Sari la conținut

Experienta service GoRacing (Bd. Bucurestii Noi nr. 10, S. 1)


Postări Recomandate

De ce mizerie de topic?

 

Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia cu impresia ca astora a venit Jeremy Burgess, i-a mangaiat parinteste pe crestet, si le-a inmanat personal o bagheta magica in forma de cheie dinamometrica. Diferenta dintre meseriasi si borfasii cu tigara dupa ureche, care n-au pus in viata lor mana pe un ciocan pneumatic, este ca primii rezolva elegant problema, atunci cand ea apare. DAAAR, meseriasul se uita si la om si la atitudinea afisata si actioneaza in consecinta.

 

Nu stiu speta de fata ca nu am de unde, doar explicam diferentele dintre meserias si palmas atunci cand o problema neprevazuta apare, atata tot. Eu ar trebui sa stiu ce vorbesc aici ca am multi amici mecanici, vorba aia, doar am avut Dukatty :laugh:

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu înțeleg,oamenii de acolo te-ai tratat la mișto?când ai sunat sa le zici de problema?Din ce ai zis tu oamenii de la service au avut o atitudine civilizata ,acum tu știu ce ai vb cu ei la telefon și cum ai pus problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ala cand vine si spune ca vrea motocicleta verificata din roata in roata, tu ca mecanic bun si serios ai datoria sa ii explici ca treaba asta o sa dureze cateva luni si o sa coste niste mii de euro doar in manopera pentru ca trebuie sa desfaci absolut fiecare surub, garnitura si cablu de pe motocicleta si sa inspectezi fiecare piesa in parte.

Uite pentru ce s-a dus el "am cautat un service in Bucuresti unde sa duc Virago-ul meu 535 la o revizie a carburatoarelor plus sincronizarea lor" si ce i-a mai sugerat probabil mecanicul "Cu aceasta ocazie s-a procedat si la inlocuirea placutelor de frana, a filtrului de aer, a bujiilor si echilibrarea rotii fata" deci chestii minime si necesare care sa nu-l "solicite" pe client prea mult.

 

 

Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia cu impresia ca astora a venit Jeremy Burgess

 

Numai cine nu munceste nu greseste pana si Alex_en o sa se invete sa le repare in cele din urma daca nu cumva a facut pana acum "saltul calitativ"

 

Eu sunt curios daca cei ce au ridicat piatra au depanat sau reparat ceva in viata lor, daca i-a chinuit vreodata un defect aleator, daca inainte sa tipe sa-si ceara dreptatea au reusit sa se puna si in pielea celuilalt....

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa ii anulezi garantia (daca exista)? A facut el ceva la motocicleta?

pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia.

 

 

 

 

E datoria mecanicului de a isi aduce clientul cu picioarele pe pamant si de a asigura o comunicare cat mai clara cu clientul. Fara figuri de stil si povesti.

am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt eu subiectiv, dar tot ce am facut la Goracing a fost fara pata: carburator, suspensie fata, revizie generala. Acum orice service poate angaja un mecanic nou care sa dea o mica gherla, sau chiar un mecanic vechi poate, la un moment dat, sa dea o gherla din neatentie. Merita sa faci nu stiu cate topicuri defaimatoare, si asta chiar inainte de a afla EXACT de la ce iti face probleme motorul?

Eu zic ca greseala imensa a celui cu care a vorbit initiatorul e ca s-a apucat sa-i explice ca s-ar putea sa fie de la un gunoi, ceva. Chestia ca "s-ar putea" duce la tot felul de interpretari din pareta clientilor, care iau foc ca "de ce aia" sau "de ce cealalta".

Nenea initiator, eu as sta cuminte in locul tau pana nu iti diagnosticheaza cine vrei tu aceasta scurgere de benzina, si as posta de-abia dupa. Ca pe chestii gen "am citit pe net ca e de la cuiul pontou" se nasc flame-uri gen cel actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ca aia cu femeile ... "Toate femeile is curve, exceptie facand femeia mea". Toate motoarele is niste gunoaie, exceptie facand motoreta mea, motoreta mea e cea mai tare. Motoreta mea si America that is :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia.

