Sari la conținut

Probleme frana fata ZX6R 636


ag.d
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am o mica problema la frana fata de la motocicleta, cand franez, de obicei la viteze mai mici, motocicleta se simte ca si cum ar avea abs - vibratii in ghidon, sau pulsatii mai degraba. Tin sa precizez cateva lucruri: janta nu este stramba, discurile sunt drepte. Pentru a remedia aceasta problema am incercat urmatoarele solutii, in ordinea cronologica:

 

1. schimbat lichid frana si aerisire instalatie;

2. schimbat anvelopa fata;

3. verificat discuri;

4. verificat pistoane etrieri ( nu este niciunul gripat );

5. curatat etrieri si discuri;

6. schimbat placute frana;

 

Vibratiile nu se simt in maneta de frana ci in ghidon, repet, pare ca motocicleta are abs cand franez. Nu am nicio pierdere de lichid de frana, nici pe la cilindrul de la maneta, nici la etrieri.

 

Astept idei si solutii. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care incearca sa ma ajute, si celor care nu citesc postarea...Revenind, rulmentii de la roata ar putea sa fie, cei din jug, nu prea cred. Ar trebui sa se simta ceva si peste denivelari, gropi, relantisoare, macar putin daca sunt cei din jug. Cum pot verifica integritatea rulmentilor din jug, fara sa ii demontez? Ceva teste preliminare? Va multumesc!


» Post actualizat in 26 Sep 2017 10:15

Multumesc celor care incearca sa ma ajute, si celor care nu citesc postarea...Revenind, rulmentii de la roata ar putea sa fie, cei din jug, nu prea cred. Ar trebui sa se simta ceva si peste denivelari, gropi, relantisoare, macar putin daca sunt cei din jug. Cum pot verifica integritatea rulmentilor din jug, fara sa ii demontez? Ceva teste preliminare? Va multumesc!

Am aflat intre timp cum pot verifica rulmentii din jug. Va multumesc pentru idei, sunt deschis si la alte sugestii, in cazul in care nu este asta motivul:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai verificat roata si discurile, daca s-a facut pe stand de echilibrare, trebuia obligatoriu sa se constate si rulmentii de roata defecti daca era cazul.

Adevarat. Din aceasta cauza am si trecut peste rulmentii de la roata, si m-am gandit la cei de la jug.

 

Verifica suruburile care strang axul daca sunt stranse sau daca strang calumea axul.

Multumesc pentru sugestie. O sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema la frana fata de la motocicleta, cand franez, de obicei la viteze mai mici, motocicleta se simte ca si cum ar avea abs - vibratii in ghidon, sau pulsatii mai degraba.

 

Poate nu am eu suficienta imaginatie dar cum anume s-ar putea observa pulsatii in ghidon pe filmare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai imaginatie ,tremura camera
daca era ceva soft nu cred ca-si facea probleme,presupun ca e ceva care-l deranjeaza foarte tare

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai imaginatie ,tremura camera

daca era ceva soft nu cred ca-si facea probleme,presupun ca e ceva care-l deranjeaza foarte tare

O sa fac si o filmare, si da, nu e soft, ma deranjeaza si ma face sa merg mult mai departe de masinile din fata mea (fapt care creeaza celorlalti participanti la trafic iluzia ca ar trebui sa se bage in fata mea), si mult mai incet decat trebuie (sub limita de viteza).

» Post actualizat in 26 Sep 2017 14:27

O sa fac si o filmare, si da, nu e soft, ma deranjeaza si ma face sa merg mult mai departe de masinile din fata mea (fapt care creeaza celorlalti participanti la trafic iluzia ca ar trebui sa se bage in fata mea), si mult mai incet decat trebuie (sub limita de viteza).

Una peste alta, daca vreti sa va si uitati la ea, sunt din Bucuresti. Ca idee:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semighidoanele sunt bine stranse? verifica piulita de la jugul superior precum si prinderea de la furca.

