Sari la conținut

Mentananta proprie BMW in garantie


iocapa
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sigur, S1000RR are tot poporul muncitor si le gasesti la fiecarte colt de strada, toti merg la reprezentanta, au aia ce sa fure si sa mute de pe una pe alta :-)))))))

 

Stiu ca n-am mentionat dar eu ma refeream la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auto sau moto? si in baza a ce emiti ipoteza asta?

 

O cunostinta de-a mea avea o masina cumparata buy back de la ei cu garantie 1 an. Cand mai avea vreo doua saptamani de garantie s-a dus la ei sa faca o constatare si nu le-a zis nimic de garantie iar aia nu au verificat si au scos voiosi pomelnicul de vreo 4000 de euro. Asta a zis: Multumesc! Masina e in garantie la voi si trebuie sa o faceti. Aveti grija ca vin cu un mecanic sa verifice.

 

Au incercat sa o suceasca ca ar fi gresit constatarea ca era de la alta masina, bla bla bla. I-au schimbat aia tot desi suspectez ca grupul fata nu l-au spalat ci doar l-au facut sa arate ca nou dar fiind foarte putin folosit am preferat sa-i spun ca e schimbat. Am fost personal si am inspectat masina pe elevator la BMW Otopeni inainte sa o ia si sa semneze de primire.

 

Te-ai lamurit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

John, la nici unul din bavarezii pe care ii dețin, pe “capacul” filtrului de ulei pentru tubulara de 36, nu scrie 25 nm. Nu este specificat acest lucru acolo. La ce mașina, ce an de fabricație ai văzut tu asta?

La a mea troaca scrie. af 2002.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cunostinta de-a mea avea o masina cumparata buy back de la ei cu garantie 1 an. Cand mai avea vreo doua saptamani de garantie s-a dus la ei sa faca o constatare si nu le-a zis nimic de garantie iar aia nu au verificat si au scos voiosi pomelnicul de vreo 4000 de euro. Asta a zis: Multumesc! Masina e in garantie la voi si trebuie sa o faceti. Aveti grija ca vin cu un mecanic sa verifice.

 

Au incercat sa o suceasca ca ar fi gresit constatarea ca era de la alta masina, bla bla bla. I-au schimbat aia tot desi suspectez ca grupul fata nu l-au spalat ci doar l-au facut sa arate ca nou dar fiind foarte putin folosit am preferat sa-i spun ca e schimbat. Am fost personal si am inspectat masina pe elevator la BMW Otopeni inainte sa o ia si sa semneze de primire.

 

Te-ai lamurit?

 

pai ai zis ca te fura la piese, dar din ce povestesti tu i-au schimbat piesele, si atunci de unde ideea ca te fura la piese, sau iti pune altele mai slabe :)

» Post actualizat in 30 Apr 2018 09:28

La a mea troaca scrie. af 2002.

la moto nu scrie cuplu de strangere decat pe suportul de prindere al oglinzilor pe ghidon. 8nm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai zis ca te fura la piese, dar din ce povestesti tu i-au schimbat piesele, si atunci de unde ideea ca te fura la piese, sau iti pune altele mai slabe :)

 

Asta e o chestie pe care am constatat-o personal si pt care bag mana in foc. Alte povesti nu le spun desi cei care mi le-au povestit sunt persoane credibile. Oricum, oameni care sunt capabili sa te minta ca ai stricaciuni la masina in valoare de 4000 euro sunt in stare de orice pt bani.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis, n-am dat cu paru'. Cati km insemna prea mult jeg pe pistoane? Sau cate seturi de placute? Eu ma gandesc ca la 8000km de mobra noua nu trebuie decat sa scoti placutele si sa pui altele noi. Gresesc?

 

Eu zic ca gresesti. Placutele uzate sunt mai subtiri decat cele noi, ceea ce-nseamna ca cilindrii se umplu cu tot jegul de pe drum. Ai pus placuta noua, cilindrul trebuie sa intre mai mult in etrier, cu jeg cu tot, daca nu-l cureti. Ai bagat jegul pe garnitura si in etrier, incepe jocul sansei.

 

Ce cred ca se intampla cel mai frecvent e ca cilindrii nu raspund la fel - "agata". Si asta te duce la probleme, de la uzura prematura si nesimetrica a placutelor si discurilor la posibilitatea sa vii in nas daca iti agata suficient de multe pistoane pe frana fata. Banuiesc ca afecteaza si functionarea ABS-ului, daca-l ai.

