zar Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cand ai inmatriculat?Nu vreau sa ma contrazic, dar tot un prieten a adus un moto de afara anul trecut si l-a costat la RAR 400-450 lei...nu mai tin minte. anul trecut in iunie. dupa cum am mai spus, posibil ca taxele sa difere in functie de anul fabricatiei, omologare de tip euro 1,2,3, capacitate cilindrica etc, asta nu pot sa iti spun. motocicleta mea este an 2002 916 cc si euro1(cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 + ITP, plus taxa pentru identificare - astea se fac la RAR, si stiu sigur ca este peste 400 lei TOT RARul am executat eu operatiunea lunea asta CIV + ITP + Certificat Autenticitate = 300 lei la RAR Voluntari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Atunci nu inteleg de unde diferenta asta de pret... wtf?! F. ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 s-a mai adaugat un pas in inmatricularea unei motorete aduse din ue. ei zic ca e introdus din septembrie 2010 iar eu m-am lovit de el la sfarsitul lui februarie 2011 cand ajung la pipera in fata ghiseului cu toate actele pregatite primesc intrebarea: certificat ca nu sunteti platitor de tva aveti? in cazul meu a trebuit sa merg la Administratia Finantelor Publice Sector 1 - Str. Roma Nr. 7 - camera 19 cu urmatoarele: - copie buletin - copie traducerea legalizata dupa contractul de vanzare cumparare - declaratie - se ia de la ei - copie dupa cartea de identitate - timbru fiscal de 2 lei la final iti da o hartie timbrata pe care scrie ca nu esti platitor de tva... alta inutilitate de care se mira si cei de la adm financiara dar fara de care nu poti depune actele la politie... hartia asta se cere numai pentru auto sau moto care vine din uniunea europeana si aflate la prima inmatriculare in romania. cele cumparate din romania (cu acte romanesti) sau aduse din afara ue nu au nevoie de hartia asta. si mai precizez ca eu sunt persoana fizica si atat... bafta si nervi de fier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucath Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Link-uri utile: 1) Liste acte necesare http://www.prefecturabucuresti.ro/permise-...culri-auto.html 2) RAR (programare) http://www.rarom.ro/ 3) Pentru un ITP mai rapid se poate incerca la Ilioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Timisoara la RAR omologarea si tot ce include dracia asta m-a costat 491 ron. din pacate nu am factura sa va zic exact ce si cum! numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 s-a mai adaugat un pas in inmatricularea unei motorete aduse din ue. ei zic ca e introdus din septembrie 2010 iar eu m-am lovit de el la sfarsitul lui februarie 2011 cand ajung la pipera in fata ghiseului cu toate actele pregatite primesc intrebarea: certificat ca nu sunteti platitor de tva aveti? in cazul meu a trebuit sa merg la Administratia Finantelor Publice Sector 1 - Str. Roma Nr. 7 - camera 19 cu urmatoarele: - copie buletin - copie traducerea legalizata dupa contractul de vanzare cumparare - declaratie - se ia de la ei - copie dupa cartea de identitate - timbru fiscal de 2 lei la final iti da o hartie timbrata pe care scrie ca nu esti platitor de tva... alta inutilitate de care se mira si cei de la adm financiara dar fara de care nu poti depune actele la politie... hartia asta se cere numai pentru auto sau moto care vine din uniunea europeana si aflate la prima inmatriculare in romania. cele cumparate din romania (cu acte romanesti) sau aduse din afara ue nu au nevoie de hartia asta. si mai precizez ca eu sunt persoana fizica si atat... bafta si nervi de fier Salut, in legatura cu copia traducerii legalizate, ai tradus contractul la un traducator autorizat si apoi ai legalizat la un notar, sau e suficient o traducere autorizata...