Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rezumat: ce e peste prețul lui Ténéré 700 este moft, imagine și fiabilitate lipsă. Ce este sub, este un fier incapabil, o chinezărie care se strică la colț de stradă și plânge când vede macadamul. T70

Posted Images

S-a împuțit treaba și mai rău, dar e KTM, te aștepți :D

 

 

La 05.10.2020 la 17:37, peu a spus:

Ce sa fie oare ?

Daca e 890,  parca vad ca apare un 790 la vânzare :)

 

image.thumb.png.002a4ec1e517af6d7c31ab17efcec4cc.png

 

image.thumb.png.e4c78e31fbf3c392e8000aa8f30d62d4.png

 

Edited by vis-a-vis
Link to post
Share on other sites

Sa-mi fwt una, parca toate ghinioanele s-au lipit tocmai de mobra lui Bret.

Adica am mai citit de unele pb minore (gen condens display, buguri de software), dar de toate la un loc plus chestia cu discurile de frana si etrierul rupt n-am mai auzit pana acum. Pacat, omul chiar are nevoie de motor pt cursuri/filmari...

 

Va fi f important cum (si in cat timp) rezolva KTM chestiile astea, mai ales ca sunt cateva zeci de mii de oameni (daca nu chiar si mai multi - adica toata comunitatea de adv riding) cu ochii pe ei acum.

Link to post
Share on other sites

Nu știu dacă cine-i chitit pe KTM va fi în vreun fel influențat. Până la urmă toate-s rezolvabile, dar cu un anumit preț.

Apropo', vreo diferență față de 790?

 

https://www.ktm.com/en-ro/models/travel/890-adventure-r-2021.html

Link to post
Share on other sites

Aparent nu (in afara de cresterea de cmc), dar pe visordown zice asa:

 

KTM 890 ADVENTURE R – MODEL HIGHLIGHTS

New 889cc engine with an added 90cc of displacement

 Engine featuring 20% more rotating masses (Euro5)

 More power with 105 hp @ 8,000rpm

Added torque with 100 Nm @ 6,500 rpm

Reinforced clutch

Improved ABS and Traction Control

Reworked shifting for faster gear changes

Updated Quickshifter+ (optional)

New handlebar switch for Cruise Control function

Chassis upgrades with aluminum steering head tube & lighter subframe

Reworked front & rear brakes

New suspension settings

 

 

Link to post
Share on other sites

Eu mai mult decât orice așteptam un design îmbunătățit la partea frontala care sa liniștească turbulentele 

Power am suficient pe 790, cuplul ala ar părea interesant dacă e in mid range 

Restul probabil sunt marginale vs 790 parte din ele pe partea de soft probabil o sa fie disponibile si pe 790 la următorul update 

 

Oricum o sa se vândă bine dacă o sa fie apropiat ca preț de 790 

 

 

Link to post
Share on other sites

Mmm as vrea cuplu ala, nici caii nu i-as refuza pe asfalt.

La fel ca si cu duke 790-890 este doar motorul mai usor si un pic mai performant, dar cum ziceau si cei de  la reprezentatna: nu stiu de ce ai lua 890 care e cu 10K PLN mai mult, avand in vedere ca poti scoate doar pe pista ceva putine sutimi in plus fata de 790.

Cand am luat al meu, am sapat cat am putut sa vad daca ar fi fost programat sa iasa 890Adv anu asta - as fi asteptat, dar nu a fost cazul.
Imi este tentant, dar nu sunt in teorie schimbari asa importante incat sa ma faca sa scot banu.

Legat de problemele motorului, observ ca multe bube sunt la R si S-ul pare sa fie mai ferit.. in teorie putem sa ne dam cu parerea de ce, nu am cu adevarat de unde sa stiu care este adevarul, insa statistica zice ca R-ul pare mai expus la bube.. pacat 

Link to post
Share on other sites

M-am uitat in special sa vad ce e nou la frane (mai ales dupa pb raportate de Bret). Se pare ca s-a insistat mult pe frana spate...din ce zic ei. N-am putut sa fac copy-paste, asa ca aveti mai jos "comunicatul".

 

740742651_Screenshot2020-10-07at12_23_51.thumb.png.44d06819fa528f28f423ba83991760a8.png

 

Daca o iei feature cu feature pe pagina modelului, apare de multe ori cuvantul "new", cat de mult difera noile piese de cele pe 790R e greu de spus.

