ag.d Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Salut, Am o mica problema la frana fata de la motocicleta, cand franez, de obicei la viteze mai mici, motocicleta se simte ca si cum ar avea abs - vibratii in ghidon, sau pulsatii mai degraba. Tin sa precizez cateva lucruri: janta nu este stramba, discurile sunt drepte. Pentru a remedia aceasta problema am incercat urmatoarele solutii, in ordinea cronologica: 1. schimbat lichid frana si aerisire instalatie; 2. schimbat anvelopa fata; 3. verificat discuri; 4. verificat pistoane etrieri ( nu este niciunul gripat ); 5. curatat etrieri si discuri; 6. schimbat placute frana; Vibratiile nu se simt in maneta de frana ci in ghidon, repet, pare ca motocicleta are abs cand franez. Nu am nicio pierdere de lichid de frana, nici pe la cilindrul de la maneta, nici la etrieri. Astept idei si solutii. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Poate ai joc in rulmentii de jug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Disc stramb? Asa am eu unul si il simt la viteze mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Disc stramb? Asa am eu unul si il simt la viteze mici. discurile sunt drepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Rulmenti de roata. Sunt sanse (slabe) sa fie si rulmentii de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 mai poate fi un cauciuc nasol si / sau joc in furca (in jambae) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 26, 2017 Autor Share Postat Septembrie 26, 2017 Multumesc celor care incearca sa ma ajute, si celor care nu citesc postarea...Revenind, rulmentii de la roata ar putea sa fie, cei din jug, nu prea cred. Ar trebui sa se simta ceva si peste denivelari, gropi, relantisoare, macar putin daca sunt cei din jug. Cum pot verifica integritatea rulmentilor din jug, fara sa ii demontez? Ceva teste preliminare? Va multumesc! » Post actualizat in 26 Sep 2017 10:15Multumesc celor care incearca sa ma ajute, si celor care nu citesc postarea...Revenind, rulmentii de la roata ar putea sa fie, cei din jug, nu prea cred. Ar trebui sa se simta ceva si peste denivelari, gropi, relantisoare, macar putin daca sunt cei din jug. Cum pot verifica integritatea rulmentilor din jug, fara sa ii demontez? Ceva teste preliminare? Va multumesc! Am aflat intre timp cum pot verifica rulmentii din jug. Va multumesc pentru idei, sunt deschis si la alte sugestii, in cazul in care nu este asta motivul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Cand ai verificat roata si discurile, daca s-a facut pe stand de echilibrare, trebuia obligatoriu sa se constate si rulmentii de roata defecti daca era cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Verifica suruburile care strang axul daca sunt stranse sau daca strang calumea axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 26, 2017 Autor Share Postat Septembrie 26, 2017 Cand ai verificat roata si discurile, daca s-a facut pe stand de echilibrare, trebuia obligatoriu sa se constate si rulmentii de roata defecti daca era cazul. Adevarat. Din aceasta cauza am si trecut peste rulmentii de la roata, si m-am gandit la cei de la jug. Verifica suruburile care strang axul daca sunt stranse sau daca strang calumea axul. Multumesc pentru sugestie. O sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Poti pune o filmare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Am o mica problema la frana fata de la motocicleta, cand franez, de obicei la viteze mai mici, motocicleta se simte ca si cum ar avea abs - vibratii in ghidon, sau pulsatii mai degraba. Poate nu am eu suficienta imaginatie dar cum anume s-ar putea observa pulsatii in ghidon pe filmare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) nu ai imaginatie ,tremura cameradaca era ceva soft nu cred ca-si facea probleme,presupun ca e ceva care-l deranjeaza foarte tare Editat Septembrie 26, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 26, 2017 Autor Share Postat Septembrie 26, 2017 nu ai imaginatie ,tremura camera daca era ceva soft nu cred ca-si facea probleme,presupun ca e ceva care-l deranjeaza foarte tare O sa fac si o filmare, si da, nu e soft, ma deranjeaza si ma face sa merg mult mai departe de masinile din fata mea (fapt care creeaza celorlalti participanti la trafic iluzia ca ar trebui sa se bage in fata mea), si mult mai incet decat trebuie (sub limita de viteza). » Post actualizat in 26 Sep 2017 14:27 O sa fac si o filmare, si da, nu e soft, ma deranjeaza si ma face sa merg mult mai departe de masinile din fata mea (fapt care creeaza celorlalti participanti la trafic iluzia ca ar trebui sa se bage in fata mea), si mult mai incet decat trebuie (sub limita de viteza). Una peste alta, daca