Sari la conținut

Postări Recomandate

890.thumb.PNG.afc83e40ae4cc6e804d932d1e4917c3f.PNG

 

"The chassis has had some minor updates, including a new steel subframe and aluminium steerer – both in an effort to offset the weight gains of Euro 5. It’s obviously helped but not quite enough as the new bikes’ dry weights are 7kg higher than the old model."
Source : https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ktm-890-adventure/

 

Eu mai astept un an pana sa fac pasul in a-mi schimba 790 S-ul pe un 890 R . Trebuie sa ajung sa testez fie un 790 R , fie un 890 R sa imi dau seama daca inaltimea suspensiei este un inconvenint mare pt mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.10.2020 la 17:37, peu a spus:

daca ai pus ceva pt anume model nu apare 

 

ROTTWEILER FUELING DONGLES, sunt universale pentru toate Adventure-urile. (1090-1290). 

 

Daca vrei sa faci comanda, da-mi un mesaj privat si vedem cum facem, daca nu, voi comanda in Olanda ca oricum urmeaza sa merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, peu a spus:

Ti-l dau eu pe al meu sa-l testezi, chiar si azi daca vrei 

Merci frumos :)

Am tot vorbit sa ne vedem, din pacate nu am reusit...sunt prins saptamana asta pana tarziu cu munca, poate Vineri, daca reusesc sa scap mai devreme iti dau un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ovi_ice a spus:

890R are cu 7kg mai mult (dry). Deci 220kg wet, asta daca avem aceeasi cantitate de fluide. Dar, fiindca motorul e mai mare, ai mai mult ulei => depaseste 220kg. 

 

890 Duke are 2.8l, la fel ca si 790-ul, oricum diferenta ar fi neglijabila in conditiile in care 1290-ul are 3.5l.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi..220kg wet are GS-ul meu, cu cric central, crash bar, parbriz mare, handguard-uri de-un kil, absolut tot stock (fara evacuare aftermarket, roti tubed, etc).

 

Stiu ca la 790R se simte alfel greutatea in mers, dar cand o ridici de jos, 220kg sunt la fel de grele indiferent de ce brand e scris pe ele :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, peu a spus:

cat inca mai sunt :)

image.thumb.png.05d877a1126fcc32da2c76e403b710e1.png

ca sunt intr-o relatie santoasa, deci vorbesc azi cu domna:
- e 890 
- ce e aia
- a! 790 cu motor mai mare si cam asta
- si ce vrei sa zici?!
- ...aaa 
- aham
- nu ca mai intai sa merg pe el can il au, sa vad, alea alea
- aham..
   nu mai trebuie (model masina)..?!
- ee..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ovi_ice a spus:

Totusi..220kg wet are GS-ul meu, cu cric central, crash bar, parbriz mare, handguard-uri de-un kil, absolut tot stock (fara evacuare aftermarket, roti tubed, etc).

 

ai cantarit-o tu? sunt curios fiindca eu stiam ca stock, 800gs-ul vechi (inainte sa se ingrase) avea 207 kg pe hartie (greutatea aia teoretica la plin dar imposibil de atins statistic, cu absolut toate piesele la greutatea minima posibil) si 219-220 cantarita de baieti

 

am cantarit un tenere 700 la cam 220kg cu crashbar, bare de bagaje si un scut mai solid in plus fata de stock (le-am estimat eu pe toate la 10 kg, erau fer solid)

parea mai usor ca un f800

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, prafrau a spus:

ai cantarit-o tu? sunt curios fiindca eu stiam ca stock, 800gs-ul vechi (inainte sa se ingrase) avea 207 kg pe hartie (greutatea aia teoretica la plin dar imposibil de atins statistic, cu absolut toate piesele la greutatea minima posibil) si 219-220 cantarita de baieti

 

Yep, chiar am scris pe un topic. Cu cantar din ala de marfa, pe rand cate o roata. Eu tineam mobra in echilibru, gagicamea imi zicea cat e pe display-ul cantarului. Am considerat de buna cea mai mare citire (adica cel mai mare numar).

