paulynos Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Mitul meu spunea ca majoritatea franeaza inainte de linia de pe asfalt. A se intelege ca nu o fac voluntar. Hai domne si tu acuma, mie mi-a scapat guma de mestecat din gura in casca la un stoppie mic si naravas si tu ne iei cu chestii serioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 13, 2018 Autor Share Postat Mai 13, 2018 (editat) Revin, dupa cum am zis, cu cateva filmulete: Cea mai buna metoda de franare se invata la cursuri de perfectionare moto, nu la scoala...parerea mea. Editat Mai 13, 2018 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Intrebarea este simpla: care este cea mai eficienta modalitate de franare? - considerand ca motocicleta este in stare OPTIMA de functionare Vaga intrebarea. La vitezane daca franezi ca lumea ai roata spate in aer, si daca nu tragi ambreiajul (da, e corect sa tragi ambreiajul la franarea de urgenta) o sa iti rupa rinichii cand pui roata spate jos cand te-ai oprit. Considerand ca mai toata lumea sare pe frana spate si ii dubleaza la distanta, sincer, un raspuns la intrebarea ta ar fi -- Cea mai eficienta franare e aia exersata pana te plictisesti .. de preferat doar cu fata. In scoala am auzit povesti cu: "nu trebuie sa franezi fata" "nu se schimba vitezele in curba" etc etc etc. Singurul lucru pe care ar trebui sa il realizeze lumea cand ia permisul cat. A e ca dupa ce a terminat scoala si a luat permisul, trebuie sa inceapa alta scoala, curs defensiv, de perfectionare, etc. Restul povestile astea nemuritoare ale instructorilor care doar iau $ si nu le pasa... as fi preferat sa nu le fi auzit dar sunt adevarate din pacare. @misionarul -- merci pentru videos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 13, 2018 Autor Share Postat Mai 13, 2018 (editat) Hai domne si tu acuma, mie mi-a scapat guma de mestecat din gura in casca la un stoppie mic si naravas si tu ne iei cu chestii serioase Chiar ca a fost foarte tare treaba aia cu guma )) Nota 10 pentru implicare si impresie artistica, tu te-ai ridicat cel mai sus de kur ) @misionarul -- merci pentru videos No problems, merci ca m-ai lasat sa iti calaresc armasarul.. Editat Mai 13, 2018 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iocapa Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Las o bomba: "Braking distance refers to the distance a vehicle will travel from the point when its brakes are fully applied to when it comes to a complete stop. It is primarily affected by the original speed of the vehicle and the coefficient of friction between the tires and the road surface,[Note 1] and negligibly by the tires' rolling resistance and vehicle's air drag. The type of brake system in use only affects trucks and large mass vehicles, which cannot supply enough force to match the static frictional force.[1][Note 2]" » Post actualizat in 14 May 2018 07:15In mai multe locuri se prezinta treaba asta, din ce inteleg eu, franele mai "bune" nu te fac sa opresti mai repede, ci sunt necesare sa te aduca mai repede de la 200 la 100, distanta finala de franare neavand de a face cu sistemul de franare atata timp cat acesta este dimensionat conform unor directive ingineresti. Cum spunea un coleg mai in urma, lucrurile care te fac sa opresti mai repede, sunt guma si asfaltul (si skill-ul in cazul mobrelor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iocapa Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) daca franele de origine pot bloca roata, sunt suficient de bune. Apoi debinde de cupla anevlopa si asfalt (frecarea intre ele) si mai apoi de gestiunea fortei de frecare dsiponibile. Am avut nelamurirea asta deoarece RR-ul meu se "simte" ca opreste mai repede, da in practica, de la 100, nu cred ca opreste mai repede decat MT-ul 07 care l-am avut inainte (facand abstractie de gume). Da exact ce zici tu, daca franele pot bloca roata, ce e peste e irelevant. Problema la mobrele de viteza ma gandesc ca e o energie mai mare de disipat cand franezi de la 250 la 100, de unde si frane fizic mai mari (ca sa disipe caldura aia fara sa piarda functionalitatea) Editat Mai 14, 2018 de iocapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 inseamna ca e bine daca se reduce iar discutia la gume si asfalt. Nici nu s-a mai discutat aici de 1 triliard de ori )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 n-ai cum sa scapi de discutia aia fara o demonstratie buna una in care nu franezi cu cativa metri inainte de linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iocapa Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 n-ai cum sa scapi de discutia aia fara o demonstratie buna una in care nu franezi cu cativa metri inainte de linie Ori telemetrie corespunzatoare, ori o camera high-speed cu markere vizuale. Evident e destul de greu de demonstrat. Chiar eroarea de afisare a vitezei in bord poate introduce erori destul de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 n-ai cum sa scapi de discutia aia fara o demonstratie buna una in care nu franezi cu cativa metri inainte de linie =))))) lasa-ma, man, pe bune. Inteleg trolleala dar o dai in penibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Here we go again... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 =))))) lasa-ma, man, pe bune. Inteleg trolleala dar o dai in penibil mai stii cand nu stiai: 1. unde ai franat 2. distanta dintre liniile alea? a trebuit sa-ti fac desene inca le am in caz ca le vrei iar uite niste prosti aici care franeaza de la 100 in 39 de metri (au tras si niste linii dragute pe un sistem de axe), du-te si cearta-te cu ei https://www.sportrider.com/sportbikes/abs-comparison-test-absolutely-brilliant-stopping?image=15#page-15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 mai stii cand nu stiai: 1. unde ai franat 2. distanta dintre liniile alea? a trebuit sa-ti fac desene inca le am in caz ca le vrei iar uite niste prosti aici care franeaza de la 100 in 39 de metri (au tras si niste linii dragute pe un sistem de axe), du-te si cearta-te cu ei https://www.sportrider.com/sportbikes/abs-comparison-test-absolutely-brilliant-stopping?image=15#page-15 Ce relevanta are google mapsu ala de anul trecut, acum cand s-a masurat cu ruleta din m in m pana la 40m? Hai zi-o p-aia ca trebuia viteza de pe GPS si-ti dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Ce relevanta are google mapsu ala de anul trecut, acum cand s-a masurat cu ruleta din m in m pana la 40m? Hai zi-o p-aia ca trebuia viteza de pe GPS si-ti dau o bere. nu, nimic de zis am vazut doar ca esti foarte increzator in rezultatele alea si poate n-ar trebui la 32 de metri pe bune de la 100 ar trebui sa le dai lectii baietilor din motogp fiindca inseamna 1.23g constant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 E distractie aici, toti sunt franari aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) am vazut doar ca esti foarte increzator in rezultatele alea si poate n-ar trebui ...ai inteles ce-ai vrut tu, daca ai impresia ca am venit sa flutur metri pe aici. Noi doar am documentat ce s-a intamplat ieri. Ca pana acum ziceai ca nu a fost ruleta buna. Na c-am avut si ruleta si creta. Si fiecare a incercat sa vada pe unde se afla. Ca acum au inceput bajetii sa spuna ca stai asa ca nu-i asa, ca ai atins frana cu 4 frame-uri mai devreme... in conditiile in care la 100 te deplasezi cu 27metri/sec ........ sincer ar fi de ras daca n-ar fi de plans. A iesit ce-a iesit. Oricum nu poate fi reprodus in trafic, am mai zis de 100 de ori, iar am ajuns in vara 2017? Stiam oricum ca lumea o sa inceapa s-o frece iar aiurea pe aici. Editat Mai 14, 2018 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Din discutiile astea eu inteleg ca unii mai mult franeaza decat ruleaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Din discutiile astea eu inteleg ca unii mai mult franeaza decat ruleaza... Culmea, ca eu inteleg ca unii mai mult ruleaza ceva bun, decat franeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Culmea, ca eu inteleg ca unii mai mult ruleaza ceva bun, decat franeaza Buna si varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Irelevant, imi pare rau. Din descrieri si imagini reiese ca n-ati avut sapca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 A avut misionarul guma de mestecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 14, 2018 Autor Share Postat Mai 14, 2018 Greșit! Paulică a avut guma. Eu am avut ruleta, creta, o sticla de apa și niște bale rolls. » Post actualizat in 14 May 2018 17:23 Bake rolls, scuzati...typo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Lasa, ca daca nu era viziera inchisa, era o sansa din doua sa ajunga la tine... asa, a ales cealalta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Cu supermoto s-a frinat? Ca la alea conteaza mult mai mult frina spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 15, 2018 Autor Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Ma indoiesc ca frana spate conteaza mai mult la supermoto... Eu am scos cam 10m la 60 la ora si tot cam 32 la 90-100. Editat Mai 15, 2018 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.