 

 

 

 

am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?"

Legat de prima parte, nu m-ai nimerit. Inteleg bine de tot cum functioneaza relatia intre client si prestator de servicii. Atat de bine incat am mentionat comunicarea ca fiind un element foarte important in interactiunea client/prestator. Ba am putea spune ca asta e cam cel mai important element. Daca tu poti sa ii arati lu' ala piesa rupta sau ruginita si sa te scoti ca nu e vina ta, la mine e mai greu sa ii explic omului de ce nu curge curentul prin piesele alea mici cand nu e vreun defect vizibil pe acolo. Si am avut clienti din toate categoriile. De la bricolatori care nu aveau nici macar un rahat de multimetru dar modificau ei acolo pana la un individ care a folosit echipamentul pana nu a mai mers si era socat de faptul ca electronica nu mai merge cand se consuma bateriile si ca acele baterii trebuie inloculte daca vrea ca electronica sa functioneze iar.

 

Legat de a doua parte, aia e o exagerare rautacioasa. In maxim 5 minute ii poti explica omului in mare ce si cum cand primesti motocicleta si inca 5 minute cand o predai si ii spui clar ce a fost acolo si la ce sa se astepte. Nu cred ca dureaza cateva ore sa ii spui omului ca e posibil sa aiba nevoie si de curatarea rezervorului (sau de inlocuirea lui daca este necesara). Deci asta cu orele de explicat e ca aia cu verificatul din roata in roata.

 

Si cu intrebarile alea "da' mai ..." e datoria prestatotului de servicii sa raspuna clar la ele. Dar ma gandesc ca e cam greu sa spui "Nu!" sau "Nu stiu.", ca iti sare clientul in cap si mai trebuie sa bagi 5-10 minute de explicatii si lamuriri. Plus ca daca i-ai spus ca nu, e posibil sa considere ca nu renteaza reparatia si sa plece. Adica sa pierzi niste bani.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l cunosc pe baiat si nici Virago-ul lui, dar il stiu pe SSTu` si pe TNGu` si pot sa spun ca au fost multe cazuri in care au pus de la ei doar ca sa fie clientul multumit. Evident pot sa dea si chix in unele ocazii. Insa daca colegul nostru cu Virago in loc sa continue sa rezolve problema, a venit cu o atitudine de `eu sunt cetatean european si am drepturi, chem televiziunile si va bag in faliment pe forum` - e o atitudine foarte, foarte gresita.....


Mecanicii mai rasariti sunt aia care dau cele mai putine chixuri, dar n-am intalnit vreodata sa nu se poata discuta cu ei... decat daca probabil ti-o fluturi in fata lor si atunci incepe sa se schimbe problema

Si ma macina o intrebare - de ce nu s-a dus la reprezentanta din prima?

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine isi imagineaza ca meseriasii gen TNG, Cesar, Masinuta sau multi altii nu au dat gherle in viata lor, si nu vor mai da, probabil traieste in Narnia ....

 

Retrag tot ce am spus aici, avem o exceptie, la loc comanda.

 

holy-land-experience.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca nu intelegeti cum functioneaza relatia corecta intre client si prestator de servicii, ati auzit intr-un film vechi la radio "clientul nostru stapanul nostru" si aveti impresia ca sunteti niste mici sefi pe trlaua altuia.

 

 

 

 

am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?"

Si inca o chestie, asta cu anulatul garantiei ca ai deschis gura, suna a model de business nord corean adaptat la societatea noastra. Adica nu il executi pe stadion ca nu e voie dar il arzi tu intr-un fel. Ai facut o treaba, iti asumi raspunderea daca ai oferit garantie. Dreptul tau e de a refuza clientul respectiv pe viitor dar trebuie sa respect angajamentele deja facute. Cred ca principala nemultumire a omului e ca trebuie sa plateasca platforma. Aia e cam 100 de lei. Adica daca cumperi o paine pe zi, painea pe 3-4 luni. Deci e ceva.