 

Imi aduce aminte de povestea cu R1200GS LC, lansat in 2013. Nu stiu daca au avut multe failures sau plangeri de la clienti cu exemplarele scoase in primul an, cert e ca pt 2014 au schimbat o gramada de repere (vreo 30-40 - era lista completa pe advrider). Piese aparent marunte (suruburi, bracket-uri, etc), dar care ma gandesc ca au cedat sau nu s-au comportat cum se astepta producatorul.

 

Cam asa e si cu 790R, unele "bube" au iesit la suprafata dupa real-life testing, adica la cumparator si acum le repara in versiunea 890R. 

 

Nimic mentionat despre greutate insa..

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, ovi_ice a spus:

au schimbat o grămadă de repere (...) care ma gandesc ca au cedat sau nu s-au comportat cum se astepta producatorul

Sau doar le-a fabricat alt chinez cu 0.0005€ mai ieftin. 

Ăștia porcotalii au adoptat frânele lui Vinales acu'? 🤭

Link to post
Share on other sites

Principala diferenta mi se pare legata de cuplu. In testele personale cu 790 principalul punct slab fata de 800-le pe care-l detin era lipsa de cuplu la turatii joase.

Link to post
Share on other sites

True. F800-le e tractor la turatii joase. Pot sa urc cu treapta a 2-a doar cu putin ambreiaj patinat pante destul de inclinate, iar asta la viteza melcului. Treapta I doar cand situatia e groasa rau :).

 

Am testat 790-ul R doar pe strada si mi s-a parut ca accelereaza f liniar, nu are vreun "bump" in plaja de cuplu. Asta, impreuna cu zgomotul motorului te faceau sa crezi esti calare pe un triple.

 

Va fi sigur mai grea: "The chassis has had some minor updates, including a new steel subframe and aluminium steerer – both in an effort to offset the weight gains of Euro 5. It’s obviously helped but not quite enough as the new bikes’ dry weights are 7kg higher than the old model."

 

Si din ce vad in poze nu mai are manerele pt pasager si rack-ul spate (probabil pt a compensa din greutatea extra pt normele Euro 5). Oare din cele 7kg in plus, cate or fi in catalizator ?

Link to post
Share on other sites

890.thumb.PNG.afc83e40ae4cc6e804d932d1e4917c3f.PNG

 

"The chassis has had some minor updates, including a new steel subframe and aluminium steerer – both in an effort to offset the weight gains of Euro 5. It’s obviously helped but not quite enough as the new bikes’ dry weights are 7kg higher than the old model."
Source : https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ktm-890-adventure/

 

Eu mai astept un an pana sa fac pasul in a-mi schimba 790 S-ul pe un 890 R . Trebuie sa ajung sa testez fie un 790 R , fie un 890 R sa imi dau seama daca inaltimea suspensiei este un inconvenint mare pt mine...

Link to post
Share on other sites
La 05.10.2020 la 17:37, peu a spus:

daca ai pus ceva pt anume model nu apare 

 

ROTTWEILER FUELING DONGLES, sunt universale pentru toate Adventure-urile. (1090-1290). 

 

Daca vrei sa faci comanda, da-mi un mesaj privat si vedem cum facem, daca nu, voi comanda in Olanda ca oricum urmeaza sa merg.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, peu a spus:

Ti-l dau eu pe al meu sa-l testezi, chiar si azi daca vrei 

Merci frumos :)

Am tot vorbit sa ne vedem, din pacate nu am reusit...sunt prins saptamana asta pana tarziu cu munca, poate Vineri, daca reusesc sa scap mai devreme iti dau un semn.

Link to post
Share on other sites

790R avea 213kg wet. 

 

890R are cu 7kg mai mult (dry). Deci 220kg wet, asta daca avem aceeasi cantitate de fluide. Dar, fiindca motorul e mai mare, ai mai mult ulei => depaseste 220kg. 

Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, ovi_ice a spus:

890R are cu 7kg mai mult (dry). Deci 220kg wet, asta daca avem aceeasi cantitate de fluide. Dar, fiindca motorul e mai mare, ai mai mult ulei => depaseste 220kg. 

 

890 Duke are 2.8l, la fel ca si 790-ul, oricum diferenta ar fi neglijabila in conditiile in care 1290-ul are 3.5l.

Edited by vladf
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...