Sari la conținut

Accident grav Botosani


arhshine
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Opresc in 8-9 m lejer. De la viteza de vreo 65-70!

Dispari ma ca iar te provoc la duel si fugi iar cu coada-ntre piciore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

De la 60 km/h eu opresc in sub 10 m.

Nu sunt destul de bun sa le pot face pe toate identice dar majoritatea incercarilor sub 10.

...

Daca tot esti pasionat de mersul pe circuit poate ai si un Datalogger cu care ne poti rupe gura tuturor ... Pana atunci este doar o estimare subiectiva din partea ta care nu este sustinuta de fizica.

 

 

Nimeni nu a sustinut ca poate sa opreasca in 25m de la 100 km/h.

75m de la 112 este insa mult peste ce este nevoie.

este intr-adevar exagerat ce este acolo dar tabelul nu se adreseaza celor care scot cele mai bune rezulte ci mediei (inclusiv incepatorilor)

 

 

Daca consideri ca Zahei a exagerat cu acel 6-8 m ,tu de ce exagerezi cu 25 m pentru 100?

Pai atat ar rezulta pastrand performantele de franare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Vena bai ! Ai grija cu vena aia ca face plici.

 

Asta era pentru gitanul de la Timisoara.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 11:57

@ ettore

 

Nu am datalogger dar am folosit creta la greu.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Vai de capul tau de amarat! Laudaros sarac ce esti!

Nea romanes,

 

Sarac sunt,laudaros in limite normale ,dar asa mincinos cum esti tu nu mai exista mineni pe pamant.

 

Continua sa povesteti cat de bun esti atata timp cat nu te vede nimeni.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 12:15

Scuze ca am uitat sa-ti reamintesc de lasitatea extrema de care dai dovada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dispari ma ca iar te provoc la duel si fugi iar cu coada-ntre piciore.

te face, vine cu tractoru baga sapa in pamant si opreste chiar mai repede ...

 

nu te pune cu tractoristu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca tot esti pasionat de mersul pe circuit poate ai si un Datalogger cu care ne poti rupe gura tuturor ... Pana atunci este doar o estimare subiectiva din partea ta care nu este sustinuta de fizica.

 

 

este intr-adevar exagerat ce este acolo dar tabelul nu se adreseaza celor care scot cele mai bune rezulte ci mediei (inclusiv incepatorilor)

 

 

Pai atat ar rezulta pastrand performantele de franare

Colegu,

 

Poti sa calculezi la infinit,testul cu guma pe asfalt este singurul mod de a pune capat discutiilor.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 12:36

Daca esti din Buc. poate facem o iesire la teste de genul asta.Am o motoreta perfecta pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu,

 

Poti sa calculezi la infinit,testul cu guma pe asfalt este singurul mod de a pune capat discutiilor.

» Post actualizat in 30 Jun 2017 12:36

Daca esti din Buc. poate facem o iesire la teste de genul asta.Am o motoreta perfecta pentru asa ceva.

Daca ai intentii serioase si o mobra cu ABS as contribui cu mare placere. Chiar as aranja de asa natura incat sa putem imortaliza rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu am mobra cu abs dar am o epava dupa care nu plange nimeni daca se face praf.

Am incercat deja sa o distrugem de cateva ori si inca nu am reusit.Franele sunt chiar bune si are si gume ok.

Prin Aug -Sept trebuie sa ma prezint pentru provocarea lui LimpTA .Vedem cum imi fac timp sa facem si teste de franare .

 

Acum am vorbit la tel cu nepotu din englandland sperand ca el are memorie mai buna decat mine si isi aduce aminte exact rezultatele testelor pe care le-am facut impreuna cu el ,dar ghinion ...nici el nu mai stie exact .I-am povestit ce sustineti pe aici si este si el categoric sigur ca poate sub 10 de la 60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

paulynos,

 

Lasa discutiile cu ala care are mai multe e-uri decat o felie de salam,tu da-ti cu o parere despre ce se discuta aici.Ti se pare posibil sub 10 de la 60 sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu stiu ce sa zic daca e sau nu posibil de sub 10m de franare la 60 km/h, prefer sa ma abtin, pe serioaselea vorbind. Eu nu am facut teste de franare vreodata si pana nu fac mai bine tac. Daca o sa reusesc eu sa franez in 12 metri, sa zic, atunci voi fi convins ca se poate si in sub 10 m.


» Post actualizat in 30 Jun 2017 18:01

Problema cea mai mare pe care o vad la asemenea teste de franare este masurarea cu precizie a distantei de franare, viteza, timpi de reactie. Metoda cu creta/peturi sau ce-or mai fi nu mi se pare tocmai metrologic viabila :alcy:

Daca chiar se va incerca asa ceva pe serioaselea eu zic asa:

 

- propun achizitia unei benzi din aia de plastic gradata, un fel de ruleta pe steroizi, de 15-20 cm latime si lunga cat o zi de post, macar 100 de metri si spanzurata la 1 metru si ceva de sol, longitudinal pe directia de mers; ma gandesc ca se gaseste pe undeva <- singura cheltuiala;

- luat o camera, sau mai multe, si filmat perpendicular din partea dreapta sa se vada momentul exact de actionare al franelor si masurarea cu precizie a distantelor, ca banda o punem pe stanga mobrei si cu gradatia inspre camera;

- eventual si un semnal acustic/vizual care sa poata fi inregistrat pe filmare, o vuvuzela ceva, care sa dea startul aparitiei "pericolului iminent" ca sa poata fi masurat si timpul/distanta de reactie, asta ca sa fie cat mai relevant testul;

- si poate gasim si vreun data logger la cineva dispus sa-l imprumute sa masuram cu precizie viteza si timpul;

- si pe urma analizat filmuletele, fara creta, peturi si alte prostii; si avem si dovada incontestabila ca niste flacai ce ne aflam in treaba serioasa;

- vindem rezultatele testelor catre marile publicatii auto-moto, ca doar facem si cu masini daca tot ne apucam de treaba, nu? Si lamurim si care franeaza mai bine, pe drept macar, auto sau moto.

