Sari la conținut

Merita sa lasi jobul din tara si sa pleci in UK ?!


Supa La Plic
 Share

Postări Recomandate

@Silver Arrow

 

Nimic nou sub soare. Pare a fi o investitie buna AT. Scolile noastre sunt preferate de strainii din categoria 2 si 3 a lumii...si aia pe capete, care isi permit. Si noi avem scoruri destul de mari, raportate la viata cotidiana din Ro. Acum, ca e at sau ro, conteaza tara in care sustii interviu', altii sunt mai ghinionisti (a se citi mai scoliti)si dau proba teoretica si practica. Altii, lidel, carefour, paza,vanzatori, distribuitori, you name it. Viata e dura si competititiva, nu iarta si nimeni nu scapa nefutut.

Acum 6 ore, random string a spus:

Cum s-au inlesnit restrictiile, mi-am trimis lucrurile in tara, m-am suit pe motor si m-am intors.

Cu cine le ai trimis, garantii, ceva?!

Si @Bigfoot, iti recomand sa stai linistit. Tu ai o anume viziune, identica cu a mea, nu are rost sa o impingi in x parti, crede-ma, mai ales ca poate fi in detrimentul tau. Vorbim noi cu proxima ocazie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 04.09.2020 la 17:15, danny_nt a spus:

Pai englejii au facut calea ferata sa-si traga marfurile din Africa pina la porturi nu sa plimbe africanii gainile de la un catun la altul.

 

Irelevant, pt ca pana la urma niggerii au ajuns sa-si plimbe gainile pe caile ferate construite de englezi iar pe unele tronsoane au folosit ca muncitori indieni PLATITI. Fara europeni africanii ar fi avut mult mai tarziu cai ferate, poate dupa WW2.

La 05.09.2020 la 14:15, Ice-D a spus:

Pai, degeba faci o facultate 

 

Daca stii ce vrei facultatea nu e degeaba, problema e ca multi nu stiu ce vor sau mai bine zis nu sunt capabili de autocritica si astfel sa fie constienti de ceea ce pot sa faca in viata. Se ajunge astfel la situatia in care tot felul de oligofreni urmeaza facultati care nu au nici o legatura cu capacitatile lor intelectuale si nici cu cererea de pe piata muncii. Consecinta este faptul ca avem cel mai ridicat nivel intelectual pe piata muncii dar la nivel de salahori, casieri, chelneri, samd :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce unii au impresia ca o anume populatie, cu o anumita cultura, trebuie musai sa isi doreasca ceea ce le baga altii pe gat? Fie ca este cale ferata, fie ca este democratie etc.

Pe unde au ajuns albii, bastinasii traiau fericiti, asa cum traiau. Existau societati structurate, functionale, care poate noua ne pareau primitive, dar pentru ei era ceea ce trebuie.

Daca maine ar veni niste extraterestrii care ar spune ca este musai sa avem un chip bagat in cap ca sa putem comunica telepatic intre noi , si sa ne hranim cu 1 pilula pe zi, sau cine stie ce alta trasnaie, am fi de acord cu asta? Oare am fi mai fericiti? Si bineinteles sa ajungem ''sclavii'' lor, ca doar ne-au oferit progres si civilizatie.

Orice societate evolueaza in ritmul ei, iar rupturile in dezvoltarea acesteia, chiar daca pentru ''cuceritori'' ar fi fost un pas inainte, nu cred ca au facut bine nici macar intr-un singur caz in lume.

 

Nu vad nici o umbra de morala in a forta un progres intr-o societate, cu conditia (nedeclarata evident) exploatarii la sange a acesteia. Este o scuza de porc pusa mereu la inaintare de catre occident.

 

Ia da tu @Nguyen un sarci pe goagal si afla cam cum a evoluat Namibia: sub olandezi, nemti si britanici. Singurii care s-au purtat cat de cat civilizat au fost nemtii. Astai le-au facut drumuri, scoli, spitale . evident pentru ca aveau interes. Dupa ce a ajuns in mainile britanicilor - WW1 - nu s-a mai construit nici macar o buda in fundul curtii. Prima cladirea a fost construita abia dupa WW2.

