kit-ului cui-scaun, a filtrului de combustibil, le spuneam go for it, că doar nu sunt tâmpit să îmi fac viața grea rămânând în drum în mijlocul lui nicăieri. Dar nu, clientul este vinovat că face pe jmecherul, și ține secret faptul că știe tot ce trebuie rezolvat la mobra lui, dar nu vrea să spună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) Intelege ca pe tine nu te-a fraierit nimeni, ti-au spus-o cei care stiu cu ce se mananca treaba asta, clientul in cazul de fata este vinovat ca a aruncat cu noroi fara rost. Barem ai incercat sa faci ce ti-a recomandat becul sau eu? PS Stai linistit ca la asta nu se inunda niciun cilindru atata timp cat contactul nu e pus. Editat Mai 27, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 transportul nu l-ai platit , nu face parte din garantie, pana acum eu am inteles ca asta te deranjeaza si aici e problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.