.

.

.

- profit;

 

Now we are in business cu minim de efort si cheltuieli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Asta am gasit eu la o cautare pe varu' goagal, si cam toate articolele se invart in jurul valorilor din poze:

 

 

motorcycle-stopping-distances.jpg

 

 

Nu stiu fiecare ce fumeaza si ce viseaza ,eu doar cu tabelul asta am o problema.Si una mai mica vis a vis de insistatul pe calcule acum in plin sezon cand se poate testa in voie.

» Post actualizat in 01 Jul 2017 07:08

paulinos ,

 

Iti lasam tie tot profitul , noi o sa testam cu ruleta , creta si un gopro .Nu este nevoie de acuratete maxima pentru a atisface o curiozitate si a pune capat discutiei.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe

Din cate stiu folosim acelasi cazan pentru a ne deplasa poponetele de colo pana dincolo. De curand mi-am servisat tot ceea ce inseamna frane. Când esti prin București poate facem un test.

Atentie! Nicidecum nu este o provocare, ci simpla curiozitate de a vedea care este nivelul meu de motorist stradal in comparație cu cineva care merge si pe pista.

Cat despre nenea cu tractoarele, sezi bland. Am avut si eu niste clinciuri cu el. Concluzia: Nu poate prea mult, deci nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da mister ,cu cea mai mare placere .De mers pe strada ca la circuit nu mai incerc pentru ca atunci cand am incercat am facut poc.


» Post actualizat in 01 Jul 2017 07:14


O sa te anunt inainte cu ceva vreme data exacta cand ajung la Amkart si avem ocazia sa-i dam si pe strada si sa exageram un pic pe franare, pe circuit.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, iau eu tot profitul, nu e problema. Sugestia mea de mai devreme, pe langa faptul ca mareste precizia masuratorilor, mai face ceva destul de important, zic eu, si anume simuleaza conditii reale de trafic, macar incearca. La metoda cu creta este practic test de franare cu marker la punct fix, adica te pregatesti din timp: te proptesti in ghidon, in scarite, rezervor...etc, si oricum dupa mai multe incercari evident ca distanta de franare se va imbunatati dar pe strada nu prea am vazut sa vina repede-repede the Flash cu o creta sa-ti traga o linie pe asfalt in momentul cand apare pericolul iminent. Ziceam si eu, nu trebuie luat in calcul neaparat, ca eu nu sunt cristosul masuratorilor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Stiu ce spui dar nu a fost vorba de asa ceva pana acum.Nu are rost sa schimbam datele problemei .Intai partea cea mai simpla si pe urma se complica fiecare atat cat are chef.


» Post actualizat in 01 Jul 2017 07:41

Spune-mi tu ca ai nevoie de 96m ca sa opresti de la 112km , cu tot cu timp de gandire asa cum este in tabelul ala ...


» Post actualizat in 01 Jul 2017 07:51

@ andrei111

 

Daca vrei sa te lamuresti mai repede decat pana ajung eu acasa,iesi la o plimbare cu Ribo , Iaco si Tiere si ala este exact ritmul meu pe strada.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, si cum se fac masuratorile? Se face o medie sau se ia cel mai bun rezultat? Daca e varianta 2 nu e tocmai relevant, is it now? Nu e chiar asa boss, trebuie stabilit un cadru cat mai aproape de realitate ca altfel n-am facut nimic si nu e relevant pentru conditii normale de trafic, decat poate pentru pista, unde esti mereu concentrat si dai totul la maximul tau posibil, stii mereu unde sa franezi ca ai repere pe margine, linii de creta pe asfalt...etc.

 

Brusc parca tabelul ala nu mai e chiar asa de aberant, ci mai putin aberant doar :laugh: As fi in stare sa sustin ca daca se respecta intocmai conditiile de testare si masurare folosite in tabelul ala se va ajunge la rezultate asemanatoare cat timp nu e din cretacic, ca articolul nerv opticului de pe celalalt topic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nimeni nu cunoaste conditiile in care s-a desfasurat testul espectiv asa ca ...nu stiu ce vrei...

Controversa a plecat de la ce a spus Zahei si orice om cu un minim de intelegere al fenomenului nu poata sa inteleaga din cifrele respective decat test simplu.


» Post actualizat in 01 Jul 2017 08:06

Ca sa nu mai ne facem 5 pagini ca nu ne intelegem, test simplu este-

 

Ajungi la o anumita viteza pe care o mentii pentru cateva secunde si cand ai lovit o linie desenata pe asfalt ,incepi sa franezi si masori pana la punctul unde s-a oprit roata fata.


» Post actualizat in 01 Jul 2017 08:11

Ma bucur ca ai admis ca in anumite conditii tabelul este aberant.Incepi sa te apropii de adevar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...