 

Am avut acum multa vreme o Dacie la care frana bloca o roata fata inainte sa franeze semnificativ pe celalta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca gresesti. Placutele uzate sunt mai subtiri decat cele noi, ceea ce-nseamna ca cilindrii se umplu cu tot jegul de pe drum. Ai pus placuta noua, cilindrul trebuie sa intre mai mult in etrier, cu jeg cu tot, daca nu-l cureti. Ai bagat jegul pe garnitura si in etrier, incepe jocul sansei.

 

Ce cred ca se intampla cel mai frecvent e ca cilindrii nu raspund la fel - "agata". Si asta te duce la probleme, de la uzura prematura si nesimetrica a placutelor si discurilor la posibilitatea sa vii in nas daca iti agata suficient de multe pistoane pe frana fata. Banuiesc ca afecteaza si functionarea ABS-ului, daca-l ai.

 

Am avut acum multa vreme o Dacie la care frana bloca o roata fata inainte sa franeze semnificativ pe celalta...

 

Inteleg. Eu sunt curios daca la bavaria fac aceasta procedura.

 

Da evident, ca orice discutie de pe forum, a devenit off-topic de la prima pagina.

 

Intrebarea era simpla, mie mi-ar conveni ca operatiile astea triviale gen schimbat gume / placute frana / ulei sa le fac la

o persoana/service mai aproape de mine in care am incredere ca-mi face operatiunea corect si cum vreau eu.

 

Ma gandesc ca e cam degeaba sa treci schimbatu de cauciuc si placute in cartea de service.

Evident, reviziile mari si obligatorii la reprezentanta, ca oricum trebuie bagata mufa si pus acolo ca a fost facuta revizia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea era simpla, mie mi-ar conveni ca operatiile astea triviale gen schimbat gume / placute frana / ulei sa le fac la

o persoana/service mai aproape de mine in care am incredere ca-mi face operatiunea corect si cum vreau eu.

 

ai o motocicleta capabila de peste 300km/h , chiar vrei sa-ti schimbe un alexen rotile si placutele de frana? tocmai ti-a explicat mai sus cum e cu pistonasele care trebuie curatate inainte sa le bagi in etrier ..

 

dealershipurile sunt niste glume proaste dar 90% din garajele de cartier nu-s in stare sa schimbe o viteza .

 

garantia o pierzi sigur daca faci intretinerea in alta parte, cauciucurile nu intra la intretinere, si nici un schimb intermediar de ulei , dar sa pui un k&n sau bmc sigur pierzi garantia daca vede mecanicosu ca nu e filtru stock.

 

ia si citeste toata literatura de ti-a venit cu motocicleta sigur scrie cate ceva despre asta.

 

 

 

 

Eu ma refeream la auto, da, cam Off top

:)

ic

muta mah tractoru, iar stai in drum saracie ce esti .. visezi la bmw-uri cand mergi cu tomberonu ala de honda? mai schimba-i o data antigelu ca altceva nu esti in stare sa faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Intreb poate a mai trecut careva prin chestiile astea:

Ce operatiuni de mentenanta se pot efectua in regim propriu fara a pierde garantia (pentru motociclete BMW).

 

M-ar interesa in special:

  • Schimb ulei + filtru
  • Schimb filtru aer
  • Schimb placute frana
  • Schimb anvelope

 

Ma gandesc ca reviziile obligatorii (la 10-20-30....mii Km) trebuie facute la reprezentanta.

Eu nu inteleg un lucru: dai o gramada de bani pe un BMW nou si nu ai bani sa faci reviziile in service? Dai +10k euro pe mobra si nu ai 300-500 euro pentru o revizie sau cat o costa ea?

 

Poti sa schimbi ce vrei intre reviziile obligatorii iar cei de la reprezentanta sa nu stie. Dar ca sa beneficiezi de garantie trebuie sa faci reviziile la ei asa ca schimburile tot la ei le vei face. Care e manevra sau economia?