Poate de aceea in ziua de astazi singurele zboruri directe din Europa spre Namibia sunt doar cele din Germania .... (cred ca doar din Frankfurt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Silver Arrow a spus:

Nu vad nici o umbra de morala in a forta un progres intr-o societate, cu conditia (nedeclarata evident) exploatarii la sange a acesteia. Este o scuza de porc pusa mereu la inaintare de catre occident.

 

Zise cel care foloseste pentru deplasarea propriului hoit numai vehicule occidentale. Ipocrizie sau lipsa autocriticii?

Acum 15 minute, Silver Arrow a spus:

Ia da tu @Nguyen un sarci pe goagal si afla cam cum a evoluat Namibia: sub olandezi, nemti

 

Nemtii si olandezii nu sunt cumva blonzi cu ochi albastri? Adica europeni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Nguyen a spus:

Daca stii ce vrei facultatea nu e degeaba, problema e ca multi nu stiu ce vor sau mai bine zis nu sunt capabili de autocritica si astfel sa fie constienti de ceea ce pot sa faca in viata. Se ajunge astfel la situatia in care tot felul de oligofreni urmeaza facultati care nu au nici o legatura cu capacitatile lor intelectuale si nici cu cererea de pe piata muncii. Consecinta este faptul ca avem cel mai ridicat nivel intelectual pe piata muncii dar la nivel de salahori, casieri, chelneri, samd :laugh:.

Normal ca nu e degeaba,100% de acord, asta am spus si eu. Sunt curios, daca tineretul(si nu numai) a invatat ceva de pe urma acestui covid?!🧠

Pana la urma, nu mica mi-e mirarea ca toti se inghesuie la B,in cautarea luxului absolut😄

 

Acum 5 ore, random string a spus:

Mi-am trimis lucrurile cu Eastlines cargo. Door to door Manchester - Buzau, au fost okay.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergeau in Ro pentru ca se poate cu pile, atlfel, ambele sisteme se bazeaza pe exact aceleasi prioritati. Esti grav, intri, nu, stai si astepti pana trec toti aia mai gravi.
Daca nu cunosti pe nimeni la spital(sau la doctor), in mod normal, stai si astepti pana te caka pe tine. Hai sa precizam si cum sunt conditiile daca te tin in spital cateva zile, o saptamana, o luna. Lingi pe jos din spitalele englezesti, cea mai proasta mancare din spital e echivalenta cu mancarea de la restaurant (comparata cu mancarea din spitalele romanesti) + cate si mai cate.

 

La 05.09.2020 la 22:38, Bigfoot a spus:

2. Daca esti muncitor si iti faci treaba bine, nimeni nu te va da afara, ba chiar iti vor spune ok vrei sa pleci, daca vrei sa te intorci postul este asigurat. Chestie valabila in cazul meu si in cazul sotiei. Daca esti intelectual esti vazut deja cu alti ochi atunci cand te duci intr-o agentie imobiliara cand iti cauti ceva de inchiriat. A fost in avantajul meu, totusi mie mi-a parut discriminare un pic. Inclusiv la medic cand discuta cu tine unii te intreaba ce muncesti, cand afla ca esti intelectual, deja esti "tovarasul lor", se relaxeaza vizibil in atitudine.

Mi-am dat demisia la doua joburi din Ro, la ambele mi s-a spus ca sa am grija ca daca plec politica_companiei spune ca nu mai pot sa revin.

E cumva la normal la treaba cu agentiile imobiliare, e un business pana la urma iar siguranta unui contract incheiat vine cu usurinta cand stii ca persoana dispune de toate recomandarile si bifeaza toate casutele, nu? Una e sa vina sa-ti ceara ajutorul unul pe care nu-l cunosti, alta e sa vina un prieten. In mintea noastra, si daca nu vrem, tot timpul gasim diferente, asa ajungem sa luam decizii, nu?!

