Sari la conținut

Recomandare bicicleta


Alex28
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Personal nu as lua in calcul mărci ca dhs, Xfact, rockrider, velors, in general mărcile proprii ale magazinelor de articole sportiv, mai ales in bugetul tău. Dar daca preferi ceva nou, da, poti considera si dhs ul o opțiune, cu recomandarea sa o vezi si sa o pipăi inainte de a da banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremuri sa te dai cu toacla si sa joci fotbal era pentru ... saraci

acum trebuie sa ai 1000 euro sa poti iesi cu bicicleta in lume'.....

 

nu credeam viata asta sa fiu de acord cu Ianachim, mai ales sa-l vad sa scrie fara CAPS LOCK.

 

dar da. uitati-va la Pegas pe site. Niste fiare de tot cacatul cu frane de (cuvant urat) etc. tot din (cuvant urat) sau fier , cea mai ieftina 10mil.

 

le urez faliment fericit dupa ce trece febra asta hipstereasca cu bicicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva similar cu DHS-ul ala are si la Decathlon Iului Maniu. Pret injur de 1050-1100 RON. Eu zic sa iei noua. Alea de top second hand ori sunt furate la banii aia, ori sunt uzate in asa hal incat e nevoie de piese noi. Piesele alea sunt foarte scumpe.

 

Uite un review pentru o bicicleta noua de 800 de RON: https://www.freerider.ro/teste/biciclete/biciclete-hardtail/btwin-rockrider-340-c4-2015-87591.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un bulls sharptail 27.5 cu 500 lei de pe olx deci se gasesc si biciclete la preturi mai ok , am schimbat lant pinioane si cauciucuri si am o bicicleta decenta la 800 lei. Vezi ca e pe olx bucuresti un sharptail de vanzare dau si link nu ma cunosc cu omul pretul e foarte ok mai multe vezi tu .. omul nu trimitr prin curier am vrut sa o iau pentru un prieten : https://www.olx.ro/oferta/bicicleta-bulls-sharptail-xc-sport-cadru-51-al-6061-ID8jdln.html

post-82629-0-56492900-1506582653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Imi amintesc ca am intrebat un amic cunoscator si care aduce biciclete care este diferenta intre una scumpa si cele ieftine, calitatea ansamblarii si componentelor. In timp m-am lamurit singur ca asa este, am facut comparatii intre a mea si unele mai slabe, nu suporta comparatie intre cum franeaza, schimba vitezele etc. Una de firma schimba vitezele la fel dupa ani de exploatare, una modesta agata si are nevoie de reglaje de noua, reglezi la ea, apoi iar face figuri si tot asa. Eu as prefera intodeauna un sh de firma in detrimentul unora no name noi.

In conditiile expuse de tine insa poti opta si pentru una din Decathlon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce? Ce are dhs ul?

Spune mi ceva nou,uimește ma

Din punctul meu de vedere, modelele de pana in 900-1000 de lei sunt cel putin gunoieristice in ceea ce priveste raportul calitate-pret. Ne ducem spre 15-18 sute, vorbim putin mai frumos. Si tot asa.

Pe cand la un sh de acelasi buget mai gasesti o frana hidraulica, mai un deore, poate si un rockshox, prostii d-astea rationale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Parerea mea e sa te orientezi la un mtb sh echipat de la mediu in sus. Uzurile se pot verifica, inclusiv la transmisie, pentru a vedea cat de intins e lantul se foloseste o lera. De hibrid / trekking te vei plictisi repede si vei sta toata ziua cu cheia de spite pe roti la ce gropi avem, ca sa nu mai vorbim de confort. Daca tot faci o investitie, cauta 27.5er sau 29er de la 10 viteze in sus, o furca decenta pe aer, jante duble si capsate. In ceea ce priveste rulment vs bile, crede-ma ca se simte diferenta, ideal ar fi sa ai si butucii pe rulment, nu numai angrenajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca suntem singura tara din Europa in care se cumpara preponderent mtb-uri pt mersul in oras :)

Incet incet cei care folosesc intesiv bicicleta , adica merg zilnic la munca cu ea, la cumparaturi la plimbari etc incep sa se reorienteze , am observat asta cel putin in Bucuresti, dar mai e mult pana la un raport normal intre bicicletele de oras/sosea si mtb-uri in oras.

