XorX Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Ce motor de touring recomandati pentru ture de genul 2-3 saptamini, cu pasager si bagaje, preponderent asfalt? Acum ma uit la ceva de genul: Kawa ZZR1400 - ca minus ar fi locul pasagerului, imi pare cam meschina saua pentru pasager (probabil ca exista o sa aftermarket, trebuie sa mai caut) Yamaha FJR1300 - pare cam scumpa pentru ce ofera (pe specificatii imi pare mult sub kawa) Honda VFR1200 - pret bun si cutia automata poate fi interesanta la drum lung categoria "adventure" (Super Tenere, Africa Twin) - nu-mi dau seama daca merita in conditiile in care +90% va fi asfalt Va rog, fara recomandari de genul BMW 1200. Nu vreau polemici, pur si simplu nu ma intereseaza nimic de la constructorul asta. Orice altceva e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 (editat) Din ce ai zis tu as alege Yamaha FJR1300. Daca vrei comfort pentru pasagera ta Honda GoldWing dar nu cred ca e genul tau Editat Aprilie 18, 2018 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 (editat) FJR are 296kg si 150CP iar ZZR 269kg si 200CP. Care ar fi motivul pentru FJR? Goldwing e deja "masina" Editat Aprilie 18, 2018 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Desigur VFR....,,,dar cu cutie automata pare plictisitoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Daca te referi la nr. de km., pentru 10% macadam n-ai ce sa faci cu niciuna din alea. 10% inseamna 100 km de macadam la 900 km asfalt. Chiar daca reducem la 5%, vin 50 km. macadam la 950 km asfalt. Stii ce inseamna 50 km de macadam?! Dupa mobrele de la profil ar trebui sa stii. Deci daca vrei sa iesi macar 3% de pe asfalt iti trebuie adventure (sau enduro-touring) Zici 2-3 saptamani. Unde, in Romania? Daca da, ajungem la aceeasi concluzie: adventure (sau enduro-touring). Chiar in toamna trecuta am gasit inca niste DN neasfaltate prin tarisoara. De judetene nici nu mai vorbesc, pe unele nu le-am trecut cu Tucsonul 4x4... Daca vrei 2-3 saptamani afara e alta discutie. Dincolo de Ungaria nu mai gasesti nici 0,05% macadam pe care accesul sa fie permis si, de cele mai multe ori, sunt ultimii 2-3 km pana la o cabanuta, iar macadamul e mai neted decat asfaltul de Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 Nu-i poti pune si schimbator standard, schimbi si la picior daca ai chef doar ca fara ambreiaj? Parca vazusem undeva asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistretzu_ro Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Am avut aceeasi dilemma, motoreta pentru moto-concediu cu pasager, bagaje, etc., eu m-am oprit la K1200LT(sper sa-l si iau anul asta). Mobrele ce le-ai enumarat sunt sport-tourere de unde si mai putin comfort pt pasager...Pt comfort sporit pasagerului, din moment ce ai scos din calcul bavarezele, ar mai fii Honda GW sau de ce nu HD Electra Glide... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 Daca te referi la nr. de km., pentru 10% macadam n-ai ce sa faci cu niciuna din alea. 10% inseamna 100 km de macadam la 900 km asfalt. Chiar daca reducem la 5%, vin 50 km. macadam la 950 km asfalt. Stii ce inseamna 50 km de macadam?! Dupa mobrele de la profil ar trebui sa stii. Deci daca vrei sa iesi macar 3% de pe asfalt iti trebuie adventure (sau enduro-touring) Zici 2-3 saptamani. Unde, in Romania? Daca da, ajungem la aceeasi concluzie: adventure (sau enduro-touring). Chiar in toamna trecuta am gasit inca niste DN neasfaltate prin tarisoara. De judetene nici nu mai vorbesc, pe unele nu le-am trecut cu Tucsonul 4x4... Daca vrei 2-3 saptamani afara e alta discutie. Dincolo de Ungaria nu mai gasesti nici 0,05% macadam pe care accesul sa fie permis si, de cele mai multe ori, sunt ultimii 2-3 km pana la o cabanuta, iar macadamul e mai neted decat asfaltul de Bucuresti. Corect, am exagerat