Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 1 oră, peu a spus:

Interesant cel de la motopumps,  au livrat direct, in cat timp?

Pana una alta mi-am comandat un RAM 

 

Mie tot a cutie cu șuruburi îmi suna, dar măcar acum se aude mai tare evacuarea decar motorul :)

Tot la SC Project ma gândeam si eu dar la asta https://shop.sc-project.com/en-GB/3711_SCP-KTM15-91-SC1-R-Muffler.htm

 

 

A venit cu UPS-ul pana in Bucuresti la Posta Romana, de unde l-am preluat eu.

11 zile calendaristice a durat din mom in care a plecat din US pana a ajuns la mine.

Transportul a for $30, este inclus in factura atunci cand iti calculeaza la Vama taxele si TVA-ul, taxele vamale nu sunt mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

A apărut si prima surpriza in stilul KTM

A fost necesara înlocuirea bordului, iar acum nu mai poate fi activat Quickshifterul 

KTM l-a oprit din nu știu ce motive, iar acum eu, cu opțiunea cumpărata nu pot beneficia de el deși l-am avut pana sa schimb bordul.

 

Dementor da din umeri ca nu are ce face,  iar eu rămân cu varianta sa-mi rezolv problema la ANPC

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e buba de a trebuit sa schimb ecranu/bordul ?

Nu stiu ce face anpc-ul [cu adevarat nu in teorie], sapa tu pe net si vezi ce gasesti legat de subiect.
Tine legatura cu dementor, trebuie sa iti vina cu solutia, scrie la ktm acasa vezi ce iti zic. 

Daca bagi palma in fund "si nu am ce sa fac" nu o sa iti gaseasca nimeni rezolvare [desi stiu ce gandestii, ca client, ca bun, ca servicii]
Este clar treaba de soft in cazul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, peu a spus:

A apărut si prima surpriza in stilul KTM

A fost necesara înlocuirea bordului, iar acum nu mai poate fi activat Quickshifterul 

KTM l-a oprit din nu știu ce motive, iar acum eu, cu opțiunea cumpărata nu pot beneficia de el deși l-am avut pana sa schimb bordul.

 

Dementor da din umeri ca nu are ce face,  iar eu rămân cu varianta sa-mi rezolv problema la ANPC

 

 

 

 

 

 

 

Ai avut probleme cu aburirea display-ului ? Am inteles ca asta ar fi o problema comuna, se abureste ecranul TFT pe la colturi.

 

Din ce am tot citi pe alte forumuri , la modelul 2019 QS-ul este activ, il poti folosi chiar daca nu este activata acea otiune in calculator. Singurul lucru pe care il face in plus activarea optiunii de catre KTM este de ati oferi posibilitatea sa dezactivezi QS-ul, pur si simplu apare in meniu optinea de a dezactiva...

Ai incercat sa il folosesti si nu functioneaza ?

Nu esti sigurul in aceasta situatie, in US, am citit pe forum ca de vreo luna la toate modelele vandute nu se mai activeaza optiunea de QS+, multi se plang ca l-au platit dar dealer-ul le spune ca nu il poate activa pt ca nu au acordul KTM. Modelele 2019 au venit cu QS-ul functional, chiar daca nu era nimic activat de dealer, posibil ca, KTM sa vrea sa isi repare "greseala" astfel incat sa nu poti folosi QS-ul doar daca platesti pt activare.

Pe forumul advrider sunt topicuri foarte multe dedicate 790-ului, nu stiu daca pot lasa link aici, dar e simplu de gasit forumul pe goagle.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, JCDenton a spus:

790 unde e făcut? Tot în India ca 390?

Motoru si motocicleta in Austria

Acum 9 ore, UNAS_M a spus:

se abureste ecranul TFT

Avand in vedere ca bani si ca produs in ue clar nu trebuia oamenii sa aibe parte de colturi aburie, pana la urma cobteaza fix 0 atata timp cat merge

Acum 9 ore, UNAS_M a spus:

modelul 2019 QS-ul este activ

Al meu s din sfarsit de 2019, qs din fabrica doar de dat in sus

------------------------------------

Ca la orice alta productie, sunt foarte curios sa vad cum se fac lucrurile si se iau decizii.

 

Cum, de ce, cu cine, pe responsabilitatea cui, folosesc de atatia ani ecrane care permit sa ia condens si altele.

 

Nu doar de cei de la 

Kronreif Trunkenpolz Mattighofen

si altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost problema clasica de aburire, pur si simplu s-a inegrit si nu a mai afisat nimic. 

