Sari la conținut

Postări Recomandate

cand ma hotarasc sa o schimb, va fi interesant. Cum ai spus, V2 e sufletul. Da, si ciclistica si look-ul, dar V2 e sufletul. Stiind ca nu o sa mai fie altele ca ea, atunci mai bine trec pe un T7 cinstit, fiabil si simplu. Oricat de tare e KTM la suspensie, daca e bicilindru, o sa prefer Yamaha. Sa ma amagesc ca au facut motorul sa para V2, nu multumesc. Plus ca-s cat un cal de inalt si ala e un alt punct de luat in seama. Dar toate astea, pe viitor. Deocamdata stau si ma uit cum ii creste valoarea la 950 :))

1 hour ago, bursyllac said:


din ce am văzut, au deja grupul lor 😁 

 

la cum îi faci apologia la 950, cred că poți să mai rămâi la el vreo câțiva ani. Nici eu nu sunt convins că o să mă lase inima să dau 990-ul... Mai vedem până la primăvară.

Mi-am mai adus aminte de niște chestii la 890:

+ faruri mișto. zici că-s în Geneza 1: s-a făcut lumină. (și la 990 am un kit Rade Garage, deci nu e chiar rău.)
+ pot aborda secțiuni tehnice de offroad la viteze sensibil mai mari decât cu 990-ul.

+ foarte mișto că în comparație cu Yamaha, Honda, KTM 690 <2021 ține minte setările chiar dacă oprești motorul. Dezactivezi ABS-ul, TC-ul, etc și știe să rămână acolo. Nu te trezești că începi o urcare și îți taie tot avântul.

- problema cu airboxul: faptul că trebuie să cauți tot felul de soluții aftermarket ca să nu treacă praf de filtrul de aer.
- original, rulmenții de jug sunt pe bile, în loc să fie pe role conice. la 2/2 motociclete verificate cu km puțini, deja trebuiau schimbați. una din ele avea doar 4k km. Noroc că se găsesc aftermarket cu role.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, Patrick_M said:

atunci mai bine trec pe un T7 cinstit, fiabil si simplu

mi-e greu tare să cred că o să te mulțumească motorul de T7 după atâția ani de 950. eu am mult mai puțin timp petrecut în șaua 990-ului în comparație cu tine, iar înainte de 990 mi se părea că Dominatorul și VStromul de 650 sunt suficient de puternice, iar acum parcă ar mai merge niște putere și la 990.

am vrut să mă împac cu ideea de T7, avem în gașcă, e mișto, dar nu am putut trece peste putere și suspensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, bursyllac said:

mi-e greu tare să cred că o să te mulțumească motorul de T7 după atâția ani de 950. eu am mult mai puțin timp petrecut în șaua 990-ului în comparație cu tine, iar înainte de 990 mi se părea că Dominatorul și VStromul de 650 sunt suficient de puternice, iar acum parcă ar mai merge niște putere și la 990.

am vrut să mă împac cu ideea de T7, avem în gașcă, e mișto, dar nu am putut trece peste putere și suspensie.

Cand am condus test ride-ul la Motomus in 2021 si 2022, am avut ocazia sa testez  790, 890 si T7 toate variantele. Nu pot sa zic ca ma incanta bicilindrul, dar m-a surprins T7 cum tragea de frumos. Asa ca o sa luptam cu ce avem, degeaba vreau eu sa fie V2 in productie (1290 e altceva, nu il bagam in discutie), ca vine Greta si o f.te cu poluarea. Pana mai exista si merg poate un 1090 ar fi solutia ideala la 950. Pana atunci, spor la alegeri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 01.11.2023 la 2:07, bursyllac a spus:

Salutare.


   
- chiar dacă în teorie are mai mulți cai putere decât 990-ul meu, se simte că nu e motorul ăla de 1000 V2. Probabil ăsta e cel mai dureros lucru la tranziția de la 990. Modul de livrare al puterii, sunetul - sunt greu de uitat cât de mișto erau la 990 și le duc 

 

dacă vrei sunet mai bun

https://tripleclampmoto.eu/products/dirttricks-cam-chain-tensioner-for-2008-to-current-ktm-690-bikes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...