Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 13 ore, hora09 a spus:

Și ziceam ca nu am poze cu mine pe moto...

Vigneta la unguri lipsa.. de anul trecut din 05.2022..

 

Big brother nu te lasă cu banii în buzunar 

La unguri iti trebuie HU vinieta la moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost niciodată altcumva, din ce îmi amintesc.

Ungaria a făcut bani buni din autostrăzi, leagă vestul de Est și sud pana la urmă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare.

Din nefericire 990-ul meu are nevoie de niște atenție care i se va acorda pe o durată mai mare de timp și ca să nu stau prea mult pe tușă, am zis să testez un pic apele cu un 890 Adventure R, urmând să mă hotărăsc cu care din ele rămân (asta e scuza :D, în realitate mă tenta de ceva vreme.)

Prin urmare m-am procopsit cu un 2021 890 Adventure R, cu vreo 22k km, căruia i-am mai pus eu vreo 3k. 

    IMG_2027.jpeg.  IMG_1760.jpeg    IMG_2019.jpeg

Cum încă mai activez pe Facebook și nu am văzut niciun grup dedicat modelului pentru români, am creat unul, în speranța că ne-om aduna și om mai împărtăși impresii, sfaturi, ture, etc. Sunteți bineveniți să vă alăturați:

https://www.facebook.com/groups/1018426349437048

Și acum câteva impresii:

+ suspensia și ciclistica sunt fantastice: liber la huligăneală și pe stradă și pe offroad. e mișto tare ca în aceeași zi să merg cu 150 km/h, să mă distrez pe curbe până se activează traction control-ul și apoi să mă plimb pe off la 2000 m altitudine.
+ fain și cu tehnologie: cruise control, traction control, quickshifter, display cu toate informațiile, tubeless. Cel puțin cât merg, e distracție. Vedem în timp dacă o să regret asta
+ neașteptat de bine se comportă cu pasager, atât pe stradă cât și pe forestier.
+ greutatea e distribuită bine de tot. și la mers și la ridicat de pe jos. mai ales că dacă o pui pe jos se sprijină în rezervoare și e mai ușor de ridicat.
+ pentru cine se uită la așa ceva: consum bun. în același stil de mers, am coborât de la medie de 7% la 5% sau sub. uitasem cum e să pun benzină la peste 300 km.

+ îmi place că e mai ușoară fața decât la 990 și e mai ușor de controlat, pare că ar fi și mai ușor de săltat roata fața în caz de nevoie.

- ergonomia e cam dezamăgitoare. deși am doar 1.75, stau mai înghesuit și la drum lung încep să mă doară genunchii. 990-ul stă muuult mai bine la capitolul acesta. Atât la poziția în șa, cât și la cea în picioare, pe scărițe.

- nu știu cât e la mine în cap sau e realitate, dar îmi dă senzația că ar fi mult mai fragilă decât 990. Dacă le-aș avea una lângă alta și puse la punct, parcă aș fi mai tentat să iau 990-ul la o tură în Turcia, Georgia, etc decât să plec cu 890-ul. 
- chiar dacă în teorie are mai mulți cai putere decât 990-ul meu, se simte că nu e motorul ăla de 1000 V2. Probabil ăsta e cel mai dureros lucru la tranziția de la 990. Modul de livrare al puterii, sunetul - sunt greu de uitat cât de mișto erau la 990 și le duc lipsa.

- sunt enervante mofturile ei: ba nu pornește din prima, cutia de viteze mai are câte-un neutru pe ici pe colo pe care nu il aștepți, ba câte-o eroare în bord care dispare după vreun restart.
- partea cu tech-pack-ul e cam mizerabilă (deși eu am luat-o cu el activat): R-ul ar fi tare incomplet fără Rally Mode. Fără acces la el, și-ar pierde cel puțin 1 treime din fun.
- parbrizul de touring mi se pare o mizerie. crează turbulențe, am dat cu pieptul în el la mersul în picioare când m-am aplecat mai mult și mai e și urât. Sper să fac în curând rost de cel mic, original.

Am mai mers câte un pic și cu Tenere 700, cu DesertX și foarte puțin cu un Tuareg. Dacă DesertX-ul avea suspensia de pe 890 R, probabil ar fi fost pachetul ideal pentru cine își permite. Pentru entuziaștii de dat mai sportiv pe stradă și pe offroad, nu prea cred că se poate mai bine decât cu un 890 R care merge :D

 

IMG_2200.thumb.jpeg.7ead4f3ff1dbed41193bea9aaae8c023.jpeg  
 

mai sus, tură de un weekend cu de toate: offroad, autostradă (130-150 km/h), naționale, etc. Mers alert 😬

 

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, ioio_viola said:

cred ca poti pune si 1290 pe grupul ala. poate mai aduni unu doi membrii :)


din ce am văzut, au deja grupul lor 😁 

 

1 hour ago, Patrick_M said:

No bine. Atunci inca ma bucur de 950 si mai astept sa le traga la semne pe astea cu multi senzori. 

la cum îi faci apologia la 950, cred că poți să mai rămâi la el vreo câțiva ani. Nici eu nu sunt convins că o să mă lase inima să dau 990-ul... Mai vedem până la primăvară.