La 05.09.2020 la 22:38, Bigfoot a spus:

3. Cartierul in care stai conteaza enorm. Alegi o chirie ieftina, iti creste asigurarea la masina, daca ai motocicleta asigurarea ei creste foarte foarte foarte mult. In UK zona Londrei se fura masini si motociclete cum se furau pe vremuri in anii 2000 masini in Bucuresti. Globalizare multi care nu au dupa ce bea apa, trebuie sa se adapteze. Nu ma credeti cautati pe youtube, sau intrebati o cunostiinta care nu este spata pe creier de mirajul UK-ului.

Se fura si in Paris dintotdeauna si in alte capitale. Dintre cunoscutii mei, putini stau in Londra, deci numai daca ar fi sa nu gasesti altundeva un job, ai fi obligat sa stai in Londra. Eu nu as sfatui pe nimeni sa stea acolo din mai multe motive: scump, aglomerat, distante mari. Asta e problema in mai toate capitalele, nu numai in Londra.

La 05.09.2020 la 22:38, Bigfoot a spus:

4. Daca pleci cu prietena sau sotia si vrei sa te bucuri un pic de viata, adica 2 weekend-uri in afara Londrei la hotel de 3-4stele si doua weekend-uri in Londra in zonele frumoase (un suc, o maslina, un sacou, o rochita etc) la care adaugam si chiria carburantul si mancarea din timpul săptămânii = +4500de lire cheltuite. Fara ca eu sau consoarta sa bem alcool sau sa fumam. Totul costa. Din pacate nu merita decat 50% din pret. Daca tu te bucuri ca ai 2000de lire lunar cred ca nu stii ce te așteaptă. 

in opinia mea 1000e lunar in RO sunt MULT MAI PUTERNICI DECAT 2000lire lunar in UK.

Asta iar e valabil in mai orice capitala. Cred ca unul dintre marile avantaje din UK este ca poti gasi un job foarte bine platit fara sa stai in Londra, sau fara sa fii nevoit sa stai in zone scumpe. Daca in Ro un cuplu (amandoi cu studii superioare) face cu greu spre 2000 de euro (pe luna), acelasi cuplu in UK poate face 4000 de lire relativ lejer. Daca stau intr-o zona decenta pot plati 1500 de lire pe absolut tot ce tine de casa(cu garaj si gradina)/masina/taxe, din care raman cu £2500 sa faca ce vor ei. In Ro o sa ai aia 2000 de euro doar in orasele mari si aglomerate, unde evident vor zbura mult mai multi bani. Daca vrei sa-ti inchiriezi o casa cu garaj si gradina in orasele mari, well...good luck with that. Important e ca poate dupa ce-ti platesti tot, mai ramai cu 1000 de euro din care sa faci ce vrei. Dar in afara de asta, mai ramai si cu toate minusurile pe care in UK nu prea le simti. Fereasca mnezo de vreo problema pe la tribunal, spital, asigurare la masina, 500 de ore in trafic oriunde te-ai duce (mare, munte, munca) si cate ar mai fi de mentionat. Pana la urma nu degeaba suntem pe ultimul loc la o gramada de capitole.

La 05.09.2020 la 22:38, Bigfoot a spus:

5. Locuiti in RO, indiferent daca stati in chirie sau nu, daca tu impreuna cu sotia sau prietena castigati 9000-10.000ron, a pleca in UK nu are rost. Acolo viata de zi cu zi chirie de rahat individuala 38mp, utilități, mancare, carburant = 2000de lire, in zona Londrei.

Exact legat de ce ziceam mai sus, cati sunt care au venitul asta? Cati sunt care au muuuuuult mai putin? Aia care au mult mai putin ce sa faca? Sa stea toti in Ro(sclavi pe plantatie din care nu ies nici macar bani decenti?). Repet, in UK avantajul e ca sunt joburi bine platite in afara Londrei, in zone pretul chiriei e decent, etc.