 

Doar ca el la demontarea de exemplu al filtrului de aer o sa vada ca nu este original BMW si s-ar putea sa te intrebe de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e problema de bani la el, a si spus asta. ci de faptul ca lui nu ii convine sa isi faca programare si sa piarda timp pt un schimb de placute/anvelope.. eu asa am inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa-i raspundeti omului punctual la intrebari daca cunoasteti fenomenul voi il luati de guler pe om ca e chitros.

 

L-ati ajutat, nu gluma, romaneasca treaba...

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa-i raspundeti omului punctual la intrebari daca cunoasteti fenomenul voi il luati de guler pe om ca e chitros.

 

L-ati ajutat, nu gluma, romaneasca treaba...

Mersi de completare.

 

Nu inteleg man cum ati ajuns la faza cu banii. Am precizat undeva ca nu mi-as permite sau ce? Asta ati inteles voi?

Lumea e cu "eu nu inteleg de ce ...", ce e de inteles?. Am pus o intrebare de legalitate, daca e sau nu "void warranty" mentenanta in afara reprezentantei.

 

 

Am apucat sa studiez putin. Citire din booklet-ul de garantie.

 

"It is recommended that any replacement parts used for maintenance, repair or replacement of emission control systems be Original BMW Parts or Original Remanufactured BMW Parts. The owner may elect to have maintenance, replacement or repair of the emission control devices and systems performed by any motorcycle or scooter repair establishment or individual, and may elect to use parts other than Original BMW Parts or Original Remanufactured Parts for such maintenance, replacement or repair without invalidating this warranty; the cost of such service or parts, however, will not be covered under the warranty except in cases of emergency"

» Post actualizat in 01 May 2018 07:45

Ca si completare, astea sunt motivele pentru care se pierde garantia:

 

The warranty shall be null and
void if:
1. The motorcycle or scooter is
used in any competitive events.
2. The motorcycle or scooter has
been declared a total loss or
sold for salvage purposes.
3. If the Vehicle Identification
Number has been altered or
cannot be read.
4. Any performance accessory
or components attached to
the vehicle alters the original
engineering and/or operating
specifications which results, or
may result, in damage to other
original components.
Editat de iocapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles gresit ca probelma ar fi costurile si frica ca se umbla nejustificat prin mobra. Imi cer scuze.

 

1 - ulei+filtru oricum trebuie sa le schimbe la revizia de X km, asa ca nu vad rostul unui schimb facut in regim propriu

2 - idem la filtrul de aer

3 - cu anvelopa cred in principiu ar putea sa o schimbe cand vrea si unde vrea. Dar cel care o schimba trebuie sa fie atent si sa mai fi facut asa ceva ca sa nu iti zgarie janta. Apoi sa mai si stie sa o echilibreze corespunzator si sa aiba si cu ce.

4 - la placute de frana prezint experienta proprie: BMW-ul meu nu era in garantie si am cumparat un set de placute spate de la un magazin on-line. Le-am inlocuit si am plecat din Bucuresti spre Sibiu. Pina la Sibiu s-a dus garnitura de frecare de pe una din placute (adica a cazut ceea ce popular se numeste ferodoul de pe placuta). Discutia cu vanzatorii - ca nu au fost montate in service deci nu au garantie, Asa ca am cumparat un alt set de la BMW. Desi erau fabricate de catre aceeasi firma, TRW, era o diferenta de la cer la pamant intre astea de la BMW si cele de pe on-line in ceea ce priveste aspectul, calitatea finisarii partii metalice, grosimea partii de uzura. Asa ca nu a mai cumparat piese decat de la BMW.

Asa ca daca tot le iei de la BMW ti le monteaza ei cat bei si tu o cafea :).

 

Nu cunosc, dar daca esti din Vaslui probabil ca service-ul BMW este cel din Iasi si nu cred ca este chiar asa de mare inghesuiala ca sa fie o problema programarea. Inseamna probabil o jumatate de zi alocata pentru aceasta treaba.

 

Dar asa este, cand iti iei un fier, stii ca trebuie sa ii faci revizii, ITP, sa il intretii . Si astea inseamna timp si bani.

 

Treaba cu umblatul nejustificat prin mobra ca sa jumuleasca piese bune si sa puna altele vechi. Asta se intampla la auto, cel putin in Bucuresti.