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 La notar ti-l si traduce un traducator autorizat ti-l si legalizeaza din cate stiam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) pasii sunt asa scoti 150 ron si se ocupa omul de toate iti aduce talon si nr banii de mai sus sunt fara TAXE de platit pe la stat si etc Editat Aprilie 7, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Pt moto din Italia iti trebuie: Targa=ca un fel te talon si Certificato di proprieta=e de inteles ce este Ca si preturi va pot spune estimativ pt al meu Suzuki 600 din 96 1.RAR = 490RON 2.Asigurare= 130RON (Juma de an) 3.Traducere= 160/180 RON 4.Taxa Talon= 90RON 5.Atle taxe pt numere undeva la 50RON Total=950RON fara sa mai punem inca vreo 50/60RON benzina si fara nr preferentiale. Editat Aprilie 30, 2011 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c00ly Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 pasii sunt asa scoti 150 ron si se ocupa omul de toate iti aduce talon si nr banii de mai sus sunt fara TAXE de platit pe la stat si etc Cine e omul care se ocupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheViper Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Bun... de curand mi-am luat si eu un moto adus din italia si am alergat ceva sa iau numerele rosii si sa il inscriu.. Fac un mic update la ce trebuie si unde trebuie dus pentru Sectorul 2. Dupa drumurile facuta am ajus la concluzia numai daca iti este imposibil sa te duci mertita sa dai bani la un intermediar, ca altfel s-au simplificat in mare treburile si se misca repete Cel mai mult timp l-am pierdut la coada sa iau numerele rosii ca am fost in jur de ora 16 + la administratia financiara ca nu am avut timbrele. Daca se fac toate de dimineata cu are cum sa dureze mai mult de 1h fiecare (la politie si RAR) Pentru numerele rosii aveti tot ce va trebuie aici CLICK, Eu m-am dus cu cererea completata cu copie si original la ce am primit, pe langa buletin: - contract de vanzare cumparare (eu si italianu) - cartea motocicletei - talonu - taxele platite al CEC (13lei - NU se poate plati la sediul din pipera) si posta(8 lei) - asigurarea facuta pe 6 luni La ghiseu am platit 40 lei si am primit numarul pe loc. La RAR (Volunari) programarea se face foarte repede. Cand ajungeti sa aveti pix ca trebuie completat un formular care se primeste la poarta. Trebuie copie doar dupa buletin si toate actele in original. Autentificarea + ITP m-a costat ~280 lei. Pentru actul de la Administratia Financiara ca nu se plateste TVA trebuie sa va duceti in sediul din Str. C.A. Rosetti 39 la Et.1 cu: - cartea motocicletei - talonu + traducerea de la notar (nu a trebuit si legalizata) - contract de vanzare cumparare + traducerea de la notar (nu a trebuit si legalizata) - copii la cele de mai sus + C.I. Trebuie sa aveti la voi timbre fiscale de 2 lei + pix ca vi se da de completat o cerere care nu am gasit-o pe net. Decizia se primeste dupa aproximativ 4 zile. Pentru ca moto sa fie luat in evidenta la impozit trebuie sa ajungeti la sediul de la Gara de Est de langa BRD (in functie de strada aveti un ghiseu) cu: - fisa fiscala completata - cartea motocicletei - talonu - contract de vanzare cumparare + traducerea de la notar (nu a trebuit si legalizata) - copii la cele de mai sus + C.I. - o fisa cu datele moto care se primeste de la informatii. - toate amenzile platite + dovezile aferente altfel ciuciu avizare Avizarea se face pe loc. Dupa ce s-au facut toate de mai sus se completeaza cererea de AICI, toate actele care le aveti original si copie: - contract vanzare cumparare - talon - cartea veche - asigurarea - CRM-ul (la asta am avut doar o copia) - certificatul de autenticitate + dovada ITP (nu trebuie copie) - cartea primita de la RAR - fisa fiscata cu avizul (nu trebuie copie) - fisa de la administratia financiara (nu trebuie copie) - chitanta de la posta 52lei (nu trebuie copie) - chitanta de la CEC de 37lei (nu trebuie copie) NU se poate plati la sediul din pipera Pe langa toate astea platiti 17 lei pentru numar ne-preferential (nu stiu cat costa cel preferential) la ghiseu si dupa ~3 ore primiti numar + cartea completata + talon Sper ca nu am ratat nimic si sa fie de ajutor. Editat Mai 9, 2011 de TheViper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 In Targu Mures RAR-ul m-a costat 492 RON. La politie nu trebuie traduse actele si nici dovada ca nu esti platitor de TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_ww Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Or fi invatat militienii intre timp italiana