 

Nu e vorba de greutati "imposibil de atins". In revista Motorrad, cand se fac group tests, aia cantaresc de fiecare motocicletele (mai ales cand e vb de Alpen-Masters). Plus la unii tuneri de suspensii din US pe site mai gasesti astfel de cifre.

 

In fine, al meu a iesit la 218kg, cantarit cu tot cu cric central, handguards, etc, mai putin crash-bar (pe care l-am demontat special sa vad cat are). Defalcat pe "componente" ar fi asa:

- cric central: nu am gasit o cifra oficiala, doar din ce zic baietii pe advrider ar fi 3kg

- handguards: am demontat unul ulterior si l-am cantarit (tija + bracket + plastic + extensie plastic): 500gr => 1kg cele doua

- greutatea stock (dedusa scazand cele doua repere) 214kg (+/- 1kg), deci fix cat zice BMW in fisa tehnica

 

Crash-bar Touratech: sub 3kg (vreo 2900gr) cu toata "feroneria" aferenta. => 221 kg cum e acum.

 

Acum 1 oră, prafrau a spus:

cu crashbar, bare de bagaje si un scut mai solid in plus fata de stock (le-am estimat eu pe toate la 10 kg, erau fer solid)

 

Crashbar-ul nu e asa de speriat precum cred unii (vezi dovada la al meu, pe care il estimam "ochiometric" la cel putin 5 kg). Scutul iar, daca e aluminiu are sub 2kg cu toate. 

Rack-urile pt bagaje s-ar putea sa aiba dublu sau triplu fata de crashbar, acolo sunt multi metri liniari de fier. Nu stau acum sa fac un calcul, dar cand am vandut setul de cutii (laterale si top-box) SW Motech Trax cu tot cu rack-uri, aveau 31kg (cantarite ca m-a fwtut la cap curierul). Cred ca informatia despre greutatea fiecarei cutii exista pe site-ul SW-Motech...le scadem din cele 31 kile si aflam cat era restul...adica rack-urile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

image.thumb.png.b783addb7d05cf300fe9a6f9fd51388d.pngimage.thumb.png.e066c9105c24a0ac5630d2d371b761cc.png

 

Frumos.

Frumos foc.

Maxim. 

 

Imi dai idei. 

Acum 2 saptamani nu era expus la Ktm Viena (curvili dracu :)) , cum zice bancul) 

Azi dimineata tocmai ce am verificat din nou zborurile (20 euro dus intors Ryan, no brainer). 

Hm. Hmm.  

 

Plin de premiere. Tocmai ce am rasfoit moto.it si sunt multe modele ce trebuiau expuse la Eicma anul acesta. 

Noul 1250 Gs in colorit aniversar este frumos foc, dar eu sunt ca un copil in seara de ajun gandindu-ma la noul SAS.

 

Anyway si anyhow, sau carevasazica, daca va mai vin idei si altora - vedeti ca Viena/Austria sunt cam inchise (bine) in week-end. 

Langa Ktm Viena este supermarket (deci puteti sta toata ziua linistiti, ca nu muriti de foame sau sete) si la cateva sute de metri este un Polo mare si necalcat de hoarde. 

Louis-ul din zona nu este asa mare. 

In aceeasi incinta este si Husqvarna, doh. 

 

Mie in suta dau si mobre la drive test, cate o ora sau timpi din astia umani. 

Cat am stat eu acolo, tot venea si pleca lumea cu motoare expuse afara si inmatriculate. 

Masini ieftine inchiriati cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Daca Viena este scumpa la avioane si masini, mergeti pe Bratislava.

Este la 50 de km si aeroportul este linistit ca un azil (iar politia de frontiera slovaca isterica ca niste actori de filme maso).

Acum 10 minute, _Raul_ a spus:

Masini ieftine inchiriati cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Masini ieftine inchiriati de pe aeroporturi cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Ieftin = maxim 20/25 eu pe zi.

 

https://tinyurl.com/y4h5mcsg

 

 

20200928_145158.jpg

20200928_150325.jpg

20200928_150330.jpg

20200928_150338.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine. Probabil ce-ar fi trebuit sa fie S-ul de la inceput (citez "the most off-road capable travel bike").

 

Parbrizul aduce mult cu cel de pe 800GSA, vad ca e prins in patru puncte, deci s-ar putea sa nu se mai poata ajusta inaltimea.