La 05.09.2020 la 22:38, Bigfoot a spus:

6. Daca iti cumperi motocicleta ai 50% sanse sa fie furata, ori de skinheads for fun, ori de hoti profesioniști. In 2 ani de asigurare moto practic iti cumperi motocicleta. Am vrut sa imi cumpar un Buell 1125R asigurarea cea mai ieftina pt 4000mile pe an era parca 1800de lire si cea mai scumpa aproape de 3000....bataie de joc. Asta pentru ca nu esti nativ British nu ai carnet UK, motocicleta este +1000cmc si evident dupa cum am mentionat mai sus conteaza enorm cartierul. Conteaza daca ai garaj, daca o tii in fata casei fara garaj, conteaza intervalul lrar in care o folosesti si cum o folosesti hobby sau commuting.

Pentru mine era mai ieftin sa cumpar bilet de avion( parcare aeroport etc ) sa ma dau cu motocicleta in Ro si apoi sa plec la birou. Nu conteaza ca ai un scuter sau un GSA, ca si concept reprezinta o atractie pentru cei care doresc sa o "imprumute".

E normal sa fie scumpa in conditiile alea, nu degeaba s-a ajuns la nivelul asta la asigurari in UK. Cu cat esti mai aproape de cerintele lor (domiciliu aici, permis UK - care BTW se schimba cu 15£, il trimiti prin posta si iti vine unul nou nout inapoi tot prin posta in 4 zile, stai intr-o zona decenta, ai alarma/lant/tracker/garaj. Mie mi se par de bun simt regulile astea, in conditiile in care stii ca daca se intampla ceva iti dau banii in maxim doua saptamani, iti aduc masina de schimb la usa casei cu plinul facut, iti mai dau bani in plus doar asa, ca sa ti acoperi eventualele cheltuieli exta. Dar nici nu vezi vreun pusti pe un R1 '99 care a luat ieri permisul si azi merge cu 220 km/h prin oras, este? Nu vezi nici toti habarnistii la volan, la ghidon, care se omoara unii pe altii in fiecare zi. Nu zic ca nu exista, ca-i au si ei pe ai lor, dar comparat cu Romanica_cam cati or fi? Pe ce loc e UK la accidente cu morti? Dar Romanica?

A, ca nu se spala ei dupa ce se duc sa se pise, ca se imbata in fiecare seara pana vomita, asta e treaba lor. Daca te duc/i la sate sa vezi ce fac 90% din oamenii de acolo, cred ca ti-ai schimba un pic parerea despre englejii nasoi. Macar ei au unde sa se cace/pise.

Repet, nu e pentru oricine treaba asta cu emgirarea in general, indiferent ca e Austria, UK, USA, Costa Rica, Guyana Franceza.
Exista plusuri si minusuri, dar daca esti chitit pe vazut doar minusuri mai bine stai acasa (ma refer la cine se simte cu musca).

P.S. De pe feisbuc de la un prieten, pățania lui, nu din auzite.

"Am fost astazi in final sa imi fac buletin ca sa pot vota in Bucuresti.

Ma inarmasem cu rabdare dar nu ma asteptam sa dureze 5 ore. 5

Dupa 2 ore jumatate de stat la coada, intru si imi spune doamna ca imi lipseste procesul verbal de predare primire al apartamentului meu, asta dupa ce de dimineata verificasem inainte sa plec care sunt actele care imi trebuie. Nu stiu daca informatiile de pe net nu sunt actualizate sau doamna a facut un exces de zel, dar o sa aflam.

In fine, ma intorc, intru, predau si pv ma asez la poza. Un domn de data asta, imi face poza si apoi stramba din nas ca am tricoul alb (fundalul era tot alb). Eu nu stiu cum sa reactionez la asta, pentru ca in relatia cu statul procedurile trebuie sa fie transparente si clare. Daca exista o procedura despre cum trebuie sa vii imbracat pentru poza, ea trebuie sa existe pe internet, detaliata si actualizata ca sa stiu sa ma pregatesc cand plec de acasa.