si/sau germana....? Eu am avut nevoie de copie tradusa si legalizata dupa Contractul de vanzare-cumparare (in italiana),de asemenea pentru obtinerea dovezii ca nu datorez TVA la statul roman am avut nevoie de copie dupa traducerea respectivului contract si dupa talonul italian (pentru data primei inmatriculari).Dovada nu trebuie tradusa pentru ca este in romana.... Asta ma refer in judetul Cluj,nu stiu de ce sunt reguli diferite pe judete... RAR-ul l-am facut la Timisoara si a fost 298 lei, nu inteleg de ce multi platesc 4-500lei...? Taxa talon:37lei Taxa inmatriculare:52lei Impozit pana la sf. anului:21lei RCA pe 6 luni:142lei Numar la rand:17lei Traduceri,copii,...etc:91lei Timpul meu:nepretios... as vrea sa aflu daca este vreo limita in virsta moto la inmatriculare? thnaks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Rila, nu vreau sa te contrazic dar trebuie sa o fac, in legatura cu talon si radiere ai foarte mare dreptate, in schimb despre act de identitate si contract nici pe departe.Contractul se poate face chiar de mana fara nici un cnp al uneia dintre parti, nu iti trebuie nici o copie a actului.Spun din ce vad la prietenul meu ce aduce din Italia de cativa ani si nu au fost nici un fel de probleme pana acum.Chiar drept exemplu a fost si cel al meu inmatriculat recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 La fel.. nu trebe niciun contract. Il faci aici si nu e cazul sa fie cu nume imaginar, ai toate datele fostului proprietar pe talonul original. Copie dupa act nu trebuie si nici CNP de la fostul proprietar, e probata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawarom Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Pt moto din Italia iti trebuie: Targa=ca un fel te talon si Certificato di proprieta=e de inteles ce este Ca si preturi va pot spune estimativ pt al meu Suzuki 600 din 96 1.RAR = 490RON 2.Asigurare= 130RON (Juma de an) 3.Traducere= 160/180 RON 4.Taxa Talon= 90RON 5.Atle taxe pt numere undeva la 50RON Total=950RON fara sa mai punem inca vreo 50/60RON benzina si fara nr preferentiale. Astea sunt actele corecte.Pe targa tre sa fie o stampila cu ANULAT.Contractul de v-c il faci acasa tu cu datele tale si ale italianului,il traduci si legalizezi si gata.Asa am facut eu anul trecut. Pt moto din Italia iti trebuie: Targa=ca un fel te talon si Certificato di proprieta=e de inteles ce este Ca si preturi va pot spune estimativ pt al meu Suzuki 600 din 96 1.RAR = 490RON 2.Asigurare= 130RON (Juma de an) 3.Traducere= 160/180 RON 4.Taxa Talon= 90RON 5.Atle taxe pt numere undeva la 50RON Total=950RON fara sa mai punem inca vreo 50/60RON benzina si fara nr preferentiale. Astea sunt actele corecte.Pe targa tre sa fie o stampila cu ANULAT.Contractul de v-c il faci acasa tu cu datele tale si ale italianului,il traduci si legalizezi si gata.Asa am facut eu anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Nu vb prostii sau din auzite este exact cum am postat mai sus. Desigur legal asa ar trebuie cu cnp si alte cele dar suntem in RO Editat Mai 13, 2011 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 intrebare fulger...daca achizitionez un fier din ro de la proprietarul roman dar el nu a inmatriculat niciodata motorul in romania, ce pasi trebuie urmati ?el are o data limita de inmatriculare sau ceva de genu ? nu vreau sa-mi torn cenusa-n cap degeaba ! multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salutare. Ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat? Am cumparat de curand un KTM 380cmc. Am la el urmatoarele acte: 1. Anexa certificat de inmarticulare 2. Carte de identitate a vehiculului(eliberat la date de 11.07.2007) 3. Certificat de autenticitate(eliberat la data de 11.07.2007) 4. Copie buletin de la cine lam cumparat. El la cumparat de la Medias din magazinul moto. Cum pot sa il inmatriculez? ce mai am nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharpa Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Pot cei de la inmatriculari sa verifice daca tu ai fost in tara de provenienta a motocicletei sa semnezi CVC-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 motorul a fost luat de la Medias de la