Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe mine nu mă sperie tehnologia. Mi-ar plăcea mai mult KTM pentru pachetul pe care-l oferă. Dar asta nu înseamnă ca Tenere e de cacao, din contră.

Nu trebuie neapărat să refuzi tehnologia, asta nu pricepeți voi. Sunt foarte mulți care nu vor să-și bată capul cu ea sau pur și simplu nu se pricep. Asta nu înseamnă că sunt total proști, ci au pierdut acest tren pentru că nu le-a păsat. Ce să-i fac acum lu' tata, om la 74 de ani, foarte bun în ceea ce a profesat, domeniu tehnic, care încă mă mai întreabă cum să pornească și să regleze aerul condiționat la Logan. Păi ce să facă el cu pilot automat adaptativ? Poate n-ați întâlnit persoane care întreabă dacă o mașină din ziua de azi cu toate opțiunile se poate conduce și ca o mașină normală. Despre ce vorbim aici? 

Tenere e o mașinărie clasică, nici pe departe rudimentară. Nu trebuie să raportăm lumea la punctul nostru de vedere, asta înseamna ochelari de cal... 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Tenere e de cacao

As vrea sa cred ca nu s-au tras concluzii de genu, pentru ca ar fi pur si simplu vrajeala. 
Se diluiaza un pic discuttile aicea T7vs790, sincer ne mai trebuie niste competitie (Tiger8/900, GS-urile "mici" si ce o mai fi relevant.) Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Avem nevoie de un Transalp nou :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, ovi_ice a spus:

 

Mai documenteaza-te. E printre putinii de pe YT (ca nu l-as putea numi vlogger, e instructor moto) care-si cumpara din banii lui echipament, mobre, anvelope. Gasesti si informatie despre cate continente a strabatut, pe ce motociclete (a avut si Yamaha, si BMW) si cum si de ce a ales fiecare dintre ele (ca nu le-a primit de pomana).

Eu nu înțeleg dacă o excepție, acest instructor moto, care și-a luat KTM 790 Adventure R , face ca Tenere 700 să nu fie ok. Eu am 4 amici care și-au luat Tenere 700, motocicliști vechi. Au vrut ceva simplu și fiabil. Nu sunt instructori moto dar cred că dau lecții multora pe coclauri, mai ales celui mai înverșunat de pe aici, care și-a transformat total BMW-ul dar tot cu picioarele pe jos merge-n off-road :D

Mda, pentru cei ca el trebuie multă tehnologie, într-adevăr...

 

Îmi place de Bret ăsta că a avut V-Strom și l-a băgat prin toate noroaiele :D

Dar fie vorba între noi, ăla ar merge cu orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, hora09 a spus:

Mai sunt unii care refuza technologia, amish, fiecare crede ce vrea, eu zic doar ca repulsia/refuzul fata de evolutie/tech este un pas sigur inspre........... completati voi linia punctata

in ochii celui care are cheia, dar da.. si mie imi place!

 

sau poate nu vreau sa platesc in plus pentru atat de multa tehnologie de care poate in prea putine cazuri o sa ai nevoie de ea.

ABS pt strada si traction controlul pentru on/off sunt in ochii meu suficiente pentru o mobra in gama asta

cornering ABS ai nevoie cand iti place sa mergi la limita si fiecare curba vrei sa o iei ca la motoGP, la fel si platforma interiala tot in gama de gadget care sa te tina in viata cand esti trigger happy si nu poti sa te controlezi. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, hora09 a spus:

Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Greșit! E o japoneză la preț decent, care nu te lasă-n drum și nu-ți prinzi urechile prin setări. D-aia se vinde mei bine decât KTM 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

 

 

 s-au gandit sa nu-ti fie prea usor in off.

I call this BULLSHIT.