cind am zis 90% asfalt, evident situatia ar fi cum zici 1 max 2 km un drum pietruit (gen piatra cubica) daca te abati din sosea si tre sa ajungi pe la ceva de vizitat. Ca trasee ar fi pentru Europa si maxim ceva zona civilizata din nordul africii (i.e. nord maroc, nord algeria) » Post actualizat in 18 Apr 2018 20:02 Am avut aceeasi dilemma, motoreta pentru moto-concediu cu pasager, bagaje, etc., eu m-am oprit la K1200LT(sper sa-l si iau anul asta). Mobrele ce le-ai enumarat sunt sport-tourere de unde si mai putin comfort pt pasager...Pt comfort sporit pasagerului, din moment ce ai scos din calcul bavarezele, ar mai fii Honda GW sau de ce nu HD Electra Glide... deci zici ca pe ZZR/FJR indiferent cit de moale/confortabila ar fi saua pentru pasager tot naspa este din cauza pozitiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2018 Admin Share Postat Aprilie 18, 2018 Ce motor de touring recomandati pentru ture de genul 2-3 saptamini, cu pasager si bagaje, preponderent asfalt? FJR are 296kg si 150CP iar ZZR 269kg si 200CP. Daca eu ti-as spune ca vreau o casa, fara insa sa-ti spun la ce bani, cate camere, ce cartier, bloc, pe pamant etc, tu ce mi-ai recomanda? Ce inaltime ai, cate kg, astea sunt amanunte care conteaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Daca imi este permis, cred ca s-a strecurat o mica eroare: ZZRul nu prea e touring. Probabil ca era vorba despre superbul GTR 1400. Ala e touring adevarat. Am admirat unul in WE intr-o benzinarie. Cred ca ofera un confort sporit pentru pasager fata de ZZR. Alte sfaturi nu vreau sa dau pentru ca (inca) nu mi-am castigat acest drept. Mai rebuie muuuulta experienta. Cu stima Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistretzu_ro Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Cu ZZR nu am mers, dar pe FJR m-am simtit nitel mai comod decat pe R6, bine la mine mai intervine si problema kg in plus, eu 130 si colega de viata vreo 70 , eu zic ca trebuie incercate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2018 Admin Share Postat Aprilie 18, 2018 Va rog, fara recomandari de genul BMW 1200. Ok, BMW 1150, BMW 1300, BMW 1600 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 FJR are 296kg si 150CP iar ZZR 269kg si 200CP. Care ar fi motivul pentru FJR? Goldwing e deja "masina" un drive test cu Goldwing? Te pasioneaza? O sa ramai surprins cat este de motocicleta desi are 420 Kg. Touring-ul trebuie sa fie in primul rand confortabil. Iar la acest capitol GW-ul corespunde. Intr-adevar la Kawa ai putere din belsug dar pe la 9.500 rot/min iar cuplul maxim pe la 7500 rot/min. La Goldwing puterea si cuplul maxim, evident mult mai mici, le gasesti pe la 4.000- 5000 rot/min adica cam pe la jumatate. Ceea ce nu imi place la Kawa ar fi compresia mare 12,3:1 fata de 9,8:1 la GW. Asa ca trebuie benzina buna. Ma rog asta nu ar fi o problema pe afara. Si cei 6 cilindrii torc mai frumos decat 4 . In schimb la GW lipseste treapta 6, mai ales daca iti place sa ii dai peste 130-140 Km/h. Daca totusi vrei touring cu muschi poate ar trebui sa te uiti la un K1600GTL chiar daca este BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 GTR 1400. Ala e touring adevarat. » Post actualizat in 18 Apr 2018 20:29 DADADADA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 Daca eu ti-as spune ca vreau o casa, fara insa sa-ti spun la ce bani, cate camere, ce cartier, bloc, pe pamant etc, tu ce mi-ai recomanda? Ce inaltime ai, cate kg, astea sunt amanunte care conteaza.. Ok, BMW 1150, BMW 1300, BMW 1600 .. 