Daca nu exista, atunci nu ma intereseaza parerea personala a unui functionar public, oricare ar fi el.

In concluzie, va rog, mergeti la vot."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, littlekriminal a spus:

Ma inarmasem cu rabdare dar nu ma asteptam sa dureze 5 ore. 5

 

Am evoluat mult, in perioada cand faceam primul buletin se mergea de la 6 dimineata si terminai pe la 16-17, cu parintii langa tine pentru ca era nevoie sa semneze ambii. Adica eu lipseam o zi de la scoala iar ei isi luau amandoi zi libera pentru un rahat de buletin.

 

Ca idee, pentru rezidenta in Olanda, am depus cerere online, am uploadat documentele, m-am programat la ce primarie am vrut si am stat la un ghiseu 3 minute.

 

Nu-mi imaginez ca in UK ar fi mult diferit dar stiu ca in Romania nu e bine.

 

20190308_134610_HDR.jpg

20190308_134758_HDR.jpg

20190308_141046_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vladfStiu de vremurile alea, dar na, zici sa nu ne comparam chiar cu alea, ca am mai evoluat si noi, cand colo....

Eu aici n-am inca 6 ani pentru cetatenie, sincer nici nu prea sunt tentat, ca la mine e alta situatia, dar altfel probabil ca as fi aplicat. I

In schimb am aplicat pentru settlement scheme(statutul care se schimba din cauza brexitului), tot pe net, a durat exact 3 minute.

Ce voiam sa mai zic e ca de cand am ajuns aici timpul meu liber a crescut cu probabil 3,5 ore pe zi, timp pe care nu-l mai pierd in trafic sau pe drum, in general + orele state in plus la munca (care in Ro nu se plateau, aici se platesc dublu si nu-ti impune nimeni sa stai peste program).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream Cred ca de asta am fost cel mai impresionat de cand am ajuns aici. Le-am zis tuturor prietenilor din prima, numai pentru timpul liber si tot nu m-as mai intoarce la programul din Ro. Apoi inteleg si partea in care nu sunt toti norocosi, iar faptul ca nu reusesti sa vezi partea plina a paharului (desi el oricum e plin mereu) poate sa te dea inapoi. Sau daca acum, in vremurile astea nasoale nu mai e de munca si decat sa stai pe aici sa spargi banii pe chirii mai bine te duci in Ro si stai moca sau pe mai putini bani. Desi eu tot as incerca sa gasesc alte solutii, gen Franta, Belgia, Olanda, inainte sa ma duc in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, vladf a spus:

 

Ca idee, pentru rezidenta in Olanda, am depus cerere online, am uploadat documentele, m-am programat la ce primarie am vrut si am stat la un ghiseu 3 minute.

 

Salut!

Ti-ai facut recent rezidenta? 

Eu o sa ma mut incepand cu 19 septembrie in Haga. Trebuie sa stau cele 10 zile in izoare. Am reusit sa imi iau chiria on-line.

Stiu ca e un oic de bataie de cap pana imi iau BNS-ul si ca sunt ceva chestii birocratice la inceput, dar abia astept sa plec din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, littlekriminal a spus:

Dar nici nu vezi vreun pusti pe un R1 '99 care a luat ieri permisul si azi merge cu 220 km/h prin oras, este? Nu vezi nici toti habarnistii la volan, la ghidon, care se omoara unii pe altii in fiecare zi. Nu zic ca nu exista, ca-i au si ei pe ai lor, dar comparat cu Romanica_cam cati or fi?

