LimpTA Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Duke 790 cu acelasi motor are 105 CP si 169 kg dry.........Cu cadrul ranforsat pentru adv riding posibil sa rămână pe la 180+Da.. Oricum mult prea departe 2019 Speram sa dea si niste cifre actuale ale prototipului, dar vad ca doar se uita lumea și își da cu părerea. Curioasa și soluția tehnica de rezervor / rezervoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Pai 228wet are KTM 1090 cu 125cp, deci nu stiu ce sa zic... Sper totusi ca 790-ul ala sa fie cu vreo cel putin 20Kg mai usor. Altfel se cam calca pe picioare cu celelalte. Tocmai asta e baiul. F800GS - 214 kg wet (cu rezervorul pus sub sa) F850GS - 229 kg wet (cu rezervor pozitionat clasic). Nu prea inteleg unde-i progresul. Pretul a crescut si el, dar nu primesti nimic standard. Tot ce e nou (gen display TFT) e optional extra. Ziceam pe alt topic ca Africa Twin sau Tiger-ul sunt grele pt ceea ce vor sa fie. Acum e si GS-ul de clasa medie in aceeasi barca. Ce propun KTM si Yamaha e alta mancare de peste. Iar genul ala de mobra il asteapta multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Daca ramane rezervorul acolo si expus (gen 640, 950 ADV), atunci se adauga si crash bar obligatoriu la greutate pt cine va vrea si off. Dupa cum arata, trendul ramane acelasi: 640/690 - 950/990 si noile 790/1090-1190/1290, dar cu kg adaugate din cauza normelor. Fac si ei din ou un bou = dar il fac mai bine decat oricare ) = » Post actualizat in 07 Nov 2017 19:31pardon 1090 ramane tot la imparatul LC8 cu 1190/1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 eh, ce v-am zis eu ieri??? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Cu cadrul ranforsat pentru adv riding posibil sa rămână pe la 180+ ita un glumetz il lasam asa, care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 8, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2017 Cei de la MCN spun asa: KTM 790 AdventureEngine 799cc parallel-twinPower 103.3bhp @ 9000rpm (est)Seat height 850mm (est)Weight 180kg (est, dry) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Wikipedia zice si ea asa: "For a typical sport bike, the difference between wet weight and manufacturer claimed dry weight is around 70 lb (32 kg). This difference includes around 30 lb (14 kg) of gasoline, 7 lb (3.2 kg) of engine oil, 7 lb (3.2 kg) of coolant, and 9 lb (4.1 kg) of battery." Cu bateria poti sa scapi la 0.8-1.0 kg folosind una de lithium. Iar greutatea unui plin de carburant se poate calcula si ea (parca era 720g/l gasoline), atat timp cat se cunoaste capacitatea rezervorului. Deci un 205kg wet e probabil cel mai optimist scenariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 ita un glumetz il lasam asa, care ar putea fi problema? Sunt un pic glumet in general; dar pe tema asta eram chiar serios (in presupuneri). Daca gasiti alte informatii oficiale fiti buni si impartasiti-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Ia uite bre, se si misca prototipul ala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Se misca bine! Ceva video cu 390Adv de genu e aparut pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 (editat) mda, se vede ca e mai groaie decat 690rr, dupa pozitia pilotului si trasele abordate se conduce mai greutz, dar asta e valabil cand te dai tare! se aude si diferenta de turatie intre motoare, 690-ul e in limitare pe cand astalalta mai are ceva si zumzaie specific twin-ului. va fi o mobra interesanta!! cu siguranta vor avea doua-trei la teste la dakar anul asta! Editat Noiembrie 15, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Se misca bine! Ceva video cu 390Adv de genu e aparut pe undeva? Nu din cate stiu eu. Doar spyshot-urile de acum cateva luni. Despre asta am pus un articol din revista motorrad aici. Vad ca se insista cu 790-ul Adv, desi nici 790 Duke-ul nu e la vanzare si cine stie ce probleme vor descoperi in real-life testing cu motorul sau alte subansamble. Probabil KTM vrea sa arate ca are ceva in clasa asta (gen cum a facut Tesla cu Model 3), sa nu piarda "trenul" in care deja sunt Triumph si BMW (si mai nou Yamaha). Pe de alta parte, 390-ul nou (la Duke ma refer) e in productie de aproape un an, ar fi fost suficient de safe sa scoata acum in primavara si varianta Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Tocmai asta e baiul. F800GS - 214 kg wet (cu rezervorul pus sub sa) F850GS - 229 kg wet (cu rezervor pozitionat clasic). Nu prea inteleg unde-i progresul. Pretul a crescut si el, dar nu primesti nimic standard. Tot ce e nou (gen display TFT) e optional extra. Uite aici raspunsul la intrebarea ta, adica de ce e mai greu 850-ul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Uite aici raspunsul la intrebarea ta, adica de ce e mai greu 850-ul: ma dor urechile cand vorbeste in engleza ;P si n-are subtitrari... care-i esenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 esenta e ca e grea si mai nashpa ca F800, parerea mea. Si nu are protectie la vant.., cum se zice pe alte thread-uri peaici ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 ma dor urechile cand vorbeste in engleza ;P si n-are subtitrari... care-i esenta? Nu e zigzag in filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 (editat) esenta e ca e grea si mai nashpa ca F800, parerea mea. Si nu are protectie la vant.., cum se zice pe alte thread-uri peaici ))) Zicea cineva pe alt topic că deștepții de la BMW au pus o tanti sa de ocupe de dezvoltarea acestei mobre, ceea ce a condus la un rezultat deosebit. Dar sa revenim la subiect, s-a publicat vre o greutate oficial ă? Editat Noiembrie 16, 2017 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 Zicea cineva pe alt topic că deștepții de la BMW au pus o tanti sa de ocupe de dezvoltarea acestei mobre, ceea ce a condus la un rezultat deosebit. Dar sa revenim la subiect, s-a publicat vre o greutate oficial ă? Salut. Eu am zis asta si nu din zvonuri, vezi in filmuletul de mai sus (postat si pe topicul F750/850GS), spune clar: interviu cu PLM-ul responsabil de noile GS-uri, care e o femeie . Eu dau vina pe ea ca-s partial misogin, dar chiar daca era un barbat tot mi se pare ca au dat-o in bara cu directia de dezvoltare. Greutate oficiala (pt 790A) n-a fost publicata, doar presupuneri de "400 pounds dry". Un articol asa, ca pt iarna, pentru subiectul asta poti gasi aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 ma dor urechile cand vorbeste in engleza ;P si n-are subtitrari... care-i esenta? sincer, mi-l lene sa stau sa povestesc ce zice fata aia se intelege f bine ----------- una peste alta, si mie parca imi suna mai bine vechiul 800 fata de asta nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 sincer, mi-l lene sa stau sa povestesc ce zice fata aia se intelege f bine ----------- una peste alta, si mie parca imi suna mai bine vechiul 800 fata de asta nou du-te, mah, ma faci sa ma uit din nou si sa vad ce zice 'fata'. nu cu 'fata' aveam eu probleme, n-ajunesem la ea din cauza baiatului, dar daca m-ai racait am ajuns si la ea dar, da oricum, da'.... daca as vrea mixul de golaneala sau pasager tot ex-ul face cu ochiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 23, 2017 Autor Share Postat Decembrie 23, 2017 Prototipul in teste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Pffff ........... i-au mutat aripa sus, și parcă nu-mi place nici "color scheme". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Yeyyyyy. Gas Gas ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.