Nu sunt suficiente mobre ca sa existe o piata de piese furate/inlocuite din service. Problema cu adevarat importanta dupa parerea mea este nivelul slab de pregatire al celor care fac service. Un schimb de ulei, filtru de aer chestii simple este in regula, la alea mai complicate am indoieli. Desi astia de la Honda Nord Bucuresti nu au fost in stare sa regleze un amarat de far dar s-au jurat ca au facut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles gresit ca probelma ar fi costurile si frica ca se umbla nejustificat prin mobra. Imi cer scuze.

 

1 - ulei+filtru oricum trebuie sa le schimbe la revizia de X km, asa ca nu vad rostul unui schimb facut in regim propriu

2 - idem la filtrul de aer

3 - cu anvelopa cred in principiu ar putea sa o schimbe cand vrea si unde vrea. Dar cel care o schimba trebuie sa fie atent si sa mai fi facut asa ceva ca sa nu iti zgarie janta. Apoi sa mai si stie sa o echilibreze corespunzator si sa aiba si cu ce.

4 - la placute de frana prezint experienta proprie: BMW-ul meu nu era in garantie si am cumparat un set de placute spate de la un magazin on-line. Le-am inlocuit si am plecat din Bucuresti spre Sibiu. Pina la Sibiu s-a dus garnitura de frecare de pe una din placute (adica a cazut ceea ce popular se numeste ferodoul de pe placuta). Discutia cu vanzatorii - ca nu au fost montate in service deci nu au garantie, Asa ca am cumparat un alt set de la BMW. Desi erau fabricate de catre aceeasi firma, TRW, era o diferenta de la cer la pamant intre astea de la BMW si cele de pe on-line in ceea ce priveste aspectul, calitatea finisarii partii metalice, grosimea partii de uzura. Asa ca nu a mai cumparat piese decat de la BMW.

Asa ca daca tot le iei de la BMW ti le monteaza ei cat bei si tu o cafea :).

 

Nu cunosc, dar daca esti din Vaslui probabil ca service-ul BMW este cel din Iasi si nu cred ca este chiar asa de mare inghesuiala ca sa fie o problema programarea. Inseamna probabil o jumatate de zi alocata pentru aceasta treaba.

 

Dar asa este, cand iti iei un fier, stii ca trebuie sa ii faci revizii, ITP, sa il intretii . Si astea inseamna timp si bani.

 

Treaba cu umblatul nejustificat prin mobra ca sa jumuleasca piese bune si sa puna altele vechi. Asta se intampla la auto, cel putin in Bucuresti.

Nu sunt suficiente mobre ca sa existe o piata de piese furate/inlocuite din service. Problema cu adevarat importanta dupa parerea mea este nivelul slab de pregatire al celor care fac service. Un schimb de ulei, filtru de aer chestii simple este in regula, la alea mai complicate am indoieli. Desi astia de la Honda Nord Bucuresti nu au fost in stare sa regleze un amarat de far dar s-au jurat ca au facut-o.

Mersi de intelegere.

Oricum merg la dealer, am specificat asta din post-ul 2, intrebarea era care sunt consecintele daca faci tu aceste operatiuni.

 

Ca sa detaliez:

 

Sunt din Bucuresti.

 

Luatul de zile(ore) libere e o problema.

 

Din cauza nealinierii concediului de vara, as vrea sa schimb uleiul fix inainte

Problema e ca gumele si placutele nu mai fac fata (pana ar trebui sa schimb uleiul).

 

Asta inseamna ca in cel mai bun caz, daca o operatiune dureaza o zi, ar trebui sa-mi iau doua zile libere (nu prea am cum).

 

Eu inteleg care e treaba cu fiarele, ca nu e prima, problema era ca inainte, unde locuiam, service-ul yamaha

era la 10 minute de mine, si ma rezolvau destul de repede, mergeam si o duceam dimineata, luam un taxi pana la munca si seara o ridicam.

Acum de unde lucrez, pana la bavaria fac intr-un caz bun o ora.

 

Deci e o problema mai mult de timp. Asa preferam sa schimb gumele si placutele, si apoi mergeam la dealer faceam revizia la interval, si pleacam linistit in concediu.

Editat de iocapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu stiu cum e la mobra ta, la mine schimbul de anvelope a durat cam o ora si-un pic, iar uleiul 30-40 min. Sigur, e posibil ca la reprezentanta sa dureze totul mult mai mult, nu neg :)

Placutele cred ca dureaza un pic mai mult, din cauza ca trebuie verificata BINE frana.