Felul in care pui problema, spune cam cat poti in off road. Si daca nu poti sa mergi pe ea, este bullshit. In cazul asta, este justificat sa iei o mobra cu suspensie electronica, TC, ESP, cornering ABS, frane combinate, senzor de proximitate si neaparat, dar neaparat, asistenta la pornirea din rampa. Cica ajuta.. ;) 

Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

 Asta nu înseamnă că sunt total proști, ci au pierdut acest tren pentru că nu le-a păsat. 

Sau poate ca pur si simplu doresc sa mearga pe motocicleta nu pe PS, vor sa controleze ei motocicleta, nu sa decida gizmo-urile electronice pentru ei. Si poate vor sa simta intre picioare fier, nu plastic.  Deci e o chestiune de filosofie, nu de inadaptare le tehnologie. 

Din punctul meu de vedere, Tenere 700 are un singur defect: pretul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Din punctul meu de vedere, Tenere 700 are un singur defect: pretul. 

Aici au fost labagii... Yamaha MT07 e 6850€ iar Tenere e 10000€. Cred că a contat mult cu cât a ieșit KTM-ul pe piață și au zis să mai muște și Yamaha vreo 2000€ în plus la bucată... La un preț (mult mai corect) de 8000€ ar fi rupt piața-n două!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Cavaleru a spus:

 

cornering ABS ai nevoie cand iti place sa mergi la limita si fiecare curba vrei sa o iei ca la motoGP, la fel si platforma interiala tot in gama de gadget care sa te tina in viata cand esti trigger happy si nu poti sa te controlezi. 

 

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

Editat de RuInCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, RuInCV a spus:

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

 

pai daca o luam asa poate ala rateaza curba cu totul si te-a luat pe capota cu toata plaforma inertiala... 

 

daca ne axam pe jungla de pe sosele noastra nu ar mai trebui sa ne urcam pe 2 roti punct! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, vis-a-vis a spus:

Aici au fost labagii... Yamaha MT07 e 6850€ iar Tenere e 10000€. Cred că a contat mult cu cât a ieșit KTM-ul pe piață și au zis să mai muște și Yamaha vreo 2000€ în plus la bucată... La un preț (mult mai corect) de 8000€ ar fi rupt piața-n două!

 

poate sa o compari cu tracerul care e vreo 8600 dar, costurile dezvoltarii unui model se adauga si in pretul motocicletei. de aceea nu poti compara un model de strada cu unul de off. pt ce cel de off necesita de aproape 2 ori mai multa munca ca sa corespunda ambelor tipuri de teren. in afara de motor nu s-au folosit componente de la alta surata din gradina Yamaha asta se traduce in dezvoltarea componentelor specifice modelului. bani si iar bani.

 8000e e prea optimist dar 9000 ar fi fost ideal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, RuInCV a spus:

 

Si daca ai norocul sa te intalnesti pe Cheia, Lepsa sau Siriu cu un dement care taie curba si intra pe jumatate din banda ta ??

 

A. Te culci ca MM la 60+ de grade si il eviti

B. Tie nu ti se poate intampla asa ceva

C. Franezi

 

Daca din pura intamplare ai ales varianta C nu cumva ai prefera sa aiba mobra cornering ABS ??

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis  de acord, asta am vrut sa scriu, ca eu de cand am permisul de prea putine ori m-am confruntat cu o situatie de genu pentru ca merg cum merg, iar atunci cand il ai pe ghinion greu te mai salveaza vreo tehnologie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Greșit! E o japoneză la preț decent, care nu te lasă-n drum și nu-ți prinzi urechile prin setări. D-aia se vinde mei bine decât KTM 😛

 

unde ai gasit ca se vinde mai bine ca si KTM? eu am tot cautat raporturi de vanzari si nu gasesc. 

Acum 2 ore, hora09 a spus:

As vrea sa cred ca nu s-au tras concluzii de genu, pentru ca ar fi pur si simplu vrajeala. 
Se diluiaza un pic discuttile aicea T7vs790, sincer ne mai trebuie niste competitie (Tiger8/900, GS-urile "mici" si ce o mai fi relevant.) Dar stiu ca totul se va rezuma la cat costa in cele mai multe dintre cazuri, de aia T7 este in coltul ei.

