Jump to content
Sign in to follow this  
Fiziflash

Platforma V-Twin - Cafe Racer.

Recommended Posts

foarte....

 

am cautat pentru proiectul personal un GPZ turbo (tech porn), dar era prohibitv pretul si nu ma lasa sufletul sa dau foc la bani.... asa ca am luat GPZ-ul aspirat

 

ZX750-tubo-Kawasaki-engine.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harleyul ala are turbo, ce aveti? :) Se vede turbina de la o posta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vreo 3 ani de cand arde mocnit in mine, iar de vreo doua luni cu flacara dorinta de a-mi face/ cumpara inca un motor.

 

Nu sunt impatimit cafe racer, insa imi plac la nebunie motocicletele cu V-twin (Ex Chopper) cu semighidoane, furca USD, etrieri radiali, profil drept, deci destul de propriu spus cafe racer.

 

Am o slabiciune pentru CX500, insa nu ma vad facand asa ceva.

 

In schimb mi-as dori un proiect in genul celor facute pe Yamaha Virago (Atasez vreo doua poze). Modul cum arata propulsorul, separat parca de partea "finisata" rezervor - sea.

 

Intrebarea este ce platforme ar fi cu V-twin mai potrivite pentru a obtine ce imi doresc eu, si care sa aiba raportul efort/rezultat cel mai bun.

Sa știi ca și eu am aceleași gânduri și tot la virago am ajuns. Am văzut ca exista kituri bolt on pentru virago (subframe și rezervorul), nu necesita tăiat ceva sau sudat și arata și foarte bine după. Am văzut ca a recomandat cineva pe aici și Ducati SS care se pretează la fel fff bine pt un cafe racer. Dar la fel de bine am văzut și Horneturi făcute cafe racer și sunt absolut senzaționale. Dacă te apuci de proiect te ajut și eu la surubarie poate învăț si eu câte ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca intereseaza pe cineva , am eu un Ducati 750ss cumparat pt proiect cafe , dar nu am apucat si nici nu prevad ca apuc sa-l fac .

 

Am si piese cafe ( codita, carena fata ..etc) care vin cu moto . 800euro vreu pe tot sa eliberez garajul

 

Mai multe detalii la tel

0751223726

Robi

post-12605-0-08256500-1534509720_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inspirat de altii vreau sa modific si eu xv-ul meu. Totul este reversibil deoarece furca, semicadrul si comenzile avansate le-am demontat complete.

20170815_175441.thumb.jpg.94149bd5cec411792ce73a33914ef749.jpg20180929_154217.thumb.jpg.b908b9288b3fcaa23753fadceaf3ec88.jpg20181103_151214.thumb.jpg.4d4235d65e47f532a3d728d31c422abb.jpg868732723_20181103_151231.thumb.jpg.c527373c557280750068722666a241b3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BLACK SPIDER de unde ai luat protectia de la roata spate si cat te-a costat. As pune si eu pe bandit, ca fostul proprietar i-a taiat protectia de de sub sea si arunca apa si noroi peste tot. 

Merci si spor la proiect. Arata bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

- multumesc Dany, ai fost una dintre sursele de inspiatie...

- protectia am luat-o de pe olx (kawasaki z1000 scria pe ea, cred ca e o piesa aftermarket), 200 lei dar a trebuit modificata prinderea la ax si bascula

- rezervorul e de yamaha xj650 din 1982 - 19 litri, prinderile se potrivesc pe cadru fara nicio modificare; fata de rezervorul original acesta e mai masiv, abia astept sa vina de la vopsitor, a zis ca face ceva deosebit fara sa indrepte indoiturile....impreuna cu codita..

 

- sunt gata filtrul de aer, suportii de picioare cu comenzile aferente...gsxr

Edited by BLACK SPIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezervorul n.am vrut sa.l indrept pentru a nu afecta izolatia de la interior.....asa ca am facut un artificiu....

20190118_151707.jpg

20190118_151951.jpg

20190207_123.jpg

20190207_1231.jpg

20190207_160534.jpg

20190207_160542.jpg

20190207_173613.jpg

20190207_173624.jpg

totul e vopsit, fara stick-ere

Edited by BLACK SPIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe roti.....de instalat cateva beculete si schimbat evacuarea20190216_153912.thumb.jpg.3ce42566666b8d0be074f3f9e9ce3806.jpg

20190216_153831.thumb.jpg.1ba524d270b89aa8fabcf1f5d7ea191f.jpg

Edited by BLACK SPIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

bravo, in sfarsit ceva care arata cum trebuie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎20‎.‎07‎.‎2018 la 11:17, florinelu07 a spus:

Cx500 este foarte ok

Salutam baietii pierduti prin atelierele pasiunii!

Ca tot e 1 Mai muncitoresc si serbam, la o pauza de cafea frunzarind forumul, constatam ca a intinerit topicul😊.

Cu salutari din partea mea si a fiului vis a vis de achizitie, moto proaspat intinerita😊

 

IMG-20190428-WA0019.jpg

 

 

 

Edited by TeDy 'M
foto mai bune

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 23.02.2019 la 7:11, BLACK SPIDER a spus:

Pe roti.....de instalat cateva beculete si schimbat evacuarea20190216_153912.thumb.jpg.3ce42566666b8d0be074f3f9e9ce3806.jpg

20190216_153831.thumb.jpg.1ba524d270b89aa8fabcf1f5d7ea191f.jpg

 

Salut, 

Arata excelent, felicitari! 

Ce dificultati se intampina la ITP pentru astfel de modificari? Sunt tentat sa imi fac si eu una, dar ma da inapoi aspectul legal. In Constanta te pofteste afara numai cand te vede intrand cu asa ceva pe poarta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci. In oras n.a vrut nimeni sa faca ITP-ul. M-am programat direct la RAR  si l-au facut ei. Au verificat seriile, culoarea, frane, lumini si totul a fost ok. Le-a placut motocicleta si mi-au zis ca acum o au in forma asta si e in regula. Am mai pus una....XV

 

     20190928_122257.thumb.jpg.45d529dc3f3b3bae77234617ce9a0faf.jpg    20190928_131117.thumb.jpg.1af0ed81b371ee68517b94c4a1855f8d.jpg

 

 

Edited by BLACK SPIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine de stiut. Nu ti-au cerut omologari pe piese, dosar technic, dovada de la service autorizat RAR si alte asemenea pentru reomologare? 

Traiam cu impresia ca asta ar fi parcursul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca a fost vb de reomologare, i-au făcut inspecția tehnică periodică. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate. De ar fi toti inginerii RAR la fel de amabili si nu te-ar lua cu "modificari neomologate la instalatia cutare". 

BLACK SPIDER e dovada vie ca merita incercat 😊

Reusit si XV-ul! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...