Sari la conținut

Accident mortal Sabina -Northern Freyja


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Dragilor, poti sa mori pe 500 , 600 si 1000 foarte usor. Probabil ca pe 1000 lumea te va uita mai greu... sau deloc, iti vor ridica in gand monumente...pana vor muri si ei... Nu conteaza ca ai murit pe greseala ta, clar! Ce mai conteaza acum? Parerea mea e ca ar trebui sa va scoateti ,,fluturasii din creier'' caci altfel vi-i scoate hazardul si soarta, cat de premianti ati fi si orice motor ati avea! Toti suntem supusi greselii si toti ne ducem intr-o zi...dar diferenta este cand ne ducem...daca mai putem povesti nepotilor prin viu grai, cu pozele pe masa sau isi vor aminti de noi din povestile supravietuitorilor...E trist sa mori la doar 30 de ani! E trist sa mori si la 80 de ani! Au mai fost cazuri...multe vor mai fi! Imi e mila de familie... caci ei sufera nevinovati consecintele acestei nefericite greseli!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 306
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@jenel

@fast_arrow

 

Niste comentarii mai mult decat pertinente.

 

Vreau sa va spun ca de cand am aflat de nenorocire am o alta perspectiva asupra motociclismului, iar asta nu pentru ca nu mai aflasem de accidente in trecut, de oameni stiuti sau nestiuti care au sfarsit tragic pe doua roti, ci pentru ca Sabina a fost (cat de dramatic suna timpul trecut in context) un fel de reper pentru mine. Ea a facut ceea ce eu mi-as fi dorit enorm sa pot face: sa-mi traiesc viata in mers pe doua roti. Privind retrospectiv, poate ca nu este atat de lipsit de sens un comentariu din paginile precedente in care se spunea cam asa "Sabina a trait cateva sezoane pe doua roti cat nu ati trait voi intr-o viata..." Evident ca nu este vorba despre km parcursi, ci despre locurile vazute, oamenii pe care i-a simtit in calatorii, ploile care au udat-o pana la piele dar fara sa-i inunde starea/fiinta interioara si multe altele. Ar fi enorm de multe de spus dar... (fiecare e liber sa completeze ce vrea pe punctele de suspensie).

Draga Sabina, nu pot decat sa-ti doresc sa te plimbi o eternitate printre ingeri si sa vezi locuri nemaivazute de muritori, pe jos, pe motocicleta sau in zbor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am abtinut pana acum ca sa las oamenii sa se mai linisteasca. Si ca sa nu le raspund unora care au debitat ineptii majore p-aici.

Dar acum, ca sa invat si eu ceva din accidentul fetei, asa cum ne sfatuieste subtitlul sectiunii, va intreb si eu, pe cei care o cunosteati:

* de cand avea permis? (la ea pe profil apare 1900 toamna)

* de cand mergea pe mobre? (ca poate bn-a avut mobra imediat dupa ce si-a luat permisu)

* cam cati kim avea la activ? (ca una e sa faci un concediu de 5000 km prin Europa pe an si alta e sa mergi zi de zi prin oras+ weekendurile prin tara si sa bagi 15.000 km pe an)

* de cand avea mobra asta si cat mersese pe ea?

 

Raspunsurile astea m-ar ajuta sa inteleg eu niste lucruri pentru mine si mobrele mele trecute, prezente si viitoare.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace.

Nu are nici o relevanta de cand avea permis,cati km avea in sa, de cand avea mobra.

indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul.

Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata.

 

Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul.

Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata.

de ani de zile tot repet chestia asta.

nu poti fi 100% din timp lipsit de orice greseala.

oricine poate gresi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ma intristeaza este ca Sabina nu a murit din cauza accidentului in sine ci din cauza noastra ca popor.

A comis 2 greseli - nu a apreciat corect viteza in curba si nu a apreciat riscul unei eventuale cazaturi intr-o zona cu trafic intens. De cate ori nu am gresit si noi cu asa ceva? Sau cu altceva?

A cazut dar nici cazatura si nici impactul cu masina nu i-au fost fatale. Nu avea de ce sa moara din acest motiv.