magazinul de la intrare din spre Sighisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 intrebare fulger...daca achizitionez un fier din ro de la proprietarul roman dar el nu a inmatriculat niciodata motorul in romania, ce pasi trebuie urmati ?el are o data limita de inmatriculare sau ceva de genu ? nu vreau sa-mi torn cenusa-n cap degeaba ! multumesc in avans Daca el este proprietarul, adica tu vei face contractul de vanzare cumparare direct cu el, n-ai nici o treaba. Faci contractul, mergi si iei de la militie numar rosu (13lei la CEC si 17lei la militie), apoi mergi si faci omologarea individuala la RAR (asta tine loc si de ITP si de tate alea, 492lei la RAR in Cluj, vad ca-n alte parti e mai moca), faci dosarul de inmatriculare (54lei la primarie, taxa de inmatriculare, 37lei la cec taxa de talon, inca 17 lei la militie pentru numar, eventual impozitul pe anul in curs 14lei la primarie<toate astea pentru Cluj Napoca>), de la directia de finante iti trebe un rahat de hartie cum ca nu esti platitor de TVA, pentru asta sa te pregatesti cu timbru fiscal de 2 lei si sa ai certificatul de inmatriculare original, tradus in romana. Cam asta ar fi in mare pasii de urmat. Sumele (inclusiv timbrul fiscal) sunt pentru Cluj Napoca. In alte localitati pot fi diferite. Cel mai bine e sa mergi sa-ti faci actele la un birou de inmatriculari, ca stiu tantile alea ezact despre ce e vorba, iti pregatesc si dosarul pentru cei de la finante (mai putin traducerea) si nici nu costa un capat de tara. Eu am platit pentru toate rahaturile astea 24lei la un birou de inmatriculari si am scapat de o groaza de nervi si plimbari am'boulea pe la ghisee. Bafta. P.S. Daca agregatul nu e pe numele lui si contractul tau de vanzare-cumparare v-a fi facut cu fostul proprietar din UE, o sa te phoota cu alea 30 (treizeci) de zile de la semnarea contractului si o sa platesti o amenda de cativa lei. In jur de 30-40lei, daca mai tin bine minte, asa ca tot nu-i stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Nou si updatat : 1. Aveti nevoie de: -Contract de vanzare cumparare (daca motorul este in Romania si luata de la un roman/firma cel mai simplu este sa faci contract de v-c intre tine si strain. In caz contrar se face in strainatate contractul de v-c; normal.) -Certificat de proprietate -Carte de inmatriculate anulata -Factura fiscala + chitanta aferenta ( in cazul in care s-a facut contract pers fizica - pers fizica contractul intre el si tine) Motoreta si cele 2 chei 2. - Dupa ridicarea motocicletei/acte pasul 1 este programarea la RAR. Telefonul de programari este: 021/9672 sau online; e mai simplu http://pro.rarom.ro/...ramari.asp?main . Atunci vi se spune ora si ziua cand trebuie sa mergeti cu motocicleta si actele de mai sus pentru: omologare si ITP. Acolo se verifica motocicleta, seriile de la motor, sasiu, lumini. Daca inginerul Dinicutu are chef si poate da si o tura cu motorul cica sa ii testeze franele si alte cele. La casierie trebuie sa platiti in jur de 890 lei. Adresa RAR: Str. Bârsei nr.1, com. Voluntari. Numai aici se face rarul pentru motociclete. Daca stiti ca motorul nu este tipla sau aveti dubii, strecurati o atentie de 50-100 ron. Scopul lor este sa va refuze normal pt orice buba...gen cauciucuri diferite de cele din acte. Asa stiti macar ca nu va pune din nou pe drumuri ca va respinge si nu mai pierdeti nici timp. 3. - Se merge in Pipera la Politia de inmatriculari si de la orice chiosc din fata sediului se face Fisa de imatriculare si se completeaza o cerere de inmatriculare...sau la Udristei. Astea se pot lua cam de la orice rulota din zona aia sau chiar de langa sediu. Pt cine nu stie unde e Udristei :de la Unirii spre Vitan cu 123,104 sau 124 pana la Tribunal Bucuresti dupa care se face stanga la tribunal si mers gen 10 minute pe jos. Pt Pipera metroul pana la Aurel Vlaicu si cum se iese de la metrou se face dreapta si mers tot inainte vreo 15 minute. Cel mai indicat este sa va faceti in acelasi timp la acceasi toneta/rulota/etc si... 4 ...si asigurarea RCA, cea mai ieftina pt moto este in jur de 130 de ron. tot acolo puteti intreba sau de obicei vi se supune direct ce copii veti avea nevoie in continuare. 