Mi-am mai adus aminte de niște chestii la 890:

+ faruri mișto. zici că-s în Geneza 1: s-a făcut lumină. (și la 990 am un kit Rade Garage, deci nu e chiar rău.)
+ pot aborda secțiuni tehnice de offroad la viteze sensibil mai mari decât cu 990-ul.

+ foarte mișto că în comparație cu Yamaha, Honda, KTM 690 <2021 ține minte setările chiar dacă oprești motorul. Dezactivezi ABS-ul, TC-ul, etc și știe să rămână acolo. Nu te trezești că începi o urcare și îți taie tot avântul.

- problema cu airboxul: faptul că trebuie să cauți tot felul de soluții aftermarket ca să nu treacă praf de filtrul de aer.
- original, rulmenții de jug sunt pe bile, în loc să fie pe role conice. la 2/2 motociclete verificate cu km puțini, deja trebuiau schimbați. una din ele avea doar 4k km. Noroc că se găsesc aftermarket cu role.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma hotarasc sa o schimb, va fi interesant. Cum ai spus, V2 e sufletul. Da, si ciclistica si look-ul, dar V2 e sufletul. Stiind ca nu o sa mai fie altele ca ea, atunci mai bine trec pe un T7 cinstit, fiabil si simplu. Oricat de tare e KTM la suspensie, daca e bicilindru, o sa prefer Yamaha. Sa ma amagesc ca au facut motorul sa para V2, nu multumesc. Plus ca-s cat un cal de inalt si ala e un alt punct de luat in seama. Dar toate astea, pe viitor. Deocamdata stau si ma uit cum ii creste valoarea la 950 :))

1 hour ago, bursyllac said:


din ce am văzut, au deja grupul lor 😁 

 

la cum îi faci apologia la 950, cred că poți să mai rămâi la el vreo câțiva ani. Nici eu nu sunt convins că o să mă lase inima să dau 990-ul... Mai vedem până la primăvară.

Mi-am mai adus aminte de niște chestii la 890:

+ faruri mișto. zici că-s în Geneza 1: s-a făcut lumină. (și la 990 am un kit Rade Garage, deci nu e chiar rău.)
+ pot aborda secțiuni tehnice de offroad la viteze sensibil mai mari decât cu 990-ul.

+ foarte mișto că în comparație cu Yamaha, Honda, KTM 690 <2021 ține minte setările chiar dacă oprești motorul. Dezactivezi ABS-ul, TC-ul, etc și știe să rămână acolo. Nu te trezești că începi o urcare și îți taie tot avântul.

- problema cu airboxul: faptul că trebuie să cauți tot felul de soluții aftermarket ca să nu treacă praf de filtrul de aer.
- original, rulmenții de jug sunt pe bile, în loc să fie pe role conice. la 2/2 motociclete verificate cu km puțini, deja trebuiau schimbați. una din ele avea doar 4k km. Noroc că se găsesc aftermarket cu role.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, Patrick_M said:

atunci mai bine trec pe un T7 cinstit, fiabil si simplu

mi-e greu tare să cred că o să te mulțumească motorul de T7 după atâția ani de 950. eu am mult mai puțin timp petrecut în șaua 990-ului în comparație cu tine, iar înainte de 990 mi se părea că Dominatorul și VStromul de 650 sunt suficient de puternice, iar acum parcă ar mai merge niște putere și la 990.

am vrut să mă împac cu ideea de T7, avem în gașcă, e mișto, dar nu am putut trece peste putere și suspensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, bursyllac said:

mi-e greu tare să cred că o să te mulțumească motorul de T7 după atâția ani de 950. eu am mult mai puțin timp petrecut în șaua 990-ului în comparație cu tine, iar înainte de 990 mi se părea că Dominatorul și VStromul de 650 sunt suficient de puternice, iar acum parcă ar mai merge niște putere și la 990.

am vrut să mă împac cu ideea de T7, avem în gașcă, e mișto, dar nu am putut trece peste putere și suspensie.

Cand am condus test ride-ul la Motomus in 2021 si 2022, am avut ocazia sa testez  790, 890 si T7 toate variantele. Nu pot sa zic ca ma incanta bicilindrul, dar m-a surprins T7 cum tragea de frumos. Asa ca o sa luptam cu ce avem, degeaba vreau eu sa fie V2 in productie (1290 e altceva, nu il bagam in discutie), ca vine Greta si o f.te cu poluarea. Pana mai exista si merg poate un 1090 ar fi solutia ideala la 950. Pana atunci, spor la alegeri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 01.11.2023 la 2:07, bursyllac a spus:

Salutare.


   
- chiar dacă în teorie are mai mulți cai putere decât 990-ul meu, se simte că nu e motorul ăla de 1000 V2. Probabil ăsta e cel mai dureros lucru la tranziția de la 990. Modul de livrare al puterii, sunetul - sunt greu de uitat cât de mișto erau la 990 și le duc 

 

dacă vrei sunet mai bun

https://tripleclampmoto.eu/products/dirttricks-cam-chain-tensioner-for-2008-to-current-ktm-690-bikes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...