@Speedy.K - putea sa aiba carnet de 30 de ani, 1.000.000 Km pe nspe tipuri de mobre si sa alunece pe o pata de ulei - din momentul accidentului soarta ei a fost pecetluita pentru ca accidentul s-a petrecut in RO.

Moartea a venit prin faptul ca in aceasta tara in care probabil ca cei de la ambulanta aveau o singura ambulanta cu medic si se gandeau la cine o sa o trimita mai intai, tara in care la un spital (doar cu titlul) din afara marilor orase tratamentul medical se rezuma probabil la un plasture si un piramidon (imi cer iertare acelor medici devotati care totusi incearca sa isi faca meseria in conditii de pauperitate), pur si simplu nu avea cine sa o salveze in timp util.

Prin pasivitatea sau chiar complicitatea cu care noi am privit evolutia, poate uneori involutia, Romaniei de dupa 1989, am omorat-o pe Sabina. Ca si pe copii care au murit de la o raceala, sau de la o fractura sau ''de la alint'' precum a pus un diagnosticul un nemernic de medic.Si din pacate si pe cei care vor mai avea aceeasi soarta.

Acest tragic eveniment, care cu siguranta ne-a impresionat, ne-a schimbat cumva pe cativa dintre noi. Unii poate isi vor schimba stilul de condus, altii poate vor avea alte prioritati in viata, depinde de fiecare. Altii, probabil cei mai multi, vor trece pe linga toata povestea asta ca si cum nu a fost,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.

Serios? Si dupa ce stabilesti trasa, franezi, inclini (daca tot vroiai sa fii smecher trebuia sa adaugi "accelerezi") ce faci cand apar lucruri neprevazute? Vaci, gropi, balegi, se strange curba, APARE O MASINA PE CONTRASENS ?!

 

Terminati, frate, cu teoriile astea de motogp. Pe strada nu e mereu cu apex, hang-on si alte asemenea.

Pe strada tre' sa te adaptezi, altfel ti-o iei.

Si, cand ti-o iei ai doua variante: noroc (nu vine masina pe contrasens, nu zbori in prapastie ca tine parapetu, vine salvarea repede si are si medic etc) - supravietuiesti; ai ghinion (pe dos decat in primul caz) - mori.

» Post actualizat in 02 Aug 2017 12:58

 

A comis 2 greseli - nu a apreciat corect viteza in curba si nu a apreciat riscul unei eventuale cazaturi intr-o zona cu trafic intens. De cate ori nu am gresit si noi cu asa ceva? Sau cu altceva?

@Speedy.K - putea sa aiba carnet de 30 de ani, 1.000.000 Km pe nspe tipuri de mobre si sa alunece pe o pata de ulei - din momentul accidentului soarta ei a fost pecetluita pentru ca accidentul s-a petrecut in RO.

Pai aia e, ca n-a alunecat pe o pata de ulei ci a gresit ceva. Eu vreau sa inteleg ce a gresit (si asta am inteles din povestea lui Marius) si DE CE a gresit. Ca sa nu fac aceleasi greseli daca o fi vreodata. Poate o sa fac altele, dar as vrea sa nu le repet nici pe ale mele din trecut, nici pe ale altora.

 

 

In rest ai dreptate, n-a murit ca a cazut, a murit ca a cazut in mizeria asta de tara. Dar tocmai d-asta eu incerc sa inteleg ca sa am sanse cat mai mici sa cad. Ca daca cad sansele de supravietuire sunt oricum mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moartea a venit prin faptul ca in aceasta tara in care probabil ca cei de la ambulanta aveau o singura ambulanta cu medic si se gandeau la cine o sa o trimita mai intai, tara in care la un spital (doar cu titlul) din afara marilor orase tratamentul medical se rezuma probabil la un plasture si un piramidon (imi cer iertare acelor medici devotati care totusi incearca sa isi faca meseria in conditii de pauperitate), pur si simplu nu avea cine sa o salveze in timp util.

Prin pasivitatea sau chiar complicitatea cu care noi am privit evolutia, poate uneori involutia, Romaniei de dupa 1989, am omorat-o pe Sabina.