5. Se traduce contractul de vanzare-cumparare (si copie). Pentru sectorul 1 a fost deajuns doar tradus...pt restul nu stiu. Informativ, pt tradus si legalizat cartea si contractul pretul era undeva pe la 150 ron. 6. - Dupa ce ai toate actele de la punctul 3,4,5 se merge la Administratia Financiara pentru a pune ei stampila pe fisa de inmatriculare. Aici ti se va da o cerere de declarare ce o veti completa apoi impreuna cu niste copii ale actelor veti fi bagati in baza de date. In cazul in care nu ati declarat motocicleta in termen de 30 zile de la data semnarii contractului de vanzare cumparare, veti plati o amenda la Administratia Financiara de 50 lei, sau 25 lei daca platiti pe loc. Pt sectorul 1 Adm fin (taxe si impozite defapt) este la Piata Amzei. La Romana, din giratoriu faci dreapta pe straduta cu Turabo BCR. Tot acolo e de preferat sa platesti la casierie si taxa de certificat de inmatriculare sa nu te mai invarti aiurea dupa aia. -52 lei. Cec-ul e (cuvant urat) su nu poate incasa si taxa de talon si taxa de inm. mai nou. La orice CEC poti plati certif de inm de 37 de lei. -Dupa aceea se merge la Administratia Fin. pt certificat cum ca nu esti platitor de TVA, (cuvant urat) care este mai nou obligatoriu pt oricine (din octombrie 2010 parca); pers fizica sau pers juridica. Informativ, pt Sectorul 1 (nu stiu daca si pt restul) asta e pe strada Roma. http://www.salutbucuresti.ro/planoras/ Acolo veti completa 2 cereri (parca) una in care declarati cati km are fierul si nu mai stiu ce. Cu o droaie de copii (care se fac acolo) faceti ''dosaru''. ATENTIE ! Va trebuie si un timbru fiscal de 2 lei. E bine sa faceti rost de el din timp sa nu alergati dupa el in dimineata respectiva pt ca nu multe oficii au timbre fiscale....tara lu papura voda ! Program gretos : http://www.miculpari..._bucuresti.html La aia de taxe si impozite este acelasi program deci cel mai bine este dimineata la prima ora. Depinde de fiecare pana la urma. 7. - Mergeti la Politia din Pipera sa depuneti dosarul (cu toate cele de mai jos) si platiti taxa pentru placuta de inmatriculare de tip C (moto) si/sau vreti numar preferential. Actele pentru a depune dosarul la inmatriculare se aranjeaza astfel: - fisa de inmatriculare - cerere de inmatriculare - copie dupa asigurare - dovada platii taxei de inmatriculare - dovada plactii taxei de talon - copie dupa actul de indentitate - copie dupa contractul de vanzare cumparare sau factura -certificatul care sa ateste ca nu sunteti platitor de tva de la adm fin - original si copie dupa cartea de identitate a vehiculului - certificatul de autenticitate de la RAR - actele vechi, straine ale motocicletei (cartea de identitate si talonul) - placutele straine in cazul in care a venit pe roti sau declaratie notariala in cazul in care nu le aveti (cum ca s-au pierdut) PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL AL SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI Adresa : Soseaua Pipera, nr. 49, sector 1 ORAR : LUNI - VINERI intre orele 08:00-20:00 021/301.95.89 - PERMISE & INMATRICULARI INFO aaditionale : Trebuie sa faceti dovada intrarii in tara. Daca vine printr-o firma atunci dovada va fi factura de transport. Daca motorul este deja in Romania sau daca el vine cu duba/remorca etc faceti o declaratie in care dati cu subsemnatul si declarati ca in data ''x am introdus in tara motocicleta y, avand numarul de inm z cu remorca/auto al carui certificat de inmatriculare il atasez prezentei declaratii.'' Faceti rost de orice copie de la orice duba/remorca....dati o bere la un nene, gen. La Rar se poate duce si altcineva decat propeietarul, trebuie doar actul lui de identitate. La admimnistratia financiara va trebuie imputernicire si la Politie va trebuie imputernicire notariala. Oricum, la cat de aiurea e tara asta multe difera si sunt in plus sau in minus, bafta si rabdare. Editat Iunie 24, 2011 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 motorul pe care vreau sa-l cumpar e in germania. are vreo importanta daca vanzatorul l-a scos din circulatie ca sa nu mai plateasca impozit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.