Sari la conținut

Accident Popesti Leordeni - GSX-R cu Matiz


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

ZAPPY - vorbim vorbe. Discutia e foarte simpla. 1 la mana (la modul general vorbind) e de bun simt sa vorbesti despre ceva abia dupa ce ai incercat. Altfel vorbesti in necunostinta de cauza si emiti pareri despre cum crezi tu ca s-ar intampla, fata de cum sunt ele in realitate.
E super simplu. te duci pe circuit ca sa inveti mobra si sa n-o trantesti pe strada. Ca dupa cum ziceai si tu, important e sa nu cazi.
2 la mana nu fiti meschini si intoarceti discutia IAR intr-un `versus` circuit strada. Eu i-am zis omului sa nu se mai vaite cu strada si sa puna o poza sa-i vedem indemanarea. atat. Daca din toata faza asta a pornit o chestie de orgoliu-defensiva, nu e vina mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, eu ma cred safe pe strada. Nici nu mai tin minte ultima situatie limita din trafic, si nu e iesire unde sa nu o frig cu 200+ la o plimbare mai lunga unde drumul permite. Duminica trecuta top speed a fost 236 km/h, ca imi inregistreaza bordu’ vit max, si am fost safe. Si nici macar nu am vitezana. E drept, a fost un pic racoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis, pe strada te transporti, care implica unele procedee prin care faci in asa fel incat sa n-o mierlesti. Dar alea sunt de la sine intelese. N-ai cum sa premiezi orice sofer cu coronita doat pt ca merge cu auto. Se presupune deja ca stie sa bage in 1-a si ca evita sa ciocneasca alte masini sau oameni :)
Ideea era ca emitem teorii despre ceva care avem impresia in capul nostru ca se intampla intr-un fel, cand de fapt ele sau altfel. 95% din km mei sunt pe strada si comparandu-le (ca eu pot sa le compar) strada e apa de ploaie. pe strada dorm, ma transport, ascult muzica in sistemul de comunicatie etc. si n-am simtit vreo jena pana acum pt ca merg la 30-40% din resurse, si normal ca am de unde sa dau daca e sa previn/feresc/evit ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Faza cu cerutul de poze imi aduce aminte de ceva ce am observat in timp.Marea majoritate a celor care sunt foarte rapizi sa o dea in moralism pe sectiunea asta si uneori sa o foloseasca drept platforma de unde sa ne tot spuna cu ei ar fi putut evita orice accident,nu au numarul de imatriculare la profil.Stiu ca unii nu au motoreta dar pt aia care au ,nu ar avea chiar nici o legatura cu faptul ca daca apar ca protagonisti pe sectiunea asta isi cam pierd aura de infailibilitate la care tot lucreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea si un alt coleg de mai sus ca nu-i place sa comenteze, asa sunt si eu, dar trebuie sa zic si eu o treaba, fara sa intru in nicio tabara. Eu ma dau si pe strada si pe pista, si am inceput pe strada.

Circuitul chiar are legatura cu strada :) In sensul ca tot ce faci pe pista - schimbari de trasa, franari de urgenta, cand sa inchizi gazul, cand sa deschizi gazul etc., te ajuta si in 'viata de strada'. Ba mai mult, reflexele iti sunt mult, mult mai ascutite. Si pe pista se intampla ca cineva sa nu-si pastreze trasa si atunci trebuie sa te adaptezi - franezi, inclini mai tare, o ridici - trebuie decis foarte foarte iute. Cand n-ai fost niciodata, este foarte simplu sa spui ca n-are nicio legatura sau ca nu te-ar putea ajuta sau altele; trebuie sa mergi ca sa-ti faci o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scot sabia, nu e nevoie de ea. Cand o sa mearga colegu' ca in poza de mai jos mai discutam... mai am si pasager.

 

22528254_1824216710950879_85973669095089

Si pe piatra cubica si intr-o zona umbrita, deci rece si umeda. Ne mai miram de ce e plina rubrica de accidente. Daca iesea un sobolan gras si slinos din subsolul ala? Dadeam cu RIP? Dadeam... Editat de WotRU2Me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca vorbim discutii, fiecare intelege ce vrea sau ce poate. Nu am vrut o discutie pro/anti nimic.