vreti sa va si uitati la ea, sunt din Bucuresti. Ca idee:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 semighidoanele sunt bine stranse? verifica piulita de la jugul superior precum si prinderea de la furca. totusi tind sa cred ca e din rulmentii de jug nestransi. ceva la tot ansamblul tau nu sta fest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 26, 2017 Autor Share Postat Septembrie 26, 2017 semighidoanele sunt bine stranse? verifica piulita de la jugul superior precum si prinderea de la furca. totusi tind sa cred ca e din rulmentii de jug nestransi. ceva la tot ansamblul tau nu sta fest. Semighidoanele sunt stranse. O sa verific maine rulmentii din jug, pentru ca nu am avut pe cineva sa ma ajute sa tin roata fata in aer, sa pot verifica daca este joc in jug. Revin cu detalii, poate ajuta si pe altcineva informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 lasa filmarile, gaseste un mecanic cu 2 neuroni functionali si care a mai reparat si mers pe motociclete si lasa-l sa dea o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Cel mai corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 27, 2017 Autor Share Postat Septembrie 27, 2017 lasa filmarile, gaseste un mecanic cu 2 neuroni functionali si care a mai reparat si mers pe motociclete si lasa-l sa dea o tura Cel mai corect! La mecanic am schimbat anvelopa, si a fost scoasa si roata, si discurile verificate. Momentan mecanicul este ocupat si incerc sa fac cat mai multe lucruri singur, inainte sa ma intorc la el. Am verificat si jugul azi si rulmentii de la roata, sunt ok, nu am gasit vreun joc nicaieri. Am inspectat si furtunele si par in regula (furtune cu insertie metalica). Mi se pare ca am epuizat toate variantele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 La mecanic am schimbat anvelopa, si a fost scoasa si roata(era jmecher rau daca schimba cauciucu fara sa dea jos roata), si discurile verificate. Momentan mecanicul este ocupat si incerc sa fac cat mai multe lucruri singur mah da-l dreaq n-are 10 minute sa dea o tura , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Vezi ce zise si 'zidu mai sus, suspenda roata fata si trage de ea sa nu ai joc in telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 mai poate fi un cauciuc nasol si / sau joc in furca (in jambae) cuzineti uzati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 toate sansele si cel mai probabil. Sau vre-un eveniment neplacut din istoricul agregatului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Septembrie 27, 2017 Autor Share Postat Septembrie 27, 2017 mah da-l dreaq n-are 10 minute sa dea o tura , Am spus ca a fost scoasa roata in ideea in care, tineam sa precizez ca a fost verificata si janta, sa nu fie ovalizata, lovita, etc. Pe langa asta, nu, nu are 10 minute. Multumesc oricum pentru sfat. » Post actualizat in 27 Sep 2017 22:37 Ca un rezumat, am verificat tot ceea ce mi-ati sugerat: -rulmenti roata; -jug; -telescoape; -furtune; Din pacate, toate sunt in regula. Am mai facut ceva drumuri cu motocicleta si i-am explicat ceva mai detaliat mecanicului ce se intampla. Mi-a ramas un singur lucru de facut, si anume, sa masor discurile cu un micrometru, in cazul in care sunt imperfectiuni in ele, sau uzura neuniforma, ceea ce face ca placutele sa muste din disc si sa ii dea putin drumul in zonele in care discul ar putea sa fie mai subtire (nu stramb). Maine o sa pun micrometrul pe el, si daca nu este nici asta, saptamana viitoare sunt programat la mecanic, si o sa faca dansul aceleasi verificari cap coada. Din lipsa de experienta, se poate ca eu sa fi omis ceva. Ca idee am postat aceeasi intrebare si pe niste forumuri de kawaski din state si uk, si am primit aceleasi sugestii ca si aici. Un singur tip a avut o sugestie diferita: mi-a spus ca a avut probleme la axul rotii, nu era strans bine din cauza unor resturi, mizerie, etc de pe filet, desi era strans la cuplul corect surubul, nu tinea axul perfect strans ( am verificat si asta, dar nu este valabil la mine. Am tinut sa precizez totusi aici in topic in cazul in care se confrunta si altcineva cu o problema similara si sa acopere tot ). Va multumesc pentru idei si sugestii. Maine o sa revin cu un update dupa masuratori, daca nu este de la discuri, o sa postez solutia saptamana viitoare, dupa ce ajung la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) Acu mi-am adus aminte ca am patit cam aceeasi chestie cand am schimbat placutele de frana, tot la viteze mici eforturi de franare mici. La mine se simtea in ghidon dar se si auzea. Cu timpul a disparut. In urma carui eveniment a inceput sa-ti faca tie? Editat Septembrie 28, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.