 

totusi tind sa cred ca e din rulmentii de jug nestransi.

 

ceva la tot ansamblul tau nu sta fest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semighidoanele sunt bine stranse? verifica piulita de la jugul superior precum si prinderea de la furca.

 

totusi tind sa cred ca e din rulmentii de jug nestransi.

 

ceva la tot ansamblul tau nu sta fest.

Semighidoanele sunt stranse. O sa verific maine rulmentii din jug, pentru ca nu am avut pe cineva sa ma ajute sa tin roata fata in aer, sa pot verifica daca este joc in jug. Revin cu detalii, poate ajuta si pe altcineva informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa filmarile, gaseste un mecanic cu 2 neuroni functionali si care a mai reparat si mers pe motociclete si lasa-l sa dea o tura

 

 

Cel mai corect!

La mecanic am schimbat anvelopa, si a fost scoasa si roata, si discurile verificate. Momentan mecanicul este ocupat si incerc sa fac cat mai multe lucruri singur, inainte sa ma intorc la el. Am verificat si jugul azi si rulmentii de la roata, sunt ok, nu am gasit vreun joc nicaieri. Am inspectat si furtunele si par in regula (furtune cu insertie metalica). Mi se pare ca am epuizat toate variantele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mecanic am schimbat anvelopa, si a fost scoasa si roata(era jmecher rau daca schimba cauciucu fara sa dea jos roata), si discurile verificate. Momentan mecanicul este ocupat si incerc sa fac cat mai multe lucruri singur

mah da-l dreaq n-are 10 minute sa dea o tura ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah da-l dreaq n-are 10 minute sa dea o tura ,

Am spus ca a fost scoasa roata in ideea in care, tineam sa precizez ca a fost verificata si janta, sa nu fie ovalizata, lovita, etc. Pe langa asta, nu, nu are 10 minute. Multumesc oricum pentru sfat.

» Post actualizat in 27 Sep 2017 22:37

Ca un rezumat, am verificat tot ceea ce mi-ati sugerat:

 

-rulmenti roata;

-jug;

-telescoape;

-furtune;

 

Din pacate, toate sunt in regula. Am mai facut ceva drumuri cu motocicleta si i-am explicat ceva mai detaliat mecanicului ce se intampla. Mi-a ramas un singur lucru de facut, si anume, sa masor discurile cu un micrometru, in cazul in care sunt imperfectiuni in ele, sau uzura neuniforma, ceea ce face ca placutele sa muste din disc si sa ii dea putin drumul in zonele in care discul ar putea sa fie mai subtire (nu stramb). Maine o sa pun micrometrul pe el, si daca nu este nici asta, saptamana viitoare sunt programat la mecanic, si o sa faca dansul aceleasi verificari cap coada. Din lipsa de experienta, se poate ca eu sa fi omis ceva.

 

Ca idee am postat aceeasi intrebare si pe niste forumuri de kawaski din state si uk, si am primit aceleasi sugestii ca si aici. Un singur tip a avut o sugestie diferita: mi-a spus ca a avut probleme la axul rotii, nu era strans bine din cauza unor resturi, mizerie, etc de pe filet, desi era strans la cuplul corect surubul, nu tinea axul perfect strans ( am verificat si asta, dar nu este valabil la mine. Am tinut sa precizez totusi aici in topic in cazul in care se confrunta si altcineva cu o problema similara si sa acopere tot ).

 

Va multumesc pentru idei si sugestii. Maine o sa revin cu un update dupa masuratori, daca nu este de la discuri, o sa postez solutia saptamana viitoare, dupa ce ajung la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu mi-am adus aminte ca am patit cam aceeasi chestie cand am schimbat placutele de frana, tot la viteze mici eforturi de franare mici. La mine se simtea in ghidon dar se si auzea. Cu timpul a disparut.

In urma carui eveniment a inceput sa-ti faca tie?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...