Mersul pe pista cu un motor sport e doar o nisa ingusta si foarte specializata in ansamblul mult mai larg al mersului pe doua roti motorizate. E o alta forma de fun pe doua roti. Te distrezi, inveti cu ghidonul, dar e periculos sa crezi ca acolo te unge 'mnezo cu mir special care te ajuta sa ajungi acasa intreg.

Din contra, falsul sentiment de siguranta face victime mereu.

Unii realizeaza si renunta aproape complet la mersul stradal cu mobra. Altii inca se simt safe. Inte cele doua extreme, fiecare trebuie sa-si gaseasca locul. Si gata, ca devin moralist fara motocicleta, care ma deplasez la viteze trabantistice cu bicicleta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihai_virusd -- si tu ai inceput prost... n-auzi ca mai intai trebuie sa te lansezi intr-un scandal monden :P ? Normal ca nu e circuit vs strada. Versus e doar in capul celor care n-au trecut pe acolo. Cine a calcat vreodata pe vreo pista stie, si e de la sine inteles, ca strada si ciecuitul merg mana in mana. E doar un pachet de skilluri in plus pe care unii considera ca trebuie sa-l aiba. Doar pentru cine vrea, bineinteles. La fel cum e un procent f mic care face cursurile de siguranta la Titi Aur. Daca toti pustanii `cu bemveu` ar face testul ala de impact cu scaunul la ATA, cu siguranta ar lasa-o mai moale pe strazi. Fix asa e si in motociclism. Ma repet: versus e doar in capul celor care n-au trecut pe acolo. Pt restul e doar un pachet in plus de abilitati, care de multe ori s-a demonstrat ca te ajuta sa iesi din situatii delicate pe strada.

Imi place cum la fiecare cateva luni apare cate un baiat din asta care pul3ste pe toata lumea si transforma totul intr-un versus, apoi iar curg pagini cu explicatii, apoi iar mai trece ceva timp iar baiat iar explicatii. Over and over again la infinit pana se plictiseste toata lumea. Apoi se supara unii ca de ce le ceri direct poza direct. Well... ca sa stim pe ce vorbim.
Nu mai incercati sa explicati celor care n-au trecut pe acolo cum e, ca nu vor intelege si va vor contrazice. Aveam un prof de informatica in liceu care zicea: Ce sa va fac eu daca nu invatati... daca lumea va roaga sa va bage bani in buzunar si voi nu vreti, nu vreti si aia e ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea si un alt coleg de mai sus ca nu-i place sa comenteze, asa sunt si eu, dar trebuie sa zic si eu o treaba, fara sa intru in nicio tabara. Eu ma dau si pe strada si pe pista, si am inceput pe strada.

Circuitul chiar are legatura cu strada :) In sensul ca tot ce faci pe pista - schimbari de trasa, franari de urgenta, cand sa inchizi gazul, cand sa deschizi gazul etc., te ajuta si in 'viata de strada'. Ba mai mult, reflexele iti sunt mult, mult mai ascutite. Si pe pista se intampla ca cineva sa nu-si pastreze trasa si atunci trebuie sa te adaptezi - franezi, inclini mai tare, o ridici - trebuie decis foarte foarte iute. Cand n-ai fost niciodata, este foarte simplu sa spui ca n-are nicio legatura sau ca nu te-ar putea ajuta sau altele; trebuie sa mergi ca sa-ti faci o idee.

Sunt de acord cu tine si cu LimpTA.

Dupa ce mergi pe circuit, chiar daca la nivel hobby, mersul pe strada devine mult mai safe si mai placut. Chiar poti sa te bucuri de rasarit si de apus cum zicea cineva mai sus, pentru ca esti mai relaxat pe mobra, ai cu totul alte reflexe si nu mai te panichezi de fiecare data cand se apropie un viraj.

'trebuie sa mergi sa iti faci o idee' - cea mai buna sugestie de aici.

Unii nu inteleg ca pur si simplu mersul tare la circuit costa mult. nu e circuit vs strada, pt ca cine merge tot timpul la circuit (adancata si nu numai) baga o gramada de bani, in primul rand. si clar nu se bucura de rasarit si de apus. Daca te-ai uitat macar o secunda la peisaj, urmeaza sa te doara f tare.

