Vizitator goe 75 Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 @ einstein1984 Imi pare rau ca te-am iritat putin colegu,dar cand pretinzi cunostinte superioare si faptul ca stapanesti chestii mai exacte decat masurat cu pasul,cam trebuie sa si livrezi un pic mai mult decat vaicareli ca nu ti se dau datele mura-n gura. Stiam ca un injiner trebuie sa dea mai multa atentie la enuntul problemei... "Distanta minima " implica destul de clar ca este vorba de conditii ideale. Noi am avut tupeu sa facem niste estimari macar.Cu atatea date si cunostinte tu nu poti sa faci o estimare ? Cand mai ai dificultati in a gasii valori de care ai nevoie pentru formulele minune,iti imaginezi ca a scos unul din noi o valoare si in momentul in care vrei sa zici "stai vere ca nu-i asa ca injineria mea zice ca valoarea este defapt alta",ai gasit raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Oarecum, pun pe altii sa faca asta pentru mine dar eu judec rezultatul. Dar totusi, stiu diferenta intre simulare si test fizic, stiu ce am neoie pentru o simulare "de incredere". Aici te lauzi si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Oarecum, pun pe altii sa faca asta pentru mine dar eu judec rezultatul. Dar totusi, stiu diferenta intre simulare si test fizic, stiu ce am neoie pentru o simulare "de incredere". Dintre toate problemele de pe Pamant, chestiunea cu anvelopa pe asfalt e dintre cele mai grele. Sa modelezi asa ceva cu FEM e destul de accesibil. Sa ai un model de încredere e imposibil, părerea mea. Iti enumăr câteva motive: definirea mediului vasco-elastic cu dependenta proprietatilor de temperatura si nu numai, problemele de contact, definirea stărilor de echilibru și dezechilibru, modelarea comportamentului structural si pneumatic al carcasei. Cred ca mai sunt câteva aspecte care acum nu-mi trec prin cap. Ca ordin de dificultate, imagineaza-ti ca, pe lângă o astfel de problemă, sa modelezi o explozie e floare la ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 Se pare ca vremea e ploioasa maine. Ramane duminica de vazut, deocamdata arata soare 2 ore pe la pranz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Deci tot mai siplu este sa exersam si sa obtinem un set de rezultate ,dupa care scoatem o formula care sa includa si constanta lui Potrivelli si suntem gata sa avansam nivelul de stiita si tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 14 grade si innorat concluzii dupa vreo 50 de incercari: 1. imi trebuie alt cauciuc fata, asta e cam dus (asta stiam deja), franarile au fost in mare parte la limita aderentei 2. pasul lui limpta are intre 1.3 si 1.4 metri fiindca: - liniile albe longitudinale au fix 3 metri lungime - distanta dintre 2 linii albe longitudinale e de fix 6 metri - distanta de la linia alba transversala a trecerii de pietoni pana la prima linie alba longitudinala e de fix 5 metri - latimea trecerii de pietoni (zebra + linia longitudinala) e de fix 5 metri - distanta de la linia alba transversala peste trecere pana la prima linie alba longitudinala e de fix 10 metri (adica sunt 5 metri de la zebra la linia longitudinala) distantele sunt fixe fiindca m-am dus acolo cu ruleta masuratul din satelit e considerabil mai precis decat pasul lui limpta https://www.google.ro/maps/@44.5080876,26.1010288,58a,55.6y,4t/data=!3m1!1e3?hl=ro 3. daca nu as schimba vitezele in timp ce franez probabil as castiga jumatate de metru, dar cum m-a salvat pana acum de 2 ori obiceiul il pastrez. daca vreodata o sa lovesc o masina cu 10 km/h o sa stiu ca e fiindca am schimbat vitezele 4. trebuie repetat si la peste 20 de grade si pe soare p.s.: bordul motocicletei e undeva intr-o cutie, merg cu un trailtech vapor pe care l-am calibrat si verificat personal, eroarea e sub 1% dar are o intarziere de cam o secunda p.p.s.: stiu ca am muscat din cascaval vreo 30 de cm la franarea aia de la 60, e destul de greu sa tii si viteza si sa si franezi exact pe linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) @prafrau - in filmuletul meu cel de pe zi m-am oprit la a 3-a linie alba cu roata fata. Acum ca ai fost acolo, cati metri sunt acolo dupa calculele tale?https://www.youtube.com/watch?v=9gvRn88W1zozi-mi