 

asta mi se pare culmea, in uk companiile de asigurari sunt cele mai importante forte din piata

e clar ca platesti asigurarea aia cat nu face, dar tu esti violat cu stiuletele si zici ca iti place?

are tara destule avantaje, e culmea sa ridici in slavi una dintre mizerii

 

in romania daca iti faci casco sau rca cu decontare directa la allianz sau asemanatori ai cam aceleasi servicii la o zecime de pret

daca dai 2 lei la euroins ai servicii de 2 lei

asta inseamna  piata libera, asa functioneaza in majoritatea tarilor cat de cat civilizate si exact asa ar trebui sa functioneze

 

sa sustii ca e un avantaj faptul ca masinile si motocicletele sunt scumpe de intretinut, mie imi miroase a arivism, care e scuzabil doar daca iti iei panigale

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrauHai sa facem un exercitiu.

Eu, cand am venit in UK, permis B de 13 ani, dar nou in tara asta (unde se conduce pe alta parte). Deci puteam fi catastrofa la condus deja, si mai catastrofa cand totul se schimba pe cealalta parte, permis obtinut in Ro (nu-l schimbasem pentru unul de UK la vremea aia). 160£/ luna pentru BMW 520i E39, full casco - asta vreo 10 luni de zile. Apoi am facut pauza alte cateva luni ca mi-am adus masina din Ro, apoi am vandut-o si mi-am luat un MX-5, pentru care plateam 40£ pe luna. 3 1/2 ani mai tarziu platesc pentru un BMW 330i, E90 45£/luna full casco.

Ce vreau sa zic este ca e ca si cu topicul asta. Sunt asigurarile scumpe? Da, daca ai venit prima oara aici cu carnet obtinut din alta tara (unde se conduce pe partea cealalta), n-ai pic de istoric, nu ai permis de UK, n-ai NCB, esti tanar(fara experienta), etc. e normal sa nu prezinti incredere si atunci e normal sa ai preturi mari.

Nu, daca te rezumi (pentru inceput) la o masina decenta, cu motor mic, la care riscul sa fie implicata in accidente e mic. Sa mai spun ca aici accept NCB daca vii cu el din orice alta tara? Dacai ai 10 ani de NCB in Romania si vii cu actele (ceea ce eu am facut, dar pentru ca avusesem  asigurare numai pe cate 6 luni fara continuitate - aveam doua masini in Ro si le foloseam in functie de sezon- nu s-au luat in considerare, trebuia sa fi avut pe minim un an ca sa se ia in calcul) ti se ia in considerare acel NCB. Sa mai zic si ca facusem quote pe masini cu 1.4 motor atunci la inceput, era mult mai mica asigurarea, dar masina asta (E39) mi-a fost data de un prieten super bun de-al meu plus ca imi placea maxim.

Sunt mai mari decat in Ro, pentru ca pana la urma si economia face diferenta, daca erau asigurarile cat in Ro, mai ramaneau doar chiriile sa ajunga la acelasi pret si practic UK era mai buna decat toata planeta la un loc...

Repet, serviciile pe care le ai aici daca vreodata ai nevoie de asigurare nu le gasesti nici la Yaki in Constanta.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, littlekriminal a spus:

@prafrauHai sa facem un exercitiu.

Eu, cand am venit in UK, permis B de 13 ani, dar nou in tara asta (unde se conduce pe alta parte). Deci puteam fi catastrofa la condus deja, si mai catastrofa cand totul se schimba pe cealalta parte, permis obtinut in Ro (nu-l schimbasem pentru unul de UK la vremea aia). 160£/ luna pentru BMW 520i E39, full casco - asta vreo 10 luni de zile. Apoi am facut pauza alte cateva luni ca mi-am adus masina din Ro, apoi am vandut-o si mi-am luat un MX-5, pentru care plateam 40£ pe luna. 3 1/2 ani mai tarziu platesc pentru un BMW 330i, E90 45£/luna full casco.

Ce vreau sa zic este ca e ca si cu topicul asta. Sunt asigurarile scumpe? Da, daca ai venit prima oara aici cu carnet obtinut din alta tara (unde se conduce pe partea cealalta), n-ai pic de istoric, nu ai permis de UK, n-ai NCB, esti tanar(fara experienta), etc. e normal sa nu prezinti incredere si atunci e normal sa ai preturi mari.