Cine poate intelege bine cine nu, nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Obsesia cu viteza face victime si in conversatie .Prea repede se egaleaza experienta cu viteza mai mare in orice conditii.Nu este cazul.In special in oras se intampla ca incepatorii sa mearga mai tare pentru ca nu au destula experienta sa perceapa pericolul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau selfieuri

Si eu as fi curios de o anvelopa care-și face selfie.:))

» Post actualizat in 17 Oct 2017 09:25

Mai vreau poze

Dar nu de la cei care merg pe circuit, ca ma fac de cacao;)

Cautam prin arhiva foto dar n-am gasit, cateva poze cu anvelope a unor "meseriasi" pe circuit. Chiken-stripes de-o palma, dar intre sesiuni erau zei in explicatii si auto-ridicare in slavi. Nu-s forumisti de-ai nostri(sau poate au cont desi nu cred) dar unii si altii de pe-aici ii cunosc.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrau, ai ignore. esti doar un troll retard.

@altii: multi ajung pe circuit dupa multi ani de dat pe strada. poate e contraintuitiv, dar mersul la circuit te face mai bun si pe strada. pentru ca intelegi mai bine motocicleta, pur si simplu, iar situatiile limita fac diferenta. s-a impamantenit o credinta eronata cum ca cei care se dau pe circuit habar n-au de strada, dar in cele mai multe cazuri cei care se dau pe circuit mai intai au mancat pe paine strada, sau ca cei care se dau pe circuit sunt victime pe strada. va asigur ca cei care se dau pe circuit cunosc foarte bine diferenta intre circuit si strada si isi adapteaza stilul de mers. in plus, sunt chiar mai safe pe strada decat cei care nu au foat la circuit, pentru ca nu au ce sa-si demonstreze pe strada, si-au varsat nervii pe pista. sa mergi la circuit e un lucru bun, nu un lucru rau. va asigur ca aveti numai de castigat. iar pentru trollii care nu stiu altceva decat sa se contrazica, desigur ca exista exceptii si desigur ca nu vorbesc despre incepatorii care au carnet de 6 luni si incep sa mearga la circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haidi bre ca esti rau! Guma mea n-are chiken stripes de-o palma! :)

Eventual un degetel, acolo...;)

Eh, mai glumim si noi, ca munca la birou e boring

Hehe, nu de tine ziceam, ziceam de aia de i-am pozat eu. Anvelopa ta arata bine de tot, ai' de i-am pozat cred ca mergeau doar drept. Deh, mai greu sa exprimat clar in scris. :D

» Post actualizat in 17 Oct 2017 11:32

 

Pai si ala care a pus poze are dreptul sa nominalizeze pe altul mai departe ,nu?

Leapsa moto style.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrau, ai ignore. esti doar un troll retard.

@altii: multi ajung pe circuit dupa multi ani de dat pe strada. poate e contraintuitiv, dar mersul la circuit te face mai bun si pe strada. pentru ca intelegi mai bine motocicleta, pur si simplu, iar situatiile limita fac diferenta. s-a impamantenit o credinta eronata cum ca cei care se dau pe circuit habar n-au de strada, dar in cele mai multe cazuri cei care se dau pe circuit mai intai au mancat pe paine strada, sau ca cei care se dau pe circuit sunt victime pe strada. va asigur ca cei care se dau pe circuit cunosc foarte bine diferenta intre circuit si strada si isi adapteaza stilul de mers. in plus, sunt chiar mai safe pe strada decat cei care nu au foat la circuit, pentru ca nu au ce sa-si demonstreze pe strada, si-au varsat nervii pe pista. sa mergi la circuit e un lucru bun, nu un lucru rau. va asigur ca aveti numai de castigat. iar pentru trollii care nu stiu altceva decat sa se contrazica, desigur ca exista exceptii si desigur ca nu vorbesc despre incepatorii care au carnet de 6 luni si incep sa mearga la circuit.

 

la cursurile alea ale tale exemplifici si franarea? serios, daca tu imi arati cum franezi de la 60 in 6 metri vin si eu la cursurile tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...