Fiziflash Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Tocmai mi-am schimbat cauciucul spate cu un Dunlop Qulifier 2, DOT de luna trecuta. Toate bune si frumoase, incantat de pretul avantajos si de DOT, merg la un prieten cu vulcanizare si schimb anvelopa. Pun semnul galben in dreptul ventilului, axul pe orizontala si ma dau la echilibrat. Nu mica mi-a fost mirarea cand, pentru a echilibra roata am fost nevoit sa adaug in dreptul ventilului 90g de plumb (am inceput cu plumbi de 5g). Acum am doua randuri de cate 9 plumbi pe fiecare parte a jantei. Mentionez ca la cauciucul vechi nu erau atatia plumbi pusi insa nu pot spune daca roata era sau nu echilibrata. Credeti ca e problema de la janta sau de la cauciucul cel nou? Este ok sa circul asa cu tona de plumbi pe janta sau sa imi cumpar o alta? Este posibil sa fie cauciucul cu defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) dejanteaza si echilibreaza janta fara cauciuc, apoi mai echilibreaza inca o data dupa ce montezi cauciucul, semnul galben in alta parte (ai verificat rulmentii? ai dat jos foaia ?) Editat Iulie 25, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 25, 2017 Autor Share Postat Iulie 25, 2017 Foaia era data jos. Rulmentii i-am verificat: nu au joc pe nici o axa, nu sunt cursi, nu scot nici un sunet ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Nu i in regula schimba pozitia cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Acum 9 luni am cumparat o anvelopa TKC 70. M_am chinuit cateva mii de km cu un voblaj accentuat suspectand orice, mai putin cauciucul. Am ajuns la Sirius si am incercat vreo 3 variante de echilibrat + centrat, inclusiv polizare guma. Pana la urma am luat alta guma de la alt furnizor, dar tot TKC 70. Ca prin minune toate problemele au disparut dupa montarea celei noi. Cocluzia este ca poti cumpara un cauciuc cu defect de fabricatie cu dot 2017. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 25, 2017 Autor Share Postat Iulie 25, 2017 In cazul in care este cu defect exista vreo varianta sa il returnez oare, sau nu intra sub incidenta vreounei fel de garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Teoretic daca e cumparat nou din magazin si mai ai bonul...da.Trebuie sa iti de-a o garantie pe cauciuc nou..nu stiu cat e termenul de returnare a produsului..si de garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2017 Admin Share Postat Iulie 25, 2017 Da la ce iti trebuie guma pe spate echilibrata la mersul pe strada? Da plumbii jos si mergi cu ea asa, nu o sa simti nicio diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 In cazul in care este cu defect exista vreo varianta sa il returnez oare, sau nu intra sub incidenta vreounei fel de garantie? Daca janta nu este stramba ,precis anvelopa are defect de turnare..intalnim frecvent la noi in service astfel de probleme,am vazut anvelope auto noi care au avut nevoie de 150-180g pentru a fi echilibrate si din pacate nu este acoperita de garantia anvelopei o astfel de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Da la ce iti trebuie guma pe spate echilibrata la mersul pe strada? Da plumbii jos si mergi cu ea asa, nu o sa simti nicio diferenta. 90g ii simte si pe spate ... nu simti 20-30g nu mai comparati tkc rahat cu dunlop q2 ... poate or exista defecte de fabricatie dar sunt foarte rare , daca nu vrea sa dejanteze sa vada cum e janta o sa va dati cu presupusu pana poimarti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 26, 2017 Autor Share Postat Iulie 26, 2017 Asta am de gand sa fac diseara: sa dejantez, sa echilibrez janta simpla (fara foaie), si in cel mai usor punct al ei sa pun cel mai greu punct al anvelopei. Ma gandeam ca dupa ce echilibrez perfect janta, pot determina care e cel mai greu/usor punct al anvelopei, iar apoi sa o rotesc pana in punctul opus jantei. Ulterior pot pune doar plumbii diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Da la ce iti trebuie guma pe spate echilibrata la mersul pe strada? Da plumbii jos si mergi cu ea asa, nu o sa simti nicio diferenta. La 150km/h o sa-ti traga de roata cu 46kg. O fi mult, o fi putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 La 150km/h o sa-ti traga de roata cu 46kg. O fi mult, o fi putin? Nu-i nici mult, nu-i nici puțin. Este chiar... epic! PS: se încearcă echilibrare jantă. Apoi rotire anvelopă 180°. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 cel mai simplu e sa misti cauciucul pe janta, cum zice nflt - 180 grade. Asta fac si baietii de la vulcanizare cand le ies valori de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 da da, fa cum zice Zidu, nu-l mai dejanta, intoarce-l cu 180o, vezi atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 cel mai simplu e sa misti cauciucul pe janta, cum zice nflt - 180 grade. Asta fac si baietii de la vulcanizare cand le ies valori de genul asta este ca n-ai vazut un dunlop de la apropiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 ce sa vad la el? are manutze care tin de janta sa nu il rotesti pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 ce sa vad la el? are manutze care tin de janta sa nu il rotesti pe ea ? cam are boss ... fac pariu ca si alexen o stie p'asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 mai sa fie, o avea rimlock inclus si nu stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Cauciucul sta cum il pui? Adica, la franari sau accelelari bruste nu e posibil sa se roteasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 26, 2017 Admin Share Postat Iulie 26, 2017 Cum sa se roteasca cauciucul pe janta frate?? :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 (editat) Habar n-am, de aia intreb. In afara de cauciucurile de la bicicleta nu am schimbat altceva la viata mea. Editat Iulie 26, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Cauciucul sta cum il pui? Adica, la franari sau accelelari bruste nu e posibil sa se roteasca? colegule, asta la FUN trebuia postat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 (editat) Neah, stai ca am cautat acum. Da un search dupa beadlock. Se foloseste la masini sa tina cauciucul in acelasi loc. Acum, nu stiu daca se poate intampla si la moto treaba asta, dar la ceva powercruisere cu cuplu nesimtit nu vad de ce nu s-ar aplica. Vad ca si la motocicletele de enduro se folosesc rimlockuri. Dar acolo ma gandesc ca daca folosesti mousseuri nu ai presiune in roata sa tina cauciucul fix. Editat Iulie 26, 2017 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 daca e umflat nu se roteste nimic. Daca e presiunea scazuta e posibil sa rotesti cauciucul pe janta la franari si accelerari, In cazul cauciucurilor cu camera rupi valva, in cazul celor tubleless ai sansa sa dejantezi. Pentru operatiunea indicata in cazul omului se scoate tot aerul din cauciuc, se apasa pe el pana se da jos de pe buza jantei pe ambele parti, se roteste cu manutza unghiul dorit (prima incercare e la 180 grade, dar merita incercat si la 90 sau alte pozitii in functie de cum vezi ca evolueaza dezechilibrarea) apoi se umfla la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.