 

Daca mecanicul comunica asa cum trebuie ii spunea omului inainte sa primeasca motocicleta ceva de genul "Garantia e atata. Daca se strica, noi reparam dar clientul are obligatia de a aduce motocicleta la garaj." Clientul ori accepta, ori refuza si mergea in alta parte. SI aici intervine iar principalul dezavantaj al unei comunicari clare. Risti sa iti spuna omul "Multumesc dar nu multumesc." si ori sa plece in alta parte ori sa ii dea foc. Pierzi bani.

 

Cati mecanici au niste termeni si conditii scrise pe 2-3 coli A4 si un pix de semnat, numai bune de bagat sub nas cand vine clientul? In 5 minute le citeste, nu ore. Problema e ca multi (nu doar mecanici), joaca cartea "Lasa, ba, ca il facem din vorbe!". Cat decat ambiguu la inceput pana iau banii si vad ei cum o dreg daca apare o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil...

De fapt, din toata descrierea initiala a povestii nu conteaza decat ce am subliniat mai sus. Este simplu, oamenii s-au comportat corect, au inteles ca ai o problema, au raspuns civilizat si te asteapta la ei!

Asta este tot ce conteaza, daca tu alegi sa nu mai mergi la ei este problema ta, dar - asa cum se spune mai sus - a deschide un topic in conditiile in care esti la jumatatea drumului si in care ii acuzi doar pe baza unor presupuneri este total incorect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de prima parte,

ce paralele faci... oricum nu vrei sa intelegi ca un client ca asta uita ce-i spui in secunda in care a iesit pe usa poti sa-i arati orice si sa-i explici orice el are dreptu lui si moare cu el in brate , la fel ca aia care intra blana in intersectie cu prioritate (fara vizibilitate)

 

Asta e ca aia cu femeile ... "Toate femeile is curve, exceptie facand femeia mea". Toate motoarele is niste gunoaie, exceptie facand motoreta mea, motoreta mea e cea mai tare. Motoreta mea si America that is :lol:

gunoi maxim , mi-e scarba de ea, dar nu la fel de gunoi ca a ta :) ai samsarit-o deja sau astepti sa se macine si cuzinetii noi ?

 

 

 

io merg sa iau niste emetiral de la farmacie ca mi e greata de ce debiteaza tovarasu bec. daca mai vrea careva spuneti acu si va iau si voua

ia si ceva de pms sa nu te mai chinui asa tare

 

holy-land-experience.jpg

Cu INRI pe mobra n-ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

io merg sa iau niste emetiral de la farmacie ca mi e greata de ce debiteaza tovarasu bec. daca mai vrea careva spuneti acu si va iau si voua

Eu iti recomand sa stai mai relax si sa fii mai atent cand arunci cu niste vorbe, te-ai mai grabit sa scrii si pe un topic unde sa vaita unul ca i s-au sters topicuri, fara insa sa ai habar de ce si mai ales sa ai curiozitatea sa citesti acel regulament!

Cat despre superbec, nu-l cunosc personal, chiar daca are niste replici acide, macar are cunostinte tehnice mai multe decat multi de pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problema atat de simpla a dus la atatea discutii... da-i tata cu coada la ciocan usurel in partea de jos a carburatorului si poate sare gunoiul de acolo.

Putea sa-ti repare mobra si echipa de motogp yamaha... degeaba, daca tu ai rugina in rezervor. Ala trebuie dat jos, curatat (gasesti si pe forum metode de a face asta) si eventual tratat la interior. Cei de la goracing au fost corecti, ti-au zis sa te duci sa constate si au presupus corect defectul. E doar un cui blocat pe deschis, nu e mare branza.