 

Eu in locul tau i-as face o singura programare, schimbi uleiul mai repede si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am mai auzit chestia asta cu luatul unei zile libere, daca este atat de problematic poate ar fi cazul sa va schimbati serviciul, si nu o zic la misto. Noi romanii i.am obisnuit pe astia de pe afara prin corporatiile lor sa muncim ca robii, fara sa spunem pas, afara rup usile la ora 17.00 - 18.00 si nu li se intampla nimic.

Mentalitate de sclav, avem impresia ca facem pe dracu daca bagam ca berila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu stiu cum e la mobra ta, la mine schimbul de anvelope a durat cam o ora si-un pic, iar uleiul 30-40 min. Sigur, e posibil ca la reprezentanta sa dureze totul mult mai mult, nu neg :)

Placutele cred ca dureaza un pic mai mult, din cauza ca trebuie verificata BINE frana.

 

Eu in locul tau i-as face o singura programare, schimbi uleiul mai repede si gata.

Daca dureaza o zi, e ok.

 

Cu uleiul e problematic. Traseul de vacanta o sa aduca probabil limita de service putin peste.

Inainte de concediu am planificate niste iesiri care o sa duca limita destul de mult peste.

Daca puteam sa schimb uleiul putin inainte sa plec, eram in regula si nu mai stateam in eventualul schimb prin tari straine.

 

Da probabil asta o sa fie solutia, merg si fac totul intr-o singura programare si mai vad eu dupa.

 

 

Am mai auzit chestia asta cu luatul unei zile libere, daca eate atat de problematic poate ar fi cazul sa va schimbati serviciul, si nu o zic la misto. Noi romanii i.am obisnuit pe astia de pe afara prin corporatiile lor sa muncim ca robii, fara sa spunem pas, afara rup usile la ora 17.00 - 18.00 si nu li se intampla nimic.

Mentalitate de sclav, avem impresia ca facem pe dracu daca bagam ca berila!

In unele domenii, exista anumite perioade din an in care se aglomereaza multe lucruri (chiar daca restul anului e destul de liber).

 

Si asta ca "in afara e ...", e, dar e ca in romania, in aceleasi domenii.

In fabrica in alte tari, cand suna clopotelul, ies ordonati pe usa, dar asa ies si in Romania. Pot sa-ti garantez ca in alte domenii nu e asa nici afara.

 

Daca unii se simt scalvi, sa se simta, eu nu ma simt, luatul de zile libere nu e problematic in sine, e problematic pentru mine in momentul asta din motive care nu are sens sa le detaliez aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, dar si reprezentanta inchide la 17h, si aia rup usa! Am prieten care, dupa ce se programeaza, lasa dimineata in drum spre job masina la dealer, pune cheia in cutia postala. Aia ii transmit devizul pe mail, accepta, plateste online si trece dupa job sa ia masina din parcare, cu a 2-a cheie, prima o incuie dealerul inauntru. Ai incredere sa faci asta in Ro? Eu unul n-as avea. S-a ciordit masina cu cheie clonata cat a stat pt inlocuit parbriz, a 2-a zi a disparut din fata casei. Adresa din talon, treaba simpla.

Bine, eu nici joburi de sclav pe plantatie n-am prea avut, si nici masini de dus la dealeri :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dureaza o zi, e ok.

 

Cu uleiul e problematic. Traseul de vacanta o sa aduca probabil limita de service putin peste.

Inainte de concediu am planificate niste iesiri care o sa duca limita destul de mult peste.

Daca puteam sa schimb uleiul putin inainte sa plec, eram in regula si nu mai stateam in eventualul schimb prin tari straine.

 

Da probabil asta o sa fie solutia, merg si fac totul intr-o singura programare si mai vad eu dupa.

 

 

In unele domenii, exista anumite perioade din an in care se aglomereaza multe lucruri (chiar daca restul anului e destul de liber).

 

Si asta ca "in afara e ...", e, dar e ca in romania, in aceleasi domenii.

In fabrica in alte tari, cand suna clopotelul, ies ordonati pe usa, dar asa ies si in Romania. Pot sa-ti garantez ca in alte domenii nu e asa nici afara.