Nu, daca te rezumi (pentru inceput) la o masina decenta, cu motor mic, la care riscul sa fie implicata in accidente e mic. Sa mai spun ca aici accept NCB daca vii cu el din orice alta tara? Dacai ai 10 ani de NCB in Romania si vii cu actele (ceea ce eu am facut, dar pentru ca avusesem  asigurare numai pe cate 6 luni fara continuitate - aveam doua masini in Ro si le foloseam in functie de sezon- nu s-au luat in considerare, trebuia sa fi avut pe minim un an ca sa se ia in calcul) ti se ia in considerare acel NCB. Sa mai zic si ca facusem quote pe masini cu 1.4 motor atunci la inceput, era mult mai mica asigurarea, dar masina asta (E39) mi-a fost data de un prieten super bun de-al meu plus ca imi placea maxim.

Sunt mai mari decat in Ro, pentru ca pana la urma si economia face diferenta, daca erau asigurarile cat in Ro, mai ramaneau doar chiriile sa ajunga la acelasi pret si practic UK era mai buna decat toata planeta la un loc...

Repet, serviciile pe care le ai aici daca vreodata ai nevoie de asigurare nu le gasesti nici la Yaki in Constanta.

 

se scrie cu i, e iaki, scrie super mare pe el deasupra intrarii, nu ai cum sa ratezi

 

rezumatul la ce ai scris e "la inceput plateam casco intr-un an cat nu facea masina, acum platesc valoarea ei in 5 ani, e mult mai bine"

serios? nu se mai face economie in scoala? acasa? nu toti trebuie sa fie contabili si finantisti, dar sa recunosti o teapa evidenta mi se pare de baza

singurul mod in care ar fi vreodata rentabil ar fi daca ai face praf o masina o data la 3-4 ani

 

din nou, sunt multe chestii mult peste romania in uk, dar fix asigurarile sunt o mizerie

nu am nici timpul nici interesul sa ma cert pe forum, pozitia ta e absurda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

Tocmai ti-am spus ca pretul se face pe baza unor criterii, iar daca pentru un BMW din 2003 cu motor de 2l asigurarea costa cat masina, asta nu inseamna ca orice masina ti-ai lua asigurarea e la aceeasi valoare. Daca iti iei o Kia Cee'd, sau o Toyota Corolla, asigurarea ajunge la cateva sute de lire pe an. Din experienta mea ponderea cea mai mare e data de marca/model, zona in care stai, motor, varsta, NCB.

Daca nu poti sa ai o dezbatere fara sa te certi asta e problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu platesc £360 / an la o masina din 2019 de 3.0 diesel. 

Cunosc oameni care platesc pe o mizerie de masina peste £1000 / an.

Facts: ei stau in Londra, eu nu, ei nu au NCB, eu am (over 10 y) nu au experienta si istoric pe asigurari, in UK, eu am.

PS: la S1000XR platesc £171 / year :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MrD Poate merita sa spui ca £171/year e full casco...? Doar presupun, confirma tu.

Sunt curios cat e RCA/full casco pentru o motocicleta asemanatoare in Ro.

Am gasit pe google:

"Pentru modelul R 1200 GS, asigurarea CASCO este de 83,31 euro pe lună la un preţ al motocicletei de 14.490 euro cu TVA". Ce spuneam de preturi la asigurari? :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, littlekriminal a spus:

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

 

faceai o comparatie, am presupus ca o faci in cunostinta de cauza

 

cred ca trebuie sa ziceti si km din contract cand ziceti de pretul asigurarilor pe luna/an, multi nu cred ca stiu conceptul, in romania nu a ajuns

la un numar mic de km, cu casa intr-o zona buna si motorul in garaj sansele sa fie furat sau sa ia foc in afara unui accident tind spre 0, deci devine greu de facut un calcul apropo a cat de rentabil e, ca nu e un samsung note

privind superficial, platesti degeaba anumite beneficii, dar depinde de circumstantele de la fata locului