Avem nevoie de un Transalp nou :D

 

 

ce vrei sa stii despre Tiger 800? :D

 

am facut in 2 ani 50k+ km cu el pe toate drumurile 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

 

Deci, cu omul potrivit in sa, se poate. Pentru cine nu poate, Goldwing este bullshit.. ;) 

Acum 47 minute, ioio_viola a spus:

 

unde ai gasit ca se vinde mai bine ca si KTM? eu am tot cautat raporturi de vanzari si nu gasesc. 

Cam scumpe la vedere pe drumuri, in conditiile in care se vand ca painea calda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

se vand ca painea calda

Da te rog ceva date/statistici, ca de curiozitate am sapat dar doar la suprafata.
Gasesc doar pe producator nu si pe modele.

Plus ca sigur se vinde diferit in functie de tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit, colegu'! Ideea era ca nu le-am prea vazut pe strazi, desi fanii marcii prognozau inca dinainte de a aparea modelul, ca vor avea niste vanzari astronomice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, xt600 a spus:

Am glumit, colegu'

ah! am luat-o de bune 😐

Pai de aia vreau ceva numere te Q1/Q2 de anu asta ceva. 
Pe unde locuiesc industria moto sta bine, adica magazine multe mari si pline, reprezentante de la mai toti cu gama la usa scoasa sa vezi ce iti place si tot asa.
Dar in toate turele mele de weekend am vazut doar un T7 (evident ca nu e doar unul, da atata mi-a fost dat sa vad) si prin oras nu am memorie sa fi zarit unu. Nu se leaga ceva.. Altel ktm cat vezi, tiger si AT, GS-uri pe la categoria asta de in jur a 1000cc.

Urmaresc si scoli de condus in off care pun saptamanal poze de la cursuri, acolo la greu GS mare, Tiger mare si T7 daca nu manc rahat am vazut de doua ori postat.

Iti dai seama, asta e ce vad, restu de 99.9999% din lume se invarte, nu in raza mea vizuala 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Felul in care pui problema, spune cam cat poti in off road. Si daca nu poti sa mergi pe ea, este bullshit. In cazul asta, este justificat sa iei o mobra cu suspensie electronica, TC, ESP, cornering ABS, frane combinate, senzor de proximitate si neaparat, dar neaparat, asistenta la pornirea din rampa. Cica ajuta.. ;) 

 

 

Felul in care iti pute orice nu are diapazoane, spune mai multe despre tine, decat crezi tu ca stii ce pot si ce nu pot eu in offroad.

La modul general vorbind, tu ai incalecat macar una din mobrele astea doua, despre care iti dai cu parerea aici ?

Eu m-am dat cu amandoua. Cu T7 nu prea mult, si nu pe off dar am sarit niste borduri, cu 790 mult mai mult si daca se aliniau astrele, acum aveam si eu una, dar ghinion nu s-au aliniat.

Referitor la vanzari o persoana apropiata mie, si-a luat de curand 790R, vreau sa va spun ca se sta la coada ca la dacii pentru R. Varianta S se gaseste R nu prea. Pentru cei dintre voi care baga nasul si pe ADV, amicii de peste ocean, cand au auzit de mobra asta au inceput sa isi faca rezervari pentru R-uri si la ei rezervarea e cu avans jos.

Nu sustin ca T7 nu se vinde, sau nu se vinde bine, sau nu se va vinde foarte bine, ba chiar ma astept sa se intample asta, mai ales in Romania peste cativa ani cand vor fi la SH, ca na asa e la noi piata sa fie ieftina, da ieftina rau si sa aiba putini km max 20K, habar nu am cum se vinde, dar din punctul meu de vedere asta nu e un criteriu. Daca ne uitam tot peste ocean, ia sa vedeti cati si-au luat KLR, o basina de mobra cu tehnologie de cand eram eu mic [si asta a fost de mult] si il si ridicau in slavi.