 

Modelul este 2020, QS-ul era activat din soft, cum trebuia sa fie, dupa schimbarea bordului nu mai pote fi activat/cumparat fix situatia din US. 

De functional functioneaza la upshift dar nu la downshift. 

 

Dementor imi spune ca momentan nu are solutie si asteapta un update de la fabrica. 

 

Pot apela la Anpc sa-i oblige pe Dementor  sa-mi aduca produsul la conformitate daca nu sa-mi returneze banii inapoi, doar ca in final as ajunge sa-mi cumpar aceeasi motocicleta. 😔

 

Asa ca nu am decat sa astept sa-si rezolve ktm problemele, 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un document de prin Aprilie, inteleg ca la cei din US, au inceput sa incarce noi soft-uri, este posibil sa vina si pe la Dementor intr-o luna..doua.. :)

67E4EAC6-26E9-4EC2-ADAF-E17CD569EC6B.thumb.jpeg.f125d33376efa2f6dfbb09dda6a70ed0.jpeg

 

Am sunat si eu la Dementor acum o luna sa intreb daca ma pot duce cu utilajul in service pentru recall-ul la cablul de frana de pe rana de pe spate, exista comunicare oficiala KTM, poti verifica si pe site-ullor ca este un recall la toate modele 2019 de 790 Adventre S/R  , cei de la Dementor mi-au spus ca ei nu au auzit de asa ceva, i-am rugat daca poate sa verifice dupa VIN, m-au intrebat daca am luat moto de la ei, le-am spus ca nu, cica a verificat si nu exista nici un recall pentru VIN-ul meu, o minciuna de altfel , atat timp cat pe site-ul KTM imi spune sa merg intr-un service deorece exista recall pe VIN... Iar moto are garantie internationala, ce conteaza ca am achizitionata din alta tara, dar da asa este la noi, in Romania... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de rcall-ul respectiv, insa la mine a venit cu varianta noua, nu e nevoie sa schimb ceva. 

 

De curizoitate, mai este in tara alt service official in afara de, dementor? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa cu ecranu.. acuma ca nu o sa ai o vreme qs+ plm, viata nu e corecta.

 

Da-i blana pe camp si paduri ca de aia e r-ul.

Au sa scoata si softuri up to date si gata.

 

Reprezentanta nu face in cazu asta decat sa astepte dupa firma mama.

 

Nasol in cazul colegului la care s-au tras pe poponeata cu recall.

Dar nu ma mira.. nu de ma mai mira prea multe.

In 2019 ktm vinde 235.000 moto (fara husky care sunt ceva de genu 45.000) in romania vinde 220 bucati... iti dai seama ca sunt inexistenti pe harta... poate chiar mai rau, mai mult le dau bataie de cap.

 

Scoti coarne cand esti o piata care haleste motoare din magazin, atuncea cand comportamentul majoritatii este de a lua cbr f4, hornet si intruder.. aia de cumpara nou, devind doar subiect de curiozitate.

 

Daca nu se vand motoare noi nu o sa fie neam reprezentatnte cu motoare pe stoc, cu game complete la test, cu mecanici instruiti si motivati financiar, nu au cum sa vina cu oferte si altele.

 

Noi latram si benzina isi revine la pretul initial, caci doar distractia s-a cam incheiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu ma opreste problema asta de soft din plimbat mobra. 

Am ales-o stiind ca s-ar putea sa apara toate problemele raportate pe forumurile de afara plus altele si nu imi pare rau. 

In continuarea mi se pare compromisul perfect intre strada si off. 

 

Varianta simpla era T700 cu probabil mai putin posibile probleme, dar nu bifa toate casutele. 

 

Ii mai bazai pe cei de la dementor, poate chiar le fac si o reclamatie sa le creasca putin ritmul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, peu a spus:

De curizoitate, mai este in tara alt service official in afara de, dementor? 

 

Oficial nu cred, dar pentru operatiunile ce nu implica licente software ai putea sa incerci la Tibi (Mototehnica), se ocupa si de alte marci in afara de BMW (am vazut acolo Honda, Kawa, Husqvy, KTM). In plus, chiar unul din mecanicii de acolo e posesor de KTM si fan al acestei marci :))).