Daca vrei sa fii sigur ca nu te "pacaleste" nimeni, o repari singur si te injuri singur cand ceva nu functioneaza :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu INRI pe mobra n-ai?

 

As avea eu multe dar a aparut stapanirea in zona si a dat un pic cu matura peste niste posturi pe care eu le consideram o ramura de maslin, o pipa pacii ceva, si nu generatoare de flame, dar asa-i in tenis, ce sa-i faci.

 

In alta ordine de idei si inspirat si de colegul Cristi: cine se baga la o tura scurta de dezmorteala spre Giurgiu, preconizez ca vine soarele si pe strada noastra, cam intr-o ora asa, pasarelele deja canta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce paralele faci... oricum nu vrei sa intelegi ca un client ca asta uita ce-i spui in secunda in care a iesit pe usa poti sa-i arati orice si sa-i explici orice el are dreptu lui si moare cu el in brate , la fel ca aia care intra blana in intersectie cu prioritate (fara vizibilitate)

Nu trebuie sa inteleg pentru ca stiu. Sunt patit. E exact asa cum spui tu. D-aia nu m-am luat nici de client si nici de prestator. M-am luat de tine mai mult pentru replica aia cu anulatul garantiei pentru cateva vorbe (adevarate sau inflorite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasarelele deja canta.

noi am remarcat ca la tine canta niste pasarele, dar ne-am obisnuit. esti o pata de culoare, ce pot sa spun. portocaliu / galben ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce, crezi ca esti singurul care are dubla personaliate, pe forum vs. in afara lui? noi = personalitatile mele multiple, ofcors

P.S. recomand iesirile cu paulynos, te distrezi; chiar daca aduce ghinion si te ploua sau iti sare o biela prin blocul motor ;)

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

replica aia cu anulatul garantiei pentru cateva vorbe (adevarate sau inflorite).

pai da, chiar daca exista multe legi care protejeaza consumatorul si asas e si normal si firesc sa fie , exista si mai multe legi care protejeaza firma si crede-ma ca nu are ce sa faca

isi baga motocicleta cu forta in garaj? si injura pana incep sculele sa se miste singure? ce poate sa faca?

 

nu ai cum sa ceri sa ti se ridice gratis motocicleta, costurile ridicarii nu intra in manopera pt curatare-sincronizare carburatoare , dc nu cere sa-i schimbe si acoperisul pe casa ca gaseste tampantampon o conexiune intre astea doua aia au gresit ! deci trebuie sa-i schimbe si acoperisul !

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff, ce porcaiala pt un pishat de cui pointeau... ca nu mai discutam ca acolo e treaba atat de fina incat nu iti dai seama cu ochiul liber daca trebuie schimbat sau nu... cand face figuri il schimbi si gata. mai exista si varianta ca la un anumit numar de km sa fie schimbat preventiv, dar, aici intervine mentalitatea romaneasca: da' dah ce sa-l schimb daca nu curge?!??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu am cerut nimic moka. Am acceptat prețurile așa cum au fost, fără niciun comentariu legat de costurile pieselor sau manoperei. Dacă se considera necesară schimbarea kit-ului cui-scaun, a filtrului de combustibil, le spuneam go for it, că doar nu sunt tâmpit să îmi fac viața grea rămânând în drum în mijlocul lui nicăieri. Dar nu, clientul este vinovat că face pe jmecherul, și ține secret faptul că știe tot ce trebuie rezolvat la mobra lui, dar nu vrea să spună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intelege ca pe tine nu te-a fraierit nimeni, ti-au spus-o cei care stiu cu ce se mananca treaba asta, clientul in cazul de fata este vinovat ca a aruncat cu noroi fara rost.

Barem ai incercat sa faci ce ti-a recomandat becul sau eu?

 

PS

Stai linistit ca la asta nu se inunda niciun cilindru atata timp cat contactul nu e pus.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...