Sari la conținut

ce touring recomandati


XorX
 Share

Postări Recomandate

Ducati Multistrada 1200?

- asta e un adventure bike ok, mai mult decat decent. Un R1200GS mai sexy si mai dedicat asfaltului. Desi poti aborda si drumuri mai "romanesti" cu el.

Triumph Sprint 1050 GT

- asta e din categoria sport touringurilor mai de buget - da, nu se pune cu GTR1400 sau K1600, dar l-as pune mai degraba pe aceeasi felie cu K1200S, VFR1200, chiar daca e o idee mai "subnutrit"

https://www.moto.it/moto-usate/triumph/sprint-1050-gt/sprint-1050-gt-abs-2010-2013/6990620

 

Triumph Rocket III

https://www.moto.it/moto-usate/triumph/rocket-iii/rocket-iii-touring-2007-12/7135210

- asta e in categoria cruiserelor mari - K1600GTL (bine, n-are confortul si gizmourile astuia, dar nah.. e pe acolo), Electra Glide...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! GTR1400 si nu o sa mai privesti inapoi la nici o alta motocicleta :) Cele 300 de kilograme nu se simt. E manevrabila, e comoda, are putere din plin, loc de bagaje, protectie la vant...ce sa iti mai spun de ea? In iunie o sa fac al treilea trip de 7000+ de km prin Europa si cred ca o mai pastrez cel putin 5 ani de acum incolo daca nu mai mult. E o motocicleta extraordinara! Sugestia mea ar fi sa incerci sa ramai la cateva modele, sa incerci sa te plimbi cu ele si sa simti tu care iti place mai mult. Aici ne dam cu parerea, dar pana nu incerci, nu stii. Spor la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tot GTR 1400 inclin sa recomand si eu, nu am mers, dar toata lumea o lauda. Un minus ar fi seile incomode si parbrizul insuficient de protejant, dar ambele se schimba cu unele aftermarket si niste bani in plus.

Este foarte surprimnzator totusi ca o supermotocicleta ca GTR-ul nu tine la pret, este subapreciata din toate punctele de vedere si nu imi dau seama de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

"Departe" este destul de relativ. Cu siguranta are minusuri, comparativ cu un autobuz, insa in ochii altora, pot fi plusuri.

Evident, dar el a dat niste indicii si ma gandesc ca vrea ceva asemanator, nu cu minusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei noua in bani decenti, arunca un ochi la Versys 1000, Tiger Sport, VFR 1200X, Multistrada 950 (pasagerele zic ca ar fi mai confortabila ca un 1200GS). Toate is sport touring, au 0 tangenta cu "adventure".

 

FJR, Gold Wing si alte autobuze is la bani de garsoniera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984 cu FZ-ul s-ar putea sa ai dreptate!

 

Problema e ca eu nu-l mentionam. Daca erai un pic atent, am pus o fotografie. Nu am dat o marca, nu am mentionat un model, am zis pur si simplu... asta!

Si spun cu mana pe inima "asta", caci fara carene, suspensii si frana de R1, sei retapitate, samd, asa cum este modificata acum, am facut 5500 de km pana in Sicilia si inapoi cu ea, cu pasagera de 1.78 si 60-65 kg, cu costume full, eu piele, ea textil, cu tankbag, cu valize hardcase, gps, etc Media pe zi a fost de 650-750 km, NU pe autostrada, ci prin orasele aglomerate, pe drumuri virajate, chiar poteci pe alocuri, astfel incat am stat si 13 ore pe zi in sa. Iar oboseala nu a venit nicidecum de la pozitia in sa sau de la motocicleta. Cu exceptia distantei un pic mai scurte decat la autobuze, intre scarita si sa pentru pasagera, (la inaltimea si cracii alei mele care sunt un pic mai lungi decat media), a fost motocicleta de vis: raport greutate-putere-manevrabilitate. Sa mai mentionez inca o data ca era stock? Poate parbrizul era un pic mai inalt decat cel stock, dar cam atat.

 

Deflectorul pentru parbriz iar nu-si are rostul in cazul unui tankbag mai inalt, sau cu o casca mai buna. (Shoei Qwest fata de Neotec - diferenta de 20-30 km la cum te deranjeaza vantul, cu plus pt Neotec, deci casca face multe...)

 

Cu ea modificata, un drum de 850 km Cluj - mare (cu ocol pe la Craiova), sau revenire pe Slobozia (nu autostrazi), prin Dobrogea, Cheia, etc, cu aceeasi incarcatura, este o plimbare prin parc. Mai mergi inca 200-300 km pana incepi sa-ti pui problema oboselii.

Topcase-ul cu spatarul pasagerului, cotiere, difuzoare, sunt singurele lucruri pe care nu le are si nici nu le va avea vreodata, caci mie presonal nu-mi place sa ma plimb cu sufrageria dupa mine. Iar topcase-ul il gasesc oribil. Este o problema de gust.

 

Ai prins-o pe-asta?

 

...