174/80kg. pasager vreo 60-65kg dar chiar nu cred ca e relevant. Pentru ca stiu ca esti mare fan BMW, am mers pe 1200GS si e ok la gabarit (alte lucruri nu-mi plac la ea). Cum am zis in primul post, nu vreau sa pornesc o polemica si nu prea vad sensul ca ea sa fie pornita de un admin. (sau a fost poanta dar nu am prins-o eu?) » Post actualizat in 18 Apr 2018 20:56 Daca imi este permis, cred ca s-a strecurat o mica eroare: ZZRul nu prea e touring. Probabil ca era vorba despre superbul GTR 1400. Ala e touring adevarat. Am admirat unul in WE intr-o benzinarie. Cred ca ofera un confort sporit pentru pasager fata de ZZR. Alte sfaturi nu vreau sa dau pentru ca (inca) nu mi-am castigat acest drept. Mai rebuie muuuulta experienta. Cu stima Andrei corect! GTR 1400 pare ce trebuie. Deci GTR1400 in loc de ZZR1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2018 Admin Share Postat Aprilie 18, 2018 Adevarat, nu e relevanta greutatea, ci tehnica pilotului, dar la datele tale pretabile sunt FJR si VFR, care par un fel de maxiscutere fata de un GTR sau ST de pilda. Si are dreptatea cel care a remarcat, ZZR nu are ce cauta aici, poate GTR. PS: Am vazut ca ai corectat, fara sa stiu cata experienta ai si pe ce, dar GTR -ul este destul de mare si greu raportat la fizicul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 experienta este dar 300+ kg nu prea are sens atita vreme cit exista optiuni mai usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 18, 2018 Admin Share Postat Aprilie 18, 2018 Pai atunci de ce ai adugat GTR 1400? Si inca ceva legat de greutate, daca ti-as spune ca un LT de aproape 400 kg este mai manevrabil pe curbe stranse decat un FJR ce ai spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 18, 2018 Autor Share Postat Aprilie 18, 2018 pai abia dupa ce l-am adaugat am vazut ca are 313kg... initial ma uitasem la ZZR care pare "usurica" Pina acum FJR e in frunte, vedem poate ma inspira ceva pe la salon in week-end. Cineva cu experienta pe Africa Twin/Super Tenere/Crosstourer, care e protectia la vint la mers in regim de autostrada (comparativ cu o carenata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Vrei protecție la vânt, caută Paneuropean. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Salut Honda ST1300 pan european ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Salut. Sari din una in alta. Pana la urma, de ce nu raspunzi la intrebarile adresate? Vrei de noua? Vrei sh de 5000 de euro? Ca sa iti raspund: Daca vrei sport touring, ai in aceasta clasa fjr1300, gtr1400,r1200rt, k1200gt, k1300gt,vfr1200, st1300. Si s a terminat lista. Toate din lista sunt mobre spre 300 kile(singura exceptie o face rtul) Daca vrei tourer suprem, ai goldwind, k1600gt gtl, sau un harli road, ultra, etc. Daca vrei enduro touring, ai yamaha xt1200z, bmw r1200gs/gsa, tiger 1200 explorer, ktm 1190 adventure, super adventure,africa twin, vestrom 1000, vfr1200x. Categoria, si bugetul, dupa incepe dezbaterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 (editat) Eu iti pot spune ca multi oameni pe care ii cunosc, fac ture lungi si au avut sport tourere s-au reorientat si acum au adventure sau enduro tourere. Ma gandesc ca or fi stind ei ceva... Editat Aprilie 19, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Vad ca excluzi tot ce este sub sigla BMW. Ok!! ZZ-R 1400 este sport-tourer, iar daca vrei cu adevarat confort pentru pasager, saua se poate modifica fara probleme, fara a afecta aspectul motocicletei. Parerea mea, este sa te indrepti spre un Kawasaki GTR 1400, care este cu adevarat un tourer pregatit pentru acele doua-trei saptamani si preponderent asfalt. Acum depinde si de ce suma dispui, dar chiar si asa voi atasa un link.....Succes, la indiferent ce iti vei propune sa-ti achizitionezi! /index.php?/topic/749212-vand-kawasaki-gtr-1400-abs-si-ktrc-din-2016/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 19, 2018 Autor Share Postat Aprilie 19, 2018 corect, uitasem sa spun ca ma intereseaza mobra noua (sau aproape noua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.