 

Daca v-a suparat asa tare dementor (si, pe buna dreptate, sunt nesimtiti, mai ales la faza cu recall-ul pentru frana spate care e element de siguranta), cel mai apropiat dealer e in Sofia (5h:30 distanta de Bucuresti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.06.2020 at 8:48, peu said:

Ii mai bazai pe cei de la dementor, poate chiar le fac si o reclamatie sa le creasca putin ritmul 


Desi ai dreptate, personal nu as face asta avand in vedere cand tot ce e KTM oficial in tara trece prin Dementor :)  Adica inteleg sa faci scandal unora cand ai asul in maneca si te duci la concurenta. In cazul Dementor n-ai concurenta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, ioio_viola said:

cred ca poti incerca si la Sibiu: https://1ktm.ro/

 

problema cea mai mare in Ro e ca nu exista reprezentate competente. nu stiu daca e neaparat datorita numarului mic de moto vandute sau lipsa de profesionalism a service-urilor. 

Pai Sibiu e dealerul Dementor :)

Nu-s multe reprezentante pentru ca la romani Honda-i Honda si KTM se strica. Prin urmare daca iti deschizi magazin cu KTM o sa dai faliment. Diferenta fiind ca patronul de la Dementor e endurist pasionat si acum 15 ani sau cat era, a decis omul sa aduca in tara KTM.

Problema e ca daca fabrica ii tine pe loc, nu are Dementor ce sa-ti faca, cu atat mai putin 1Ktm sau restul de dealeri. Desigur, te protejeaza legea din romania, dar o sa te duci sa-ti iei BMW dupa :))
Mie mi-a venit motoreta 3 luni intarziere in conditiile in care era platita deja, pt ca fabrica n-a facut fata cu produsul iar showroom-urile din Spania/Italia le luau motoretele de sub nas astora de la Dementor de pe lista de comenzi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e in felul urmator: iei o mobra noua si te astepti sa mearga macar in primul an fara probleme. daca ai probleme care ti-ar tine mobra in service pentru mai mult timp, dar nu-s capitale decizi sa mergi cu ea asa si o sa o rezolvi poate in sezonul de iarna. Iarna trece si tot n-ai rezolvat problema. Trec si anii de garantie, mobra inca merge si tot asa. Din proprie experienta :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, ioio_viola said:

treaba e in felul urmator: iei o mobra noua si te astepti sa mearga macar in primul an fara probleme. daca ai probleme care ti-ar tine mobra in service pentru mai mult timp, dar nu-s capitale decizi sa mergi cu ea asa si o sa o rezolvi poate in sezonul de iarna. Iarna trece si tot n-ai rezolvat problema. Trec si anii de garantie, mobra inca merge si tot asa. Din proprie experienta :) 

Nu neg. Zic doar ca daca Dementor a facut cererea/plangerea etc catre fabrica, pana nu le raspunde fabrica n-ai ce face. O poti rezolva legal pe plan romanesc cu Dementor, dar aia e alta treaba, si oricum nu-i va aduce omului quickshifterul inapoi. Fabrica tre' sa isi rezolve rahaturile si sa vina cu un software update sau ce-i trebuie omului, avand in vedere ca nu e un caz singular.

Pe de alta parte am un prieten care a avut o problema la radiator la 1290, si l-ar fi platit din banii lui daca nu era extra garantia de 3 luni pt perioada covid. Dar asa in 5 zile de la datul comenzii l-a avut montat pe motoreta. Depinde de la caz la caz si de la problema la problema. Si eu am facut 3 updateuri la ecranul vietii. Probleme destul de minore dar asta-i situatia la motoretele care au multa electronica pe ele in ziua de azi. Faci updateuri ca la telefoane si implicit o sa ai mai multe bug-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 3 saptamani de asteptare s-a rezolvat problema QS. 

 

Problema celor de la Dementor este comunicarea defectuoasa cu, clientul. In cele 3 saptamani nu au raspus la nici un telefon sau sms .                                                        Putina proactivitate in apropierea de client I-ar ajuta sa vanda mult mai mult decat o fac acum 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, peu said:

Dupa 3 saptamani de asteptare s-a rezolvat problema QS. 

 

Problema celor de la Dementor este comunicarea defectuoasa cu, clientul. In cele 3 saptamani nu au raspus la nici un telefon sau sms .                                                        Putina proactivitate in apropierea de client I-ar ajuta sa vanda mult mai mult decat o fac acum

Priveste partea buna, sunt stangaci dar nu rau intetionati (si asta e mare lucru in Ro):D  Daca depinde exclusiv de o chestie locala unde te pot ajuta ei cu ce au in showroon/curte/stock, te ajuta fara probleme. Am mai zis pe aici si cu alte ocazii, e o firma mica. Daca vrei sa te bati in formalitati si drepturi europene te pun in contact cu niste prieteni care au procese deschise cu Bavaria, si niciunul nu s-a mai urcat pe motoreta cat timp inca dureaza procesul :)