Pentru aia care sunt anti TC, cornering & shit din memorie asa sunt aceiasi[si oricum aceeasi categorie] care era impotriva ABS si care se dadeau cu popoul de pamant, ca daca devine obligatoriu ei se lasa de mobrit, ne mai auzim peste 10 ani.

Insa principala diferenta intre mobrele astea doua, in afara de elecronica care este "nice to have" este suspensia, COG-ul si "handeling"-ul, care la 790 sunt in alta liga.

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Deci, cu omul potrivit in sa, se poate. Pentru cine nu poate, Goldwing este bullshit.. ;) 

 

Stii cum se spune, multi vad putini cunosc. Cate goldwinguri cu WP ai vazut tu pana acum. Hai fii amuzant si da un raspuns diferit de zero.

Mai era un baiat care se dadea cu R1, din care ramasesera doar abtibildurile, propulsorul si 4 suruburi, dar mna cum ziceam, multi vad ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

 

Felul in care iti pute orice nu are diapazoane, spune mai multe despre tine, decat crezi tu ca stii ce pot si ce nu pot eu in offroad.

 

Eu m-am dat cu amandoua. Cu T7 nu prea mult, si nu pe off dar am sarit niste borduri

 

 Daca ne uitam tot peste ocean, ia sa vedeti cati si-au luat KLR, o basina de mobra cu tehnologie de cand eram eu mic [si asta a fost de mult] si il si ridicau in slavi.

 

Cam cat spune despre tine faptul ca iti pute tot ce are diapazoane sau este made in Japan.

Cand intr-un post anterior afirmi ca T700 nu este potrivita pentru off road pentru ca are rezervorul sus, da-mi voie sa ma indoiesc de skill-urile tale. Pana la proba contrarie. :) 

 

La fel cum te-ai dat si cu V Strom 1050/150XT despre care, la nici 24 de ore de la anuntul oficial si doar pe baza unei fise tehnice sumare, afirmai ca este " o balarie de mobra", pe care o vor cumpara "hipsterii si habarnistii".. ? 

 

Asadar, off roadul facut cu T 700 s-a redus la cateva borduri sarite si pe baza acestei experiente ai ajuns la concluzia ca COG este prea sus si ca este este un bullshit. Pfff.. te pricepi!  

 

"Basina"(alta eticheta de cunoscator) aia de KLR este o legenda. KTM-ul la care visezi nu va fi niciodata. Cel mult un bestseller pe unele piete. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, ERU a spus:

Cate goldwinguri cu WP ai vazut tu pana acum. Hai fii amuzant si da un raspuns diferit de zero.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, ERU said:

 

E o mobra facuta ieftin, asta e realitatea. L-au pus acolo pentru ca :

1 Atat ii duce capul

2 Le-a fost mai usor [e greu sa faci sinapse, chiar si cand iti arata altii calea e greu sa o urmezi]

3 A fost mai ieftin cu 50 de copeici [cred ca asta e de fapt primul motiv]

 

 

Dupa o scurta cautare, am gasit site-ul (m-as fi mirat sa nu existe) cu problemele specifice KTM 790. Din cele ~15 "early faults", 3 (20%) sunt legate de rezervor. Probabil de la prea multa inovatie, n-au mai avut timp sa verifice una-alta:

https://790adventure.net/early-faults/fuel-gauge-not-working/

https://790adventure.net/early-faults/fuel-tank-full-of-crap/

https://790adventure.net/early-faults/full-tank-indicated-but-out-of-fuel/

 

Dar lasa, ca de anul asta muta productia in China, si in mod sigur calitatea mobrei va creste. 

Daca Yamaha a economisit 50 de copeici cu rezervorul ala al lor de saraci, ma intreb cate copeici economiseste KTM facand mobrele la Hangzhou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...