 

Daca unii se simt scalvi, sa se simta, eu nu ma simt, luatul de zile libere nu e problematic in sine, e problematic pentru mine in momentul asta din motive care nu are sens sa le detaliez aici.

 

deci problema ta e de fapt nu e. daca faci programarea la ora la care doresti, iar in 90% din cazuri se respecta. Cand faci programarea ceri ce ai nevoie si eventual soliciti sa ti se confirme ca au in stoc ce ai tu nevoie, gen placutele de frana.. nu tre sa iti iei o zi libera pentru o operatiune care dureaza max o ora (placutele fata sa zicem)

 

mai ai si posibilitatea ca sa aduci motocicleta cu o seara inainte, lasi cheia la paznicii de la poarta. dupa ce e reparata si achiti factura, tot la ei vei gasi cheia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de intelegere.

Oricum merg la dealer, am specificat asta din post-ul 2, intrebarea era care sunt consecintele daca faci tu aceste operatiuni.

 

Ca sa detaliez:

 

Sunt din Bucuresti.

 

Luatul de zile(ore) libere e o problema.

 

Din cauza nealinierii concediului de vara, as vrea sa schimb uleiul fix inainte

Problema e ca gumele si placutele nu mai fac fata (pana ar trebui sa schimb uleiul).

 

Asta inseamna ca in cel mai bun caz, daca o operatiune dureaza o zi, ar trebui sa-mi iau doua zile libere (nu prea am cum).

 

Eu inteleg care e treaba cu fiarele, ca nu e prima, problema era ca inainte, unde locuiam, service-ul yamaha

era la 10 minute de mine, si ma rezolvau destul de repede, mergeam si o duceam dimineata, luam un taxi pana la munca si seara o ridicam.

Acum de unde lucrez, pana la bavaria fac intr-un caz bun o ora.

 

Deci e o problema mai mult de timp. Asa preferam sa schimb gumele si placutele, si apoi mergeam la dealer faceam revizia la interval, si pleacam linistit in concediu.

daca este atata de problematic de ce nu faci revizia pe drum? Cat timp o faci la BMW e in regula. Nu cred ca pretul in RO este mult mai mic decat afara. Fa o intrebare la un potential service de pe traseu.

Iti planifici traseul, banuiesti cam cand unde ajungi si cauti sa ai un service BMW pe drum. La nevoie poti sa schimbi atat gumele cat si placutele pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce operatiuni de mentenanta se pot efectua in regim propriu fara a pierde garantia (pentru motociclete BMW).

 

M-ar interesa in special:

  • Schimb ulei + filtru
  • Schimb filtru aer
  • Schimb placute frana
  • Schimb anvelope

 

Ma gandesc ca reviziile obligatorii (la 10-20-30....mii Km) trebuie facute la reprezentanta.

 

Eu zic ca pierzi garantia daca nu faci service "ca la carte" la timp. Adica, in functie de cate zeci de mii de km si ce anume se schimba la fiecare, la un service autorizat BMW Motorrad.

Asadar, nu are rost sa faci ceva singur (ulei, filtre etc) atata timp cat trebuie le faci oricum la ei, atunci cand trebuie. Si, mai ales daca zici ca nu banii sunt marea problema ci timpul, daca tot esti la schimb de ulei si vezi ca placutele sunt deja destul de uzate, chiar daca mai merg ceva, le schimbi deja, ca tot ai pierdut timpul pana acolo.

Singura ta grija ar trebui sa fie sa verifici uleiul si sa completezi daca este cazul.

 

Anvelopele nu intra in discutia cu garantia, le schimbi unde vrei. Vezi doar ca cel care le schimba sa stie cum e treaba cu senzorii de presiune (daca ai RDC).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbi singur placutele si caucioacele. Ei nu stiu ca tu mergi cu a1a intre 2 semafoare, dar le zici ca ai doar km extraurbani: 'm.am dus la tara la bunici, nu am mers tare, placutele rezista!' ca sa fie deceptia 100% reusita, bagi acelasi tip de placute, nu de honda modificate, ca.s mai ieftine, cum am auzit pe aici la unul (acu ceva ani).

 

Intre 2 schimburi se ulei l reprezentanta, faci si tu unul acasa, ca sa ai grija de motoreta. Ce interval de service ai? Pe mine ma uimesc astia cu 30 de mii la tractoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...