Dementor sunt si ei tot motociclisti, si macar ce tine de service and co, fac treaba buna cu simt de raspundere, nu ca altii care s-au trezit cu uleiul curs din cardan in primii 500m ca nu stransesera (nu dam nume :P ) suruburile.. la motorete noi de 20k euro. Nu stiu cat de nou esti in domeniu sau cata treaba ai avut cu motociclete noi sau dealeri, dar Dementor e boboc pe langa altii de la noi, chiar si asa praf cum sunt ei comunicare.
Ce sa-ti fac daca ai vrut ktm care sa bifeze toate casutele :)) Iti puteai lua o alta mobra simpla doar cadru si roti si murea sufletul de tristete in tine cand te dadeai cu ea dar macar n-aveai probleme din astea de bogati cu quickshifter si tablete in bord :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singură dată te duci la service la Dementor, apoi te-ai lecuit... Cred că scot pârleala pe fraierii pe care îi prind. Mulți au microbul off-road și KTM e peste toți la capitolul ăsta, dar când știi că firma e atât de prost reprezentată, ori ți le iei din Germania, ori iei altceva. Sunt o grămadă de cazuri pe forum unde oamenii au avut banul dar nu au avut ce să cumpere. Au așteptat ca fraierii luni după un răspuns măcar. Pe la târguri am văzut că aroganța e maximă. Răspunsuri în doi peri, motociclete pe post de bibelou. Eu cred că oamenii nu vor să vândă, sau pe cât de motocicliști sunt, pe atât de proști sunt ca afaceriști. Acum dacă ești prieten cu ei și vezi realitatea deformată, nu înseamnă că e ăsta adevărul... Până nu va apărea un dealer serios de KTM, nu vor face vânzări în România. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, vis-a-vis said:

O singură dată te duci la service la Dementor, apoi te-ai lecuit... Cred că scot pârleala pe fraierii pe care îi prind. Mulți au microbul off-road și KTM e peste toți la capitolul ăsta, dar când știi că firma e atât de prost reprezentată, ori ți le iei din Germania, ori iei altceva. Sunt o grămadă de cazuri pe forum unde oamenii au avut banul dar nu au avut ce să cumpere. Au așteptat ca fraierii luni după un răspuns măcar. Pe la târguri am văzut că aroganța e maximă. Răspunsuri în doi peri, motociclete pe post de bibelou. Eu cred că oamenii nu vor să vândă, sau pe cât de motocicliști sunt, pe atât de proști sunt ca afaceriști. Acum dacă ești prieten cu ei și vezi realitatea deformată, nu înseamnă că e ăsta adevărul... Până nu va apărea un dealer serios de KTM, nu vor face vânzări în România. 

Eh, sa zicem ca ma adaptez functie de situatie. Ca am mai vazut baieti care s-au bosumflat ca nu aveau cum sa-si faca revizia fix cand astia erau plecati la Romaniacs si aveau service-ul inchis 3 saptamani. E o tara libera, fiecare isi poate cumpara ce motoreta vrea si de unde vrea. Eu am vrut KTM, Dementor sunt singurii cu KTM, prin urmare am gasit o cale de comunicare din moment ce am KTM. Si eu si vreo alti 5 prieteni de-ai mei fosti japonezisti. Si ma duc tot la ei la service chiar si dupa ce mi-a expirat garantia ca tot acolo ies, deci de ce nu? Nu suntem in UK sau Spania unde ai 3 dealeri ai aceleluiasi brand in acelasi oras. La noi sunt lucurile asa cum sunt. Mecanicii cu adevarat priceputi in Ro ii numeri pe degete. De unii oameni faci cum faci si tot de ei te impiedici. Etc.
Exemplu pur aleator,  cauta sa indrepti o janta stramba in Buc, nu tot la Sirius/Balamuc ajungi?  Asta-i viata :) Exemplele pot continua. Motociclismul la noi in tara inca nu e suficient de dezvoltat incat s-o arzi cu nasul pe sus ca in IT :D   Cand doar Honda si BMW iti dau motorete la testdrive iar la restul le vezi in poze... ce-ti spune? Doar ca Honda sau BMW n-am vrut deci, here we are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis nu sunt de acord cu, conceptul de a lua din Germania sau din alta parte, tocmai pentru ca îmi doresc sa pot susține local un business ce sa-mi ofere in final produsul/serviciul pe care mi-l doresc, la standarde decente.