 

romania are o piata moto mica si imatura, casco moto nu are sens economic pentru companiile de asigurari, e facut doar pentru firmele de inchirieri, care isi permit sa il plateasca dar au si mult mai multe daune

racer-ul de dorobanti nu primeste casco fiindca face praf o coaja de motocicleta pe an si nu poti asigura asa ceva

comparatia are sens doar la auto, unde romania aproape exista

Acum 51 minute, littlekriminal a spus:

Mi scuzi, nu imi fac veacul pe acolo (Iaki).

 

faceai o comparatie, am presupus ca o faci in cunostinta de cauza

 

cred ca trebuie sa ziceti si km din contract cand ziceti de pretul asigurarilor pe luna/an, multi nu cred ca stiu conceptul, in romania nu a ajuns

la un numar mic de km, cu casa intr-o zona buna si motorul in garaj sansele sa fie furat sau sa ia foc in afara unui accident tind spre 0, deci devine greu de facut un calcul apropo a cat de rentabil e, ca nu e un samsung note

privind superficial, platesti degeaba anumite beneficii, dar depinde de circumstantele de la fata locului

 

romania are o piata moto mica si imatura, casco moto nu are sens economic pentru companiile de asigurari, e facut doar pentru firmele de inchirieri, care isi permit sa il plateasca dar au si mult mai multe daune

racer-ul de dorobanti nu primeste casco fiindca face praf o coaja de motocicleta pe an si nu poti asigura asa ceva

comparatia are sens doar la auto, unde romania aproape exista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe “dezavantaje” la asigurararile in UK... pe langa preturi ar mai fi si faptul ca daca faci accident cu masina iti creste automat rata si la motor, pe cand NCB (no claim bonus) se aplica doar la un agregat. Pe de alta parte civilizatia nu se obtine cu vorba buna... chiar ma gandeam ca daca ar fi sa vin in Ro probabil as muri in accident de masina/motor in cateva zile, mi s-au cam “atrofiat” instinctele de mers prin jungla. 
 

Ca fapt divers eu platesc £120/an “third party fire & theft “ R1 ‘08 iar full ar fi fost £200 (baza). Nu fac full ca am prea multe aftermarketuri. Plus ca scade in fiecare an. Raportat la salarii si mai ales servicii nu ma plang. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si la aia. Eu pe polita am voie la un 1 accident la 12 luni fara sa afecteze pretul asigurarii.

Ca exemplu, am facut accident de masina (dauna totala), nu a fost vina mea ce-i drept, si am facut asigurare de curand la moto unde am declarat accidentul de masina si au spus ca e ok, nu trebuie sa platesc nimic in plus pentru ca am treaba aia cu un 1 accident la 12 luni (sau la 24, nu mai stiu sigur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.09.2020 la 9:35, mihai.i a spus:

Salut!

Ti-ai facut recent rezidenta? 

Eu o sa ma mut incepand cu 19 septembrie in Haga. Trebuie sa stau cele 10 zile in izoare. Am reusit sa imi iau chiria on-line.

Stiu ca e un oic de bataie de cap pana imi iau BNS-ul si ca sunt ceva chestii birocratice la inceput, dar abia astept sa plec din Romania.

aveti grija cu motoarele pe aici ca eu am ramas fara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, dNb a spus:

aveti grija cu motoarele pe aici ca eu am ramas fara...

Sunt multe cazuri de furt in Olanda?

Eu o sa locuiesc efectiv in Haga, am lant si lacat Oxford cu alarma, dar tot imi da emotii gandul asta.

 

V-ati inmatriculat careva motorul in Olanda? Eu il am de vreo 9 luni, deci as putea sa fiu scutit de la plata BPM si din cate am citit pe site-urile autoritatilor din Olanda va trebui sa o inmatriculez din moment ce devin rezident.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...