A drepate dar doar partial.

Masinaria asta infernala numita stat e forte greu de controlat de catre populus.

Deciziile le iau unii putini de acolo din varf.

Sistemul medical este la pamant, da, din lipsa de bani. bani care se folosesc aiurea sau se voalitizeaza...

 

Ce sa fac eu ca cetatatean? sa ma iau la tranta cu aparatul de represiune? ma rup aia in bucati...

Daca totata lumea ar gandi ca tine... ar fi ceva dar majoritatea se complace in sistem pentru ca asa a fost "dresata" din copilarie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollare, poti sa iti debitezi teoriile pe alt topic?

Multumesc!

De ce, boss, tu le stii pe toate, nu vrei sa mai inveti nimic?!

» Post actualizat in 02 Aug 2017 13:42

@ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.

 

 

Eu cred ca puteti sa discutati despre apexuri prin alte parti totusi....

 

Asa e, hai sa ramanem la discutii despre accidentul in cauza.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit mai tot ce s-a scris aici, pe fata nu am cunoscut-o, avea un stil mai siripos si metaforic de a relata aventurile pe 2 roti,pacat, mai avea multe de facut si vazut pe lumea asta.Ma irita cand vad perfectionisti care nu au comis nici o gresala cu moto (vorba vine... pe forum au km de tastat si in practica stiu sa mearga doar pe drum drept).

jerry_mcrie si Silver Arrow

Au scris ce am vrut sa spun si eu cu o mica obiectie, mai trebuie sa ai si noroc/sansa de partea ta, putea sa se intample in Germania sa aibe aia spital de 5 stele la 10km si tot degeaba daca astrele nu sunt aliniate si ai un ghinion maxim.

Impactul moto cu orice fier,tabla,plastic,obiect exterior si la viteze mici este foarte periculos, unii nu constientizeaza.

 

Drumuri bune si mai multa atentie la toti mobristi,sa nu mai avem evenimente soldate cu -(minus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incidentul rutier reprezinta cauza, mai precis eroare de pilotaj, iar restul sunt factori contributivi.

Exact. D-aia ziceam ca vreau sa incerc sa nu cad deloc, ca sa nu ma poata afecta factorii contributivi!

 

Daca poate si are chef careva sa-mi raspunda la intrebarile alea bine, daca nu iarasi bine. Altceva despre cauza accidentului nu vad de discutat.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeai mai atent,este o descriere a accidentului..."Apoi a venit virajul cu pricina, unul lent care se strânge spre ieșire. A intrat puțin prea repede în el pentru ritmul ei, a văzut că se strânge, a înclinat mai mult, dar fix în momentul ăla a apărut o mașină pe contrasens, de după colț. Mașina mergea normal. A văzut mașina, s-a speriat și a frânat."

Daca trebuie sa iti explice careva de ce nu trebuie sa franezi puternic in curba...no comment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, te arunci ca rama-n piatra. Am zis mai sus ca am inteles cum s-a intamplat accidentul din povestea lui Marius. Despre ce vorbim?!

 

Io intrebam altceva. Ai vazut? Ca sa inteleg DE CE s-a intamplat ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am abtinut pana acum ca sa las oamenii sa se mai linisteasca. Si ca sa nu le raspund unora care au debitat ineptii majore p-aici.

Dar acum, ca sa invat si eu ceva din accidentul fetei, asa cum ne sfatuieste subtitlul sectiunii, va intreb si eu, pe cei care o cunosteati:

* de cand avea permis? (la ea pe profil apare 1900 toamna)

* de cand mergea pe mobre? (ca poate bn-a avut mobra imediat dupa ce si-a luat permisu)

* cam cati kim avea la activ? (ca una e sa faci un concediu de 5000 km prin Europa pe an si alta e sa mergi zi de zi prin oras+ weekendurile prin tara si sa bagi 15.000 km pe an)

* de cand avea mobra asta si cat mersese pe ea?

 

Raspunsurile astea m-ar ajuta sa inteleg eu niste lucruri pentru mine si mobrele mele trecute, prezente si viitoare.

Multumesc.

