MotanuincaltatAZX Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Salutare, Am un Kawa ER-6n din 2008. Tocmai l-am luat. Intrebare. De obicei in oras schimb vitezele pe la 4000-5000 RPM. Clank-ul acela zgomotos e normal sa se auda si cand schimb a doua sau a treia? Si cand schimb in viteza inferioara se aude. Specific ca tin ambreiajul apasat pana la capat. Poate ar trebui sa-i iau ecceleratie de tot? Incerc sa schimb cat mai cursiv, nu sa bruschez. Poate ar trebui inlocuit ambreiajul? Ce parere aveti? Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) Tu poate tii pana la capat ambreiajul dar nu decupleaza total . O cauza ar putea fi faptul ca nu este bine ajustat. Asta ca cea mai mica problema si care poate fi remediata fara costuri:) Cauta sa vezi cum se ajusteaza si vezi daca asta este problema ta Editat Iunie 14, 2018 de alzayr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotanuincaltatAZX Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 Tu poate tii pana la capat ambreiajul dar nu decupleaza total . O cauza ar putea fi faptul ca nu este bine ajustat. Asta ca cea mai mica problema si care poate fi remediata fara costuri:) Cauta sa vezi cum se ajusteaza si vezi daca asta este problema ta Dar e normal acel clank? Am auzit chestia asta in cazul multor mobre. Si nu doar de scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Ride it! Nu schimba niciun ambreiaj! » Post actualizat in 14 Jun 2018 09:12 Te.invit sa dai o tura cu Harli! O sa ai impresia ca mobra ta e electrica! Regleaza cablul si mergi linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 La ambreiajele in ulei intotdeuna se va auzi clank, mai ales la retrogradare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Daca uleiul e mai gros, se aude mai putin. Cind abia o pornesti, vitezele se schimba aproape fara zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) Depinde ce ulei ai si/sau cat de vechi e. Depinde si de turatia la care schimbi treapta. Aveam 15w50 = aveam zgomotul ala pronuntat. Am schimbat cu 10w50 si acum e mai bine. O alta solutie ar putea fi aceea de a schimba in turatii mai ridicate, incearca pe la 7-8k (in special cand schimbi in a-2a), motorul tau e de turatie, oricum e lesinat pe la 4-6000. Dar cum s-a zis mai sus, intai as verifica cursa de la ambreiaj sa fie reglata bine si de la maneta si de la motor daca e cazul. Editat Iunie 14, 2018 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotanuincaltatAZX Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 Daca uleiul e mai gros, se aude mai putin. Cind abia o pornesti, vitezele se schimba aproape fara zgomot. Exact...cand e rece nu prea se aude..se schimba mult mai smooth. Aproape insesizabil CLANK-ul. Cand se incalzeste..TRANK CLONK CANK se dezmembreaza, va spun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 O alta solutie ar putea fi aceea de a schimba in turatii mai ridicate, incearca pe la 7-8k (in special cand schimbi in a-2a), motorul tau e de turatie, oricum e lesinat pe la 4-6000. Bati campii, nu are nici o legatura una cu alta. Singurul lucru pe care trebuie sa-l verifice este cursa ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Si te mai intrebi de ce iti spun ca vorbesti fara sa stii ... la tine la harli oricum pe la 4 mii o ia motorul inaintea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Dentoane, exista niste motive constructive pt care se aude clankul, nu exploatarea e problema. Toate moto cu ambreiaj umed fac clank, noi-noute din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Si exista si motive pentru care zgomotul poate sa dispara sau sa se reduca, cand schimbi in ture ridicate, fata de atunci cand schimbi pe la 4000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 ...la tine la harli oricum pe la 4 mii o ia motorul inaintea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Fara legatura cu clncul, schimba mai sus. 4000-5000 e putin la motoreta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Iar esti retardat! Omul zice bine! Toat motoarele cu care am mers faceau la fel, fie mai vechi, fie 2010+. La turatii mici abia intra in viteza, cutia e galagioasa. On topic: regleaza ambreiajul cu free play de cativa mm la maneta, daca n ai facut schimbul de ulei fa l... si mergi fara griji. Aici pe forum e plin de maimute inginere!! Bati campii, nu are nici o legatura una cu alta. Singurul lucru pe care trebuie sa-l verifice este cursa ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotanuincaltatAZX Postat Iunie 14, 2018 Autor Share Postat Iunie 14, 2018 Clank e ok...Mai greu cu un crrrrr S-a mai intamplat si asta. Nu tineam ambreiajul bine apasat. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 ...vezi ca poți sa schimbi și fără ambreiaj oe urcare.la o anumita turație....am facut treaba asta accidental, de câteva ori.la 7 k nu îți dai seama. Merge si pe retrogradare fara ambreiaj, doar ca trebuie sa dai sprit ca sa turezi motorul mai mult cand esti in punctul mort si sa prinzi momentul. Practic se egalizeaza vitezele pinioanelor din cutie cu turatia motorului si permite intrarea sau iesirea din si in treapta de viteza. La schimbarea in treapta superioa fara ambreiaj, merge mai usor deoarece motorul este deja turat mai mult decat il turezi pe retrogradare. Trebuie ceva exercitiu, dar poate distrage atentia aceasta manevra, si nu cred ca este indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) Muuuuahahahahhhhhaaahhahahahaaaaaaaaaaa Ce dume de meltean fript =))))))))))))))))))))))))) Auzi motiv la asta....muahahahaha Intr adevăr, la Tmax ul acela așa e =)))))) motivul renunțării la motor, a fost Clank ul ala enervant,la fiecare cuplare în treapta 1, la scuter nu am problema asta :-D Editat Iunie 14, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Faci pauza prea mare cu ambreiajul actionat la schimbarea vitezelor. Incearca sa te misti mai repede,daca tii mult ambreiajul apasat pana schimbi viteza trenul pinioanele/craboti isi reduc viteza, si nu se mai sincronizeaza cu trenul mobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 incearca sa turezi un pic la retrogradare in treapta inferioara si o sa vezi magie )))) si regleaza ambreiajul, eventual schimba uleiul daca e obosit sau nu stii cand a fost schimbat.....baga ce scrie in cartea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) Si exista si motive pentru care zgomotul poate sa dispara sau sa se reduca, cand schimbi in ture ridicate, fata de atunci cand schimbi pe la 4000. Alo lachersii, voi habar nu aveti cum functioneaza un ambreiaj, mai ales cel umed. Ca sa intelegeti care e buba luati doua geamuri, ungeti-le cu ulei si lipiti-le. Dupa aceea incercati sa le desfaceti. Sa-mi spuneti pe urma cat v-ati chinuit... poate asa o sa va dati seama ca zgomotul nu are nici o legatura cu turatia ci cu corelarea corecta a treptelor vis-a-vis de viteza de deplasare si turatia motorului. Ca sa intelegeti lachersilor treptele pot fi schimbate si fara actionarea ambreiajului dar asta presupune un dram de creier si mai ales, sa simti utilajul. Am ajutat candva un motociclist sa ajung pana undeva pt ca facuse pana si a observat ca schimbam treptele de la mic la mare fara sa apas ambreiajul si totul se petrecea lin, fara smuceli, cloncaneli sau caraituri. Culmea, nu intelegea desi era motociclist de multi ani si voia sa invete. I-am explicat ca daca nu s-a prins singur pana acum nu mai avea rost sa-si bata capul, e valabil si pentru voi dar daca totusi vreti apelati la TNG ca el poate are rabdare sa va invete. Iar esti retardat! Omul zice bine! Toat motoarele cu care am mers faceau la fel, fie mai vechi, fie 2010+. La turatii mici abia intra in viteza, cutia e galagioasa. Bati campii cu gratie, o cutie de viteze din anii '50 (ex) nu difera cu nimic fata de o cutie din anii de acum. Practic intre un amarat de IJ si BMW-ul tau nu este nici o diferenta dar esti prea batut in cap ca sa intelegi treaba asta. On topic: regleaza ambreiajul cu free play de cativa mm la maneta, daca n ai facut schimbul de ulei fa l... si mergi fara griji. Aici pe forum e plin de maimute inginere!! Ia zi inginere care e diferenta intre ambreiajul de IJ si ambreiajul de la BMW-ul tau bengos? Editat Iunie 14, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 (editat) Băieții de la Bavaria au copiat ambreiajul de la ij, deci, practic, diferențe nu sunt. Atât ca au mai adăugat doi cilindri in plus, sa nu se desumfle roata de rezerva, maimuțoi mecanicos care ești tu! Bhahahahahahahaha » Post actualizat in 14 Jun 2018 16:21 Recitește de la stânga la dreapta și nu invers, fraza scrisă de mine și după ce ești sigur ca ai înțeles o, citește și ce ai scris tu. Doamne ce specimen! Editat Iunie 14, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Băieții de la Bavaria au copiat ambreiajul de la ij, deci, practic, diferențe nu sunt. Atât ca au mai adăugat doi cilindri in plus, sa nu se desumfle roata de rezerva, maimuțoi mecanicos care ești tu! Bhahahahahahahaha » Post actualizat in 14 Jun 2018 16:21 Recitește de la stânga la dreapta și nu invers, fraza scrisă de mine și după ce ești sigur ca ai înțeles o, citește și ce ai scris tu. Doamne ce specimen! He he, deci esti praf, habar n-ai si esti un zero barat dar in schimb te dai destept cand de fapt esti prost bata. Tipic romanesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Hai sa vezi cum incep sa iasa trolii sa se certe intre ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Si moto guzii face clank ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.