 

Acum, pentru initiator, sunt suficiente motociclete la 1000cc, sport-touring, cu care poti face linistit touring. NU iti trebuie autobuz pt asta. Poate pasagera, daca este mai inalta, merge un pic mai inghesuita, sau nu, dupa caz, dar avantajul de a te strecura mai repede, faptul ca este cu minim 50km mai usoara, uneori fiind mai puternice decat autobuzele, nu-s lucruri de neglijat. Depinde de tine.

 

Recunosc, si mie imi fac cu ochiul FJR-ul sau GTL-ul de 1600 de la BMW. Dar as schimba vreodata motocicleta mea cu un autobuz? As vrea sa imping de ghidon 300-350 kg prin garaj? Nu in viitorul apropiat...

 

Bafta!

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fereste sa fie ceva inutil pe lumea asta! Repet: imi plac autobuzele, dar pana la autobuze si sport-tourerele merita luate in calcul. FZ1-S simplu sau GT este sport-tourer.

 

Sau daca FJR-ul este sport-tourer, FZ1-S-ul este sport-sport-tourer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, depinde!

 

Ideea este ca sunt foarte multi factori de luat in calcul, in orice alegere. Initiatorul trebuie sa faca alegerea, iar noi trebuie sa-i subliniam toti acei factori pe care trebuie sa-i stie cand va alege.

Oricum nu exista o reteta in nimic, doar alegeri si compromisuri.

 

Eu de exemplu un autobuz care sa nu se ridice electric pe cricul central, NU AS LUA VECI! Cu motocicleta plina de bagaje, ridica 400 kg pe cric, obosit fiind, dupa 700-800 km facuti in ziua aceea.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, depinde!

 

Ideea este ca sunt foarte multi factori de luat in calcul, in orice alegere. Initiatorul trebuie sa faca alegerea, iar noi trebuie sa-i subliniam toti acei factori pe care trebuie sa-i stie cand va alege.

Oricum nu exista o reteta in nimic, doar alegeri si compromisuri.

 

Eu de exemplu un autobuz care sa nu se ridice electric pe cricul central, NU AS LUA VECI! Cu motocicleta plina de bagaje, ridica 400 kg pe cric, obosit fiind, dupa 700-800 km facuti in ziua aceea.

se poate ridica si fara electric. Am ridicat eu GW-ul care avea cam 500 Kg. La autobuze nu se ridica prea mult pe cric, nu ai de tras. Te sui pe parghia cricului tragi un pic si s-a pus pe cric.

In plus dupa 700 Km cu autobuzul nu ai voie sa fi obosit :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde sa stie cine nu a mers pe asa ceva :-))))

Exista o impresie generala ca daca mobra este cat autobuzul trebuie sa tragi zi de zi de fiare ca sa fi in stare sa o manevrezi/pui pe cric/sa o ridici de pe jos etc.

 

Ideea este ca cei care construiesc mobre din astea se gandesc ca nu toti clientii sunt precum Schwarzengger sau mioriticul Nicu Vlad :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista aceasta impresie, adevarat!

 

Eu nu contest manevrabilitatea, ciclistica, dotarile, confortul, raportul putere-greutate. Cu totii ne dorim confort la drum lung, si cred ca "autobuzele" indeplinesc 10/10 aceste cerinte. Unele poate si peste. Nu spune nimeni ca nu alearga sau ca nu stau pe curbe.

 

In cazul de fata, la o simpla intrebare a initiatorului topicului, am contribuit fiecare cu cate un raspuns pertinent. Probabil cei cu "autobuze" sunt cei mai indreptatiti sa dea raspunsuri.

 

Si totusi, pe langa ele, mai sunt 2-3 categorii care pot indeplini cu brio cerintele unui drum placut si confortabil.

 

Acum, dandu-se ecuatia unui oras aglomerat gen Roma, Atena, care se vrea a fi vizitat din perspectiva celor doua roti, la ora de varf, as vrea sa vad cati autobuzisti fac slalom printre masini cu usurinta unui semi-naked (gen FZ1-S fara carene) la care s-au lasat valizele fix in acea zi la hotel, pentru o mai mare dinamica a turului. Si nu vorbesc aici de cei experimentati, care fac acel slalom si cu autobuzul, ci de un om normal, care nu are aptitudinea sau experienta celor ce fac 20000 km/an. Mai exista si cazul in care distanta dintre cele 2 benzi ale autoturismelor care stau in coloana nu permite trecerea nici macar a unui miar cu valize, daramite a unui autobuz.

 

Acum imi veti spune ca e fun sa stai cu autobuzul in coloana... dai drumul la radio si cumperi casca alba sa nu te bata soarele-n cap, corect?

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flip-up-ul este the best! Subscriu!

 

Da pt umbra... au si ceva umbrelutza care se deschide, autobuzele astea?


» Post actualizat in 20 Apr 2018 10:31

...

 

Acum, ca ma gandesc mai bine, nu trebuia sa dau o metropola aglomerata ca exemplu pt a evidentia agilitatea in trafic a unui autobuz (caci la touring, la mii de km facuti pe altundeva decat pe autostrazi, consider ca este relevant si acest criteriu), este de ajuns sa vreau sa ies zilnic din Cluj catre Floresti la ora 5. Si stai in trafic cu orice este mai lat de 80 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...