Daca te incalzeste cu ceva, eu am mers prima data alaturi de ea in 2013. Poate mergea de mai inainte, nu stiu daca era sau nu incepatoare atunci, am fost gasca mare. Km, din cate zicea ea, in medie peste 10.000 pe an. E posibil sa fi facut mult mai multi. Mobra asta o avea de anul trecut, din primavara. Daca am inteles bine din ce a postat Ianachim, recent bagase o tura prin Europa. Deci era destul de familiarizata cu fierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Poti sa ai cati km oi' avea, daca iti lipsesc anumite aptitudini si reflexe, degeaba ii ai ....

Este foarte diferit mersul singur de mersul in "haita" mai ales daca in "haita" se alearga , acolo iti vezi adevarata experienta aptitudini si reflexe, daca observi ca esti prea "lent" si incdrci sa tragi mai tare iesind din zona de comfort, atunci clar trebuie sa ajustezi mersul la potentialul tau real

In semn de respect cred ca ar trebui sa nu mai judecam sarmana fata, cati km avea, experienta, motocicleta prea mare etc etc ,chiar daca ni se pare ca a fost o gresala minoro un om totusi sa stins...., haideti sa invatam ceva din toate aceste nenorociri nu sa criticam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Km, din cate zicea ea, in medie peste 10.000 pe an.

 

Avea undeva intre 75-100.000 km parcurși la ghidon. Permis din 2012, parca.

 

 

Datele sunt incerte. Ba iese medie 10.000 km / an, ba 20.000 km / an.

» Post actualizat in 02 Aug 2017 14:21

haideti sa invatam ceva din toate aceste nenorociri nu sa criticam

Pai cum sa invatam, frate, daca nu stim lucruri?! Personal nu critic pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. D-aia ziceam ca vreau sa incerc sa nu cad deloc, ca sa nu ma poata afecta factorii contributivi!

 

Daca poate si are chef careva sa-mi raspunda la intrebarile alea bine, daca nu iarasi bine. Altceva despre cauza accidentului nu vad de discutat.

 

Daca vrei sa reduci probabilitatea de cazatura la zero, vinde-ti motorul.

Pe forum nu poti cadea.

 

Ce importanta are de cand avea carnet si mobra

MERGEA pe 2 roti si AVEA PASIUNE CAT CASA.

Cand a auzit ca plec singur la N.Kapp a zis sa o iau pana la Brasov sa vada cum e pe o mobra echipata pentru o asa excursie.

"Sabinooo.. te mananc, ca ai interziat si pe mine ma mancau palmele!!!!"

La Brasov am mancat si am taiat-o, nu mai stiu daca am fost arogant, dar stiu c-o suparasem cu ceva, mi-a zis-o pe forum la un moment dat. Ce dracu sa te astepti de la un nesimtit ca mine?

 

Pe drum m-a sunat sa-mi verifice moralul, ma urmarea prin satelit pe unde eram,

Am sunat-o si eu si l-am sunat de la Alta si pe Ianachim..., facusem 1460km intr-o zi, record la vremea aia.

 

La intoarcere m-a asteptat cu "toothless" la benzinaria de la km 36.

Eu eram fleasca de obosit si muscat de albina, ea.... era asa fericita de parca ea fusese.

Cum dracu sa nu te bucure asa ceva? A pierdut lumea un copil tampit si fericit....

 

De atunci ea a facut cel putin 2 ture prin Alpi.

Parca avea si o poza pe zapada...

 

Ce crezi acum? Pasiunea si experienta?

VInde-ti motorul daca-ti e frica de cazaturi, pentru ca nu cred sa o poti ajunge.

 

 

Era un copil grozav. Cand m-a anuntat Rox, era 4:30AM la mine.

A cazut cerul, mi-a inghetat inima.

VIsa la o excursie impreuna cu mine in nordul Irlandei.

 

Acum o s-o tot astept. Eram obisnuit sa intarzie.

Mi-e dor de tine Sabino, fir-ai tu sa fii! Mi-ai distrus excursia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy, eu mi-am dat doar cu presupusul din ce imi mai povestea ea.

Baxxter cred ca stie mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...