Nu o sa avem niciodată asta cumpărând din alte tari.

 

Legat de atitudinea celor de la Dementor fata de client iti da fix sentimentul descris de tine "nu vor sa vanda".

Totusi, intamplarea a făcut ca proprietarul companiei sa fie pe acolo si am avut putin timp sa discutam, parând receptiv la ceea ce i-am expus,  rămâne de văzut care va fi dezvoltarea viitoare.

Cel putin 2 ani de zile sunt legat de ei :)

 

Din punct de vedere service, momentan nu pot comenta, am doar experiența primei revizii iar aceasta a fost una pozitiva.

Mecanicul a lucrat rapid, curat, iar costul a fost similar cu cel de l-am întâlnit pe la mai toate service-urile non reprezentanta, spre deosebire de Bavaria, unde am avut senzația ca-mi mai cumpăr o motocicleta. din banii de revizii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, peu a spus:

doresc sa pot susține local un business ce sa-mi ofere in final produsul/serviciul pe care mi-l doresc, la standarde decente.

Nu o sa avem niciodată asta cumpărând din alte tari.

Pe cat se poate de adevarat, zic asta de cand lupii catei. Daca fiecare utilizator de mobra cumpara doar 1(unu) motor nou in viata, chiar si cu asa putin lucrurile se schimba dramatic.

Acum 33 minute, peu a spus:

iti da fix sentimentul descris de tine "nu vor sa vanda".

Nu cunosc dementor si  ei de acolo, dar am vazut la altii, in tara si afara.

Nu este decat miserupismul tipic unu angajat la care timpu trece leafa merge, indivizi care daca nu se pot autostimula sau implica si a intelege ca in acel.moment ei au un rol esential pentru ei insasi, firma la care lucreaza si omu care vina sa isi dea banii pe un bun.

 

In fine, sunt zile de vorbit pe subiect, tine de iq, eq, crestere, procedurile firmei si prea multe altele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i lasam pe Dementor si sa revenim la trotinetele noastre, le-am facut destula publicitate.

Pentru cei ce utilizează display-ul motorului pentru navigație, acum poate fi utilizat google maps prin aplicația de mai jos

Este gratuita, si nu este nevoie sa fie instalat KTM MY RIDE 

 

 

ktm nav.PNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, peu a spus:

@vis-a-vis nu sunt de acord cu, conceptul de a lua din Germania sau din alta parte, tocmai pentru ca îmi doresc sa pot susține local un business ce sa-mi ofere in final produsul/serviciul pe care mi-l doresc, la standarde decente.

Nu o sa avem niciodată asta cumpărând din alte tari.

E așa și nu prea. E în funcție de omul din spatele firmei, dacă are în cap că mai bine vinde câteva bucăți cu profit maxim sau dacă e dispus să facă profit din rulaj. În general românii sunt cei mai bățoși când vine vorba de negociere. Oricare dintre noi e atras de discounturi, aici pierd firmele românești. Toto vestul e dispus la discounturi, în Balcani, spre Turcia, tot așa, negocierea e mama negoțului. Însă la noi găsești cele mai mari prețuri.

Eu am ca paralelă fenomenul bicicletei, care a explodat. Acum 10-15 ani toate magazinele de profil aveau aceeași concepție învechită ca magazinele moto de la noi. Puțin și foarte scump. Cam toți pe vremea aia dădeam comenzi (uneori chiar în grup, ca să împărțim prețul transportului) la magazinele online din Germania sau Anglia. Prețurile erau semnificativ mai mici și gama de produse foarte vastă. Apoi, și la noi s-au desprins câteva magazine care au început să acopere toată gama de biciclete și mai ales de piese și accesorii. Bikexpert, Marosbike și încă vreo două magazine au început să vândă în draci. Mai există ofertă de biciclete bunicele la Decathlon iar Pegas de câțiva ani acoperă gama de jos și cea medie. Eu am luat de la ei de două ori bicicletă la mai puțin de jumătate din prețul de listă.

 

E, la capitolul moto încă se bate pasul pe loc. Mișcă foarte bine Motodiscount la capitolul piese și accesorii. 

Mi-aduc aminte prin anii 90... când mi-am luat prima japoneză. Am fost la reprezentanța Yamaha. Vai ce aroganță pe Tiberiu Troia când i-am zis doar de un filtru și niște bujii. Când am întrebat de-o cască, mi-a dat de-nțeles că n-am eu bani de Nolanurile lui obosite :D (aveam banii în buzunar dar atitudinea m-a făcut să nu-i cheltui acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...