Faza cu gropile mi se pare un motiv pueril cel putin in Bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca zic, dar vreau sa spun. In principiu sunt de acord cu tine, dar sunt unii oameni care le gasesc mai confortabile din cauza cauciurilor mai groase. De exemplu eu am 6 biciclete acum, din cam toate categoriile, inclusiv cu cadru de otel, de aliaj (6061), din carbon. Cele mai confortabile mi se par MTB-urile pentru mers in oras, pentru cauciucurile un pic mai groase. Daca ai cauciucuri de strada simti orice crapatura in coloana (cel putin eu). Am un singlespeed foarte misto care imi place foarte tare, e facut pentru viteza, merge foarte repede si accelereaza foarte bine, dar ma doare spatele de lesin dupa ce merg cu ea, din cauza cauciucurilor de strada, foarte subtiri, care nu atenueaza nimic din imperfectiunile soselei. Si aici nu ma refer la gropi, dar daca treci cu ea peste o crapatura de 1cm se simte. Din cauza asta prefer sa merg in oras cu MTB pe care am pus cauciucuri de hibrida. Imi place geometria de la cadru de MTB, iar cauciucurile de hibrida sunt echilibrul perfect intre viteza si confort.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ce parere aveti de bicla asta ?

https://www.olx.ro/oferta/cube-stereo-hpa-160-race-2016-IDazUfz.html

Sunt posesori de Cube Stereo pe aici ?

 

Face exact ce scrie "pe cutie": trail. Echiparea e una de top. Insa pe sosea/plat va fi omor cu angrenajul fix de 32T. E o bicicleta destul de "specializata", sa zic asa.

 

Eu as lua-o daca as sti ca merg mult pe "carari", eventual urcata cu telecabina pana undeva si apoi pedalat pe creasta + coborare. Si daca m-ar tine picioarele sa ma bag la competitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicicleta este noua. A fost cumparata in Ianuarie 2018 din magazin (am factura si garantie, primul service gratuit). S-a iesit cu ea o singura data cand au fost facute pozele.

Cube Stereo HPA 160 Race 2016

Cum rahat sa dai peste 10mii lei pe o bicicleta si sa iesi doar o singura data?! Unde traiesc specimenele astea? Vreau sa le intalnesc sa le propun "afaceri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Face exact ce scrie "pe cutie": trail. Echiparea e una de top. Insa pe sosea/plat va fi omor cu angrenajul fix de 32T. E o bicicleta destul de "specializata", sa zic asa.

 

Eu as lua-o daca as sti ca merg mult pe "carari", eventual urcata cu telecabina pana undeva si apoi pedalat pe creasta + coborare. Si daca m-ar tine picioarele sa ma bag la competitii.

Pt oras am o Merida cu roti pe 28, asa ceva ma gandeam sa o iau fix pentru zona de munte

» Post actualizat in 25 Apr 2018 20:26

Cum rahat sa dai peste 10mii lei pe o bicicleta si sa iesi doar o singura data?! Unde traiesc specimenele astea? Vreau sa le intalnesc sa le propun "afaceri".

uite ca mai dam de ei pe ici pe colo, ce sa le faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum rahat sa dai peste 10mii lei pe o bicicleta si sa iesi doar o singura data?! Unde traiesc specimenele astea? Vreau sa le intalnesc sa le propun "afaceri".