daca gresesc. Dupa ce zici tu ca ai masurat cu ruleta ar fi: 5m (linia pietoni pana la prima alba intermitenta) + 3m (prima intermitenta) + 6m (primul spatiu dintre intermitente) + 3m(a doua intermitenta) + 6m (2-lea spatiu) + 3m (3-a intermitenta) = 28m pt 100-0.Cat erau graficele? L.E. : Editat Octombrie 30, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 muhahahhahaha tu esti doar praf mah, daca erai rautz macar poate invatai sa si franezi .... n-am mai vazut asa placinta de cand a facut belbodi demonstratii de franare sau ai incercat sa demonstrezi ca 12 m e distanta minima de franare sau ce? io sincer nu inteleg cum aveti curaj sa iesiti pe strada cu skilu asta ... gizas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) 10 metri ai in directia aia de la linia longitudinala a trecerii pana la prima linie transversala, 5 metri zebra si inca 5 pana la linie din ce calculez eu ai 32 de metri pe franarea aia cam asta zice si google maps sau pe acolo as fi curios sa stiu ce abatere are vitezometrul tau de la 100 am facut doar 6-7 incercari la sfarsit si era ceva mai complicat sa tin viteza constanta, dar din caucule daca as fi franat de la 100 la fel de bine cum am franat de la 60 as fi oprit in 33 de metri vedem cum o fi si pe caldura vezi ca ai luat directia gresita pe google maps, tu nu ai franat unde linia longitudinala e aproape lipita de zebra, ai franat pe partea cealalta Editat Octombrie 30, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 mai scade ca eu am parcurs invers, ti-am aratat in thumbnail. Eu am franat la linia de dupa zebra. Maps zice 27. eu am zis 28. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) nu imi dau seama unde exact ai inceput franarea, ai furca deja comprimata pe zebra ca loc, tu esti fix aici https://www.google.ro/maps/@44.5066169,26.0995703,277m/data=!3m1!1e3?hl=ro pe sensul de la nord de scuar, mergand spre ikea Editat Octombrie 30, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Bec loveste din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 din cate imi amintesc, talentele becului erau la ce ulei se pune unde ia zi, e bun lichidul de frana sau trebuie altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @prafraula linia perpendiculara, man, pe zebra iau mana din gaz ca aveam 106 or so. Ca m-au disperat aia cu care eram ca nu cumva sa fiu sub 100. in momentul calcarii liniei aveam undeva la 100 pe bord si de acolo a inceput franarea. Nu stiu cat o fi abaterea. Oricum e greu de cuantificat la milimetru pt viata reala. Am mai repetat odata aceeasi franare si am avut o diferenta de jumatate de metru atunci. de la 60 nu am filmulet ca nu am considerat ca e important pt ca eu personal nu merg cu 60 vedem la primavara. eu estimez ca ma opresc cu roata la prima intermitenta alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 am inteles, dar vezi ca ai gresit sensul de mers, ai masurat pe sensul celalalt pe google maps, ai balastiera in spate nu sunt aceleasi distantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 pai pt ca acolo am franat. uita-te pe filmulet. am venit de la balastiera spre ikea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @ prafrau - felicitari si multumim pentru filmulete si masuratori. Parere subiectiva - ai muscat mai mult de 30 cm, as zice vreo 2 - 3 metrii. Inca o data subliniez ca nu este o rea vointa din partea cuiva ci pur si simplu creierul nostru coreleaza "momentul franari" cu "sentimentul de franare" care apare cu un oarecare delay. Ne mai appropiem de realitate. Si mai interesant ar fi daca am vedea un split screen cu un GoPro onboard si un unul filmat stationar (cum a facut prafrau). GoPro-ul este foarte important pentru a prinde exact momentul actionarii franei. » Post actualizat in 30 Oct 2017 09:29Legat de dimensiuni intre marcaje, astea sunt cam standard, asa ca sensul nu prea conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @ prafrau - felicitari si multumim pentru filmulete si masuratori. Parere subiectiva - ai muscat mai mult de 30 cm, as zice vreo 2 - 3 metrii. Inca o data subliniez ca nu este o rea vointa din partea cuiva ci pur si simplu creierul nostru coreleaza "momentul franari" cu "sentimentul de franare" care apare cu un oarecare delay. Ne mai appropiem de realitate. Si mai interesant ar fi daca am vedea un split screen cu un GoPro onboard si un unul filmat stationar (cum a facut prafrau). GoPro-ul este foarte important pentru a prinde exact momentul actionarii franei. » Post actualizat in 30 Oct 2017 09:29 Legat de dimensiuni intre marcaje, astea sunt cam standard, asa ca sensul nu prea conteaza legat de imaginea pusa de limpta in unul din sensuri ai 10 metri de la linia transversala a trecerii pana la prima linie longitudinala in celelalt ai 5 d-aia conteaza sensul oricum, nu prea are sens sa discutam daca nu e niciunul la fata locului sa vada trebuie masurat acolo pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) pai ti-am pus filmulet, ia si te uita sa vezi sensul. E la fel ca si cand ai fi fost la fata locului Editat Octombrie 30, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) ok tu ai franat aici si ai masurat aici observi diferenta? uita-te bine la linii Editat Octombrie 30, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 La mine ninge de doua zile, deci primavara e aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 corect, ai dreptate. Aveam impresia ca e acelasi loc cu harta rotita. Acum m-ai facut curios sa masor la ruleta alea 3 linii ale mele 60-ul la primavara. sa vedem daca imi iese bine estimatul din ochi in presezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Inca un film interesant facut de nenea asta, instructor. Puteti activa subtitrarile in engleza, pentru cei nevorbitori de germana, la 2min48s. Franare 50-0 cu vacaradero: ~10m, fara sa se chinuie prea tare. Interesanta este corelatia dintre cresterea vitezei si cresterea distantei de franare, lucru care reiese din plin si din testele voastre. Asta e lectia nr 1. Lectia nr 2 este ca trebuie sa invatam sa franam, habar n-avem de fapt, multi dintre noi. Cifrele propriu-zise sunt irelevante iar trollinggul cu 6m vs 10m la fel ... Editat Octombrie 30, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Pai s-a zis deja ca distanta creste exponential chair dinainte sa apara oamenii cu formule. Problema e ce te faci in viata reala unde oamenii n-au facut nici testul la Ikea ca sa zici asa, au si guma de rahat, asfaltul in oras este sanie, mai e si murdar, mai e si solutie de dambovita. Mie mi se pare ca raportat la nr de utilizatori (care majoritatea bifeaza multe dintre cele enumerate mai sus), cei care fac efectiv poc sunt inca putini. Iar atunci cand fac un poc, zic ca n-au avut noroc si numai lor li s-a intamplat. Moarte pomilor. Pai stai bro ca pana acum avand in vedere ca erai pe minus la multe categorii din alea de mai sus, inseamna ca ai avut chiar noroc continuu Iar daca cu topicul asta (si celalalt) am facut baietii sa-si puna semne de intrebare, e un inceput. Eu la multa lume la care m-am uitat la franari am tot zis ca la cum franeaza se cam pun in pericol. Inclusiv testul lui @misionaru cu prietenii lui si cel al lui @prafrau. Ma menzz, alea nu prea sunt franari din care sa scapi, cu blocat spate fum si prostii. Daca sare caprioara eu zic ca multi o tavalesc. Fiecare dintre noi e posibil s-o tavaleasca in anumite circumstante, doar ca aia care o s-o tavaleasca sigur sunt f multi. Si n-ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Inca un film interesant facut de nenea asta, instructor. Puteti activa subtitrarile in engleza, pentru cei nevorbitori de germana, la 2min48s. Franare 50-0 cu vacaradero: ~10m, fara sa se chinuie prea tare. Interesanta este corelatia dintre cresterea vitezei si cresterea distantei de franare, lucru care reiese din plin si din testele voastre. Asta e lectia nr 1. Lectia nr 2 este ca trebuie sa invatam sa franam, habar n-avem de fapt, multi dintre noi. Cifrele propriu-zise sunt irelevante iar trollinggul cu 6m vs 10m la fel ... In filmuletul pus de tine se vede foarte misto cum musca frana cu metrii buni inainte de reper, practic furca este complet comprimata in momentul in care ajunge la marcaje. Ma refer la filmuletul care are focus pe roata fata (minutul 3:20). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.