Fairingurile laterale sunt ca cele de la RebelXSports, barem imaginile de mai sus sa-i inspire si pe alti producatori de plastice si sa faca ceva similar pt generatia actuala de 790 Adv. 

 

Daca ii mai pun si furca reglabila (asa cum are 390 Adv), atunci e win. Sau macar sa puna mai putin preload din factory, ca sa rezolve harshness-ul din prima parte a cursei.

 

Problema e ca daca incep se le lanseze ca pe aifoane, nu prea te mai trage inima sa-ti iei noua, ca oricum stii ca peste 2 ani, la "versiunea" urmatoare, modelul actual se va devaloriza masiv.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 24 minute, ovi_ice a spus:

Problema e ca daca incep se le lanseze ca pe aifoane, nu prea te mai trage inima sa-ti iei noua, ca oricum stii ca peste 2 ani, la "versiunea" urmatoare, modelul actual se va devaloriza masiv.

 

 

M-am gandit si eu exact la ce zici tu. 

Randurile de mai jos sunt o presupunere, nu am sapat serios dupa programe de finantare / explicatii.

 

1290 SAS si Multistrada 1260 sunt doua motociclete cu care inca am un love story bizar. 

Si filmul era cam asa - Daca as fi dispus sa dau 14k pe SAS-ul 2020, nu mai bine as da 18-19 pe cel nou? 

Si de fiecare data am realizat ca nu as ezita o fractiune de secunda si as lua ultimul. 

Ultimul SAS pare-se ca va fi EMP pentru creier iar cand vine vorba de utimul MS, ma uit la poze ca un evaluator de tablouri. 

 

Afara solutiile de finantare sunt f ok.

Si cred ca si lumea (isi permite si) isi doreste sa se reinnoiasca la fiecare 2-3 ani. 

Altfel, nu cred ca ar exista realitatea asta in care toate modelele de la toate brandurile se schimba in ritmul asta. 

Cred doar ca au pachete financiare atat de atractive incat nimeni nu plange ca a dat un sac de bani ca sa se smta special si dupa doi ani a devenit banal.

 

Am citit doar despre finantarea la Bmw in Ro aseara si le-am urat succes maxim in gand. 

https://pemotoare.ro/cum-arata-noul-program-de-finantare-bmw-motorrad-r1250gs-cu-avans-2-415-euro-si-240-euro-luna-casco-inclus/

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 6 minute, Lucian_M a spus:

Opțiunile de finanțare sunt beton, mă îmbrac și plec să-mi iau și eu.

Aia cu limita de 40.000 km e cea mai bună glumă.

IMG_20201010_123535.jpg

 

Aia m-a amuzat si pe mine maxim.

E bine ca au simtul umorului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finantarea 3easy ride e una de tip "baloon-payment", un fel de leasing operational, tu platesti aparent o rata mica, dar la sfarsitul perioadei contractuale mai ai de dat 20-40% din valoarea mobrei, daca vrei sa o pastrezi. Astfel, dupa 4 ani de plata (inclusiv casco) te trezesti ca tre sa scoti din palarie 7000 euro, altfel iti iau fieru.

 

In fine, revenind on-topic, cred ca cei de la KTM nu faceau miscarea asta daca nu erau normele de poluare.

 

Uite ca exemplu R1200GS LC, produs 2012-2018, l-au mai "tweak-uit" an de an, ba un TFT, ba un quickshifter, etc. Model iconic, zici ca-i scuter cum se manevreaza, au mai incercat altii sa-l copieze (gen Triumph), dar "succesul" lor s-a vazut in vanzari. Nu era nevoie de un 1250 cu shift-cam.

F800GS - produs 2008-2018, pana mea, vorbim de 11 ani de productie pe vremurile cand nu ii durea pe nimeni capul cum pute ce scoti pe teava de esapament.

 

Daca pt 890 Adv R avem +7kg datorita cresterii capacitatii si modificarilor legate de Euro 5, atunci 890 Adv S mai adauga ~2kg cu acele carene. Devine o mobra de 222 kg wet. Pai nu sa-i fwti in gura pe astia cu normele de poluare ?!

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...