Simplu. Ai bani, vezi la niste colegi de serviciu/prieteni si vrei si tu ca sa fii in pas cu lumea, crezi ca merg singure si-s pt. oricine, iti dai seama ca nu merg singure si nu-s pt. oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt o perioada de câteva săptămâni am stat in Bologna . Aici oamenii (deși au bani mai mulți ca romanii ) au niște troace de biciclete (maxim 50-100 euro) și le folosesc la greu inclusiv la transportul copiilor la școala. Am văzut șefi de secție de la cel mai mare spital venind pe o semicursiera bicicleta din anii ‘90 in luna Februarie 2018 .

 

Din punctul meu de vedere romanul e prea fițos și cumpara lucruri mai mult pentru a se lauda ci nu pentru utilitatea lui ...

 

De asemenea parcarea secției de spital e pliiiina de scutere (cred ca 70-80% Honda sh150) .

 

Putini doctori / asistente am văzut venind cu mașina .

 

Pe strada mașinile scumpe (comparativ cu România) sunt in proporție mult mai mică . Majoritatea sunt (e normal) Fiat panda, Fiat 500 , Punto , Ford ka , Toyota Aygo și muuulte hibride sau chiar electrice (twizy , zoe). Rar vezi vreun suv / jeep

 

NU am văzut mașini parcate pe trotuare , lăsate cu avariile pe strada ...

 

Parcările sunt cu plata (de la 1.5-2.4 euro / ora in funcție de cât de aproape ești de Centru ) și in zona centrală ai voie doar cu hibride / electrice și restul mașinilor doar dacă plătesc o suprataxa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am stat in Monte Carlo intr-o minivacanta de 7 zile, insa nu prea am vazut ce ai vazut in Bologna. Deci, sunt locuri si locuri.

Mie imi trebuie ceva de enduro/downhill, de oras am un Merida pe 28 luata la mana a doua cu 1200 lei. Dar cand vine vorba de coborari, siguranta eu consider ca e pe primul loc. Ti s-a rupt ceva pe la furca, roti etc, pac clavicula, umeri, brate, genunchi dauna. Asa ca mai bine cu ceva de profil decat improvizatii DHS cand e vorba de coborari pe viteza sau sarituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italienii sunt o nație foarte productiva, inteligenta și calculata. Italianul e foarte atent la cheltuieli, indiferent de venit. Știu italieni care au in garaj Ferrari, Lamborghini, gtr, M5, iar in cursul săptămânii circula cu o bicicleta amărâtă, cum s a spus mai sus, sau cu scuterul...sau după nevoie, cu o mașina mult prea modesta. Romanul? Plin de figuri, sta cu chirie la bloc, are un 3ar amărât și se da mare patron! Romanii sunt prea săraci și nu recunosc asta. Evident, sunt și oameni realizați, dar nu mulți și pe care ii recunoști repede. Suntem cea mai lăudăroasa nație din câte am văzut, iar cel mai rău e ca se lauda majoritatea, cei care n au cu ce, decât cu un boiler de coteț și ca mănânca la mall o data pe săptămâna și...clar, postează pe habar n am ce rețele. Hua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italienii sunt o nație foarte productiva, inteligenta și calculata. Italianul e foarte atent la cheltuieli, indiferent de venit. Știu italieni care au in garaj Ferrari, Lamborghini, gtr, M5, iar in cursul săptămânii circula cu o bicicleta amărâtă, cum s a spus mai sus, sau cu scuterul...sau după nevoie, cu o mașina mult prea modesta. Romanul? Plin de figuri, sta cu chirie la bloc, are un 3ar amărât și se da mare patron! Romanii sunt prea săraci și nu recunosc asta. Evident, sunt și oameni realizați, dar nu mulți și pe care ii recunoști repede. Suntem cea mai lăudăroasa nație din câte am văzut, iar cel mai rău e ca se lauda majoritatea, cei care n au cu ce, decât cu un boiler de coteț și ca mănânca la mall o data pe săptămâna și...clar, postează pe habar n am ce rețele. Hua!

Asa e, asa e. Lemne si pietre pe ei. Si marmura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...